Bartis
Ostatnia aktywność
avatar
Bartis

02.07.2023 23:21

0

Jedyne sensowne wyjście z sytuacji, biorąc pod uwagę że ściągają się tutaj również motocykle, to zmiana układu dziewiątki i dziesiątki. Poszerzenie tak by wyjazd poza tor miał miejsce tylko po wyraźnym błędzie kierowcy.

avatar
Bartis

19.06.2023 12:10

0

1@ Pełna zgoda. Myślę, że George jeszcze sporo musi się nauczyć. Poprzedni sezon nie dał miarodajnych wyników jeśli chodzi o Merce a to mogło mu nieco namieszać w głowie. Wschodzące gwiazdy takie jak Rus i Lec potrzebują czasu by nauczyć się pokory i cierpliwości.

avatar
Bartis

19.06.2023 12:06

0

Zapomniał, że podczas poprzedniego weekendu dostał 6 pól startowych za przeszkadzanie w kwalifikacjach?

avatar
Bartis

29.12.2022 09:46

0

Czy tylko mój odbiornik ukrył Ocona? Nie widzę go w top 10 więc coś musi być u mnie nie tak. Dajcie znać czy u Was podobny problem... A tak na poważnie, to również się podpisuje jak przedmówca pod listą.

avatar
Bartis

29.11.2022 10:57

0

Czyli mam rozumieć: dostał propozycję nie do odrzucenia? Ok, tylko tak naprawdę co da zespołowi zmiana szefa w tym przypadku. Choćby Mattia w tym roku stawał na rękach i tak scudetto w Maranello by nie mieli. Błędy były na wielu warstwach i strukturach, które są gdzieś w ich DNA. Gdyby przegrali minimalnie przez błędy to ok, ale do RB nie licząc początku sezonu to była mała przepaść. Znając czerwonych zmiana przyniesie tylko rozczarowanie.

avatar
Bartis

23.10.2022 20:20

0

@1 Podpisuje się pod kolegą dwoma rękoma. Bardzo trafny wpis. Wszystko jest oceniane przez pryzmat nazwiska a Lance jest dobrym kierowcą. Ja też mu kibicuje.

avatar
Bartis

06.10.2022 19:00

0

Przeczytałem: "Jos Verstappen może sięgnąć po tytuł mistrzowski w Japonii"

avatar
Bartis

27.09.2022 13:47

0

A co z Robertem Kubicą?

avatar
Bartis

08.09.2022 15:25

0

To przecież oczywiste, że samochód odgrywa ogromną rolę. Przecież Formel nie jest nawet sportem. Jest wyścigami samochodów. Jeśli komuś z kierowców czy kibiców to przeszkadza to można oglądać lekkoatletykę. Tam liczą się czyste umiejętności człowieka. I jest oczywistym, że zwycięzca zapracował tylko i wyłączenie swoim ciałem. Jeśli mamy być zawistni dla kierowcy, który ma najszybszą czy najlepszą maszynę to F1 nie jest dla nas i powinniśmy niezwłocznie zaprzestać jej oglądania. Jeśli jednak rozumiemy kwestie różnych osiągów i konstrukcji i co ważne szanujemy to, że jeden kierowca ma lepsze narzędzia od drugiego to wyścigi F1 są dla nas.

avatar
Bartis

05.08.2022 12:04

0

Cóż. Inni kierowcy mogą pozazdrościć Oscarowi. Dużo łatwiej jest coś udowodnić w szybkim samochodzie. Będę mu kibicował w starciu z przeciętnym, przereklamowanym Norrisem.

avatar
Bartis

01.08.2022 13:26

0

@23 Całkowita zgoda, szczególnie ostatnie zdania. Ile razy Fernando pracował dla Ocona, grał zespołowo to nawet liczyć mi się nie chce, a Francuz odwdzięcza mu się właśnie takimi akcjami. Ciężko mieć frajdę ze ścigania w takich warunkach. Wg mnie decyzja dobra. Cóż ma do stracenia Hiszpan? A nóż coś ciekawego go spotka u Stroll'ów.

avatar
Bartis

22.04.2022 14:57

0

1:19.457

avatar
Bartis

19.04.2022 14:03

0

Moim zdaniem słusznie. Carlos się odbuduje i zdobędzie mistrzostwo świata.

avatar
Bartis

31.01.2022 11:53

0

Mi się bardzo podoba "amerykanizowanie" Formel 1. Pchanie na siłę cyrku F1 do Azji, gdzie zainteresowanie jest niewielkie to moim zdaniem nie był dobry kierunek. Wiadomo, że chodziło głównie o względy biznesowe i sposorskie. A Amerykanie jeśli coś pokochają to naprawdę za tym szaleją i na tym właśnie zależy szfom królowej motorsportu. Chcą rozkochać ich w w F1. A wiemy jak tam szaleją za sportem,gdy tylko dobrze zostanie im wyłożony. Dla mnie może być i 5 czy 6 rund w Stanach. Jest ogromna szansa, że będziemy mieli tam zagorzałych fanów niczym na Starym Kontynencie. A przecież widownia jest tu bardzo istotna i stanowi o pięknie dyscypliny. Przykład naprawdę przykrego toru to Katar, gdzie nie ma prawie wcale fanów, tylko osoby powiązane z organizacją rundy. Ma to sens? Więc F1 - kierunek USA. Bravo!

avatar
Bartis

16.12.2020 09:44

0

Najlepszy sezon jaki oglądałem. Moja przygoda z F1 trwa od 2017 roku. Mam na myśli oglądanie wszystkich rund. Cieszyłem się jak różni kierowcy zdobywali podia. Świetna zabawa. Co do Bottasa trochę się nie zgodzę. Myślę że każdy inny kierowca wypadłby blado na tle Lewisa. Talent, doświadczenie, marketing i auto towarzyszące Brytyjczykowi stworzyły kierowcę nie do pokonania. Fin zdobył wicemistrzostwo więc zrobił wszystko co mógł na tle całego sezonu. To że jego jazda nie przekonuje to już inna sprawa. Zaskoczenie duże to przewaga Charlesa nad Sebem. Cały sezon Pereza to trochę hollywoodzka historia. Kiepski początek, koronavirus, brak kontraktu i wspaniałe wyniki na koniec. Dobrze się na to patrzyło. Polubiłem gościa.

Przejdź do wpisu Podsumowanie sezonu 2020

avatar
Bartis

22.07.2020 12:37

0

Kibicuje serdecznie Lance'owi. Faworyzują go? Bez przesady. Pereza nie spowalniali na siłę na starcie w Budapeszcie. Nie powiem że jest lepszy. Nie ma to absolutnie znaczenia. Oczywiste, że ojciec pomaga synowi. Ma pomagać obcemu? Skończmy hejt na Strolla.

avatar
Bartis

20.07.2020 11:53

0

F1 nigdy nie była sportem, nie jest i nie będzie. Gdybym uważał ją za sport to już dawno bym się tym nie interesował. A niech wszyscy mają identyczne bolidy. Niech kopiują, robią sobie co chcą. Aby w wyścigach były emocje a ostatnio nie możemy narzekać na ich brak.

avatar
Bartis

06.06.2020 13:35

0

Zgadzam się z Binotto. Sainz zostanie mistrzem świata. Może nie od razu ale za kilka sezonów będzie Majstrem.

avatar
Bartis

01.06.2020 14:41

0

Lewis Hamilton jest kierowcą formuły 1. Nikt się go nie pyta o zdanie w tych kwestiach. Ludzie chcą oglądać jak się ściąga a nie wygłasza polityczne przemowy.

avatar
Bartis

31.05.2020 10:13

0

Mi się to podoba. Europa ma tylko taką manię by były zespoły gwiazdorskie a inne tylko tłem. Przykładem jest liga mistrzów w piłce nożnej. Real Madryt gra sobie z Apoel Nikozja i wygrywa 5:0. I wszyscy są zadowoleni bo tak ma być. Nikt nie myśli jak dać szansę słabszym. Ale w USA jest całkiem inaczej. W koszykarskiej NBA jest tak, że najsłabsze zespoły z poprzedniego sezonu dostają najlepszych młodzików by mogli w następnym sezonie walczyć a nie oglądać znów dno tabeli. Ja tu widzę nawiązanie do właśnie takiego równania stawki.

avatar
Bartis

30.05.2020 18:36

0

1. Zespół 7 z poprzedniego sezonu będzie miał 100 % w latach 22-25. Dla mnie ma to sens kiedy te sto procent oscyluje w granicach połowy tabeli bo jest to optymalny czas przejazdów z poprzednich lat. Według twojego rozumowania przypuśćmy 7 zespół powinien mieć powiedzmy 80 % przejazdów czyli mniej niż standardowo przed tymi zmianami co byłoby bez sensu i nie dało by mu się rozwijać by zbliżyć się do tych lepszych.

avatar
Bartis

05.10.2019 14:47

0

Jeśli chodzi o mnie czyli poczciwego fana i kibica to czym więcej tym lepiej. Jest tylko jeden minus. To że Hamiltonowi będzie łatwiej bić rekordy bo sezon ma więcej wyścigów.

avatar
Bartis

30.09.2019 07:49

0

Jak zwykle na farcie. Hamilton wygrywa kolejny wyścig bo nikt inny nie chciał go wygrać. Te jego zwycięstwa wcale nie mają historii ani dramaturgii, o emocjach zapomnij. Nie lubię takich wyścigów. A Bottas... Jak można być aż tak bez ambicji do walki.

avatar
Bartis

23.09.2019 11:51

0

Ano dlatego dostał karę bo mu się należała. To że nic nie zmienia nie ma znaczenia. Idąc twoim tokiem myślenia 1@ gdyby sędziowie nie dali kary bo pomyśleli by że nic nie zmienia to następnym razem inny kierowca by wykorzystywał tą sytuację, że on też nie powinien jej dostać a wtedy przypuśćmy straciłby pozycję

avatar
Bartis

21.09.2019 22:00

0

Marina Bay to naprawdę piękny tor. Oglądanie bolidów w tle wieżowców w nocy jest bardzo efektowne. Dzisiejsze kwalifikacje oglądałem w towarzystwie kolegi, który nigdy nie widział transmisji Formel. Byłem dumny z tego sportu, gdy wychwalał widoki i prędkości. Przyszła mi do głowy myśl, że czasem nie doceniamy tego co jest naprawdę piękne w dyscyplinie, której jest poświęcona ta strona... Cieszmy się wyścigami, pięknymi torami i bolidami. Cieszmy się że Kubica jeździ i robi co może. Czujmy zapach benzyny i gorącej gumy. Nie krytykujmy zawodników, sędziów ani włodarzy. Oni robią wszystko by ten sport był epicki.

avatar
Bartis

19.09.2019 14:23

0

Tego się nie spodziewałem. Znów trochę zostaliśmy oszukani wydmuszkom medialnym. A swoją drogą zobaczyłbym Nico w topowym zespole. A okazuje się że nie bardzo chwilowo jest miejsce dla niego w formel

avatar
Bartis

11.09.2019 20:46

0

Wszyscy spinają się na tą sytuację jak plandeka na żuku. Powiedzmy sobie raz na zawsze: to było mega emocjonujące ????. A tak swoją drogą podoba mi się system wprowadzony, który nie wypalił w Australii, chyba w 2016. Chodziło o to że kierowcy odpadają po jednym co jakiś czas. I tak do ostatniego.

avatar
Bartis

11.09.2019 20:42

0

Wszyscy spinają się na tą sytuację jak plandeka na żuku. Powiedzmy sobie raz na zawsze: to było mega emocjonujące ????. A tak swoją drogą podoba mi się system wprowadzony, który nie wypalił w Australii, chyba w 2016. Chodziło o to że kierowcy odpadają po jednym co jakiś czas. I tak do ostatniego.

avatar
Bartis

10.09.2019 14:21

0

Komentarze 1-5 bardzo fajne. Zgadzam się z wami Panowie. Komentarze 10 i 11 są dziwne. Obrona LEC przed HAM to nie ściganie? To czym jest ściganie? Jak Lewis jedzie spokojnie pierwszy a jego lokaj Alfred( Valtteri) spowalnia przeciwników?

avatar
Bartis

08.09.2019 21:41

0

Bardzo lubię Leclerca, to wielki talent. Dzisiaj na wyścigu serducho biło mi strasznie mocno. Chciałem zwycięstwa Czerwonych. Dał radę! Ale myślę że Vettel jeszcze wyląduje na P3 w generalce. Jeszcze jego czas przyjdzie w tym sezonie

avatar
Bartis

08.09.2019 21:33

0

1@ Nie zgadzam się. Sędziowie to dla mnie świętość. Ileż razy wydawało się że chcą pomóc Lewisowi ale to tkwiło tylko w naszych głowach. Zawsze będzie się krytykować sędziów ale nigdy bym nie węszył spisku.

avatar
Bartis

08.09.2019 21:04

0

Mamma Mia! Cóż żółci dziś wyrabiali. Ależ przyjemnie się na to patrzyło. Nawet przez chwilę pachniało podium dla Hulka, mówiąc z dystansem do sytuacji. Przed sezonem widziałem ich właśnie na takich pozycjach.

Przejdź do wpisu Wyśmienity weekend Renault

avatar
Bartis

08.09.2019 21:00

0

Nie można powiedzieć że Seb się pięknie starzeje. Ale tak na poważnie to nie wiem gdzie znajduje się źródło problemu. Jakiś jest przygaszony, robi podręcznikowe błędy. Lubię Seba. Nie zapominajmy że w dwóch poprzednich sezonach dzielnie walczył do połowy sezonu. Forma odeszła już na dobre.

avatar
Bartis

07.09.2019 23:50

0

5 miejsce w generalce czeka na Maxa z otwartymi ramionami.

avatar
Bartis

07.09.2019 23:47

0

Bawią mnie komentarze typu: " trzeba coś z tym zrobić". Zabawne też są propozycje niektórych mędrców. Dla mnie to ciekawa odmiana kwalifikacji. Stało się. To nie roboty ale ludzie. W następnym wyścigu wszystko wróci do normy. Cieszmy się że Formel lubi nas zaskoczyć.

avatar
Bartis

26.08.2019 14:40

0

Po cichu liczyłem jednak że Torpeda zastąpi Gaslyego. Szkoda. Ale nie wiadomo co będzie w roku 20.

avatar
Bartis

26.08.2019 12:22

0

W tym sezonie jak zajmie 2 miejsce to będzie już duży sukces, chociaż myślę że nie prześcignie Bottasa, Vettel powinien też go dogonić. Jeszcze zdąży zdobyć majstra kilka razy.

avatar
Bartis

26.08.2019 11:22

0

Szkoda, że znów Hamilton będzie miał łatwo. Bottas jeździ jakby nie chciał być mistrzem.

avatar
Bartis

28.06.2019 11:46

0

KUB 1:06,278

avatar
Bartis

07.06.2019 11:05

0

Dajcie Hulka do RB!

avatar
Bartis

06.06.2019 10:16

0

Chciałbym kogoś w Mercu z większymi aspiracjami niż tylko bycie w tej ekipie. Niby nieźle mu idzie ale koniec, końców i tak Lewis go z łatwością pokona.

avatar
Bartis

05.06.2019 16:09

0

Troszeczkę brakuję mi Maxa, który wzbudzał więcej kontrowersji. Ale chyba dojrzał. Z drugiej strony Pierre jest takim punktem odniesienia, że Ver będzie i tak zbierał pochwały. Chętnie zobaczyłby u jego boku Hulka.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu