komentarze
  • 1. F1fan21
    • 2012-02-27 22:03:54
    • *.retsat1.com.pl

    drugie HRT

  • 2. mario36
    • 2012-02-27 22:09:45
    • *.range109-153.btcentralplus.com

    a myslalem ze beda lepsi niz HRT...szkoda....

  • 3. narya
    • 2012-02-27 22:11:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    HRT jest lepszym zespołem, przeszli testy zderzeniowe ;)

  • 4. Terricolous
    • 2012-02-27 22:21:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Żenada! Przez takie zespoły magia F1 mizernieje...

  • 5. 5er
    • 2012-02-27 22:27:48
    • *.dynamic.chello.pl

    jak w tym roku też zasada 105% będzie martwa to sie pochlastam...

  • 6. fanAlonso=pziom
    • 2012-02-27 22:39:34
    • *.rzeszow.mm.pl

    a takie zespoły jak super aguri czy jordan ( co prawda jest ale pod inną nazwą ) musiały przestac istniec

  • 7. Wiater
    • 2012-02-27 22:50:27
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Superaguri samo się wycofało... Co do artykułu HRT chyba jest w lepszej sytuacji niż Ruscy, zmienili baze i ponoć mają jakiś pomysł na to wszystko... Nie wiem tylko jak jest możliwe że zespoły które nie są w stanie rozwinąć KERSu i DRSu, bądz go kupić istnieją w F1. Szkoda że są aż takie różnice... Faktycznie może lepiej byłoby wpuścić ten 13 zespół i sprawdzić czy to jest aż tak trudne, czy po prostu Marusia i HRT są aż tak słabe. Chciałem też przypomnieć wszystkim narzekającym że Spyker (późniejsze Force India) Też długi czas jeździli w ogonie i dopiero po pewnym czasie (głównie dzięki technogogii McLarena) zaczeli regularnie punktować ;)

  • 8. fanAlonso=pziom
    • 2012-02-27 22:53:35
    • *.rzeszow.mm.pl

    7 wiadomo że sami się wycofali ale ja zawsze czułem sympatie do nich

  • 9. belzebub
    • 2012-02-27 23:26:32
    • *.146.93.189.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Sytuacja HRT i Marussi pokazuje w pewnym sensie słabość takiej instytucji jak FIA. Dlaczego, żeby dostać się do F1 trzeba spełnić szereg rygorystycznych warunków, a później, gdy dany zespół (na przykładzie tych dwóch) ma powtarzające się poważne problemy ze startem w kolejnym sezonie już nie. To chora sytuacja, zespoły rok w rok powinny być sprawdzane, czy są w stanie wystartować, jak nie rok przerwy na ustabilizowanie sytuacji, uda się to ok., nie uda się to do widzenia, proste. W F1 powinny startować tylko i wyłącznie poważne zespoły z mocnym zapleczem zarówno technologicznym i finansowym, a te dwa to nadają się co najwyżej do GP2.

  • 10. Adik3509
    • 2012-02-27 23:52:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie no bez jaj powinni sobie dać spokój z F1 tak samo HRT.Po co w F1 maja być zespoły których największym sukcesem jest wystartowanie w wyścigu

  • 11. Oskar9
    • 2012-02-28 00:20:46
    • *.ostnet.pl

    Zakładam zespół F1! Malucha już mam, teraz spojler i rzucam wyzwanie Marussi i HRT. Ktoś chętny do Teamu??xD

  • 12. Święty
    • 2012-02-28 01:08:15
    • *.150.224.239

    7. Zarówno Virgin jak i HRT miały DRS. Co do KERSu nie wiem jak obecnie wygląda sprawa, ale też miały mieć od tego sezonu.

  • 13. Jacko
    • 2012-02-28 04:40:38
    • *.dynamic.chello.pl

    Samego nieprzejścia testów zderzeniowych bym się nie czepiał, bo zmieniły się przepisy i kilka zespołów miało z tym problem. Ferrari też za pierwszym razem się nie udało. Parodią natomiast jest to, że podchodzą do tych testów tak późno.

  • 14. sliwa007
    • 2012-02-28 08:20:59
    • *.kielce.vectranet.pl

    13. Jacko Nie podchodzą do testów bo nie mogą ze względu na brak zaliczonych testów zderzeniowych. Porównanie z Ferrari jest nie na miejscu. Co prawda też mieli z tym problemy ale to było przed testami, wyrobili się i teraz spokojnie testują i rozwijają bolid.

  • 15. Jacko
    • 2012-02-28 10:49:11
    • *.dynamic.chello.pl

    No mi chodziło o testy zderzeniowe, a nie testy na torze ;)

  • 16. david9
    • 2012-02-28 10:49:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    3 rok w F1 a oni nawet testów zderzeniowych nie są w stanie przejść na czas. Kpina i tyle HRT i Marusii nie powinno być w F1. I tak robią tylko mizerne tło i tracą po 3 okrążenia w wyścigu. Caterham podszedł do sprawy bardziej profesjonalnie ale i tak nie sądzę, aby byli w stanie powalczyć o jakieś wyższe cele niż w zeszłym roku. Niestety, ale chcąc zbudować zespół od początku potrzeba mnóstwo kasy i czasu. Ostatnio to tylko Toyota próbowała od zera i dopiero po wielu latach stałą się mocnym średniakiem w F1. Jedyna opcja to odkupić jakiś stary zespół tak jak zrobił Mercedes, RedBull, BMW i wielu innych. Przynajmniej ma się jakąś bazę na początek i prezentuje jakiś poziom. Szkoda, że zmarnował się projekt Toyoty TF110 bo swego czasu był do kupienia ale się nie dogagdali.

  • 17. haidx97
    • 2012-02-28 11:19:07
    • *.dynamic.chello.pl

    @5. miałeś chyba namyśli zasadę 107% ;)

    Smiać się czy płakać :/

  • 18. Piotre_k
    • 2012-02-28 12:21:29
    • *.50.55.110

    Ludzie, o co wam chodzi? Nie przeszli to nie przeszli, przerobią i przejdą później. Największym się zdarzało. A że biedne teamy? Biedne, bo bogatych jakoś do F1 nie ciągnie. Pojeżdżą sobie sezon na końcu stawki, za rok będzie lepiej, albo i nie. Jakie to ma znaczenie?

  • 19. luca motorsport
    • 2012-02-28 14:14:55
    • *.198.152.245

    Ciekawe czy zdaza na GP Australii...

  • 20. ULTR93
    • 2012-02-28 15:11:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @ 5. 5er nie ma w F1 zasady 105% jak już to 107%

  • 21. Skoczek130
    • 2012-02-28 17:09:20
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak wszyscy narzekają na zespoły - lepiej ponarzekajcie na ex-skład FIA. Mosley and company ustalili kardynalnie niski budżet 40 mln, który był bardzo atrakcyjny. Niestety potentaci, którzy mają w nosie ograniczenia, grozili rozłamem i zarząd musiał odpuścic. Niestety wybrane ekipy zostały. USF1 od razu poległo, a może nawet postanowili odejśc, gdyż wiedzieli, że i tak to nie ma sensu. Manor i Campos natomiast zostały. Z tak małym budżetem niewiele mogą zdziałac. Teraz oczywiście jest większy, ale ciężko uzbierac na prawdę dużą kwotę. W przyszłości powinni się "dotrzec":, ale na razie nadal przechodzą trudny okres dojrzewania. Lotus, który trafił w miejsce Toyoty, był do debiutu lepiej przygotowany.

  • 22. mistrzf1
    • 2012-02-28 17:10:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeżeli chodzi o KERS to HRT będzie miało od tego sezonu zakupiony od Williamsa

  • 23. mclaren-fast
    • 2012-02-28 17:41:09
    • *.play-internet.pl

    @22 Nawet z kersem od Williamsa nie będą się liczyć w stawce.

  • 24. Lobo47
    • 2012-02-28 19:49:11
    • *.tktelekom.pl

    HRT i Marussia to ,,pacjenci,, podłączeni do respiratora !!! Myślę ,że to może być ich ostatni
    sezon! Nie wytrzymają ciśnienia ;)

  • 25. krzysiek000
    • 2012-02-28 19:49:46
    • *.51.38.116

    6. fanAlonso=pziom O ile się zgodzę co do Super Aguri, to jednak uważam, że porównanie z Jordanem nie jest zbyt trafne, bo jednak mieli oni swoje "lepsze" czasy.

  • 26. darecky3
    • 2012-02-28 21:20:26
    • *.range81-129.btcentralplus.com

    widac ze czytacie i niczego nie rozumiecie. Polecam jeszcze drugi akapit oraz ostatnie zdanie. Marussia zrobila was w jajo a wy sie podniecacie. Oni nie chcieli przejsc tych testow zderzeniowych bo nie maja zamiaru sie pokazac na testach. Gdyby test przeszedl pomyslnie to brak tej ekipy na ostatnich testach przedsezonowych zrobilby wiele zlego dla i tak marnego PR.

  • 27. pjc
    • 2012-02-29 11:51:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @fanAlonso=pziom Ja osobiście bardzo lubiłem oglądać poczynania Jordana.
    Trzeba pamiętać,że nawet potrafili wspiąć sie do 3 pozycji w klasyfikacjach wygrywając przy tym niejednokrotnie wyścigi.
    A 191 to było arcydzieło:) i przepiękna maszyna.
    Jest w stawce jeszcze jeden człowiek,który miał okazję to cacko poprowadzić:)

    A i jeszcze jedno - nie złośliwie:)
    Pamiętasz jak Sato wyprzedził Alonso w GP Kanady w tym klonie Hondy?

  • 28. pjc
    • 2012-02-29 11:53:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Super Aguri może i słabe było ale coś w F1 zdążyli pokazać :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo