komentarze
  • 1. goralski
    • 2019-10-31 19:44:49
    • *.137.6.228

    O, jest i zielony bolid :)chciałem to mam

  • 2. XandrasPL
    • 2019-10-31 19:48:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nie dało zrobić błotników na tylne koła? bo taki Bottas śpioch uderza w czyjeś koło. Jemu nic jest, kar za to nie ma a Max ma po wyścigu. To tylko mój dziwny wymysł ale do przemyślenia wizja.

  • 3. mentos11
    • 2019-10-31 20:08:47
    • *.

    Ja bym jeszcze jeden punkt dodał - udostepnienie projektów 3 zwycieskich ekip po skończonym sezonie ale według specyfikacji z 1 wyścigu sezonu , dzięki temu mniejsze ekipy i nowo wchodzące miałyby szansę na szybkie zbliżenie się do czołowych ekip nawet przy niewielkim budżecie.

  • 4. XandrasPL
    • 2019-10-31 21:17:19
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @3

    No Haas z 2018 roku dostał bolid Ferrari z 2017 roku. Takie układy.

  • 5. mich11
    • 2019-11-01 10:43:23
    • *.dynamic.chello.pl

    Zamrożenie prac nad silnikami i skrzynią biegów jest schyłkiem dominacji F1 w sportach motorowych. Jest schyłkiem technologii silników spalinowych. Producenci nie potrzebują pompować milionów w odchodzące do lamusa technologie. Nadchodzą czasy elektrycznych motorów ze znacznie uproszczonymi przekładniami. Nie ma się co czarować, że zamrożenie tych dwóch kluczowych elementów to m. in. próba ograniczenia kosztów czy wyrównania stawki. To już po prostu nie jest potrzebne. Brak egzotycznych materiałów w silniku? Po co producentom skomplikowane kompozyty w motorze elektrycznym przy jego gigantycznej sprawności. Formuła 1 i jej kluczowi gracze podążają w stronę wyścigów konnych. Sportu dla garstki bogatych pasjonatów, którego mianownikiem wspólnym jest tradycja.

  • 6. PatiMat
    • 2019-11-01 11:23:59
    • *.play-internet.pl

    No i jest przednie skrzydło prostsze. Wow poszli po rozum do głowy. Efekt przyziemienia wraca. Mniej brudnego powietrza. Jest git.

  • 7. masosz
    • 2019-11-03 17:15:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czerwony i zielony bolid z grafik znacząco różnią się między sobą.
    To jest porównanie dwóch skrajnych koncepcji przy nowych przepisach?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo