komentarze
  • 1. Sasilton
    • 2020-05-30 15:43:31
    • *.235.188.6

    Nie mogli z 100% schodzić niżej, tylko kombinują z 112,5%.

  • 2. Bartis
    • 2020-05-30 18:36:56
    • *.146.50.66.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    1.
    Zespół 7 z poprzedniego sezonu będzie miał 100 % w latach 22-25. Dla mnie ma to sens kiedy te sto procent oscyluje w granicach połowy tabeli bo jest to optymalny czas przejazdów z poprzednich lat. Według twojego rozumowania przypuśćmy 7 zespół powinien mieć powiedzmy 80 % przejazdów czyli mniej niż standardowo przed tymi zmianami co byłoby bez sensu i nie dało by mu się rozwijać by zbliżyć się do tych lepszych.

  • 3. XandrasPL
    • 2020-05-30 21:30:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No to zobaczycie jak Alfa będzie testować dla Ferrari, RP czy cokolwiek z tego będzie dla Merca. TR dla RBR i McLaren z Renault w pi** . Tak żeby Ferrari, Merc czy RBR będą mogli wrzucić poprawki to aby dały najlepszy możliwy efekt w dozwolonym zakresie.

    PADAKA!

    Na ch*** te limity na sezony. Niech będą ale niech wrócą nieograniczone testy. Mniejsze testowanie nie powstrzymało różnic lepszych teamów ale tylko te różnice urosły bo więcej kasy i dziwnej technologi tym Ci słabsi mają gorzej. Tunele aero Merca czy czerwonych są lepsze. No nie ma bata.

  • 4. Grzesiu10
    • 2020-05-31 00:36:17
    • *.eaw.com.pl

    @3
    Nie do końca, jakiś czas temu było głośno o tym, że Ferrari miało problem z kalibracją swojego nowego tunelu i przez długi czas mimo posiadania własnego nowego obiektu korzystali z tunelu Toyoty i nie wiadomo czy już całkowicie rozwiązali problem.

  • 5. sliwa007
    • 2020-05-31 07:55:14
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Tam gdzie kończą się równe warunki dla wszystkich tam kończy się sport. Niestety ale "to coś" co wprowadzili to jest kolejny bubel w regulaminie, dodatkowo komplikujący i tak już skomplikowany regulamin.
    Nie rozumiem, ograniczyli budżety do śmieciowych kwot i jeszcze takie coś wprowadzają, proponuję jeszcze pampersy dla najlepszych kierowców. Im wyżej w kwalifikacjach tym większy pampers na wyścig.

  • 6. sismondi
    • 2020-05-31 08:57:20
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Zabiją królową sportu.......

  • 7. Raptor202
    • 2020-05-31 10:12:11
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @5 @6 Jaki jest sens w tworzeniu sztuki dla sztuki? Oni też muszą na tym zarabiać, skoro w to zainwestowali. Muszą coś wymyślić, żeby zespoły chciały startować w F1. Jeśli odejdzie jeszcze kilka ekip, to ta seria stanie się śmieszna i ja na pewno nie będę jej oglądał. 20 bolidów to jest minimum. Inna opcja jest taka, że wtedy z F1 zrobi się seria podobna do IndyCar - będzie trzech konstruktorów, a resztę zespołów będą stanowić klienci kupujący od nich całe bolidy. Lepsza opcja?

  • 8. Bartis
    • 2020-05-31 10:13:19
    • *.146.51.67.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Mi się to podoba. Europa ma tylko taką manię by były zespoły gwiazdorskie a inne tylko tłem. Przykładem jest liga mistrzów w piłce nożnej. Real Madryt gra sobie z Apoel Nikozja i wygrywa 5:0. I wszyscy są zadowoleni bo tak ma być. Nikt nie myśli jak dać szansę słabszym. Ale w USA jest całkiem inaczej. W koszykarskiej NBA jest tak, że najsłabsze zespoły z poprzedniego sezonu dostają najlepszych młodzików by mogli w następnym sezonie walczyć a nie oglądać znów dno tabeli. Ja tu widzę nawiązanie do właśnie takiego równania stawki.

  • 9. sismondi
    • 2020-05-31 18:31:06
    • *.net.pl

    @7 jakoś tyle lat F1 funkcjonuje i nie upadła jeżeli ma upaść to niech upadnie ale na siłę robić coś żeby było ciekawie to jakby innym sportowcom coś blokować żeby wolniej biegali itd

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo