WYNIKI Sakhir [ 12 marca 2021 ]
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Okr. |
---|---|---|---|---|
1 | M.Verstappen | Red Bull | 1:30.674 | 139 |
2 | L.Norris | McLaren | 1:30.889 | 46 |
3 | E.Ocon | Alpine | 1:31.146 | 129 |
4 | L.Stroll | Aston Martin | 1:31.782 | 46 |
5 | C.Sainz | Ferrari | 1:31.919 | 57 |
6 | A.Giovinazzi | Alfa Romeo | 1:32.203 | 68 |
7 | D.Ricciardo | McLaren | 1:32.203 | 45 |
8 | P.Gasly | AlphaTauri | 1:32.231 | 74 |
9 | Y.Tsunoda | AlphaTauri | 1:32.727 | 37 |
10 | L.Hamilton | Mercedes | 1:32.912 | 42 |
11 | C.Leclerc | Ferrari | 1:33.242 | 59 |
12 | K.Raikkonen | Alfa Romeo | 1:33.320 | 63 |
13 | S.Vettel | Aston Martin | 1:33.742 | 51 |
14 | R.Nissany | Williams | 1:34.789 | 83 |
15 | N.Mazepin | Haas | 1:34.798 | 70 |
16 | M.Schumacher | Haas | 1:36.127 | 15 |
17 | V.Bottas | Mercedes | 1:36.850 | 6 |
Verstappen najszybszy, Mercedes z problemami po #1 dniu testów
Kierowcy Formuły 1 mają już za sobą pierwszy dzień zmagań z torem Sakhir, gdzie dzisiaj rozpoczęły się mocno skrócone przedsezonowe testy F1. Najlepszym czasem po pierwszych ośmiu godzinach jazdy może pochwalić się Max Verstappen.Holender był jednym z trzech kierowców, którzy dzisiaj mieli okazję testować swoje maszyny przez cały dzień. Oprócz niego możliwość taką otrzymał Esteban Ocon z Alpine oraz Roy Nissany z Williamsa. Decyzja szefostwa ekipy z Grove o tym, aby jeden z trzech cennych dni testowych przed sezonem przeznaczyć dla kierowcy, który nie ma praktycznie żadnego doświadczenia w Formule 1, pozostawiamy bez komentarza. Pod tym względem nowy zarząd zespołu zachował się dokładnie tak samo jak jego poprzednicy.
Kierowcy i zespoły zgodziły się na daleką podróż do Bahrajnu na przedsezonowe testy, gdyż logistycznie stanowiło to dla nich najlepsze rozwiązanie zważywszy, że pierwszy wyścig sezonu został przeniesiony do Bahrajnu po tym jak GP Australii otrzymało nową datę pod koniec mistrzostw.
Warunki pogodowe miały nie stanowić problemu i faktycznie jeżeli chodzi o temperaturę i opady deszczu kierowcy nie musieli się tym martwić. Temperatura powietrza od początku sesji oscylowała w okolicy 30 stopni Celsjusza, a rano we znaki zawodnikom mógł wdawać się jedynie silny wiatr, który utrudniał ocenę zmian aerodynamicznych wprowadzonych w autach i na niewiele zdał się tutaj nawet fakt, że zespoły zaledwie trzy miesiące temu były tutaj rozgrywać dwa wyścigi z rzędu.
Do przerwy obiadowej najszybszy na torze pozostawał Daniel Ricciardo, który na średnich oponach Pirelli wykręcił czas 1:32,203, pokonując przy tym pętlę toru 45 razy.
Zespoły i kierowcy z pewnością mają na uwadze fakt, że skrócone do tylko trzech dni testy nie pozostawiają wiele miejsca na błędy. Ewentualne rozbicie auta może mocno pokrzyżować plany związane z przygotowaniem bolidu do sezonu.
Pierwszy dzień obył się bez większych incydentów. Jako pierwszy gorące chwile w kokpicie przeżył Max Verstappen, który jeszcze rano obrócił swój bolid, szczęśliwie unikając kontaktu z bandą.
O ile kierowcy mają możliwość zachowania ostrożności i dozowania wyciskanych ze swoich maszyn osiągów o tyle na niezawodność bolidów mają niewielki wpływ, a ta przecież również może mocno zakłócić przedsezonowe przygotowania.
Dzisiaj jako pierwszy awarii uległ bolid Mercedesa. Konstrukcja W12 rano była prowadzona przez Valtteriego Bottasa i już po okrążeniu instalacyjnym była zmuszona do wizyty w boksie, gdzie okazało się, że konieczna będzie wymiana skrzyni biegów.
Fin na kilkanaście minut przed przerwą obiadową zdołał powrócić na tor, ale rano pokonał skromne 6 okrążeń co w porównaniu z 74 kółkami porannego rekordzisty (Pierre'a Gasly'ego z AlphaTauri), pokazuje skalę problemu Mercedesa. Co więcej nakazuje zadać pytanie czy ekipa Toto Wolffa dobrze zrobiła rezygnując w tym roku z tzw. shakedownu swojego nowego bolidu z wykorzystaniem dnia filmowego, podczas którego problem ze skrzynią biegów mógłby być prawdopodobnie łatwo zauważany, aczkolwiek ciężko jest to oceniać na podstawie dostępnych informacji.
Podobny problem przytrafił się przecież ekipie Haasa, które nomen omen, dzień filmowy przeprowadzała wczoraj. Rano w jej kokpicie zasiadał Mick Schumacher. Niemiec zdołał pokonać skromne 7 okrążeń, aby przed przerwą obiadową dołożyć kolejne 8 kółek. Ostatecznie poranną sesję zakończył tylko przed Bottasem, a z Royem Nissanym z Williamsa.
Na kilka minut przed przerwą na torze zatrzymał się także Charles Leclerc, zmuszając sędziów do wywieszenia jedynej w dniu dzisiejszym czerwonej flagi.
Pogoda w Bahrajnie miała być zapewniona, ale jak to zwykle bywa los lubi być przekorny i nad tor po południu nadciągnęła burza piaskowa, która w przeszłości uniemożliwiała już kierowcom rozgrywanie testów.
Tym razem okazała się ona jednak nieco bardziej łaskawa i nie zmusiła wieży kontrolnej do zamknięcia toru, a dała zespołom nieco więcej czasu na przygotowanie bolidów, dla zmieniających się kierowców.
Ograniczony czas testów oraz wprowadzone przed sezonem zmiany co do długości trwania piątkowych treningów, sprawiły, że zespoły nie chciały tracić czasu i jeździły nawet w trudnych warunkach. Dziwnie wyglądało więc kolejne opóźnienie w garażu Mercedesa, gdzie Lewis Hamilton wyjechał na tor dopiero po godzinie od otworzenia toru, a gdy tak się już stało, musiał wrócić do garażu z poluzowanym lusterkiem.
Zespół Mercedesa w hybrydowej erze silników V6 turbo przyzwyczaił swoich kibiców do brylowania podczas przedsezonowych testów przynajmniej jeżeli chodzi o liczbę pokonywanych okrążeń. W tym roku może z tym być ciężko. Lewis Hamilton po południu do dorobku Mercedesa dorzucił kolejne 42 okrążenia.
Warto w tym miejscu wspomnieć, że w zeszłym roku Valtteri Bottas również miał problemy techniczne podczas testów, które Mercedes do czasu rozpoczęcia mistrzostw zdołał rozwiązać, a ekipa sięgnęła po kolejne podwójne mistrzostwo bez większych problemów, mimo iż w przedsezonowych testach nie uzyskiwała najlepszych czasów.
Mimo iż druga część dnia zapowiadała się na nieco cięższą dla kierowców ze względu na ilość piasku nanoszonego przez wiatr na tor, szybko okazało się, że warunki te wystarczą, aby poprawiać czasy z porannej sesji. Najszybszy rano Daniel Ricciardo, który swój czas uzyskał na średniej mieszance opon, na koniec dnia został zepchnięty na 7. miejsce.
Jego wynik na twardej oponie bez problemu poprawił Max Verstappen, który później na średnim ogumieniu wyśrubował najlepszy czas dnia do 1:30,674, pokonując przy tym 139 okrążeń toru.
Drugi czas uzyskał partner Ricciardo, Lando Norris, który stracił do Holendra na tej samej mieszance opon 0,2 sekundy, a trzeci był Esteban Ocon. Francuz reprezentujący barwy Alpine (dawne Renault) wraz z Maksem Verstappenem jako jedyni pokonali dzisiaj ponad 100 okrążeń toru.
Za czołową tróją znaleźli się: Lance Stroll z Astona Martina, Carlos Sainz z Ferrari oraz Antonio Giovinazzi z Alfa Romeo, co może wlewać nieco optymizmu w serca kibiców włoskiej marki, gdyż wygląda na to, że nowy silnik Ferrari faktycznie zaliczył poprawę.
Problem w tym, że dzisiejszy najlepszy czas Maksa Verstappena był o przeszło trzy sekundy gorszy od wyniku Lewisa Hamiltona w kwalifikacjach przed GP Bahrajnu.
Na ostatnie dwie godziny przed końcem dzisiejszego dnia na torze włączono oświetlenie, co gdyby nie stan nawierzchni zasypanej pustynnym psiakiem stanowiłoby dla ekip idealne środowisko do symulacji sesji kwalifikacyjnej i warunków panujących podczas wyścigu.
Pozostaje liczyć, że podczas pozostałych dwóch dni testowych warunki na torze ulegną poprawie. Sesje testowe rozpoczynają się codziennie o godzinie 8:00 czasu polskiego. Dokładnie w południe zespoły mają godzinną przerwę obiadową, a po jej zakończeniu kolejne cztery godziny jazd do 17:00 (czasu polskiego).
Zdjęcia:
komentarze
1. mattimek
@Kempa
w panelu bocznym ciągle Abu Zabi. Skoro mamy już testy przedsezonowe może warto było juz wstawić tam informacje dotyczące zbliżającego się gp bahrajnu
2. tysu
Nie zdziwię się, jak pierwsze rundy zgarnie Max, bo w Mercu to na razie kolorowo nie wygląda. Problemy techniczne, Lewis co zakręt zblokowane koło i wyjazdy poza tor. Dni testowych jest mało, więc im to nie pomoże, tym bardziej, że dnia filmowego nie wykorzystali.
3. Krukkk
Bardzo slabo Vettel! Od razu apeluje do wszystkich fanow Seba- to nie jest zadna prowokacja ani chec dowaleniu mu, tylko pisze to co widzialem na torze.
Oby kolejne kilometry w Aston Martin zaowocowaly poprawa, bo to co zaprezentowal dzisiaj to jedna wielka mizeria, dowodem na to byla zmartwiona mina po wyjsciu z auta. Kompletnie nie potrafil odnalesc sie w nowym bolidzie.
Mercedes jak to Mercedes-na dwoje babka wrozyla. Moze faktycznie bedzie problem ze skrzynia biegow i pokrzywdzony Hamilton...?
4. kotwica
@3 Jakbyś miał choćby odrobinę pojęcia o F1 to byś zrozumiał że CZASY UZYSKANE NA TESTACH NIE MAJĄ ŻADNEGO ZNACZENIA!
5. hubertus
@Kempa
dlaczego przy 1 otwarciu strony dane dnia musze akceptować te cholerne cookies i cos jeszcze czego nie czytam
6. Mayhem
@4 Daj spokój, przecież widzisz, że głupoty wypisuje, z takimi to od razu opcja ignoruj.
7. kotwica
@6 Nie no, bez przesady. Użycie opcji Ignoruj to żenująca postawa człowieka słabego, bez argumentów. Z ludźmi tego typu należy walczyć każdymi możliwymi sposobami. A tekst w stylu "to nie jest żadna prowokacja" nie ociera się o nic innego jak o hipokryzję.
8. kempa007
1. mattimek w przyszłym tygodniu wszystko zaktualizuję. Wstrzymuję wszystko jak najdłużej, żeby nie zmieniać "w tę i nazad" jakby wirus coś pozmieniał w ostatniej chwili :)
9. konewko01
@3 "Kompletnie nie potrafil odnalesc sie w nowym bolidzie." - tu masz odpowiedź, dlaczego słabo pojechał. Może wyciągniesz z tego zdania jakieś wnioski.
10. Raptor202
@2 Nic nie zdominuje. Mercedes i tak pokaże wszystkim plecy na starcie i tyle ich widziano. Te czasy na testach nie mają żadnego znaczenia.
11. jmformates
Szkoda, że Tsunoda więcej nie pojeździł przez awarię . Pomijając samochód, w porównaniu do Mazepina wyglądał jak stary wyga.
Jestem ciekawy tempa japończyka w równych warunkach - pewnie zobaczymy to dopiero w kwalifikacjach przed wyścigiem. Dzisiejszy brak okrążeń, piach, twarde opony i awaria nie pokazały wszystkiego (tak jak u wielu innych w sesji popołudniowej ale u niego szczególnie). Z niego będzie dobry gracz w trakcie sezonu i przyszłość ekipy redbulla.
12. mattimek
@8
ok, dzięki za odpowiedź
13. Krukkk
@Mayhem i kotwica. Nie wiem jaki macie opracowany sposob na czytanie prostego tekstu, bo ani pol slowa nie wspomnialem o czasach. Skupilem sie na stylu jazdy a Wy udowodniliscie, ze dopowiadacie sobie i widzicie to co chcecie widziec.
@9 konewko1. To raczej Vettel powinien wyciagnac wnioski z dzisiejszego dnia.
14. przesio
Vettelowi ciężko się przestawić, w Ferrari jeździło się zupełnie inaczej. Dużo kierowców mówiło to samo np jak przechodziło do redbulla że samochód zachowuje się inaczej , przykład albon bądź gasly
15. Schumi83
Podobno poszło zapytanie do FIA o legalność podłogi Mercedesa .
16. Ilona
3. Krukkk, wypij melisę, daj trochę na wstrzymanie, bo jeszcze się sezon dobrze nie zaczął a tu taka obsesja. Co Ty zrobisz jak się okaże, że jeszcze na podium stanie? Pochorujesz się chyba.
17. XandrasPL
Oglądałem ile mogłem. Widziałem tylko piasek i niektóre ujęcia kamery były useless bo dopiero jak ktoś podjechał za piaskowej mgły to było go widać. Każdy jeździł zachowawczo bo nie ma rozbijanie się. Mazepina to nie dotyczy bo to on kupił ten bolid i miał prawo go roz*** i prawie to zrobił. A to był pierwszy dzień gdzie każdy miał niemal elektronicznie ograniczane osiągi. Bardzo ślisko. W strefach hamownia tyły wyprzedzały przód. Hamilton blokował co chwile koła.
Zasada testów F1 - Jak Robert ma słaby czas to się nie liczą ale jak ma dobry to się liczą.
Nie ma Roberta :(
18. tysu
10. Raptor202
Gdzie ja pisałem o jakiejś dominacji i patrzeniu na czasy? Napisałem tylko, że nie zdziwię się, jak Max wygra kilka pierwszych rund i tak też może być sądząc po jego tempie pod koniec ubiegłego sezonu i tym, że ruszyli w tegorocznych testach bez żadnych problemów, a to jest ważne na początku sezonu, gdy masz tylko 3 dni testowe.
Merc nie wykorzystał w ogóle dnia filmowego i stracili dzisiaj sporo czasu, bo mieli awarię. Dodatkowo bolid nie wygląda na łatwy do prowadzenia, gdzie Lewis blokuje laka co drugi zakręt.
To, że Merc będzie z przodu to wiadomo, ale z takimi problemami mogą mieć ciężki początek i RBR to wykorzysta.
19. Mayhem
@13 A ja nie wiem jaki Ty masz sposób na czytanie bo nic nie wspomniałem o czasach tylko o Twojej głupocie.
20. Krukkk
@16 Ilona. Jezeli chcesz ze mna podyskutowac, to postaraj sie i pisz merytorycznie zamiast stosowac zaczepki rodem z przedszkola.
Zapewniam Cie, ze nie pochoruje sie tylko bede cieszyl sie razem z Toba.
21. Raptor202
@18 Ja uważam, że Mercedes to zbyt solidna marka, żeby nie poradzić sobie z drobnymi problemami podczas testów, zwłaszcza że w porównaniu do poprzedniego sezonu te bolidy nie zmieniły się jakoś bardzo.
22. Ilona
20. Nie umiem merytorycznie.
23. ???
Ma ktoś tabelę z prędkościami maksymalnymi z dzisiejszego dnia?
24. konewko01
@20 umiesz, on nie umie i nie rozumie.
25. hubertusss
Ja bym tu za bardzo nikogo nie oceniał. To pierwsze testy, które tak naprawdę nie wiele mówią o konkurencyjności samochodów i zespołów. Realny układ sił poznamy dopiero po kilku wyścigach.
26. hubertusss
@ 3 Krukkk widzę dyżurni krytycy Vettela na posterunku dzień i noc. Co powiesz o parze McL i Ferrari? Potencjalni liderzy zespołów są też tak słabi jak Seb? Czy to aby nie obsesja na jego punkcie? Ja nie wiem jak będzie wypadał w sezonie. Może i słabo. Ale wypisywać takie rzeczy jak ty po jednym dniu testów to śmiać się tylko można. Z tą miną to już w ogóle popłynąłeś. A Leclerc i Riccardo jakie miny mieli widziałeś? Czy tylko na swego ulubieńca tak bacznie się przyglądałeś? Bo zdaje się oni też mniej więcej podobne straty do zespołowych kolegów mieli.
27. Krukkk
@22 Ilona. Zaiste, to zmienia postac rzeczy ;)
28. hubertusss
@ 13 Krukkk już nie ośmieszaj się z tym stylem jazdy. Na ekranie widziałeś wszystko styl jazdy, miny kierowców. Ty weź się tam zatrudnij. Będziesz zamiast telemetrii odczytywał co robią kierowcy z samochodem nie tak. I to nawet siedząc gdzieś daleko od toru. Kurczę jacy tu eksperci się marnują to normalnie szok.
Oczywiście rozumiem, że obserwowałeś tylko swego "ulubieńca"? Czy może napiszesz coś o stylach jazdy i minach innych kierowców?
29. Krukkk
@26 hubertusss. Oczywiscie dopowiadac sobie mozesz ile wlezie, nikt ci tego nie zabroni. Jesli chodzi o Mclarena, to bardziej skupilbym sie na wyrazie twarzy Zaka Browna. Widac bylo, ze facet jest zadowolony z pomyslnego zamontowania silnika Mercedesa i widac to bylo n
Sam przyznasz, ze kierowcy Ferrari i Mclarena nie czuli sie tak nerwowo w kokpitach jak Seb...?
30. Krukkk
*i widac to bylo na torze.
31. ???
Hubertuss i kotwica, jesteście po prostu genialni, Krukkk wam zaznacza na początku posta że to nie jest żadna prowokacja a wy i tak swoje :-D
Vettel sam potwierdza że nie miał tempa dzisiaj, że była walka z samochodem co widać na onboard :-)
Musi szybko złapać rytm, czasu na testowanie nie jest dużo
Wydaje się po onboardach że Ferrari nadal traci z mocą, obym się mylił.
Merc pomimo problemów nadal będzie w czubie, zmian na ten sezon jest niewiele, a przewaga w 2020 była ogromna.
Pozostaje pytanie o McLarena, widać że auto prowadziło się przyjemnie, tylko gdzie są jego limity?
32. hubertusss
@32 to znaczy, że jeśli napisał, że to nie prowokacja to już nie można odnieść się do jego wpisów? Jakieś nowe zasady? Wystarczy umieścić info, że to nie prowokacja i już nie można nawiązać polemiki, gdy ktoś się nie zgadza? Tylko co chwalić i potakiwać?
Człowiek ma po prostu obsesję na punkcie Vettela. Czytałem wywiad z Sebem i nic nie mówił, ze nie potrafił KOMPLETNIE się odnaleźć w samochodzie jak pisze @Krukkk. Wyciągając wnioski z jego min.
33. ???
33.
Gościu w pierwszy zdaniu posta Krukka robisz od razu najazd że dyżurni krytycy Vettela są na posterunku, także już zacząłeś od najazdu na niego, daleko nie musiałem szukać :-D
To się nazywa polemika tak? :-D
I na koniec, nie napisałem że Vettel nie potrafił się zupełnie odnaleźć a aucie znowu coś interpretujesz po swojemu :-D
Vettel potwierdził dzisiaj natomiast że nie miał tempa :-)
34. Krukkk
@32 hubertusss. Piszac "KOMPLETNIE" wyrazilem wlasne zdanie, to nie byl cytat.
35. roosman
@15 - znając Merca, to zanim "wyjechali na tor", to ustalili z FIA że ta podłoga jest ok. Więc ewentualne zapytania nic nie zmienią. Ja to się zastanawiam, czy to nie jest znowu takie "z cicha pękł" jak w poprzednich latach, że problemy problemami, a w ostatni dzień testów Lewis wciśnie przycisk i odpali jak z armaty.
36. konewko01
Ukamienować kruka!
37. ahaed
Jak zawsze. Normalne testy, a Wy już pełno w gaciach.
38. hubertusss
@33 ty już z tego zacietrzewienia piszesz sam do siebie wpisując numer swojego wpisu. Drugi raz ci się zdarza, że nie ogarniasz do kogo piszesz. Rozumiem nerwy. Ale prawda jest banalna. @Krukkk to dyżurny krytyk Vettela trwający na posterunku. Pierwszy dzień testów, stawka kompletnie pomieszana. potencjalni liderzy zespołów ze stratami do tych co to są potencjalnymi numerami dwa. A @Krukkk dokonuje oceny swego "ulubieńca" pisząc, że KOMPLETNIE nie potrafi odnaleźć się w aucie. Nie ważne, że jak mówi sam kierowca nie patrzył na czasy a starał się poznać auto i napęd z którym nie miał do czynienia. Krytyk @Krukkk i tak wie lepiej. O tej mizerii i minie to już nie ma co pisać. Skoro @Krukk wyciąga takie wnioski po jednym dniu to się po prostu ośmiesza. A ty razem z nim próbując nie udolnie go bronić, że skoro napisał, ze to nie żadna prowokacja to może bzdury pisać. I nikt nie powinien polemizować.
@??? czytane ze zrozumieniem u ciebie leży. Pisząc o tym, że KOMPLETNIE nie potrafi się odnaleźć pisałem o wpisie @3 autorstwa @Krukkk
"Człowiek ma po prostu obsesję na punkcie Vettela. Czytałem wywiad z Sebem i nic nie mówił, ze nie potrafił KOMPLETNIE się odnaleźć w samochodzie jak pisze @Krukkk." JAK PISZE @Krukkk - rozumiesz co tu jest napisane?
39. hubertusss
@36 nie ma co tu nikogo kamienować. Po prostu należy się przyzwyczaić, że pewne osoby wylewają swoje frustracje tutaj nie umiejąc równo i sprawiedliwie ocenić danego kierowcy. A okrasza te swoje teksty różnego rodzaju bzdurami jak np próba oceniania stawki i poczynań kierowców po jednym dniu testów.
40. hubertusss
@34 ty wyraziłeś własne zdanie pisząc KOMPLETNIE a ja wyraziłem własne zdanie na temat twojego zdania. KOMPLETNIE czyli wcale to to ty albo ja byś się nie odnalazł. A on jak by nie patrzeć jeździł.
41. ???
38
Kłopoty Najmana, musisz się uciekać do takich zaczepek że Ci numerek nie pasuje? Jak zawsze brak Ci argumentów na swoją obronę? :-) Naprawdę słaby z Ciebie dyskutant :-)Zrobiłeś to samo w poście wyżej :-D Żałosny jesteś :-D
Ale po co Ty mi wypisujesz co wpisał Krukkk, widziałem to, czytam komentarze w przeciwieństwie do Ciebie :-D
I nie piję do tego czy jego spostrzeżenia były trafne, czy nie, piję do tego że gość zaznaczył że chce was tym urazić, że nie ma to na celu prowokacji a Ty i tak ze swoją sektą Obrońców Vettela od razu robicie najazd bez jakiejkolwiek polemiki z nim czy innej argumentacji, czyli czymś co u Ciebie leży :-D
Masz jakieś określenie na to? Trollowanie? :-D Tak, będzie to najodpowiedniejszy komentarz :-)
Daję sobie rękę uciąć że gdyby to samo napisał o zupełnie innym kierowcy niż Vettel to was by tu nie było :-D
Naprawdę granicę swojej błazenady przesuwasz naprawdę daleko, co już udowodniłeś pod jednym z dobrze znanych Ci newsów :-)
42. Krukkk
@40 hubertusss. Twoje zdanie na temat mojego zdania jest zbedne.
43. hubertusss
@42 może i dla ciebie jest zbędne. Tym bardziej, że ośmiesza bajki, które tu wypisujesz i twoją obsesję na punkcie Seba. Ale może ktoś inny przeczyta. Wszak po to są fora by każdy mógł zamieścić swoje zdanie do którego ktoś inny może się ustosunkować. Aczkolwiek widzę, że ty i @??? macie olbrzymie problemy z tym, że ktoś się z wami nie zgadza.
44. hubertusss
@41 co ty masz z tym Najmanem? Jakiś kolejny twój idol? Wyjeżdżasz z nim któryś raz a ja ci po prostu pokazałem konkretnym przykładem, że nie rozumiesz czytanego tekstu. Mało, że mylisz numery wpisów co sprawia, że wychodzi jak byś sam do siebie pisał. Ale nie potrafisz zrozumieć co do ciebie się pisze. Zarzucasz mi, że czegoś nie napisałeś. A jak ci pokazuje, że nie rozumiesz czytanego tekstu to ty z pretensją, że po co ci to pisałem czego ty nie zrozumiałeś. To jest właśnie twoje odwracanie kota ogonem. Po co ci więc pisać jakie kolwiek argumenty. Jak ci pokazałem twój błąd to ty, że po co ja pisałem.
A jak numery wpisów mylisz to też pewnie moja wina bo ci odpowiadam a nie powinienem tego robić?
Te epitety czy wycieczki osobiste daruj sobie. Nie rusza mnie to. Nie jesteś w stanie mnie obrazić. A jedynie pokazujesz swoją słabość. Po prostu obaj nie potraficie pogodzić się z tym, że ktoś komentuje wasze wpisy i się z tym nie zgadza.
45. Krukkk
@43 hubertusss. Vettel-1:38.849 liczba okrazen-10.
To tez jest bajka i moje osmieszanie sie? Widziales dzisiaj mine Vettela?
46. ???
44
Uwłacza Ci właściwie porównanie do największego fightera w Polskich sztukach walki? :-D:-D
Co Ty mi pokazałeś, że czego nie rozumiem? :-D
To jest mój 3 post tutaj kiedy Ci zarzucam co innego a Ty nadal odpisujesz na co innego, więc czego nie rozumiem? :-D
Piszesz że odwracam kota ogonem, kiedy nie mam do czego obracać bo nie stosujesz argumentów, :-D
Wytykasz mi że źle numery wpisuje, może to pokazuje Twoją słabość w dyskusji albo raczej brak jakiejkolwiek umiejętności dyskusji czy argumentacji? :-D
Zrozum człowieku że dyskusja nie istnieje po to by kogoś obrażać, ja Ciebie nie muszę, sam siebie tu ośmieszasz w wybitny i jedyny znany dla Ciebie sposób :-D
Tak jak Ci pisałem pod innym newsem kończę dyskusję z Tobą, w ilu postach bym Cię nie wypunktował, w ilu bym Cię nie zrównał z Ziemią to do Twojego zakutego łba i tak nic nie dotrze a mało tego będziesz zaklinał rzeczywistość że Ty tu bardzo dyskutowałeś, argumentowales, kiedy tak naprawdę zrobiłeś tyle na ile Cię stać, czyli zupełne nic, Zero :-)
47. hubertusss
@45 a czego się spodziewałeś? Miał awarię skrzyni. Zamiast testować i zapoznawać się z nowym samochodem siedział w boksach. To co miał się cieszyć? Ty byś się cieszył? Chociaż patrząc na to co piszesz kto wie.
48. Krukkk
@47 hubertusss. Pomijajac Twoja niechec do udzielenia mi odpowiedzi na pierwsze pytanie z komentarza nr 45 przyznam szczerze, ze nic mnie nie zaskoczylo.
Dlaczego nic? Odpowiedzi jest wiele:
-Vettel to upadla gwiazda
-Rodzinie Stroll chodzi tylko i wylacznie o Jego pieniadze (troche ich odlozyl)
-Desperacja Vettela, zdecydowal sie pojsc do zespolu klienckiego, ktory uzalezninony jest od zespolu
"Matki"-oczywiscie nie mial innego wyjscia, bo czolowe zespoly nie zlozyly mu oferty
W takich okolicznosciach czego mozna sie spodziewac?
49. hubertusss
@48 jakiej odpowiedzi ci mam udzielić? Min kierowców czy tam Vettela nie widziałem. A resztę ci napisałem jeśli chodzi o liczbę okrążeni itd. Czego nie rozumiesz? Popsuł mu się samochód to zdaje sobie sprawę jaką minę miał. Na pewno się nie cieszył. W dodatku jeśli jest coś na rzeczy z utraconym dociskiem tyłu to oznacza dla niego kolejne problemy. Tobie naprawdę tak wszystko literalnie trzeba tłumaczyć?
O jakich czołowych zespołach mówisz? Jest tylko jeden przynajmniej do zeszłego sezonu to Mercedes. Mieli wywalić Hamiltona i wziąć Seba? Do Renault miał pójść? Kiedy oni ostatni raz wygrali? McL taki sam zespół kliencki jak AM. AM nawet lepszy bo bliżej współpracuje z Mercedesem ze względu na udziały AMG. RB ma Maxa młodego utalentowanego kierowcę. O którym mówi się, ze patrzy na niego Mercedes. To gdzie te czołowe zespoły?
Tak kariera Vettela się kończy podobnie jak kilku innych kierowców jak Kimi czy Lewis czy Fernando. Nie jest już rozchwytywany. Tym bardziej, że w Ferrari mu nie szło. Ale też to nie jest nikt. Ja myślę, że on sobie jak ci pozostali bardzo dobrze zdaje z tego sprawę.
50. hubertusss
@46 po pierwsze co do Najmana to weź pojedź do niego i mu w oczy te swoje porównania wypowiedz. Potrafisz? Czy tylko kozak z za ekranu? Vettelowi też byś tak w oczy powiedział jak tu o nim piszesz? Założę się, że byś nawet się nie zająknął na temat tego jak kiepski jest. Tylko anonimowo w sieci mądry jesteś i odważny. Tak więc daruj sobie Najmana.
Ty piszesz, że dyskusja nie istnieje aby kogoś obrażać? Kpisz? Popatrz co robisz. Poczytaj swoje teksty i policz ile razy użyłeś w stosunku do mnie epitetów i wycieczek osobistych. A ile ja w twoim. Zdziwisz się pewnie. Choć patrząc na twoje nie rozumienie czytanego tekstu to u siebie pewnie nic nie znajdziesz.
A teraz jeśli chodzi o odwracanie kota ogonem przejdę do konkretów.
W swoim wpisie @31 zacząłeś być obrońcą @Krukkk. Zacząłeś pisać o tym co on pisał w @3 i tego bronić. Więc ja zwracając się do ciebie w @32 odniosłem się do tego. Pisząc o @Krukkk co wyraźnie zaznaczyłem. Niestety ty tego nie zrozumiałeś. I w @33 zrobiłeś mi zarzut, że czegoś nie napisałeś o Vettelu. Choć ja wyraźnie wskazałem, że to pisał @Krukkk. Więc w @38 pokazem ci ewidentnie czego nie zrozumiałeś. Ty zamiast przyznać się do błędu czy przemilczeć. W @41 zrobiłeś mi zarzut, że po co ci pisze o tym co pisał @Krukkk. Choć to ty pierwszy zacząłeś polemikę ze mną na temat jego wypowiedzi. To jest właśnie twoje odwracanie kota ogonem. Sam się samo zaorałeś jak mówią i jak już zobaczyłeś, że się ośmieszyłeś to do mnie zarzut po co piszę o wypowiedzi @ Krukkk choć ty sam zacząłeś o jego wypowiedzi pisać.
51. Krukkk
@49 hubertusss. W komentarzu nr 45 podalem czas i ilosc okrazen Vettela podczas drugiego dnia testow i zadalem ci proste pytanie: "To tez jest bajka i moje osmieszanie sie?"
Zamiast udzielic mi prostej odpowiedzi prferujesz pienic sie. Twoja frustracja jest nieuzasadniona i nie jest zaslona Twojej bezradnosci. Wrecz przeciwnie-obnaza ja.
52. hubertusss
czego znowu nie zrozumiałeś. Przecież wszystko wyjaśniłem. Napisałem dlaczego jest taka liczna okrążeni i z czego wynikać może mina, której nie widziałem. Ale ok może nie wyrażała zadowolenia.
Ile razy mam odpowiadać na to samo tylko dlatego, że ty nie rozumiesz. Nie rozumiesz dlaczego taki czas nie rozumiesz dlaczego taka liczba okrążeni to co ja ci poradzę. Poza tym nie twierdziłem nigdzie, ze te dane zmyśliłeś. Słowo bajki odnosiło się do ogólnej tutaj twojej twórczości.
53. Krukkk
@52 hubertusss. Nie mam wplywu na to jak interpretujesz moje komentarze i z tego co widac nie tylko moje.
Moj komentarz nr 51 nie wskazuje na to, ze czegos nie rozumiem, ale Ty odbieraj go jak chcesz.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz