komentarze
  • 1. Mayhem
    • 2021-08-15 15:51:52
    • *.home-net.pl

    No i bardzo dobrze, szkoda czasu i środków na ten cyrk.

  • 2. SebastianM
    • 2021-08-15 16:09:15
    • *.204.81.18.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Jeremy Clarkson powiedział kiedyś, że prawdziwe wyścigi pachną etyliną. Podpisuję się pod tym obiema rękoma.

  • 3. Raptor202
    • 2021-08-15 16:11:21
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Szkoda, że o Pascalu Wehrleinie w 2017 nikt w Mercedesie nie pomyślał.

  • 4. ekwador15
    • 2021-08-15 16:19:17
    • *.legionowodom.pl

    niestety głównym problemem FE jest to, że musi byc inna niz F1. gdyby przyspieszyć te auta i dac je na klasyczne tory wyscigowe to moze nie byloby tak źle.

  • 5. Jacko
    • 2021-08-15 16:54:08
    • *.

    @2. SebastianM
    A jeszcze wcześniej pachniały końskim łajnem i zapewne wtedy też "prawdziwi kibice" oburzali się, że ktoś próbuje wprowadzić cuchnące i dymiące automobile...

    Też nie jestem zwolennikiem elektryków, ale postępu nie zatrzymasz... Natomiast osobiście już bym wolał, żeby to poszło w innym kierunku i mogły pozostać silniki spalinowe, choć napędzane jakimś bardziej ekologicznym paliwem (np. wodór czy coś podobnego)

  • 6. Mayhem
    • 2021-08-15 16:57:23
    • *.home-net.pl

    Przed sekundą Mercedes i Nyck de Vries zapewnili sobie tytuły mistrzowskie, może to będzie miało wpływ na zmianę decyzji...

  • 7. XandrasPL
    • 2021-08-15 17:08:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    BMW, Audi, Mercedes. Boli ich fakt, że mało da się zrobić sprzętowo aby uzyskać przewagę. BMW jak zwykle. Wchodzi i wychodzi. Boją się rywalizacji. W MotoGP tylko SC lubią pokazać, swoje nowe modele na zmianę. Audi idzie do WEC więc lekkie usp. Mercedes nie może wygrywać więc potem jak reklamować Benz-EQ skoro nie wygrywają.

  • 8. XandrasPL
    • 2021-08-15 17:12:29
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No wygrali. Czyli jak wepchną może i dwójkę ze składu do Williamsa to Bottas zostaje w MEROLU. W ekipie Formuły E.

  • 9. giovanni paolo
    • 2021-08-15 18:23:54
    • *.6.217.121.neoplus.adsl.tpnet.pl

    5. Wybitny człowiek wolff sam powiedział, że FE to zabawa a nie poważny kierunek. Elektryfikacja pojazdów komercyjnych w obecnej formie również jest jedynie fanaberią, która tak samo jak inne szkodliwe technologie niszczy środowisko. Ale tym zajmiemy się za 20 lat, do tego czasu z pewnością ktoś wymyśli sposób na utylizację obecnych akumulatorów. Jakiś cholerny kapitalista będzie musiał to zrobić, nie ma innego wyjścia. Państwo umywa rączki.

  • 10. belzebub
    • 2021-08-15 18:25:18
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    To tylko pokazuje jak duże koncerny są zainteresowane technologią wyścigów samochodów elektrycznych.
    Prawda jest taka, że od samego początku ta seria to tylko takie widowisko pod ekologów.
    Dla mnie prawdziwe ściganie jest tam, gdzie są silniki spalinowe ewentualnie jako hybrydy.
    Jeśli motoryzacja i wyścigi mają iść w jakimś kierunku, to tylko w kierunku hybryd albo silników napędzanych paliwem alternatywnym. Natomiast w przypadku elektryków od samego początku byłem przeciwny.

  • 11. TomPo
    • 2021-08-15 20:44:15
    • *.99.105.238

    I bardzo dobrze, elektryki to pseudo ekologia.
    Produkcja, transport, a na koncu utylizacja baterii produkuje tyle syfu, ze sie w pale nie miesci.
    No i oczywiscie sam prad, ten tez nie bierze sie z "czystej" energii.
    "Czystej" poniewaz produkcja, transport, utylizacja paneli tez produkuje syf, o bezsensownych wiatrakach nie wspomne, ktore trzeba odmrazac zima za pomoca helikopterów xD
    Reasumujac - elektryka to pseudo ekologia, o hybrydach nie wspominajac.

  • 12. Jabba1979
    • 2021-08-16 13:08:34
    • *.

    Dla mnie wyścigów FE nie da się oglądać. To bardziej przypomina karting niż F1.

    Ale każdy lubi co innego.

  • 13. Jacko
    • 2021-08-16 14:29:20
    • *.

    @11. TomPo
    Ale jak się jest np. na spacerze, pracuje gdzieś w centrach dużych miast czy blisko dróg szybkiego ruchu, to wdychanie wyziewów z rur wydechowych też wcale ani przyjemne, ani zdrowe nie jest...

  • 14. TomPo
    • 2021-08-16 16:10:35
    • *.99.105.238

    @13
    Tak, ale wytlumacz to ludziom, ktorych zmusisz do mieszkania w poblizu fabryki (albo co gorsza utylizacji) baterii, czy paneli slonecznych.
    Elektryka nie jest rozwiazaniem, to poprostu przenoszenie syfu zza rury wydechowej w inne miejsce swiata.
    Jasne bedzie z dala od Ciebie, ale czy to cos zmienia globalnie? Kompletnie nic. O tym ze prad tez trzeba wyprodukowac i przetransportowac nie wspomne.

  • 15. Krukkk
    • 2021-08-16 16:13:08
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @13 Jacko. A jak stoi sie w kolejce do kasy i gosc przed toba pusci baka, to az nos wykrzywia.

    Proponuje wprowadzic filtry na pupe, Jestes za czy przeciw?

  • 16. XandrasPL
    • 2021-08-16 20:20:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wszystko jest złe. Te baterie w Teslach co 100 000 tys km są do wymiany a potem nie ma co z nimi zrobić. Produkcja tych baterii też nie oszczędza planety i szkodzi jej proces wydobycia czegokolwiek do jej zrobienia a utylizacja to jeszcze większy problem.

  • 17. Jacko
    • 2021-08-17 17:10:43
    • *.

    @15. Krukkk
    Ty za to osobiście przyczyniasz się do efektu cieplarnianego, bo te trzy zwoje muszą Ci się nieźle przegrzewać, żeby wydać z siebie aż takie mądrości...

  • 18. Krukkk
    • 2021-08-17 17:45:05
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @17 Jacko. W zwiazku z tym, ze nie chcesz odpowiedziec na moje pytanie, to jeszcze raz przeczytaj komentarz nr 14.

  • 19. Skoczek130
    • 2021-08-18 12:44:56
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    Walka o ekologie zawsze miała za cel... szukanie nowych sposobów na zarabianie pieniędzy. Trzeba być naiwnym, bo komuś faktycznie zależało na środowisku. ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo