komentarze
  • 1. TomPo
    • 2019-11-18 10:59:19
    • *.emea.ibm.com

    To fakt :)
    Chyba nie spojrzeli ile kolek zostalo do konca i ile kolek przebywal SC na torze, przy sciaganiu Bot, ktory nikomu nie przeszkadzal w tamtym miejscu.
    Sam bylem w szoku, gdy zobaczylem jak Lewis zjezdza.
    Bylem wrecz pewien, ze wyscig skonczy sie za samochodem bezpieczenstwa.

  • 2. Kruk
    • 2019-11-18 11:12:34
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Dziwnie to wyglada...Genialny zespol z genialnymi strategami popelniaja taki blad.

  • 3. Duke_
    • 2019-11-18 12:15:07
    • *.

    W chwili obecnej mogą sobie na taki błąd pozwolić co z pewnością da im lekcję na przyszłość. I tak mimo wszystko są najbardziej solidnym zespołem w stawce.

  • 4. sliwa007
    • 2019-11-18 12:40:19
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    2. Kruk
    To tylko potwierdza, że łatwo jest ustalać strategię gdy jest się liderem i ma się przewagę w tempie wyścigowym. W przeciwnym razie błędy są nieuniknione.

  • 5. masosz
    • 2019-11-18 12:57:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli ta babeczka od strategii została wysłana na podium za karę?

  • 6. masosz
    • 2019-11-18 12:58:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A nie! Z przyzwyczajenia pomyliłem z Mercedesem :)

  • 7. Kruk
    • 2019-11-18 13:15:48
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    sliwa007. Oczywiscie, ze tak.

    A co sadzisz o plotkach nt. odejscia Mercedesa z F1? W koncu uzycza swoich silnikow zespolowi Mclaren, czego nie chcieli zrobic wczesniej.

  • 8. goralski
    • 2019-11-18 13:28:08
    • *.137.6.247

    A tak z innej beczki - przy restarcie jak Ham prowadzil coś poszło nie tak czy nie było mocnych na RB?

  • 9. Hi5per
    • 2019-11-18 13:31:59
    • *.

    @3
    Błędy się zdarzają, nawet najlepszym. Nie ma ludzi nieomylnych.

  • 10. Frytek
    • 2019-11-18 13:38:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ta sytuacja tyko pokazuje jak wielką rolę gra w Mercedesie Toto. Cały zespół nie krzyczy przecież do słuchawki tylko jedna osoba i to ona podejmuje ostateczną decyzję i ma na to dosłownie chwilę. Trzeba naprawdę mieć głowę na karku i nerwy że stali

  • 11. Hi5per
    • 2019-11-18 13:39:32
    • *.

    sorry mój w/w wpis miał być do @kruk

  • 12. Jacko
    • 2019-11-18 14:33:29
    • *.

    Błąd popełniono wcześniej, bo powinien był zjechać do boksów za Maxem podczas wcześniejszej neutralizacji. Jak oni sobie wyobrażali obronę na zużytych "białych", przed świeżutkimi "czerwonymi"?

  • 13. ekwador15
    • 2019-11-18 14:51:42
    • *.244.58.133

    no merc przeszarżował z tą decyzją. na drugi pit Maxa, kazali mu pozostac jeśli holender zjedzie. oczekiwali, że lewis na uzywanych oponach utrzyma Maxa za soba? Max ogolnie byl szybszy w ten weekend i chcieli sprobować, bo zjazd na pit za Maxem nic by nie dał. wiec mimo ze to bylo glupie, to sprobowali bo innej szansy nie bylo a ze maja juz mistrzostwa wygrane to moga sie bawic. albo wygrana albo nic. w sumie bez roznicy czy będzie p2 p3 ;]

  • 14. dody
    • 2019-11-18 15:28:43
    • *.181.161.43

    Trzeba sprobowac, gdyby jedno okrazenie wiecej, gdyby nie ten pospieszny manewr na Albona, wszystko moglo sie zdarzyc. Lewisa i Mercedesa nie interesowalo to drugie miejsce, wszystko postawil na jednym karcie8 wyszlo co wyszlo. Nie ma tutai zadnego glupowstwa

  • 15. sliwa007
    • 2019-11-18 15:31:07
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    7. Kruk
    W tym momencie to wróżenie z fusów. Myślę, że czekają na to co im zaproponuje LM i żadna decyzja jeszcze nie zapadła.

  • 16. BlahFFF
    • 2019-11-18 15:41:14
    • *.adsl.inetia.pl

    @ 5. masosz, przeciez ona byla z Red Bulla.

  • 17. Kruk
    • 2019-11-18 15:52:11
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    sliwa007. To fakt.

    Hmm... Intrygujaco zapowiada sie nastepny sezon.

  • 18. Igor
    • 2019-11-18 16:00:03
    • *.146.32.188.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Przede wszystkim inżynier Meilandera za dlugo trzymał go na torze. Powinien być vsc na 2 minuty. To ułożyło końcówkę.

  • 19. Jacko
    • 2019-11-18 17:47:46
    • *.dynamic.chello.pl

    @18. Igor
    Był na torze tak długo, bo są te przepisy o oddublowywaniu się i porządkowaniu stawki, więc musieli poczekać aż tamci kierowcy to zrobią. To powinno być zmienione, bo zamiast gonić całe okrążenie, wystarczyłoby przecież przepuścić tych lepszych przed siebie i zając odpowiednie miejsce w stawce. Byłoby dużo szybciej.

  • 20. 2lame4u -_-
    • 2019-11-19 07:28:31
    • *.97.65.57.ipv4.supernova.orange.pl

    Głupotą było nie zjechanie na wcześniejszym SC......
    Debiutant chciał się podpicować Lewisowi, a w rzeczywistości zafundował mu miejsce po za podium....
    A już totalna głupotą sędziów, było wypuszczenie SC, gdy wystarczyło dać VSC, no ale widowisko musi być....

  • 21. 2lame4u -_-
    • 2019-11-19 07:29:54
    • *.97.65.57.ipv4.supernova.orange.pl

    oczywiście VCS kiedy miał DNF Bottas

  • 22. Kimi Rajdkoniem
    • 2019-11-21 12:04:20
    • *.191.239.25.ipv4.supernova.orange.pl

    @21. Gdy na tor wyjeżdża dźwig musi być wypuszczony SC. Gdyby pchali auto ręcznie wystarczyłby VSC.

    Tempo Verstapena było takie, że trzeba było zaryzykować. Generalnie mogli go trzymać do końca na oponach twardych ale wtedy na pewno nie zaatakowałby Maxa.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo