Levski
Ostatnia aktywność
avatar
Levski

30.11.2021 21:01

0

Póki co w tym sezonie to FIA zrobiła bardziej rygorystyczne wytyczne co do skrzydła na prośbę Mercedesa oraz przychyliła się ponownie do prośby Mercedesa o zmianę pit stopów bo Red Bull robił je za szybko. Jak coś Red Bull zgłosił czyli tylne skrzydło teraz to FIA wprowadzi ale na nowy sezon czyli Mercedes będzie mieć 3 miesiące na dostosowanie. Więc nie wiem jak ktokolwiek w tym sezonie może mówić o faworyzowaniu Red Bulla.

avatar
Levski

04.09.2021 17:26

0

Warto zauważyć że Max wygrał kwalifikacje bez DRS w Q3.

avatar
Levski

27.06.2021 21:00

0

@45. Jasne że mogą się rozwijać, nikt im nie broni. Ci z top 1 mają tylko kilka mniej użyć tunelu niż ci co byli drudzy. Ale wiesz co by się teraz działo gdyby nie nielimitowany budżet? Mercedes zrobiłby 25 silników i nagle wsadził poprawki x10 i stworzył po drodze z 10 podłóg, i 20 przednich skrzydeł. Obecnie trzeba wykazać się umiejętnościami techników, a nie budżetem. Zobaczymy jak będzie dalej, ale coś czuje że w nowym sezonie może być bardzo równo właśnie przez to. Co do nadganiania to chyba tylko Merc nadganiał w te 8 lat Ferrari. I to tylko raz czy dwa. Więc niestety nie masz racji. Ja rozumiem że chciałbyś żeby Mercedes dalej wygrywał za pomocą budżetu ale to już chyba przeszłość ;)

avatar
Levski

27.06.2021 19:30

0

@34 - niestety? Rozumiem że wolałeś jak Ferrari było lepsze w pierwszych kilku wyścigach i nagle Mercedes pompował tyle kasy ile chciał robił 20 specyfikacji i nagle był 0,5s lepszy? Niestety już nie można pompować nieskończonej kasy i Mercedes nie będzie 1s przed wszystkimi tak jak było przez 8 lat? Rzeczywiście. NIESTETY. xd

avatar
Levski

02.05.2021 21:39

0

Jak to co nie jasnego? W 1 wyścigu VER wyprzedza HAM poza torem i musi oddać pozycję a tutaj Norris wyprzedza Pereza poza torem i nic nie musi. Ta akcja z limitami toru jest żałosna. Położyć "kiełbaski" i niech one wyznaczają limit, bo żwiru nie dadzą.

avatar
Levski

28.03.2021 20:43

0

Dokładnie o to mi chodzi o czym piszą 8 i 9. Mam wrażenie że sędziowie boją się Hamiltona... A znając życie za 3 tygodnie Mercedes "magicznie" znajdzie moc i będzie przed Red Bullem...

avatar
Levski

28.03.2021 20:24

0

4. A gdzie jest że RedBull zgłosił to do FIA? Po prostu kazali Maxowi robić tak samo, ale jak zaczął to już nie można było ;) Poza tym obejrzyj ponownie wyprzedzanie bo Max był już dawno z przodu jak wyjechał.

avatar
Levski

28.03.2021 20:07

0

Mercedes wyjeżdża przez 30 okrążeń i nadrabia 0,1s na okrążeniu (3s). Inni zaczynają robić to samo FIA: Już nie można, proszę nie wyjeżdżać. xD?

avatar
Levski

31.07.2019 23:15

0

Chodzi i prosty tryb start gdzie wtedy mapowanie silnika jest ustawione tak aby po wcisnieciu pedalu gazu nie dostawac zbyt duzo mocy aby kola nie buksowaly. Potem ten tryb sie zmienia.

avatar
Levski

18.04.2019 16:58

0

@15 ale od tego sa tryby silnika, ustawiasz maxa to masz pelna moc, ustawiasz polowe to masz troszke mniej, proste.

avatar
Levski

13.04.2019 14:23

0

Ciężej jest wprowadzić poprawę osiągów w Silniku niż w Aerodynamice. Jeśli za Binotto zmieni się rozwój podczas sezonu to mają realną szansę powalczyć o Mistrza. Problem jest taki czy nie będzie już za późno...

avatar
Levski

12.04.2019 11:43

0

Kto się ze mną zakłada że Williams w czystej sportowej walce nie prześcignie ani jednego bolidu w kwalifikacjach w CAŁYM sezonie ? Oczywiście mowa o tym gdzie przeciwnik nie będzie mieć żadnych problemów technicznych :)

avatar
Levski

04.04.2019 11:39

0

Verstappen jak na razie zaczął bezbłędnie. Red Bull nigdy nie był mocny ani w Australii ani w Bahrajnie. Jedyne co można powiedzieć o Hondzie jak na razie to to że zrobili ogromne postępy i że decyzja o zmianie z Renault na Honde to dobra decyzja. Z resztą Verstappen jak i Ricciardo dobrze o tym wiedzą że lepiej dojechać na 3 i 4 miejscu niż nie dojechać wcale. Pozostaje kibicować Hondzie i RBR żeby doskoczyły do Ferrari i Mercedesa i biły się z nimi o podia, bo o walce o mistrza można raczej zapomnieć. Warto też poczekać i zobaczyć co się stanie w Chinach gdzie Red Bull zawsze był mocny.

avatar
Levski

19.11.2018 16:03

0

Ależ by było pięknie gdyby: Honda odpaliła wraz z RBR i włączyli by się do walki o mistrza z Ferrari i Mercedesem. Renault w końcu zrobiło lepszy silnik, i z teczką Budkowskiego zaczęło walczyć wraz z w/w zespołami. Force India w końcu z dopiętym budżetem zaczęło podgryzać inne teamy. Sauber z dopiętym budżetem piął się tak dalej. Haas utrzymujący i jeszcze poprawiający formę. Williams, bez błędów podczas konstrukcji bolidu. McLaren w końcu ogarniający porządny bolid, w końcu pracują nad nim prawie od początku roku. No i zostało by Toro Rosso który jest jedynym teamem "do testów".

avatar
Levski

29.10.2018 15:38

0

@17 a w Monaco to skonczyl by na P7 przez... awarie. Spartolil start ale potem potrafil zarzadzac oponami tak by pojechac na 1 pitstop i dojechac na podium.

avatar
Levski

26.08.2018 18:51

0

Zmienili procedure ze Sprzeglem i teraz nie ma na przycisk tylko jest liniowe.

avatar
Levski

26.08.2018 18:46

0

Jakis czas temu czyli gdzie ? Na tym torze jest bardzo duzo jazdy na pelnym gazie, mysle ze bez problemu wyprzedzilby Hamiltona na ktorejs z nich. Wedlug fanow Hamiltona wyglada to tak ze jak wygrywa to geniusz a jak przegrywa to mial slabszy bolid. Hamilton w ciagu ostatnich 3 wyscigow i tak ma mnostwo szczescia, za kazdym razem pomagal mu deszcz. Teraz Monza na ktorej okaze sie kto ma mocniejszy silnik.

avatar
Levski

26.08.2018 17:41

0

Vettel mial 10 sekund przewagi na koncu wyscigu. Myslicie ze gdyby SC wyjechal normalnie to by go nie wyprzedzil? Poza tym po co od razu SC gdy do przejechania jest jeszcze cala petla toru?

avatar
Levski

26.08.2018 16:48

0

@6 hahahahahaha gorszych glupot nie czytalem.

avatar
Levski

02.08.2018 11:31

0

No i TR jest traktowane jako wlasny team, RBR im nic nie daje, gdyby dawal to byliby 4 ekipa w stawce.

avatar
Levski

29.07.2018 23:21

0

Jesli chodzi o kare dla Vettela za wjazd w Bottasa to Vettel dostal 5s bo sam sie ukaral spadajac na koniec stawki. Kimi nie spadl dlatego dostal 10s. Natomiast Bottas nie mial juz szans na walke z Vettelem i w niego przywalil, gdyby nie szczescie to Vettel spadlby za Gasliego bo jechal by cale okrazenie z przebita opona. Obrona przeciwko Ricciardo byla juz totalnie bez sensu. Mogl wyrzucic obu z wyscigu. Gdyby nie szczecie to oboje by wylecieli. Kara 10 sekund za dwa wjazdy w inne bolidy to nic, kara zbyt mala. Bo nic nie zmienia.

avatar
Levski

29.07.2018 19:17

0

Wygladalo to jakby BOT chcial zniszczyc wyscig Vettelowi gdy nie mogl go juz blokowac a nastepnie z frustracji jeszcze Danielowi. Po co kara 10 sekund skoro nic nie zmienia ? Powinna byc kara ktora jest w jakims rodzaja na prawde kara czyli 10s do nasteonego wyacigu albo kilka miejsc na starcie.

avatar
Levski

27.07.2018 18:57

0

Bardzo bym nie chcial wygrania Hamiltona, zachowywal sie jak Jezus podczas GP Niemiec. Tez stawiam ze RBR sie rozpadna i koniec koncow Hamilton skonczy na podium.

avatar
Levski

11.07.2018 11:06

0

Ok, niech wszystko zostanie. Ale niech ogranicza MGU-H tak samo jak ograniczone jest MGU-K. Wtedy wszystko zostanie i zaden team nie bedzie mogl zrobic na tym najtrudniejszym i najbardziej koaztownym polu przewagi.

avatar
Levski

08.07.2018 20:32

0

Jakie teorie spiskowe? Jaki interes w spadku na ostatnie miejce mial Vettel tydzien temu ? Mercedesy bardzo slabo startuje i Ferrari musi hamowac, a ze blokuja kola to inna sprawa. Nie ma mowy o zadnych teoriach spiskowych.

avatar
Levski

08.07.2018 20:15

0

Mam wylaczonego adblocka i jest tak samo nie dzialaja komentarze.

avatar
Levski

01.07.2018 16:59

0

@22 Byly, ze moga walczyc :) Ericsson wypadl z toru pod koniec podobno. @23 Poniewaz jeszcze lezalo duzo czesci na torze i dzieki VSC mogli je wyczyscic.

avatar
Levski

24.06.2018 21:21

0

Ferrari musi wywalić Kimiego. Dlaczego? Gdyby Ferrari miało w drugim rzędzie kogoś lepszego to Bottas zamiast blokować Vettela walczył by o obronę pozycji przed kimś lepszym niż Kimi. A tak to Vettel sam musi walczyć o honor Ferrari i koniec końców nie zawsze daje radę. Hamilton praktycznie w każdym wyścigu ma bufor w postaci Bottasa. I tak jak dziś nawet jeśli Hamilton ma gorszy start to uratuje go Bottas zamykając drogę Vettelowi.

avatar
Levski

09.06.2018 21:45

0

@12 Oczywiście w hiszpanii Hamilton zdominował GP ale podczas innych sprzyja mu szczęście jak np w Baku, albo np. gdy Verstappen obrócił Vettela :)

avatar
Levski

09.06.2018 21:23

0

A no i brawo Verstappen, wycisnął co mógł z bolidu.

avatar
Levski

09.06.2018 21:23

0

Hamilton zawalił kwalifikacje, w tym sezonie tylko za pomocą szczęścia (i maxa) jest na górze w tabeli. Seb jak zawsze odpala się ładnie w kwalifikacjach, brawo dla niego. Słabo Ricciardo, wydaje się że powinni mu zmienić w końcu ten silnik niech straci te 5 miejsc i będzie jeździć na pełnej mocy a nie męczyć się na prostych...

avatar
Levski

09.06.2018 18:20

0

@2 Prawdopodobnie nie. Brawa dla Maxa, życzę mu Pole Position na które raczej nie ma szans przez tryby silnika. Ricciardo dostał nowy silnik ? Czy tylko Max?

avatar
Levski

08.06.2018 14:02

0

Hamilton zniknie gdy dominacja Merca sie skonczy, proste.

avatar
Levski

29.05.2018 20:38

0

@9 Wiadomo ze duzo wolniejszy kierowca nie ma po co walczyc z duzo szybszym kierowca i tracic czas na obronach bo przepuszczajac go bedzie miec swoje tempo i walczyc o swoj wynik. Co innego FI i Mercedes gdzie roznice predkoaciowe nie sa ogromne.

avatar
Levski

27.05.2018 19:25

0

@2 Monaco Baby :P

avatar
Levski

27.05.2018 19:17

0

1. Ricciardo - Świetny cały weekend zasłużone zwycięstwo. Gdyby nie awaria i kraksa w Baku, byłby na równi z Vettelem w klasyfikacji kierowców. 2. Verstappen - Ludzie narzekają że był tylko 9 a w końcu nie podejmował zbędnego ryzyka. Nie próbował wyprzedzać Hulka, i powodować SC który mógłby namieszać i zepsuć wyścig Ricciardo. 3. Mercedes - Bottas, bezbarwnie. Brak jakiegokolwiek ryzyka. Hamilton - Jeszcze gorzej, narzekanie narzekanie i narzekanie, mam go totalnie dość. Jest w tym sezonie bezbarwny, a mimo to prowadzi w klasyfikacji kierowców. 4. Mam nadzieje że upgrade silnika Renault przyniesie duże korzyści i Riccardo w końcu będzie mógł powalczyć jak równy z równym z Vettelem i Hamiltonem i wygra w klasyfikacji konstruktorów.

avatar
Levski

24.05.2018 13:59

0

Ja chciałbym tylko zauważyć świetną formę McLarena :D Jak to tam było? Mamy najlepsze podwozie?

avatar
Levski

12.05.2018 23:44

0

Co te pirelli odwala ? Mam wrazenie ze roznice w oponach sa tak male ze prawie tego nie widac. Czy nie lepiej by bylo tak jak podczas GP Chin wrzucic zamiast super miekkiej ultra ? Od razu byloby widac roznice w tempie jak i degradacji a mozliwosci taktycznych duzo wiecej, jechac krocej ale zdecydowanie szybciej czy wolniej ale dluzej, a teraz ? To zadnych roznic pomiedzy S i SS...

avatar
Levski

01.05.2018 11:26

0

Swoja droga bardzo ciekawe ze Alfo Romeo Sauber glosowal nie solidarnie z Ferrari. Duze zaskoczenie.

avatar
Levski

01.05.2018 11:25

0

Ferrari chyba nigdy nie skorzystało z prawa weta i tym razem tez tego nie zrobi, bo spadlaby na nich niesamowita krytyka, a jesli do tego nie wygraliby mistrzostwa w nastepnym sezonie po zawetowaniu to staliby sie posmiewiskiem :) Co do zmian warto zauwazyc ze DRS mozna modyfikowac w kazdej chwili, mozna skracac, wydluzac, dodawac strefy, a przedniego skrzydla ot tak sie nie zmieni. Dlatego jak dla mnie to bardzo dobry ruch.

avatar
Levski

30.04.2018 15:35

0

Widze ze potrzebne sa wyjasnienia. Kierowca wyprzedzany moze zmienic kierunek jazdy raz. Max zrobil to zjezdzajac maksymalnie w prawo myslac ze Ric bedzie go wyprzedzac z prawej strony gdy ten swietnym ruchem tuz przed bolidem maxa skrecil w lewo chcac wyprzedzic go jednak z lewej strony gdzie bylo miejsce. Niestety max zajechal droge danielowi zmieniajac kierunek jazdy drugi raz. Riccardo mogl tylko wcisnac hamulec i liczyc ze jakims cudem uniknie kraksy. Mogl jeszcze odbic na maxa w prawo podczas hamowania co skonczyloby sie prawdopodobnie wjazdem w sciane albo wypadnieciem z zakretu. Warto powiedziec ze byl to sam koniec prostej podczas hamowania gdzie zmiana kierunku jazdy podczas mocnego hamowania jest piekielnie trudna. Wine wedlug mnie ponosi tylko i wylacznie Max ktory liczyl ze Daniel odpusci czego nie zrobil.

avatar
Levski

29.04.2018 16:22

0

Jakto tam mówiliście? Vettel dziecko szczęścia? Jak na razie w tym sezonie to prócz Australii, jakoś zawsze kto inny ma szczęście...

avatar
Levski

18.04.2018 23:44

0

Niby dużo zakrętów 90 i prostych, ale zwłaszcza w kwalifikacjach nie jest łatwo przejechać perfekcyjne okrążenie, na tych zakrętach niektóre krawężniki są bardzo wysokie przez co trzeba na nie uważać. Jest też jeden bardzo szybki i bardzo ciasny, na którym jak będzie wypadek to nikt nie przejedzie, także Max wiesz co robić ;) Do tego za bardzo nie wiemy co myśleć o tym wyścigu, gdyż rok temu był bardzo ciekawy, a dwa lata temu była nuda totalna. Ja stawiam na walkę RBR z Mercedesem gdyż Ferrari odskoczy zwłaszcza na tej bardzo długiej prostej.

avatar
Levski

15.04.2018 15:16

0

@1 Nie, w Australii Vettel opoznil pit stop liczac na SC. Coz, wydaje sie ze Vettel ma racje... Co do zamkniecia aleji jak jest SC, to fatalny pomysl bo co jesli udzial w kolizji bierze 4 kierowcow z czego 2 jedzie dalej a jeden ma przebita opone, a drugi nie ma przedniego skrzydla, to co, maja jechac za SC z rozwalonymi bolidami? A co jesli podczas jazdy za SC spadnie deszcz?

avatar
Levski

15.04.2018 10:13

0

Najgorsze jest ze mimo kary maxa nikt Sebowi pozycji nie odda... Swietny wyacig, NIESAMOWITY RICK i te jego manewry, czy ktos pamieta jakis manewr który mu się nie powiodl ?

avatar
Levski

08.04.2018 22:13

0

Mam wrażenie że większość nie docenia Hulka za to że nie stał na podium. Wydaje mi się że objeżdżał by nie jednego kierowce w lepszych teamach.

avatar
Levski

08.04.2018 19:11

0

@26 Hamilton by to wykorzystał? Przypomnę GP Australii jak tam "wykorzystał"...

avatar
Levski

08.04.2018 18:55

0

Ktoś kiedyś wspominał że Vettel to dziecko szczęścia, to teraz przypomnę że zawsze gdy Hamilton startuje z tyłu to nagle coś się musi stać i 3 kierowców którzy teoretycznie powinni dojechać przed nim się rozbija albo coś przestaje działać. Rok temu Singapur, a teraz nie dość że Verstappen był już przed Hamiltonem to ten wjeżdża mu w tył i rozwala oponę. Nie mówiąc już o innych przypadkach. Niesamowite oszczędzanie opon Vettel-a. Hamilton blokował opony, Bottas tak samo a Vettel ani razu.

avatar
Levski

06.04.2018 11:56

0

Nie bardzo rozumiem tych co mowia "Kurłaaa, kiedyś było tankowanie i nie było DRS, i było wyprzedzanie." Nie, tak nie bylo, bolidy z tyłu tankowały pod korek i jechały ile da radę a jak wjeżdżał SC to przeskakiwały na przód stawki. Mieliśmy 3 strefy DRS podczas GP Australii, i co pomogło to w wyprzedzaniu ? Nie. DRS ma nie być do wyprzedzania na prostych, tylko na dojechanie do pupy bolidu i wyprzedzenie go na możliwie najbliższym zakręcie. Problemem jest właśnie dreptanie za bolidem podczas zakrętów. Pomyślcie jak by wyglądał wyścig w Australii bez DRS.

avatar
Levski

31.03.2018 22:29

0

Problem w F1 jest taki że tak na prawdę jedyne teamy które mogą walczyć o mistrza to teamy które produkują własne silniki. Weźmy przykład Merca, takie FI czy Williams nawet nie mają szans się do nich zbliżyć. To samo z silnikami Ferrari, Sauber i Haas, czyli dwa mini teamy Ferrari. No i zostaje Renault które jako jedyne zachowuje jakiś zdrowy rozsądek i daje silniki tym co je chcą. Czyli między innymi RBR które jest od nich mocniejsze i McLaren który jest powiedzmy na równi. Zostaje Honda która jest do niczego i nikt jej nie chce. Przecież takie RBR z silnikiem Merca czy Ferrari biło by się o mistrza, McLaren pewnie podobnie za jakiś rok byłby wstanie walczyć o mistrza z lepszym silnikiem, ale monopoliści F1 czyli Ferrari i Mercedes nie pozwolą na to by szanse były równiejsze. Jeśli nic się nie zmieni to co można powiedzieć... Będziemy oglądać ciągle na przodzie Mercedesa wraz z Ferrari na przodzie i robiącego cuda Newey-a aby ich doścignąć mimo gorszego silnika.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu