masosz
Ostatnia aktywność
avatar
masosz

27.03.2020 18:54

0

Który zakręt jest pokazany na zdjęciu?

avatar
masosz

18.11.2019 12:58

0

A nie! Z przyzwyczajenia pomyliłem z Mercedesem :)

avatar
masosz

18.11.2019 12:57

0

Czyli ta babeczka od strategii została wysłana na podium za karę?

avatar
masosz

03.11.2019 17:15

0

Czerwony i zielony bolid z grafik znacząco różnią się między sobą. To jest porównanie dwóch skrajnych koncepcji przy nowych przepisach?

avatar
masosz

03.11.2019 17:14

0

@14 Heh, po zalogowaniu pomyliłem wiadomości...

avatar
masosz

03.11.2019 17:13

0

Czerwony i zielony bolid z grafik znacząco różnią się między sobą. To jest porównanie dwóch skrajnych koncepcji przy nowych przepisach?

avatar
masosz

01.03.2019 00:14

0

"Po sprawdzeniu bolidu okazało się, że Seb wyleciał z toru przez problem z felgą, która została uszkodzona kilka sekund przed uderzeniem. Zniszczył ją obcy element." - ale na nagraniu widać, że ułamki sekund w poprzednim zakręcie oraz zaraz przed dohamowaniem nie było problemu. Sam zjazd z toru i uderzenie zajęło mniej niż "kilka sekund"... Trochę naciągane z tym elementem...

avatar
masosz

03.12.2018 20:45

0

"Jak na ironię sam Haas również odkupuje dużą CZĘŚĆ CZĘŚCI od Ferrari" - też lubię takie sformułowania :)

avatar
masosz

30.04.2018 20:41

0

A to nie jest tak, że kierowca z przodu może dwa razy zmienić tor jazdy, ale przy drugiej zmianie ma obowiązek zostawić miejsce dla atakującego samochodu?

avatar
masosz

06.04.2018 23:09

0

Właśnie taki jest cel pierwszego spotkania, żeby przedstawić same ogólniki i sprowokować pozostałe strony do komentarza - na tej podstawie można ustalać bardziej szczegółowe kwestie.

avatar
masosz

22.10.2016 21:25

0

Proszę o link do artykułu o tym, ile trzeba czekać na części w Europie, a ile w Bahrajnie. Z góry dziękuję.

avatar
masosz

10.08.2016 19:00

0

Dalej pozostaje rezerwowym kierowcą Renault?

avatar
masosz

18.06.2016 06:37

0

„Wszystkie rozcięcia znajdowały się w podobnych miejscach" - ale to chyba zależy jak się koło obróci, bo można tak obracać, że wszystkie rozcięcia będą w tym samym miejscu - na górze koła...

avatar
masosz

20.04.2016 23:09

0

"Producent opon otrzyma również szanse przetestowania prototypów ogumienia na sezon 2017 w rozmiarze z sezonu 2016 w bolidach z sezonów 2013 i 2014." - bardzo polubiłem to zdanie :)

avatar
masosz

27.01.2016 21:02

0

Jakie były warunki pogodowe podczas trwania testów? ;)

avatar
masosz

27.10.2015 18:54

0

Tak z czystej ciekawości: kto zaopatruje zespół Williamsa w amortyzatory?

avatar
masosz

13.03.2015 19:39

0

Polsatowi opłaca się czekać na ostatnią chwilę? Jak to wygląda w pay-per-view w innej stacji? Kupuje się oglądanie całego sezonu z góry?

avatar
masosz

01.11.2014 03:35

0

Czyli jeśli są żółte flagi i ktoś jedzie za wolno, dostaje 10s kary?

avatar
masosz

01.11.2014 03:21

0

@4 RyżyWuj - Amortyzatory do Land Rovera produkowane są w Polsce - taka ciekawostka :)

avatar
masosz

03.07.2014 18:48

0

Umowa na silniki pewnie już jest podpisana. Ten "sponsoring" to pierwsza rata za silniki.

avatar
masosz

01.07.2014 19:41

0

"Wyjazd z alei serwisowej będzie zamknięty do czasu przejechania przez linię końca alei serwisowej ostatniego bolidu znajdującego się na torze (po restarcie)." Co w sytuacji, gdy jest restart wyścigu, ale np. w jednym samochodzie zgasł silnik przy ruszaniu i ktoś w niego wjechał i oba samochody trzeba zebrać z toru, i znowu jest jazda za SC. Skoro ostatni samochód nie przejechał przez tę linię, bo stoi w kawałkach na prostej start/meta, to z alei serwisowej też nie można wyjechać? Ktoś dalej czeka w boksie kilka okrążeń i jest dublowany? Jakoś tak nieprecyzyjnie - znowu jakaś dziura w regułach FIA?

avatar
masosz

07.06.2014 19:10

0

Z tego, co znalazłem na wiki, "T" znaczy tyle, co "treningowy"

avatar
masosz

15.04.2014 23:43

0

"Możemy pokonać Europejczyków w ich własnej grze.” - to mi się podoba. Jest duch walki :)

avatar
masosz

24.06.2013 21:07

0

Te rurki z włókna węglowego, to nanorurki?

avatar
masosz

13.05.2013 22:42

0

Logicznie rozumując, teoretycznie razem z flagą mógł wziąć kilka kilogramów balastu i wrzucić do samochodu, żeby na ważeniu mieć minimalną masę. Dlatego nikt nie powinien tak robić.

avatar
masosz

13.05.2013 22:35

0

3. lta700 - Philip J. Fry został zahibernowany...

avatar
masosz

08.05.2013 02:54

0

We fragmencie "Ostatecznie zespoły niedoszły do porozumienia" powinno być raczej: "Ostatecznie zespoły nie doszły do porozumienia"

avatar
masosz

01.05.2013 02:08

0

29. Felipe Massa - może rajdy traktuje jako terapię i ciśnie ile się da, co dla bolidu F1 i tak byłoby ułamkiem możliwości. Lepiej wysoko postawić poprzeczkę i ją strącić, niż postawić nisko i ją przekroczyć...

avatar
masosz

12.11.2012 17:18

0

Ktoś musi być ostatni, aby pierwszy był ktoś...

avatar
masosz

02.11.2012 17:23

0

Nie ma co narzekać na te opłaty. Są też plusy: mistrz świata zapłaci więcej i jest szansa (przy stałym budżecie), że wyda mniej na projekt i rozwój swojego samochodu i wtedy łatwiej będzie konkurencji ich dogonić, i będzie lepsze widowisko. Prawie jak kary wagowe w innych mistrzostwach.

avatar
masosz

12.10.2012 20:10

0

Dawniej nie było tak, że można wykorzystać jeden silnik nadprogramowy bez kary? Od kiedy nie ma "dżokerów"?

avatar
masosz

05.09.2012 15:31

0

Trochę to dziwne... Z jednej strony piszą, że przynosi korzyści, ale nie chcą tego stosować w każdym wyścigu... Czyli ciężar tych kilku rurek jest większy niż korzyści z niego płynące???

avatar
masosz

02.07.2012 12:28

0

Dla mnie to duże zaskoczenie, bo sądziłem, że u Williamsa ostatnio nie było dobrze z pieniędzmi. Ale może ten ich KERS jest całkiem dochodowy.

avatar
masosz

11.06.2012 13:23

0

Szkoda Michaela. A odnośnie DRS-u - przed jego wprowadzeniem były różne głosy, że może się zepsuć i zostać otwarty, ale wszyscy czołowi eksperci F1 twierdzili, że to niemożliwe: że jak się zepsuje, to się nie włączy, a skrzydło powróci do normalnej pozycji. Teraz się okazało, że jednak nie tak to działa i stwarza realne zagrożenie dla kierowców i innych. Bo raczej źle się jeździ, gdy nagle okazuje się w zakręcie, że na tylnej osi nie ma przyczepności...

Przejdź do wpisu Schumacher znowu miał pecha

avatar
masosz

19.03.2012 01:18

0

Jak zawsze :D

Przejdź do wpisu Red Bulle wracają do formy

avatar
masosz

02.11.2011 13:00

0

@4. Gosu Zdaje się, że jednego z wcześniejszych dyrektorów sportowych zwolnili, gdy okazało się, że Hamilton wyprzedził Trulliego za samochodem bezpieczeństwa w Australii i się nie przyznał:)

avatar
masosz

26.10.2011 17:03

0

MP to posterunki marszali? A te żółte oznaczenia?

avatar
masosz

08.10.2011 23:43

0

Właśnie, że w przepisach o przepisie 107 procent jest przepis, że w usprawiedliwionych wypadkach można pominąć przepis 107 procent i przepisowo wystartować w wyścigu...

avatar
masosz

23.07.2011 23:26

0

Może jednak słowa Vettela tłumaczą dlaczego nie zdobył PP - jest ustawiony trochę bardziej na deszczowe warunki...

Przejdź do wpisu Nerwowe 30 sekund Webbera

avatar
masosz

21.07.2011 14:52

0

W pitlane może być jeszcze bardziej niebezpiecznie, bo nie będzie słychać, czy jakiś bolid nadjeżdża...

avatar
masosz

03.06.2011 17:53

0

Zderzenia czołowe, czyli kontakt przód bolidu-przód innego bolidu, czy przód bolidu-przeszkoda?

avatar
masosz

31.05.2011 22:59

0

Tak właściwie, to czemu Bernie chce przesunąć GP Indii? Nie lepiej Bahrajn dorzucić na koniec, gdy będzie na zgoda zespołów? Czyżby w Indiach były jakieś problemy, że trzeba przesuwać datę wyścigu F1?

avatar
masosz

29.05.2011 21:41

0

Tak... Powinni usunąć wyboje i zagrodzić barierą tą uliczkę ucieczkową pod odpowiednio małym kątem, żeby nie uderzać prostopadle w istniejące teraz bariery.

avatar
masosz

01.04.2011 22:55

0

ha ha! wlasnie dowiedzialem sie z telewizorni, ze kierowcy red bull racing zerwali swoje kontrakty, przez co Vettel ma przez 7 (siedem) lat nie brac udzialu w zadnych imprezach sportowych, Webber ma piec kielbaski w firmie brata, zas Hamilton wzial urlop na 3 miesiace! Dawno sie tak nie usmialem :D :D

avatar
masosz

28.03.2011 12:30

0

Mam pytanie odnośnie używania tego skrzydła. W wyścigu, około 50. okrążenia, Perez dojechał do Massy, nie wiem jak było naprawdę, ale załóżmy, że mógł aktywować skrzydło, bo mieścił się w tej sekundzie za Ferrari, ale Massa zjechał do boksu - wtedy Perez dalej mógłby użyć ruchomego skrzydła, czy już mu nie wolno?

avatar
masosz

10.02.2011 23:20

0

Raczej Toro Rosso

Przejdź do wpisu Red Bull ponownie pechowo

avatar
masosz

07.02.2011 00:20

0

Heh, Niby każdy chciałby być na miejscu Kubicy, ale nie w tym czasie. Tak niewiele potrzeba, aby niby normalna sprawa w czasie współzawodnictwa zamieniła się w walkę o co najmniej pełną sprawność, a kto by pomyślał, że o życie kierowcy! Robert, trzymaj się mocno! Z całego umysłu życzenia przesyła gorący fan - M. Szatankiewicz. Do zobaczenia kiedyś na torze :)

avatar
masosz

07.02.2011 00:05

0

Według mnie, Robert wystartuje w kilku ostatnich wyścigach (może nawet z jakąś endomiczną protezą - w razie ostateczności), jednak uważam, iż obecny pracodawca p. Roberta może sobie pozwolić na zastąpienie go jakimś innym kierowcą, podczas gdy nasz Robert będzie się rehabilitował pod okiem najlepszych specjalistów i wystartuje w końcówce sezonu. W najgorszym przypadku zespół przygotuje bolid ze sterowaniem ręką zdrową ze wspomaganiem endomicznej protezy i Robert może wygrać mistrzostwo w następnym sezonie jedną ręką. Głeboko w to wierze. Robert to WOJOWNIK, który się tak łatwo nie poddaje - będzie walczył do końca, tak samo jak ja...

avatar
masosz

27.12.2010 23:31

0

Muszę przyznać, że to odliczanie jest całkiem dobre, jednak za pierwszym razem nie zwróciłem na nie uwagi, bo myślałem, że to jakaś reklama.

Przejdź do wpisu Mosley na temat kosztów

avatar
masosz

27.11.2010 22:29

0

tfu! Australijczyk poprowadzi również bolid ekipy z Faenzy, nie z Feanzy... Blisko, ale jest różnica :p

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu