2017-07-15 GP Wielkiej Brytanii - Kwalifikacje 14:00
Poz.KierowcaZespółCzas
1 L.Hamilton Mercedes 1:26.600
2 K.Raikkonen Ferrari 1:27.174
3 S.Vettel Ferrari 1:27.356
4 V.Bottas Mercedes 1:27.376
5 M.Verstappen Red Bull 1:28.130
6 N.Hulkenberg Renault 1:28.856
7 S.Perez Force India 1:28.902
8 E.Ocon Force India 1:29.074
9 S.Vandoorne McLaren 1:29.418
10 R.Grosjean Haas 1:29.549
 
11 J.Palmer Renault 1:30.193
12 D.Kwiat Toro Rosso 1:30.355
13 F.Alonso McLaren 1:30.600
14 C.Sainz Toro Rosso 1:31.368
15 F.Massa Williams 1:31.482
 
16 L.Stroll Williams 1:42.573
17 K.Magnussen Haas 1:42.577
18 P.Wehrlein Sauber 1:42.593
19 M.Ericsson Sauber 1:42.633
20 D.Ricciardo Red Bull 1:42.996

komentarze
  • 15. Reaglag2
    • 2017-07-15 15:41:12
    • *.play-internet.pl

    HAM nie powinien dostac kary jezeli byl wystarczajaco przed GRO. Az mi nie w smak kiedy czytam komentarze typu walerian, Fanvettel, zaloze sie ze maja ponizej 18l o czym swiadczy poziom emocjonalnosci w ich wypowiedziach,

  • 16. elin
    • 2017-07-15 15:42:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 14. toddlockwood
    Tak, ponieważ to doskonały kierowca, który potrafi swoją jazdą zapewnić emocje do ostatniej sekundy.
    Natomiast jego życie osobiste i zachowanie, to jego sprawa.

  • 17. RADAMANTHYSEK
    • 2017-07-15 15:46:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeżeli było tam spowolnienie to trudne do udowodnienia, gdyż Groszek był zdecydowania za daleko by narzekać, a w zakrętach o tej charakterystyce nie ma gdzie "dać się wyprzedzić". Nadmienię, że Hamilton dał gaz do dechy w zakręcie bo na wyjściu oddalił się sporo. Na youtube jest filmik, a reszta "speców" zanim skomentuje ten incydent niech go obejrzy [ tytuł : "Hamilton impedes Grosjean ( Penalty or not )" ] bo walerianki i inne trolle, jak zwykle wypełzły ze swych norek i udają, że rzeczywiście znają się na spocie :P.

  • 18. bo77as
    • 2017-07-15 15:46:43
    • *.107.143.153

    @ 16 zgadzam się z tobą, ale jeśli bierzesz pod uwagę tylko umiejętności to myślę, że w takim bolidzie Perez czy Hulkenberg też by zapewniali nie mniejsze emocje, jeśli odjechanie na 20 sekund reszcie możemy nazwać emocjami :) .

  • 19. Sasilton
    • 2017-07-15 15:49:28
    • *.dynamic-ww-10.vectranet.pl

    Jeśli Hamilton dostał by za to 3 pola na starcie, to blokowanie Pereza jest warte przynajmniej 10.
    Żartem jest że w ogóle się tym zajmują.

  • 20. toddlockwood
    • 2017-07-15 15:50:48
    • *.dynamic.chello.pl

    @19. Dostanie 5 i wszyscy będą szczęśliwi.

  • 21. shodan
    • 2017-07-15 15:51:10
    • *.play-internet.pl

    @18
    powiedz to vetelowi :D

  • 22. switek17
    • 2017-07-15 15:51:53
    • *.centertel.pl

    Co ma Mikołaj Sokół do Hulkenberga?

  • 23. elin
    • 2017-07-15 15:52:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 18. bo77as
    Wątpię, czy Hulkenberga lub Pereza było by stać na wykręcanie takich czasów jak Hamiltona.
    67 PP, to nie tylko dobry bolid, to również doskonały ( choć racja - często chimeryczny ) kierowca ;-).

  • 24. veterynarz
    • 2017-07-15 15:53:29
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Wielki Fernando Alonso pokazał dziś młodym kto jest najlepszy :)

    Stoffel P8, przed Bottasem - wielka szansa na punkty dla McLarena.

    Czuję że jutro Hulk odpali na starcie i namiesza w czołówce jak Grosjean ostatnio. Zapowiada się dobry wyścig!

  • 25. Now Bullet
    • 2017-07-15 16:00:59
    • *.icpnet.pl

    @18
    Moim zdaniem nie masz racji,widać nawet na tle Bottasa,który ma ten sam samochód a na jednym kółku traci ponad 0,7s więc,moim zdaniem takie gadanie to głupota.Hamilton jest jednym z najlepszym jak nie najlepszym kierowcą wszechczasów,można go nie lubić ale umiejętności na torze nie można mu odebrać.
    Tak ode mnie jeszcze brawa dla hondy i dla Hulka,pokazuje że również jest dobrym kierowcą i że renówka nie jest taka słaba na jaką wygląda :) Noi brawa dla Raikonena,no ale jutro nie daje mu większych szans na walkę z Vetelem,podejrzewam że objedzie go jak zawsze...Chyba że coś się zmieniło w ferrari ale w to wątpie.

  • 26. Vendeur
    • 2017-07-15 16:01:14
    • *.dynamic.chello.pl

    kempa - kiedy wprowadzisz moderację z prawdziwego zdarzenia i zaczniecie blokować trollujących debili? Przecież to, co się ostatnio dzieje w komentarzach to jest żenująca piaskownica. Kolejne 3 osoby dodaję do ignorowanych, niedługo nie będzie co czytać, bo osoby, które mają cokolwiek sensownego do przekazania przestały się udzielać.

    Naprawdę wolisz mieć pełno aktywnych kont i burdel i syf tutaj, czy nieco mniej a rzeczowe dyskusje?

    Co do kwalifikacji. Dominacja Hamiltona u siebie niezaprzeczalna. Brawo dla Hulka oraz Kimiego, który znowu szybszy od Vettela. Ciekawe jak w wyścigu ten "problem" rozwiąże zespół.

  • 27. veterynarz
    • 2017-07-15 16:05:49
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @Bo77as, @ellin

    Mogę się z wami po trochu zgodzić. Uwielbiam Lewisa, dopóki jest na torze. Nie cierpię go poza nim...

  • 28. dexter
    • 2017-07-15 16:10:34
    • *.dyn.telefonica.de

    @toddlockwood

    A siedziowie w sporcie motorowym moga sprawdzic wszystko tak po prostu w ciagu trzech minut?

    Chyba najpierw musza zostac przesluchani obaj kierowcy, musi zostac przyjete stanowisko obu zespolow, trzeba zbadac zdarzenie z kazdej perspektywy itd.itp.

    Grosjean rzekomo stracil 0,3s przez utrudnienie wywolane jazda Hamiltona. Najpierw stewardzi musza wszystko dokladnie zbadac. M.in. musza przestudiowac dane GPS, tzn. musza sprawdzic dane z czarnej skrzynki (Blackbox): kto, gdzie (w ktorym miejscu na torze), kiedy i z jaka predkoscia podrozowal po torze wyscigowym.

    Jesli Hamilton faktycznie popelnil wykroczenie to moze dostac kare. Tzn. moze zostac jego pozycja startowa odebrana, moze zostac skreslony wykrecony czas - jest wiele mozliwych wariantow. Moze nawet zostac przesuniety o trzy pozycje startowe, dostac tzw. kare: ?Grip Penalty?. Ale jak ewentualnie ostro Hamilton moze zostac ukarany musza stwierdzic stewardzi.

  • 29. jack22
    • 2017-07-15 16:16:51
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Chcesz rzeczowo to na f1ultra

  • 30. elin
    • 2017-07-15 16:16:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 27. veterynarz
    Ja oceniam kierowców głównie po tym co prezentują na torze.
    Nikt z Nas nie zna osobiście i nie wiem, jakim naprawdę człowiekiem jest zawodnik kiedy zdejmuje kask.
    Media często przekręcają fakty i kreują wizerunek kierowcy jak im wygodnie, najlepiej aby było kontrowersyjnie i głośno.
    Hamilton ideałem nie jest, ale potrafi być piekielnie szybki na torze ... i takich chcę oglądać :-).
    Cieszy się jak wygrywa, wścieka jak przegrywa.
    Nie jest " kukiełką " PR tylko kierowcą w starym stylu Hunta czy Senny.

  • 31. elin
    • 2017-07-15 16:19:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    * nie wie

  • 32. Levski
    • 2017-07-15 16:21:27
    • *.serverboost.com

    FIA: "While GRO potentially may have been affected by presence of HAM, he was not impeded"
    mogl ale nie damy.

  • 33. dexter
    • 2017-07-15 16:32:44
    • *.dyn.telefonica.de

    26. Vendeur

    Moj kciuk wedruje do gory

  • 34. Viggen2
    • 2017-07-15 16:33:01
    • *.play-internet.pl

    @26 Vandeur
    Na nic takie pisanie, prosiliśmy kiedyś i nic to nie dało i raczej niestety nie da...

  • 35. dexter
    • 2017-07-15 16:43:50
    • *.dyn.telefonica.de

    * mialo byc: "Grid Penalty"

  • 36. Fanvettel
    • 2017-07-15 17:17:20
    • *.230.122.182

    Palmer 11 !!!
    Hulk świetne kwalifikacje
    Vettel mam nadzieje ze bedzie mial dobry start.

  • 37. berni
    • 2017-07-15 17:38:50
    • *.162.146.194

    @ 28 dexter: Sędziowie mogą jednak robić co chcą i nie muszą wysłuchać obu kierowców (nie rozmawiali nawet z Grosjeanem), żeby zdecydować, że nie należy się kara dla Lewisa...

  • 38. veterynarz
    • 2017-07-15 17:52:18
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @30
    Oczywiście to kwestia gustu i szanuję Twoje, jak również kolegi @bo77asa, zdanie.
    Życzę dobrego wyścigu jutro :)

  • 39. rbej
    • 2017-07-15 18:21:52
    • Blokada
    • *.dynamic.chello.pl

    Śmieszą mnie te żałosne komentarze jak Ferrari przez cały sezon specjalnie udupia Raikonena w wyścigu, chociaż prawda jest oczywista dla wszystkich:

    Kimi może mieć nawet P1 ale jest taką łajzą wyścigową że nie obroniłby tej pozycji, nawet jakby cała czołówka dostała karę przejazdu prze pitlane.

  • 40. elin
    • 2017-07-15 18:34:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 38. veterynarz
    Dziękuję i również tego życzę :-)

  • 41. BlahBlah
    • 2017-07-15 18:45:23
    • *.icpnet.pl

    @26 na pytanie mailem czy nie potrzebują pomocy padło "damy sobie radę" =)

  • 42. l1m1ted11
    • 2017-07-15 19:26:00
    • *.seo-host.pl

    Kimi złapie Hamiltona na starcie dzięki deszczowi, bo nie ważne z której strony, to i tak start będzie porównywalny... Niech go złapie na starcie i zmusi do błędu :D

  • 43. RB2017
    • 2017-07-15 19:56:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    HULK !!! Jeśli będzie deszcz to VER ma talent do jazdy w deszcz

  • 44. dexter
    • 2017-07-15 21:07:53
    • *.dyn.telefonica.de

    @berni

    Jak nie rozmawiali z kierowca, to musieli rozmawiac z przedstawicielami czy managerami zespolow. W kazdym razie musza wysluchac kazda argumentacje zespolu. Musza takze przeanalizowac obraz video oraz dane telemetrii aby podjac decyzje.

  • 45. marekko
    • 2017-07-15 23:01:53
    • *.toya.net.pl

    Patrząc na możliwości Renaulta i miejsce w tabeli, to raczej można być pewnym że Robert w tym roku zastąpi Palmera, potrzeba im punktów jak powietrza.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo