komentarze
  • 17. saint77
    • 2019-02-28 11:44:52
    • *.dynamic.chello.pl

    @9. mancins

    To że źle zarządzają to fakt i w dodatku bardzo ważny. Gdyby nie wiecznie różowe okulary Clair to Williams nie byłby zapleczem +3sek. jak ma to miejsce obecnie ale liczyłby się w walce.
    To, że - przynajmniej jak na razie - konstrukcja jest bezawaryjna i pozwala wykonywać długie, równe przejazdy to świetna wiadomość.
    Jednak jeśli te długie równe przejazdy będą regularnie wolniejsze o np.1 sekundę, to w 3/4 wyścigu będą ich dublować a to nie jest dobre ani z punktu widzenia marketingowego, morale zespołu i kierowców nie mówiąc już o aspekcie sportowym.
    Jednak na razie uważam, że szybkość na pojedynczym okrążeniu WIlliamsa nie jest jeszcze nam znana.
    Zapewne do końca testów czyli do jutra okaże się ile traca do czołówki oraz do 9 zespołu bo to niemożliwe, aby zespół podczas 2 tur testów nie wykonał ani jednego kółka "kwalifikacyjnego".
    Będą tracić i to sporo, ale nie tyle ile teraz.

  • 18. skilder3000
    • 2019-02-28 12:02:55
    • *.opera-mini.net

    Sami menadżerowie teamów i inzynierzy wyścigów. Z Barcelony piszecie?

  • 19. zug
    • 2019-02-28 12:07:46
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    Nie ma już F1 w Polsce. Przez powrót do ścigania w tej serii utalentowanego, młodego i przyszłościowego krakowianina F1 zmieniła sie w W1 (Williams1). Kiedyś można było tu poczytać ciekawe analizy, dyskusje, rozmowy o całej Formule 1. Teraz - na okrągło tylko WILLIAMS, WILLIAMS, WILLIAMS. Rzygać się chce.

  • 20. Ecclestone
    • 2019-02-28 12:11:46
    • *.play-internet.pl

    Leclerc 1m17.253s C2

  • 21. grzesiek1870
    • 2019-02-28 12:12:53
    • *.109.33.59

    Leclerc 1:17:253 na oponach C2. Ooooo kurna

  • 22. gzr
    • 2019-02-28 12:21:17
    • *.play-internet.pl

    Russell już się zbliża do 1:18.500 :)

  • 23. Rick
    • 2019-02-28 12:25:27
    • *.centertel.pl

    @19
    To napisz coś ciekawego i konstruktywnego o innych zespołach. Chętnie poczytam.

    Widać że prawdopodobnie Ferrari się poprawiło, a Merc będzie miał, przynajmniej na początku, trochę kłopotów.
    O reszcie ciężko coś powiedzieć.
    Moim zdaniemRedBull i Alfa wyglądają przyzwoicie, reszta średnio a Racing Point dołuje. McLaren pewnie się poprawi a co Renault to nie zdzwie się jak będzie słabsze.

  • 24. ison2013
    • 2019-02-28 12:31:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Abstarahując od testów, czy ktoś wie czy player.pl przygotował pakiet na cały sezon?

  • 25. Frytek
    • 2019-02-28 12:35:30
    • *.centertel.pl

    Toro Rosso zaczyna przerażać 1.16.882. Jak tak ma wyglądać środek stawki to Williams naprawdę ma co robić. Narazie to nawet nie jest na końcu, raczej na cholu

  • 26. jaromlody
    • 2019-02-28 12:40:23
    • *.dynamic-ww-01.vectranet.pl

    Leclerc 1:16.658 na C5
    Russell 1:18.348 prawdopodobnie też na C5

  • 27. RoyalFlesh F1
    • 2019-02-28 12:42:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    23. Rick
    Jest wielka nadziej na to, że w sezonie bolidy ze środka stawki nie będą mijane jak pachołki w zeszłym sezonie. Co sprawi, że błędy będą bardziej kosztowały niż rok wcześniej. W tamtym sezonie dochodziło da takich scen, że ktoś z top 3, wypadał z toru, ale i tak dojeżdżał minimum piąty.

    Ferrari zawsze pokazuje na testach muskuły. Mercedes słabo, ale rok temu było to samo, więc pewnie chodzi o program który mają. Mnie bardzo ciekawi bolid Maclarena, ale obawiam się, że mają słabych kierowców. C.S przegrywał rywalizację wewnętrzne z każdym, a Lando to niewiadoma.

    Honda podobno ma problemy z silnikiem, jakieś wibrację. Ciężko będzie przeskoczyć silniki Mercedesa i Ferrari. Sezon 2018 został przez oba zespoły przejechany bez napoczęcia czwartej jednostki.

    RAI może odżyć w Alfie, nie wierze, że był równo traktowany w Ferrari, no ale zobaczymy.

    Najsłabsze składy kierowców na ten sezon to, Maclaren i Has. Najlepszy skład posiada Ferrari.

  • 28. TomPo
    • 2019-02-28 12:46:18
    • *.emea.ibm.com

    Jak widac wszyscy testuja szybkie przejazdy - bo trzeba je testowac, bo to zupelnie inna para kaloszy dla bolidu, silnika, skrzyni, aero, zawieszenia itd itp
    Jezdzenie po 1:20 bez szybkich przejazdow jest fajne, ale dalej niewiele mowi, bo krecac takie 1:20 podczas wyscigu (bezawaryjnie) da im jakies +3 okrazenia na mecie, a przy ostrym przejechaniu przez zakret wyjdzie ze zawieszenie sie urywa albo bolid traci stabilnosc przez jakies np wibracje.

    Ferrari - 1:16.658
    TR - 1:16.658
    McL - 1:17.084
    RBR - 1:17.091

  • 29. coolrobert25
    • 2019-02-28 12:48:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ferrari : 1: 16,361 wooow pytanie gdzie leży granica ??

  • 30. TomPo
    • 2019-02-28 12:51:10
    • *.emea.ibm.com

    @29
    Dowiemy sie 12.05 ;) a w sumie to juz 11.05

  • 31. rewol
    • 2019-02-28 13:03:52
    • *.neanet.pl

    Dzisiaj na takich oponach kierowcy uzyskali swoje najlepsze czasy:
    Leclerc C5; Albon C5; Norris C5; Gasly C5; Hulkenberg C5; Stroll C5; Giovinazzi C4; Hamilton C2; Russell C5; Magnussen C3.

  • 32. Raptor202
    • 2019-02-28 13:24:32
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @27 Z Kvyatem też przegrał?

  • 33. Matron
    • 2019-02-28 13:31:31
    • *.131.rewolucja-net.pl

    @24 Przygotował - 130 zeta Season pass, Już wykupiony od tygodnia :D Dostęp od 1.03 do 31.12.19

  • 34. ison2013
    • 2019-02-28 13:33:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @33 Dzięki wielkie

  • 35. belzebub
    • 2019-02-28 13:46:09
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    W końcu Russell zbliżył się do przekroczenia 1:18, ale większość dzisiaj kręci szybkie czasy na C5 i kilku zeszło dobrze poniżej 1:18 i nawet 1:17. To daje stratę Williamsa na poziomie ponad sek do najbliższych rywali do ponad 2 w przypadku Ferrari. Zastanawia tutaj czas Toro Rosso, bliski Ferrari czyżby pakiet od RBR tak dużo dawał?

  • 36. sliwa007
    • 2019-02-28 13:53:28
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    19. zug
    Włosi piszą o Ferrari, Niemcy o Mercedesie i Vettelu, Francja zastanawia się nad formą Renault, Japonia nad silnikami Hondy a my Polacy cieszymy i ekscytujemy się tym co mamy w F1 czyli Kubicą. Tak trudno to zrozumieć?

    I tak na marginesie, jesteś ostatnią osobą tutaj na forum, obok rbeja, która pisze coś na temat.

  • 37. belzebub
    • 2019-02-28 14:06:24
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    Patrząc na tegoroczne czasy nie widać, aby bolidy miały być wolniejsze. Jeśli chodzi o testy, już poprawiono o sekundę najlepszy czas Vettela z zeszłego roku, a Leclerc zbliżył się bardzo blisko do czasów Mercedesa z qwalu z Barcelony. Zastanawia mnie czy ktoś zejdzie poniżej 1:16? Wszystko na to wskazuje że jest to możliwe.
    Co do kierowców Williamsa, może osobiście jestem krytyczny wobec RK - do dzisiaj nie mogę mu zapomnieć, że tak skopał swoją karierę, ale w końcu każdy powinien dostać drugą szansę. Poczekajmy z oceną jego i Russella przynajmniej do połowy sezonu. Jak na razie ani jeden, ani drugi nie skończył na bandzie.

  • 38. saint77
    • 2019-02-28 14:22:16
    • *.centertel.pl

    @36. sliwa007
    Myślisz, że on coś z tego zrozumiał? Przecież to najbardziej obiektywny fan F1 na tym portalu.

  • 39. Frytek
    • 2019-02-28 14:53:02
    • *.centertel.pl

    @37 belzebub
    Czyli miałem rację z tym co kiedyś napisałem na twój temat odnośnie plucia jadem na Roberta

  • 40. gnysek
    • 2019-02-28 15:15:22
    • *.wave.com.pl

    @24, @33:

    żaden to pakiet w playerze za 130zł od 1 marca do 31 grudnia, jak w Eleven kosztuje cały rok 159, czyli za ten sam okres od marca do grudnia 119,25 by wyszło. Jak oglądasz coś poza F1 to zdecydowanie lepiej Eleven :)

  • 41. mordziaty
    • 2019-02-28 16:20:09
    • *.mannet.pl

    36. sliwa007
    Obawiam się że w Japonii to mało kto wie, że oni robią silniki dla F1, to dziwny kraj, albo raczej dziwni ludzie.

  • 42. Nezrah
    • 2019-02-28 16:38:34
    • *.adsl.inetia.pl

    @41
    Dziwny kryteria oceny czy ktoś jest dziwny czy nie. Polacy to dziwni ludzie bo pewnie mało kto wie, że robiliśmy ważny podzespół do łazika Marsjańskiego mimo, że trąbiono o tym we wszystkich mediach. To samo z grafenem pewnie by było. Kto sie interesuje motoryzacja czy samą F1 to sie ekscytuje, ciężko wymagać by ktoś kto woli piłkę nożną czy skoki narciarskie śledził bacznie świat F1 jeśli ma inne zainteresowania. Śliwa pisał o fanach, a nie o ogóle ludności przecież....

  • 43. Rick
    • 2019-02-28 17:35:19
    • *.centertel.pl

    @27
    Jesli dobrze pamiętam to w zeszłym roku na początku sezonu Merc nie miażdżył konkurencji. Zobaczymy co pokażą ba koniec testów.
    Mi się wydaje że co roku Ferrari jest mocniejsze i może w tym roku mieć mocne wejście w sezon.
    Nie zdziwiłbym się gdyby Mercedes był drugą lub trzecią siłą na początku sezonu. Kierowcy wspominali o pewnych trudnościach a poza tym to kolejny sezon na szczycie - może być im ciężko dalej to trzymać.

    Co do Williamsa to jakkolwiek to dziwne nie brzmi to jak na razie codzień trzymają się około 2 - 2,5 sekundy za najlepszym czasem.

    W McLwrena za bardzo nie wierzę. Ostatnie lata to ciągłe rozczarowania... "Jadą" na dobrej opinii sprzed kilku lat gdy byli mocni.

  • 44. Rick
    • 2019-02-28 17:37:05
    • *.centertel.pl

    Sorry za błędy.
    Klawiatura w komórce robi psikusy. Nie wszystkie wyłapię.

  • 45. DJP44
    • 2019-02-28 18:02:15
    • *.61.1.155

    Witam wszystkich formulowiczow po dluzszej przerwie.
    Fajnie ze widać postepy Williams-a, juz 1:18:130 Russel wykręcił. Widać progress.
    Apropo belzebub liczę na fotkę tu na forum jak zajadasz swoje conajmiej tydzien noszone skarpetki. Tak sie zarzekales ze prędzej je zjesz niz Roberta jako podstawowego kierowcę w zespole F1 ponownie zobaczysz.
    Nie to żebym wypominał, kto jest fanem F1 od dawien dawna wie ze ja sie rzadko na forum wypowiadam ale jak juz to konkretnie i mysle ze wielu prawdziwych fanów Roberta i F1 nie zapomni ci jak po nim jechałeś.
    Sorki za polskie znaki ale mam ustawiony angielski słownik .

  • 46. coolrobert25
    • 2019-02-28 18:06:50
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Rick... McLaren jedzie na dawnej opini ....:) nie sądzę czasy jakie uzyskują są naprawdę dobre przecież uzyskane czasy przez obu kierowców nawet jeżeli są to czasy na mieszance tej najnaj to i tak dają dużo do myślenia. Wiec nie był bym taki skory do skreślania ich w walce może nie o podium ale o systematyczne P6 P7 w Q3. Jeżeli chodzi o williamsa to z tego co się zanosi jutro Robert ma pojechać symulacje qwalifikacji wydaje mi się ze maj czas to będzie przed samym obiadem i wtedy mozemy coś powiedzieć więcej. Narazie można powiedzieć ze maja solidna konstrukcje pod względem awaryjności na chwile obecna chyba nie było żadnych kłopotów. Jak dla mnie są 3 dni w plecy z testowaniem wiec czasy jakie kręcą i tak są w miarę obiecujące.

  • 47. mordziaty
    • 2019-02-28 19:04:14
    • *.mannet.pl

    42. Nezrah
    Nie zrozumiałeś o czym piszę, i trujesz bez sensu, jedź zobacz to się przekonasz jacy ludzie mieszkają w Japonii, nic do nich nie mam, tak żyją od lat i mają inne priorytety, według nich właściwe, to nacja która bardzo różni się od Europejczyków, fani silników F1 w Japonii pewnie ktoś się znajdzie, jednak ciężko mówić tu o fanach, kolejny babol z Twojej strony to mój przykład, interesuję się piłką nawet na mecze ekstraklasy chodzę, skoki oglądam od małego, uwielbiam, formułę oglądałem jak Niki jeździł, nie przepuszczę wyścigu, wstaje nad ranem żeby kwale oglądnąć, dodatkowo uwielbiam lekkoatletykę, wszystkie te dyscypliny stawiam równo, jak widzisz da się być fanem wielu dyscyplin.
    Gwarantuję Ci że wiele osób wie o częściach do łazików, a grafen, no cóż wyszło jak zwykle, szlak wszystko trafił.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo