komentarze
  • 1. berko
    • 2022-08-24 16:20:24
    • *.

    No i dobrze, jak lubię Daniela, tak nie widziałem jego przyszłości w tym zespole. Teraz trzeba czekać na info gdzie będzie jeździł, bo nie wyobrażam sobie, że taki kierowca wypadnie ze stawki, a zostaną w niej takie ogóry jak Latifi czy Schumacher.

  • 2. Raptor Traktor
    • 2022-08-24 16:24:30
    • *.fiberway.pl

    To teraz tylko czekać na plot twist i Piastriego decydującego się jednak na Alpine.

  • 3. Iron Man

    W końcu

  • 4. Grzesiek 12.
    • 2022-08-24 18:14:39
    • *.

    Mam nadzieję że zostanie w stawce i jeszcze pokaże swój paazur.

  • 5. Globtrotter
    • 2022-08-24 18:27:46
    • *.satfilm.com.pl

    cos mi mówi, że nie tylko McLarena

  • 6. TomPo
    • 2022-08-24 20:18:12
    • *.180.61.232

    I trafi pewnie do Alpine...

  • 7. Damianekkkkk
    • 2022-08-24 21:50:41
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Czyli Piastri do Mclarena, a Ricciardo do Alpine?
    Czy może jednak francuski team zrezygnuje z niego pamiętając jak opuścił zespół po 2020r. i zatrudni np. związanego wcześniej z ich akademią Guanyu Zhou, co dałoby zielone światło Theo Pourchaire do Formuły 1 i Alfy Romeo?
    Wolnych fotelów jest jeszcze tylko 5 z czego zespół Williamsa oraz Alpha Tauri to raczej nie jest coś czego by oczekiwał Daniel, więc tak naprawdę tylko 3 by były do wzięcia: Alpine, Haas i Alfa Romeo. Gdzie i czy w ogóle moglibyśmy zobaczyć zawsze uśmiechniętego Australijczyka?

  • 8. dexter
    • 2022-08-24 23:31:09
    • *.2.247.pool.telefonica.de

    @Raptor Traktor

    Ciekawa sytuacja z tym Piastri. Kaze sobie przez Alpine wspolfinansowac swoj sezon Formuly 2 i program testowy w samochodzie z poprzedniego roku na dystansie 5000 kilometrow, a potem po prostu zuchwale mowi, ze nie chce jezdzic dla Alpine. Co wiecej, mowi sie, ze podpisal kontrakt z bezposrednim konkurentem McLarenem. Sprawa jest juz u prawnikow i moze trafic do sadu, jesli obie strony nie dojda do porozumienia lub jesli ktos zle zinterpretuje klauzule w umowie. Piastri postawil sobie tym poprzeczke dosc wysoko w Formule 1. Jego pierwszy rok bedzie obserwowany z sokolimi oczami. Zgodnie z mottem: jesli juz jestes tak wyrachowany poza cockpitem, musisz pokazac performance takze w samochodzie. I to natychmiast ...

  • 9. dexter
    • 2022-08-25 01:38:37
    • *.2.247.pool.telefonica.de

    @Damianekkkkk

    Po tym jak McLaren wystawil Australijczyka na ulice to zostaje jedyna opcja Alpine. Niemniej jednak jest pewien problem, bo dla zespolu Alpine to downgrade. Zamiana Alonso na Ricciardo lub Piastri na Ricciardo to zdecydowanie nie jest idealne rozwiazanie. Francuski zespol ma plan odegrania roli w Formule 1, a teraz musza pocieszyc sie Ricciardo. Francuzi mowia o czteroletnim planie, aby powalczyc o mistrzostwo swiata, a Ricciardo i Ocone (z calym szacunkiem) to nie jest material na przyszlych mistrzow swiata. Obaj to bardzo dobrzy i solidni piloci: Ricciardo udowodnil, ze potrafi wygrywac wyscigi, Ocon wygral wyscig (szczesliwe okolicznosci - nie ma znaczenia). Ale! - to nie sa kierowcy wyscigowi gdzie mozna powiedziec, ze zostana mistrzami swiata w odpowiednim aucie w przyszlosci.

    Daniel od strony charakteru pasuje do wielu zespolow (otwarty czlowiek), ale od strony zrobkow juz nie tak bardzo. Szacunkowo kasuje powyzej 20 mln USD na sezon i dla niektorych zespolow to zbyt wysoka polka (Haas, Alfa Romeo). A moze skasuje odszkodowanie i zrobi sobie urlop platny? Czas pokaze ...

  • 10. Raptor Traktor
    • 2022-08-25 07:51:02
    • *.fiberway.pl

    Tak zupełnie szczerze - naprawdę wierzycie w transfer Ricciardo do Haasa? Ja niezbyt. Haas to ekipa, o której najczęściej się trąbi w kwestii finansowej (są najbiedniejsi), dopiero pozbyli się płacących kacapów, a teraz mieliby wziąć Ricciardo, który zbierał po 15 czy 20 baniek za sezon? Nie klei mi się to za bardzo, chyba że Daniel byłby już naprawdę zdesperowany, żeby zostać w F1 i zgodziłby się na obniżkę wynagrodzenia do poziomu porównywalnego z Magnussenem. Ja jednak myślę, że w Haasie wyląduje jakiś pay driver. Alfa nie wchodzi w grę, tam liczą się tylko Zhou i Pourchaire. W Williamsie też wszystko wskazuje na to, że znajdzie się Sargeant, ewentualnie De Vries. O juniorach RBR nawet nie ma co wspominać. Alpine albo żegnamy się.

  • 11. xandi_F1
    • 2022-08-25 08:42:06
    • *.

    4 letni plan powrotu. Dlatego po 4 latach znowu zmienia nazwę. Tym razem Dacia Renault F1 Team.

  • 12. dexter
    • 2022-08-25 09:31:07
    • *.46.114.pool.telefonica.de

    @Raptor Traktor

    Patrzac od strony czysto monetarnej, Haas z cala pewnoscia odpada. Amerykanska stajnia wyscigowa nie moze pozwolic sobie na Ricciardo. On ma opcje, by wrocic z powrotem do Renault (Alpine).

    "Ja jednak myślę, że w Haasie wyląduje jakiś pay driver."

    Mozliwe... Niemniej jednak Mick Schumacher udowodnil, ze jest szybkim kierowca i potrafi powalczyc o punkty. Jesli bedzie jezdzic jak w Silverstone albo w Spielbergu, to generalnie ciezko bedzie znalezc racjonalny argument by nie przedlluzyc z nim umowy. Ale to z pewnoscia wymog. Wciaz jest czas, w Formule 1 czesto zdarza sie, ze zespoly nie maja jeszcze wypelnionego skladu na nowy sezon po wakacyjnej przerwie.

    W przeciwnym razie istnieje opcja: Williams. Jednakze moze sie tez zdarzyc, ze Schumacher nie bedzie mial cockpitu na sezon 2023. AlphaTauri tradycyjnie opiera sie na kierowcach z wlasnego programu Red Bull, Alfa Romeo prawdopodobnie zachowa swojego debiutanta Guanyu Zhou. Tak wiec Williams moze byc prawdziwa opcja. Ale! - Schumacher od zeszlego tygodnia sledzi na Instagramie dyrektora generalnego Alpine Laurenta Rossiego. Jest tez followerem szefa druzyny Otmara Szafnauera. To jeszcze nic nie znaczy, ale moze byc mala wskazowka, ze rozmowy negocjacyjne sa prowadzone z obozem Schumachera.

  • 13. greyhow
    • 2022-08-25 14:57:10
    • *.adsl.inetia.pl

    Usunięty

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo