komentarze
  • 1. Frytek
    • 2021-03-17 07:57:43
    • *.163.216.175.ipv4.supernova.orange.pl

    Trzeba przyznać, że gość ma całkiem fajną robotę.

  • 2. MikeHill
    • 2021-03-17 09:55:33
    • *.50.125.126

    @1 i to od 21 lat. Całkiem, całkiem

  • 3. fistaszeq
    • 2021-03-17 10:03:12
    • *.toya.net.pl

    teraz tu będą jeszcze pisać o maylanderze i o tym jaki to jest dumny? może zmieńcie nazwę poortalu na samochody bezpieczeństwa dziel pasję

  • 4. berko
    • 2021-03-17 10:29:40
    • *.centertel.pl

    @3
    Nie wchodź, nie czytaj. Może na Onecie znajdziesz to czego szukasz.

    Fajny artykuł, samochody są bardzo do siebie podobne, więc pewnie w prowadzeniu wiele się nie różnią.

    Swoją drogą, kiedyś samochodem bezpieczeństwa był zwykły opel Vectra A, to tak jakby teraz dać na SC Insygnie, czy jakiegoś Passata.

  • 5. Forizoo
    • 2021-03-17 11:15:41
    • *.146.96.152.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @3 Mimo wszystko jednak samochód bezpieczeństwa i jego kierowca to część F1 więc nie wiem w czym masz problem.

  • 6. Raptor202
    • 2021-03-17 11:48:50
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    @3 Komentarz z cyklu "nie wiem do czego się przypieprzyć, ale się przypieprzę".

  • 7. Vendeur
    • 2021-03-17 13:51:46
    • *.

    @3. fistaszeq

    Masz poważne problemy z mózgiem, ani myśleć, ani pisać poprawnie nie potrafisz.

  • 8. konewko01
    • 2021-03-17 17:52:42
    • *.47.66.146.ipv4.supernova.orange.pl

    @7 Ty najwyraźniej też skoro nie umiesz bez obrażania.

  • 9. Purrek
    • 2021-03-17 19:06:18
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Ale marketingowa papka :D

    A za słowa, że bez różnicy te 5 km/h to mu Hamilton i opony tego Astona przez nos wyjmą.

  • 10. Vendeur
    • 2021-03-17 19:57:20
    • *.

    @8. konewko01

    O proszę, następny... A w którym to niby miejscu obraziłem, geniuszu?

  • 11. Jacko
    • 2021-03-17 23:26:48
    • *.centertel.pl

    @9. Purrek
    No ale ma rację. Przecież SC nie jeździ ze swoją maksymalną prędkością, a wręcz odwrotnie, jeździ jak najwolniej tylko może w danej sytuacji, żeby porządkowi na torze byli bezpieczni i żeby bezsensownie nie uciekały okrążenia bez walki. Dlatego tu wcale nie ma się co śmiać, ale zapewne dobrze zrobiony Passat z dobrymi oponami też by dał radę (jakkolwiek to absurdalnie brzmi).

    Natomiast są oczywiście sytuacje (np. w przypadku samochodów medycznych), że te znakomite osiągi jednak się przydają...

  • 12. XandrasPL
    • 2021-03-17 23:44:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    no Medical musi zrobić okr. w dobrym tempie. Oczywiście gdzie mogą to ścinają zakręty ale jednak na Spa muszą cisnąć.

  • 13. Tomberenger
    • 2021-03-18 11:29:22
    • *.play-internet.pl

    Mam nadzieję że samochód bezpieczeństwa nie będzie największą atrakcją tegorocznych wyścigów..

  • 14. Vendeur
    • 2021-03-18 17:35:05
    • *.

    @11. Jacko

    Chyba masz błędne pojęcie o tempie SC... Popatrz czasami na onboardy, jak bardzo się ślizga oraz na jakich obrotach jeździ. Oczywiście, czasami jedzie wolniej, ale to w niektórych sytuacjach, a nie stale "jak najwolniej". Przy F1 zawsze będzie wyglądało na wolne tempo, szczególnie, że to nie są przecież jakieś hiperszybkie samochody.

  • 15. Purrek
    • 2021-03-18 19:36:56
    • *.icpnet.pl

    @11

    to co pisał @14 + przecież sam Maylander kiedyś odpowiadał na płacze Hamiltona, że ciśnie ile może, ale GTR to nie F1 i to są jego limity.

  • 16. Jacko
    • 2021-03-18 21:57:32
    • *.centertel.pl

    @14. Vendeur & 15. Purrek
    Nie, nie "ciśnie ile może" i nie "na limicie", tylko zawsze jedzie tempem uzgodnionym z kierownictwem wyścigu. To od nich dostaje dokładne instrukcje, a ogólnie jest to ustalone już przed wyścigiem. Zawsze ma jakiś zapas.

  • 17. Purrek
    • 2021-03-18 22:34:59
    • *.icpnet.pl

    @16 Nie ciśnie ile może gdy są samochody które muszą nadgonić stawkę, pogoda na to nie pozwala i w strefach zagrożenia, a tak to robi co może. Polecam podcast z października, albo listopada 2020. Znajdziesz na F1.com, bo tutaj linka nie można rzucać. Interesująca nas kwestia zaczyna się od ok 4:37 chyba.

    Gdyby wystarczył Passek ze spoilerem to jeździłoby zwykłe GT, czy tam nawet GTS, a dziwnym trafem dali GTRa.

  • 18. Purrek
    • 2021-03-18 22:56:20
    • *.icpnet.pl

    Pardon, od 6:37

    I tak, jest zależny od kontroli i "sometimes" zwalnia. Niemniej Twoja teza o jeździe możliwie najwolniejszej jest bzdurna, bo inaczej nie mówiłby, że "in the corner breaking points i'm always on the limit". Wolna jazda jest zwyczajnie niebezpieczna dla F1, bo pomijając już opony - hamulce tracą temperaturę i nie banglają jak trzeba, aero nie dociska bolidu. W 2020 mieliśmy już przykłady cyrków po restartach za SC.

  • 19. Krukkk
    • 2021-03-19 13:15:05
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Jacko. Kolejny raz probujesz obstawac przy swoim nie majac racji.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo