WIADOMOŚCI

Nowe poprawki Renault nie sprawdzają się
Nowe poprawki Renault nie sprawdzają się
Alan Permane, główny inżynier wyścigowy zespołu Renault jak zwykle podsumowuje piątkowe zmagania ekipy. Tym razem jednak zespół nie jest zadowolony z nowych poprawek, jakie przywiózł na tor.
baner_rbr_v3.jpg
Podsumowanie dnia: Dzisiejszy dzień stanowił wyzwanie, ale sądzę, że możemy być całkiem zadowoleni z wykonanej pracy w obu bolidach. Mieliśmy produktywny poranek, a podczas przerwy zmieniliśmy kilka rzeczy w bolidach, ale było dużo cieplej i bardziej wietrznie po południu i nie udało nam się znaleźć poprawy osiągów jakiej się spodziewaliśmy.

Nowa część toru: Nowa część toru jest w szczególności śliska, a wiatr nanosił sporo kurzu na nawierzchnię, co sprawiło, że tor nie stawał się coraz czystszy jak to ma zazwyczaj miejsce. Nowy asfalt wygląda także na bardzo nierówny, więc sporo czasu poświęciliśmy ustawieniom prześwitu, zwłaszcza podnosząc przód w celu poprawy prowadzenia auta.

Nowe części: Przywieźliśmy kolejne nowe przednie skrzydło, ale wygląda na to, że nie pasuje tak dobrze na szybkich zakrętach jak byśmy sobie tego życzyli. Zanotowaliśmy poprawę w wolnych partiach toru, ale nie w ogólnym czasie okrążenia.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

18 KOMENTARZY
avatar
Niespokojny

09.07.2010 18:39

0

Nie zawsze się uda, ważne jednak by wciąż próbować.


avatar
cosSsta

09.07.2010 18:39

0

no cóż takie jest życie.


avatar
Mikuś

09.07.2010 18:50

0

oni co wyścig przywożą te nowe skrzydła


avatar
Diabelsky^74

09.07.2010 18:53

0

@3 a Ty co news się z tym samym tekstem powtarzasz...


avatar
koal007

09.07.2010 19:00

0

W każdym razie nie wygląda to za dobrze. W końcu i Reńkę dopadł drobny regres i dostali czkawki wyścigowej. Chyba wycisnęli z tej aero wszystko co mogli i czas w końcu na poważniejsze zmiany, np duct- a.


avatar
ciaptak

09.07.2010 19:24

0

Myślę, że nie jest aż tak źle...hm a wręcz jest dobrze. Poprawki poprawkami, ale 3 miejsce w pierwszym treningu to wydaje mnie się dobry wyniki, drugi trening widać dużo zjazdów i pewnie testy nowych części no i ciężki samochód. Myślę, że czkawki nie ma:)


avatar
sever

09.07.2010 19:32

0

w BMW sprawdzali by to skrzydło do końca sezonu


avatar
ebbpp

09.07.2010 20:31

0

Czyli jednak nie ma kanału f :/ -no cóż. Albo mocne kwalifikacje, albo znowu jazda za jakimś Wiliamsem lub Force india


avatar
ebbpp

09.07.2010 20:41

0

Przy okazji mały off-topic- słyszeliście o rewelacjach Ecclestona na temat opon? :D. Przepraszam adminów z góry, ale nie znalazłem nigdzie indziej dyskusji na ten temat.


avatar
kierowca

09.07.2010 21:24

0

kubika pp i wygrany wyscig cos czuje ze zmylke robią


avatar
xdomino996

09.07.2010 21:35

0

7. sever i w ostatnim wyścigu by potwierdzili ze sie nie nadaje


avatar
Budyn_F1

09.07.2010 22:09

0

Nie wszystko jest idealne.


avatar
Wiater

09.07.2010 22:36

0

Jezeli jest dobre w wolnych partiach, to moze uzyja je podczas GP Singapuru?


avatar
karlito

09.07.2010 23:27

0

Już oni coś wymyślą żeby było wysokie miejsce jutro.


avatar
Skoczek130

10.07.2010 00:10

0

Nie martwcie się. Roberto i tak wyciśnie z tego kmiota więcej, niż można! :))


avatar
Fan*F1

10.07.2010 00:30

0

Ale jak jezdzil w BMW to gadali ze kiepski jest bo silniki zajezdza na smierc , a teraz jakos ani razu nie stanal , to chyba cos z w tym BMW bylo nie tak. mysle ze jak Petrow by lepszy na treningu 2 , to cos kombinuja i oby pomoglo .


avatar
jankes15

10.07.2010 00:37

0

5. koal007 - a nowa podłoga wraz z dolnym wydechem to małe zmiany? Jak dla mnie są one sporo większe niż ten cały f-duct który póki co działą naprawdę dobrze tylko w MCL. I podejrzewam że ten nowy wydech daje więcej niż f-duct.


avatar
Ataru

10.07.2010 10:47

0

17. jankes15, bzdura, F-Duct dobrze skonstruowany daje najwiecej z cala pewnoscia, bo nie tylko daje wieksza predkosc, ale mozliwosc zalozenia wiekszego skrzydla, ustawienie go w sposob, ktory poprawia jazde w zakretach nie tracac przy tym duzo na prostych. To jest cos bezcennego, dzieki temu teamy nie musza tak dbac o kompromis miedzy zakretami a prostymi, Renault musi go szukac i musi z czegos zrezygnowac. I choc nie jest tak, ze inne teamy moga ustawic po prostu docisk na maksa i jazda, ale nie musza sie tak skupiac na szukaniu owego kompromisu, moga testowac inne czesci i generalnie skupiac sie na czym innym. Wiec F-Duct daje nie tylko sama korzysc na prostych, a daje plusy w wielu innych miejscach, plusy, ktorych Renault nie ma. Minusem jest brak wygody, bo Robert nie musi zatykac otworu kolanem/palcami/reka/glowa/whatever, tylko skupiac sie na tym by jechac jak najlepiej i na prostych ma chwile jakiegos rozluznienia, to jest jakis plus, choc... szukalem go na sile tak naprawde ;-) Chyba jednak Renault skupia sie na przyszlym sezonie, bo w momencie braku F-Duct oni sa tak jakby troche uposledzeni w tej stawce i chyba wiedza, ze Ferrari i tak nie przescigna, bo oni maja przestrzen do rozwoju, poprawa w wielu miejscach, Renault skupiac sie moze na poprawie tego wydechu, ale to wszystko. Bo budowe przednich skrzydel to juz opanowali w Enstone do perfekcji.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu