DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
11.12.2019 13:32
0
@1 A co to Hamilton jest własnością mercedesa? Nie przesadzasz trochę? Jeśli kontrakt mu tego nie zabrania to jego decyzja co i jak chce robić. Wypadku można i ulec we własnym domu, samochodzie czy nawet chodniku czy siedząc w knajpę w którą wjedzie jakiś idiota.
Przejdź do wpisu Hamilton rozbił Yamahę Rossiego?
28.11.2019 16:33
0
Na pewno w Haasie miałby większą szanse na powrót do F1 niż w RP, jak w końcu podziękują Groszkowi co może sie ziścić to wskoczy. Perez i Stroll byliby nie do ruszenia
Przejdź do wpisu Kubica podjął już decyzję co do swojej najbliższej przyszłości
26.11.2019 15:12
0
@2 Różne są scenariusze, co jeśli Max odejdzie po 2020? Co do składów w RBR to mnie już kompletnie nic nie dziwi po tym co oni ostatnio wyczyniali. Już nawet uwierzę w skład Vet i Gas jak i to, że będzie tam dwóch zawodników kompletnie spoza programu RBR. Tylko skład Kub Gro by mnie zdziwił^ ^
Przejdź do wpisu Gasly może jeszcze wrócić do Red Bulla?
01.11.2019 13:07
0
Troche mi to pachnie płaceniem za punkty do superlicencji. Zaraz przyjdzie jakiś pan ze wschodu np i zostawi worek kasy bo jego podopieczny, albo synek ma kłopoty z zebraniem 40 punktów, a tak wystarczy, że zbierze 30
Przejdź do wpisu Zespoły F1 będą miały obowiązek testowania debiutantów w treningach
19.10.2019 17:38
0
To już zaczyna zakrawać na paranoje. Chcą wymieszać stawkę? Niech każdy kierowca przed kwalifikacjami losuje numer bolidu, którym będzie jechał, a do wyścigu przystąpi już swoim własnym bolidem, Wymieszanie gwarantowane tak jak i głupota. Jak chcą mieć wyrównaną stawkę niech zmienią przepisy i wprowadzą przemyślane zmiany, które to zapewnią
Przejdź do wpisu Zespoły odrzuciły propozycję sprawdzenia wyścigu kwalifikacyjnego w 2020
30.09.2019 15:39
0
Nie pierwszy to celebryta, który włodkowi wchodzi w cztery litery tak głęboko, ze spogląda z pomiędzy zębów i nie ostatni. Pan Berni chyba już z tego żalu, że nie kontroluje F1 tyłkościsk ścinał i mózg bo albo naczytał sie za dużo książek historycznych wydawanych w moskwie. W sumie nie miałbym nic przeciwko jakby kraje UE zakazały mu wstępu na swoje terytorium, bo jak mu sie tak nie podoba to niech nie przyjeżdża bo i po co? Niech zorganizuje sovietom i ich kierowcą, którzy sie przebić do F1 nie mogą własne zawody coś a'la wyścig pokoju jak to było w czasach słusznie minionych.
Przejdź do wpisu Ecclestone przestaje krytykować F1, ale dalej wychwala Putina
04.09.2019 09:49
0
Włosi mają wyrzucić swojego jedynego kierowce? Nie wierze, nawet jeśli Szwedzi będą naciskać. Dla zespołu co do efektów czy jeden czy drugi punktowo wynik byłby zbliżony, a to zawsze Włoch i to młodszy. Chyba już prędzej sponsor zrezygnuje niż coś takiego się stanie. Hulk w RBR to byłoby coś, kwintesencja i piękne zakończenie tego syfu jaki sobie zapewnili ostatnim czasie z kierowcami za sprawą Helmuta, choć ja już prędzej bym powiedział, że to Vettel wróci na stare śmieci na koniec kariery, a Hamilton przejdzie, do Ferrari, żeby ten ostatni sezon czy dwa pojeździć w czerwonym bolidzie
Przejdź do wpisu Hulkenberg wstrzymuje się z Haasem, Alfa rozważa zwolnienie Giovinazziego
16.08.2019 15:44
0
RB sie udało z szybką promocją Max'a i teraz myślą, że tak sie powinno robić z każdym, a tak nie jest. Zamiast indywidualnego podejścia jadą taśmowo i sami sobie szkodzą. Gasly zaliczył w zeszłym sezonie pare niezłych wyścigów i zamiast dać mu czas na spokojny rozwój wrzucili go na siłe bo nie mieli kadry i wielce zaskoczeni, że Daniel odszedł jak sie postawiło na Maxa tak wyraźnie. Sami strzelają sobie znów w nogę i w sumie szkoda mi kibiców RBR, bo skończy się szopką taką, ze za rok obok Maxa będzie Kviat, który poczuje sie pewniej i znając życie historia sie powtórzy i pare razy dupnie w maksa i znów wyleci z drużyny. Masakrują tych młodziaków nie dając im czasu na rozwój w STR i wrzucają od razu do RBR z wymaganiami. Trzeba było wziąć kogoś spoza własnej stajni jak Daniel odszedł, a nie teraz co pół roku nowa "zapchajdziura" z myślą "a może tym razem sie uda". Tyle lat w tym sporcie i sie o podstawowych rzeczach zapomina.
Przejdź do wpisu Kravitz uważa, że Red Bull popełnia błąd promując tak wcześnie Albona
01.08.2019 21:25
0
Dobrze, że w końcu wg coś ustalono, mam nadzieje, że będą sie tego trzymać bo dopiero by sie szopka i cyrk zrobił jeśli, któryś ze składów sędziowskich na wyścigu zdecyduje, że to jednak nie ma co karać kierowce
Przejdź do wpisu Nie będzie już więcej kary grzywny za niebezpieczne wypuszczenie z boksu
22.07.2019 17:12
0
Ciekawe co będzie jak i ta zmiana nie przyniesie oczekiwanych rezultatów? Ktoś chyba będzie musiał nasmarować usta wazelinką i złożyć wizytę Arrivabene
Przejdź do wpisu Binotto nie jest już dyrektorem technicznym Ferrari
10.07.2019 22:57
0
A ja myślałem, że taki syf to tylko u nas w kraju jest, a tu proszę. Może niech Black ich wykupi teraz kolor zostanie ten sam a jeszcze wezmą jako logo ten syf co Mike ma na mordzie i dawaj do przodu
Przejdź do wpisu Rich Energy zrywa kontrakt z Haasem, Steiner dementuje (aktualizacja)
09.07.2019 23:17
0
Miło, że w końcu powiedziała to wprost. Jej chodzi wyłącznie o kasę, skoda tylko, ze zamiast zrezygnowania ze stanowiska i zajęciem sie wyłącznie szukaniem sponsorów niszczy zespół. No cóż, oczka sie otworzą, w końcu jak kasy na start zabraknie, a to góra rok czy dwa.
Przejdź do wpisu Claire Williams: pozbyliśmy się śmieci z zespołu
03.07.2019 16:55
0
Gdy RB zaczynał wygrywać na początku słychać było dokładnie to samo. Oby jakaś jaskółka nadziei na walkę z mercedesem.
Przejdź do wpisu Red Bull nie do końca rozumie dlaczego RB15 był tak szybki w Austrii
26.06.2019 12:20
0
Myślę, że obecny stan rzeczy to zbyt skomplikowana układanka i żadna pojedyncza zmiana niczego nie załatwi. Jedna zmiana może trochę pomóc lub zaszkodzić, tu trzeba kompleksowego podejście i ugryzienia tego twardego ciasteczka z kilku rożnych stron. Ja bym chętnie zobaczył zmianę w pakiecie np: zmiany przepisów dotyczących "silników", aerodynamiki i zmiany w oponach pozwalające kierowcą się ścigać, a nie oszczędzać opony i krążyć po torze jadąc na 90% i powrót tankowania można by dołożyć. Do tego zmiana co do wielkości bolidów i ich wagi i może by sie coś ruszyło. Brak zmian będzie najgorszy bo to co sie teraz ogląda lekarze mogliby przepisywać jako zamiennik dla tabletek nasennych w wielu przypadkach
Przejdź do wpisu Horner: powrót tankowania nie rozwiąże problemów Formuły 1
21.06.2019 10:40
0
@3 Racja, ciekawe ilu kierowców w pierwszym sezonie zakończy wyścig przez uszkodzenia wynikające ze starych nawyków
Przejdź do wpisu Tak wyglądają 18-calowe opony na bolidzie Formuły 2
20.06.2019 16:04
0
Ja bym go chętnie zobaczył zamiast Groszka bo jak go zostawią po tym sezonie to będę zdziwiony. Jakoś wielkim piewcą talentu Ocona nie jestem, ale na pewno ma jeszcze przestrzeń do rozwoju - o ile rzeczywiście pauza nie potrwa więcej niż jeden rok.
Przejdź do wpisu Ocon liczy, że wkrótce jego przyszłość się wyjaśni
17.06.2019 22:54
0
@8 Przecież tak miało być. Opony, które sie zużywają miały wymusić więcej pitstopów , a co za tym idzie taktyka miała ogrywać większe znaczenie i widowisko miało na tym zyskać, a czy tak się stało to już zupełnie inna historia. Mnie bawi to, że silniki v8, v10 i v12 odeszły do lamusa bo ekologia, a jak sie zużywa setki opon na sezon to jest luz i w zgodzie z ekologią.
Przejdź do wpisu Ostatni zakręt w Zandvoort będzie miał aż 18 stopni przechyłu
16.06.2019 07:25
0
Już czekam na "dni otwarte Williamsa".
Przejdź do wpisu FIA będzie przyznawać punkty do superlicencji za udział w treningach F1
12.06.2019 12:45
0
@21 Przesadzasz. Merc jest nowy w F1 i nie byłby ani pierwszy ani ostatni gdyby odszedł z tytułami na koncie. Co do Ferrari można sie zgodzić bo są od drugiego GP? Jednak, tak jak mówiłem wcześniej, choć Ferrari teoretycznie może wyjść z F1 to w praktyce nigdy tego nie zrobi bo to byłaby gigantyczna strata wizerunkowa - no chyba, że razem z nimi odeszłaby połowa stawki to wtedy może, może.
Przejdź do wpisu FIA podejmie jeszcze jedną próbę przekonania zespołów
11.06.2019 10:10
0
Zgodze sie tutaj z TomPo, przepisy powinno sie ustalać pod widowisko, a więc pod nas kibiców. Nie podoba sie to jakiemuś zespołowi, niech odejdzie, przyjdą nowe. Widowisko zyska na atrakcyjności? - przyjdą nowe zespoły - nowi kibice i nowi sponsorzy - i kolejne nowe zespoły. Tak sie to kręci. Naprawdę ludzie myślicie, że Ferrari sie wycofa jak sie nie uwzględni ich warunków w przepisach? Już widzę jak szef teamu pojawia sie na zebraniu wielkich możnych z Ferrari i oznajmia z dumą, ze wycofali się z F1. Ktoś mu pokazuje drzwi, wykonuje telefon i Ferrari jest znów w F1. Sam Znam osoby, które przestały oglądać F1 bo wyścigi były zbyt nudne i to nie dlatego, że było mało wyprzedzania, a właśnie z powodu dominacji wieloletniej jednego zespołu.
Przejdź do wpisu FIA podejmie jeszcze jedną próbę przekonania zespołów
04.06.2019 12:04
0
@5 Uważasz, że młody ma szanse na tytuł mistrza nawet w najlepszym bolidzie? Ja wątpię, nawet jeśli zdobędzie więcej doświadczenia to raczej to mu nie grozi. Potrafi przejechać bezbłędny wyścig więc może jakieś pojedyncze zwycięstwa czy podia, ale mistrz? Chyba, ze mówisz o ślepym wsparciu papy Strolla.
Przejdź do wpisu Stroll celuje w zwycięstwa Racing Point
04.06.2019 08:27
0
@4 No nie, nie mów. V4 to już byłaby przesada chyba...Jak coć to ja swoją Fabie dam Williamsowi i niech popylają na tych mega 75konikach^ ^
Przejdź do wpisu AMuS: mniejsze skrzydła i więcej docisku z podłogi w 2021 roku
03.06.2019 15:43
0
Oj ciężko to widzę. Żeby nie skończyło się tak, że będziemy mieli tylko jakieś kosmetyczne zmiany i znów góra dwa zespoły będą walczyć o zwycięstwa w większości wyścigów. Już teraz mieliśmy zmiany ułatwiające jazdę za innym bolidem i co? Monaco robiło za kołysankę. Zmiany w oponach, zmiany a aerodynamice, powrót tankowania i powrót V8 albo jakieś zmiany w obecnych przepisach, które przyciągną nowych producentów.
Przejdź do wpisu AMuS: mniejsze skrzydła i więcej docisku z podłogi w 2021 roku
03.06.2019 12:45
0
Spekulując też mi sie wydaje, że w taki wypadku Alfa Romeo by zniknęła. Pytanie tylko co z silnikami bo bądź co bądź renówki sporo kasy włożyły w rozwój tego. Wydaje mi sie, że większym problemem byłoby właśnie znikniecie Renault jako dostawcy silników. Idealny moment na rewolucje w przepisach związaną z silnikami.
Przejdź do wpisu Połączenie Fiata i Renault nie odbije się negatywnie na F1?
03.06.2019 12:40
0
Najpierw to niech oni bolid zrobią. Co tam sie stało? Drużyna która najlepiej wykorzystywała niezbyt duże środki dostała więcej kasy i srut, prosto w wodorosty. Widzę, że zrobił sie festiwal w tym roku i wszyscy już mówią, ze będą wygrywać, a im głośniej o tym mówią tym gorsze mają wyniki w tym roku. Ach ten PR....
Przejdź do wpisu Stroll celuje w zwycięstwa Racing Point
02.06.2019 15:01
0
@3 To był tylko przykład, wiem, ze trzeba by to dobrze przemyśleć i zbalansować. Jeśli lider za każdego dublowanego dostawałby -2s wyglądałoby to inaczej. Kwestia wyliczeń i i zaostrzeń, żeby np kierowcy z jednego teamu nie tasowali sie 10razy na jednym kółku. Luźny pomysł którym chciałem tylko pokazać, że FIA powinno się wziąć poważnie za to by uatrakcyjnić wyścigi i zminimalizować "pochody" na GP bo tego nikt z nas nie chce oglądać, prawda? Kierowcy mają walczyć, czasem ostrzej, czasem łagodniej, a nie jechać posłusznie jeden za drugim bo ryzykują stratę punktów jeśli mieliby spróbować kogoś wyprzedzić. DRS trochę ich rozpuścił i wielu teraz próbuje wyprzedzać tylko na pewniaka bez walki koło w koło i tak wiem wiem, oni walczą o punkty itp a samo wyprzedzanie ich celem nie jest, ale to psuje wielokrotnie widowisko.
Przejdź do wpisu Renault rozważa budowę bolidu pod kwalifikacje
02.06.2019 11:43
0
@1 W kalendarzu powinny być zróżnicowany tory i tyle. Troche wolnych, troche szybkich, troche ulicznych. Różni kibice lubią różne tory. Dla mnie Monaco to najlepszy tor ALE przez to, że kierowcy nie jadą na 100% tylko na 80 żeby oszczędzać opony i wywiązać się ze strategii to jeśli nie spadnie deszcz to jest to jeden z najnudniejszych wyścigów i mówię to z wielkim bólem serca. Tu by sie przydało coś innego. Może -5s za każdy udany manewr wyprzedzania? Pole do popisu jest duże i jeśli kierowcy będą chcieli się ścigać i próbować wyprzedzać, a nie jechać karawaną bo tak jest mniejsze ryzyko i większa szansa na dowiezienie punktów, to wyścigi będą ciekawsze na każdym torze. Ostatecznie niech wprowadzą zraszacze które będą odpalane losowo i wyścig będzie ciekawszy choć odrobinę. Co do Renówki... Przez sezonem buńczucznie zapowiadali, jak to nie zmniejszyli dystansu do czołówki... Okazało się, że owszem zmniejszyli, ale do Williamsa. Niech się wezmą za porządną budowę bolidu i silnika, a nie wyczyniają ewolucje typu "bolid na kwalifikacje". Jak dla mnie typowa ucieczka od odpowiedzialności i zwalanie winy na innych, a nie przyznanie się do porażki własnej konstrukcji.
Przejdź do wpisu Renault rozważa budowę bolidu pod kwalifikacje
21.05.2019 21:49
0
PR, PR, PR...ileż można...
Przejdź do wpisu Claire Williams doceniła wysiłki Kubicy i Russella
21.05.2019 21:47
0
Popieram, Interlagos był fajnym torem i rzadko kiedy bywały tam nudne wyścigi. Natomiast ten wygląda niezbyt ciekawie. Pierwszy wyścig pokaże, o ile wg do niego dojdzie na tym torze.
Przejdź do wpisu Rio zaprezentowało mapę toru, który ma zastąpić Interlagos
17.05.2019 13:01
0
Pomysł chyba ciekawy marketingowo głownie, bo jakby patrzeć na rynek kontynentalny to raczej Afryka daleko za Azją. Choć są tak kraje dość majętne to pewnie wielu nowych widzów i sponsorów F1 to nie przysporzy. Dla mnie byłoby fajnie, bo skoro nie ma już Paryż-Dakar to taki jeden wyścig w jakimś z tych podszytych krajów mógłby być ciekawe - o ile oczywiście sam tor byłby ciekawy. Trudny technicznie, różnica wysokości, ślepe zakręty i żwirowe pobocza, albo tor uliczny i mogłoby być fajnie
Przejdź do wpisu Formuła 1 myśli o wyścigu w Afryce
08.05.2019 16:31
0
Niby wszystko co nie jest wiadome na 100% można uznać za plotki aka spekulacje. Jeśli zmiany w Mercu by były na taka skale ciekawe czy Hamilton również nie zmieniłby stajni. Perspektywa takiego totalnego trzęsienia ziemi zarówno w szefostwach zespołów jak i składach kierowców byłaby ciekawa
Przejdź do wpisu Toto Wolff może przejąć stery w Formule 1
02.05.2019 12:51
0
Problem jest taki, że nie wiadomo czy ktoś poza McLarenem zdecydowałby sie go przyjąć. Ja bym bo chętnie zobaczył zamiast Groszka.
Przejdź do wpisu Alonso dopiero w lipcu zdecyduje o ewentualnym powrocie do F1
25.04.2019 10:07
0
Z jednej strony dobrze bo preferencyjne traktowanie tylko jednego podmiotu niczego dobrego nie wnosi dla całego F1, a z drugiej strony szkoda. Tor mógłby być ciekawy, a drugi wyścig w USA mógłby spopularyzować tam F1 co przyciągnęłoby kolejnych sponsorów i może mielibyśmy więcej drużyn w stawce.
Przejdź do wpisu Miami rezygnuje z ulicznego wyścigu F1
24.04.2019 10:59
0
@23 Nie bronie islamu, bo jako ateista nie będę bronił żadnej religii. I także, nie lubię muzułmanów za podejście do kobiet. Przykład jaki przywołałeś świadczy tylko o słabości państwa, a nie sile ludności napływowej, bo prawo powinno być stosowane tak samo wobec każdego. Także uważam, że przechodząc coś takiego jak było w europie, choć nie powiedziałbym, że dokładnie to samo. Jednak bez poparcia naukowego nigdy nie przyznam ci racji w kwestii skali 1 do 10 i tylko o to mam pretensje, że stosujesz tego typu sądy z perspektywy doświadczeń swoich, rodziny i tego co masz w mediach a nie rzetelnych badań naukowych. Pozdrawiam i końce swój udział w rzeczonym wątku.
Przejdź do wpisu Atak terrorystyczny na Sri Lance osobiście dotknął jednego ze sponsorów
24.04.2019 09:58
0
@TomPo Naprawdę uważasz, ze jak jakieś państwo coś powie to wszyscy obywatele posłusznie robią to co państwo sobie zażyczy? Tak ja ww, co innego "doktryna" państwowa a co innego ludzie. Żeby było jasne, na pewno jest mnóstwo ludzi, którzy taką politykę popierają, ale jest i mnóstwo takich, którzy są jej przeciwni. Wzywanie do zabijania nie jest wolnością słowa a przestępstwem - bez względu na wyznawaną religie (w naszym kraju). Nie ma protestu i oburzenia światowej opinii publicznej po jakichkolwiek zamachach? Jest - może ci się nie podobać jej siła i zakres co najwyżej. Zamieszki zazwyczaj spotykają sie z protestem ludzi w nich nie biorących, wiec nie wiem skąd niby takie przeświadczenie. Gwałt? - przestępstwo, bez względu na wyznanie (jakby to katolicy nie gwałcili kobiet, prawda?) Każdy ma prawo założyć partie polityczną o ile nie łamie prawa - naziści też założyli swoją legalnie. Problem jest w tym kto i na kogo głosuje, oraz z jakich powodów. Naprawdę kończcie Panowie te dyskusje bo ten portal jest F1, a nie o polityce.
Przejdź do wpisu Atak terrorystyczny na Sri Lance osobiście dotknął jednego ze sponsorów
23.04.2019 22:26
0
@10 Jeżeli uważasz skrajną nietolerancje za radykalizm zgodzę się bardziej co do liczb które padają 90-10% choć i tak bez badań naukowych to potwierdzające bardzo powątpiewam by były aż takie różnice. Dla mnie skrajny radykalizm to coś innego i tyle. Nie odbieram nikomu prawa do swoich opinii jak i mnie do opinii co do waszych opinii i odwrotnie. Tyle w kwestii wyjaśnienia bo to nie portal na takie tematy, a wszyscy na pewno zgadzamy się co do jednego, że najlepiej by było, gdyby jakiegokolwiek radykalizmu na świecie nie było.
Przejdź do wpisu Atak terrorystyczny na Sri Lance osobiście dotknął jednego ze sponsorów
23.04.2019 21:38
0
Śmieszne rzeczy wypisujecie, szkoda gadać. @11 TopPo Pokaż mi badania naukowe potwierdzające to albo podaj tytuł prasowy lub książkę gdzie sie na takowe badania powołują, bardzo chętnie sobie poczytam.
Przejdź do wpisu Atak terrorystyczny na Sri Lance osobiście dotknął jednego ze sponsorów
23.04.2019 15:38
0
@1 Radykalizm to dzicz. Bez względu na religie, na to czy z prawa czy z lewa. Jak uważasz wszystkich wyznawców jakiejkolwiek religii za "dzicz" to nie ma o czym z tobą rozmawiać człowieku. Zapraszam do polityki, idealne miejsce dla takich *&$#*$ jak ty w tym kraju.
Przejdź do wpisu Atak terrorystyczny na Sri Lance osobiście dotknął jednego ze sponsorów
08.04.2019 13:27
0
Szczerze mówiąc nie obchodzi mnie to, w która stronę pójdą przepisy. Najważniejsze by wszyscy kierowcy byli tak samo traktowi. Groszek tak tu sie żali a jak dzieje sie coś na torze to tak jak każdy inny kierowca od razu do radia, że co tamten zrobił, trzeba dać mu kare...
Przejdź do wpisu Grosjean chce łagodniejszego karania kierowców
25.03.2019 15:04
0
To niech odchodzą. Williams będzie kolejny. Zwalali na honde, a silnik był takim samym shitem jak reszta bolidu. Teraz nie mogą zwalać na silnik to zwalają na finanse. Nie pierwsza legenda, którą pożegnali kibice F1 i nie ostatnia. Przepisy sie powinno projektować by rywalizacja była jak najlepsza, a nie by tym czy tamtym one odpowiadały. Nie podoba się, to out - przemęczymy sie sezon czy dwa z 14 czy 16 bolidami, a jak sponsorzy i firmy zobaczą, że jest widownia to przyjdą nowe ekipy.
Przejdź do wpisu Teraz McLaren grozi opuszczeniem F1?
22.03.2019 14:45
0
@6 Niestety ale Claire dojdzie do takiego wniosku, gdy zespół zaliczy odwiert w dnie, znikną sponsorzy i nie uda sie domknąć nawet najbiedniejszego budżetu do F1 i team zniknie.
Przejdź do wpisu Schumacher: w Williamsie panuje "strach i terror"
15.03.2019 13:06
0
Williams - nieformalny nowy zespół
Przejdź do wpisu Carey: nowe zespoły są zainteresowane wejściem do F1
12.03.2019 17:41
0
@6 To ty bredzisz, żeby nie powiedzieć inaczej. Myślisz, ze do F1 idzie sie dla kasy? Weź sie zastanów, idzie się żeby wygrywać, a jeśli przy okazji uda sie zarobić na czysto to dobrze. Spróbuj sobie policzyć ile kosztowałby powiedzmy godziny spot reklamowy gdzie pokazywane jest logo merca i ów merc jest pokazywany jako najlepszy samochód. Mały zysk dla firmy? Dolicz sobie do tego, ze firmy samochodowe (wiem, ze nie wszystkie zespoły w f1 moga, korzystać z rozwoju i technologi pozyskanych dzięki udziałowi w f1 w swoich samochodach drogowych czy innych klasach wyścigowych. Spójrz na to szerzej, a nie tylko na jeden aspekt strony. Jakby to pomogło? Gorsze zespoły mogłyby przeznaczyć więcej pieniędzy na rozwój bolidu - zatrudnienie większej ilości osób czy produkcje części. Nadal widzisz jedynym plusem wygrywania wyłącznie kase za końcowa klasyfikacje konstruktorską?
Przejdź do wpisu Horner uważa, że F1 musi spełnić pewne warunki, by zatrzymać Red Bulla
12.03.2019 07:56
0
Chce zobaczyć jak jakiś szef zespołu F1 Ferrari przychodzi na posiedzenie zarządu i po oznajmieniu, że Ferrari wycofuje sie z F1 dostaje brawa... Co za brednie... Ktoś, kto by coś takiego ogłosił następnego dnia przestały być szefem zespoły i Ferrari błyskawicznie "powróciłoby" do stawki. Podział kasy jest chory, a recepta jest prosta. Klasyfikacja konstruktorska powinna być czystym prestiżem - a dobre wyniki ergo bolid pokazujący się dłużej na ekranach widzów robi robote jeśli idzie o reklamowanie sponsorów. Kasa powinna być przydzielana odwrotnie co do klasyfikacji konstruktorskiej. Ostatnia drużyna dostaje najwięcej - mistrz najmniej. Z każdym rokiem stawka byłaby coraz bardziej wyrównana, a wyścigi ciekawsze i tyle w temacie.
Przejdź do wpisu Horner uważa, że F1 musi spełnić pewne warunki, by zatrzymać Red Bulla
08.03.2019 10:06
0
Co za głupota... Jak chcą, niech zrobią jakąś poboczna klasyfikacje gdzie takie punkty będą przydzielane i na koniec sezonu jakaś poboczna nagroda dla zwycięscy, ale nie w generalce no ja ciesz pierdziele...
Przejdź do wpisu Liberty Media chce przyznawać punkt za najszybsze okrążenie
01.03.2019 14:16
0
No cóż, wygląda na to, ze będzie tak jak było do przewidzenia. Williams zazwyczaj sekundę za następnymi w stawce, na jednych torach nieco więcej stracą, na innych nieco mniej. Dodać do tego mało pieniędzy i inżyniera, który z obecnymi przepisami sobie nie radzi to wychodzi na to, że nawet na punkty nie będzie co liczyć, chyba, ze jakiś karambol lub fala awarii powali większość stawki. No nic, oby walka o tytuł była przynajmniej ciekawa.
Przejdź do wpisu Rusza ostatni dzień zimowych testów F1 pod Barceloną
28.02.2019 16:38
0
@41 Dziwny kryteria oceny czy ktoś jest dziwny czy nie. Polacy to dziwni ludzie bo pewnie mało kto wie, że robiliśmy ważny podzespół do łazika Marsjańskiego mimo, że trąbiono o tym we wszystkich mediach. To samo z grafenem pewnie by było. Kto sie interesuje motoryzacja czy samą F1 to sie ekscytuje, ciężko wymagać by ktoś kto woli piłkę nożną czy skoki narciarskie śledził bacznie świat F1 jeśli ma inne zainteresowania. Śliwa pisał o fanach, a nie o ogóle ludności przecież....
Przejdź do wpisu Rusza siódmy dzień testów F1 pod Barceloną
28.02.2019 16:33
0
To Kwiat na bank, chłopak się pewnie uzależnił od "robienia psikusów" Vettelowi.
Przejdź do wpisu Ferrari zna już przyczynę wypadku Vettela
20.02.2019 18:47
0
@1 Ty weź WP nie czytaj bo to jeden wielki klickbite, te tytuły nieraz są takie, ze więcej śmiechu z tego niż z porządnego kabaretu.
Przejdź do wpisu Kwiat najszybszy trzeciego dnia testów zimowych
20.02.2019 15:13
0
Śmiało można powiedzieć, ze mamy doczynienia z zespołem pół-amatorskim. Główny inżynier OUT, szefowa zespołu OUT. Kpina a nie profesjonalizm i żadnych konsekwencji ani widu ani słychu. Ciekawe jak daleko będą za trzecim od końca bolidem w stawce, 2 sekundy czy więcej?
Przejdź do wpisu Williams w końcu wyjechał na tor nowym bolidem