komentarze
  • 1. LUKA-55
    • 2020-09-13 22:01:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Punkty podarowane przez los. Gdyby nie liczne DNF-y to pachniało tu zerowym dorobkiem punktowym i to mimo dobrego miejsca startowego Leclerca. Moment jak leciał pozycja za pozycją w dół nie mogąc nic w zasadzie zrobić.... żenada Ferrari.

  • 2. hubertusss
    • 2020-09-14 07:10:09
    • *.30.54.95.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Chcieć może i chciał. Jednak widać było, że nie ma czym. Widać było co rywale robili z Leclerkiem na początku wyścigu.

  • 3. sliwa007
    • 2020-09-14 07:30:23
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Vettel na Silverstone miał chyba jakiś problem, bo zespół ściągnął go z toru tylko po to, by uniknąć walki z Leclerciem, który jechał na innej strategii.

    Wczoraj sytuacja analogiczna i jak widać Vettel co innego mówi a co innego robi, bo znowu miał problem z tym by przepuścić Leclerca jadącego na innej strategii. Taki z niego "gracz zespołowy".

  • 4. lechart
    • 2020-09-14 07:56:40
    • *.centertel.pl

    Według mnie, to Vettel osiągnął już swoje max, .... a teraz będzie robił głownie dobre wrażenie.
    Podobnie jest z RK, który też już miał swoje 5 minut w F1.
    Nigdy nie krytykowałem RK i nie mam takiego zamiaru, ale myślę, że powinien realniej spojrzeć na świat .....

  • 5. przesio
    • 2020-09-14 12:16:06
    • *.24.91.8.ipv4.supernova.orange.pl

    Zachwyt Kubica w Polsce jest w granicy absurdu. Wszędzie piszą o nim , jaki to nie jest dobry i wspaniały , a prawda jest taka że po wypadku nie osiągnie już takiego poziomu jak dawniej. Do tego dochodzi wiek który upływa i działa na niekorzyść kierowcy , czy długa przerwa od ścigania. Lepiej byłoby znaleźć młodego kierowcę z Polski , szkolić go i promować . Zapomniałem przecież tutaj chodzi tylko o kasę...

  • 6. Raptor202
    • 2020-09-14 12:33:11
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @5 Może nawet Orlen mógłby spróbować nawiązać współpracę z jakimś kierowcą niepochodzącym z Polski, o ile oczywiście chcą reklamować się także poza naszym krajem. Na ten moment trudno znaleźć jakiegokolwiek Polaka, który miałby realne szanse na F1 w najbliższych 3-5 latach. Trudno oczekiwać, by to wkrótce miało się zmienić.

    "Zapomniałem przecież tutaj chodzi tylko o kasę..." - Orlen to nie instytucja charytatywna, tylko firma, której celem jest przede wszystkim zarobek. Najlepszym miejscem na reklamę dla firmy jest F1. Sądzisz, że sponsorując np. Mateusza Kaprzyka w F4 (który swoją drogą wybitnie tam się nie spisuje) byliby w stanie osiągnąć choćby mały procent rozpoznawalności, którą daje im F1? Oczywiście, że nie. F4 prawie nikt nie ogląda. Nawet nie wiem, czy te serie są gdzieś pokazywane w telewizji. W Polsce raczej nie ma co na to liczyć. Jeśli Orlen chce być uważany za poważnego gracza, to nie powinni zajmować się takimi niszowymi seriami, tylko F1, ale jeśli chcą pozostać w F1, to powinni albo znaleźć sobie innego kierowcę niż Kubica, albo w ogóle pozostać wyłącznie w roli sponsora zespołu bez powiązania z zawodnikami.

  • 7. go!!!
    • 2020-09-14 14:16:58
    • *.dynamic.mm.pl

    @4,5,6
    Dajcie spokój... Nikt o zdrowych zmysłach, mający pojęcie o motorsporcie nie rozpatruje już Kubicy w kategoriach sportowych... To już tylko nazwisko i platforma marketingowa... Niestety daje to tylko pojęcie o poziomie motorsportu w naszym kraju, skoro facet który aktualnie regularnie przegrywa gdzie tylko się pojawi wciąż na tym polu nie ma konkurencji...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo