Willy Rampf, dyrektor techniczny zespoły BMW Sauber, w wypowiedzi przed rozpoczynającym sezon GP Bahrajnu, nawiązał do zmian w regulaminie na sezon 2010 oraz przybliżył nieco problemy z jakimi radzić muszą sobie kierowcy i zespoły na torze Sakhir.
„Start sezonu zapowiada się niezwykle ciekawie, ponieważ niewiele ekip pokazało podczas testów swoje prawdziwe tempo. W wyniku zakazu tankowania, zbiorniki z paliwem stały się o wiele większe, zatem bolidy są zupełnie inne niż w zeszłym roku. Zadaniem inżynierów będzie znalezienie ustawień, zapewniających idealny balans samochodu, który będzie o sto kilogramów cięższy na starcie”.„Strategia wyścigowa również stanowić będzie zupełnie nowe wyzwanie. Postoje będą podporządkowane głównie wydajności opon. Nadal wykorzystać trzeba dwa ich rodzaje podczas wyścigu. Układ toru w Bahrajnie znacząco się zmienił, jest teraz zdominowany przez wąskie sekcje z ośmioma dodatkowymi zakrętami. Pod względem siły docisku, trzeba będzie osiągnąć kompromis. Z jednej strony, wiele wolnych zakrętów wymaga wysokiej siły, jednak z drugiej, nadzwyczajna szerokość toru sprzyja wyprzedzaniu, a to oznacza, ze nie można zlekceważyć prędkości maksymalnej” - stwierdził Niemiec.
05.03.2010 18:11
0
Nie no pora już chyba skończyć z tą szopką nazywania tego zespołu BMW Sauber. Panie Piotrze, nie dostał Pan numerów startowych, silniki masz z Maranello, a nadal mamy wołać na ten zespół BMW!?
05.03.2010 18:12
0
Zapierający dech w piersiach wywód już się odzwyczaiłem od tego bla bla bla...
05.03.2010 18:18
0
Pietrek ma raczej ważniejsze rzeczy do roboty niż zmienianie nazwy.
05.03.2010 18:20
0
A wolajcie jak chcecie. W nazwie jest BMW wiec tak sie na ten team mowi
05.03.2010 18:22
0
Jaki tam na starcie będzie bałagan...Dobrze,że chociaż nie ma Kazukiego "Banzai" Nakajimy
05.03.2010 18:26
0
Każdy nowy sezon zapowiada się niezwykle ciekawie :)
05.03.2010 19:13
0
Witam A wracając do starego dobrego ubiegłego sezonu właśnie robię sobie przegląd filmików na f1.com i zastanawiam się i jednocześnie proszę o info cz ktoś z Was ma może namiary na nazwy zespołów i utworów, które są wykorzystane w tych filmach. Z góry dzieki!
05.03.2010 19:17
0
Usunięty
05.03.2010 19:40
0
Usunięty
05.03.2010 20:08
0
Po pierwszych słowach można przypuszczać, że Sauber już pokazał swoje prawdziwe tempo. Asekuracja na wypadek tłumaczenia się ze słabej postawy zespołu w Bahrajnie? Zobaczymy.
05.03.2010 20:48
0
6.@ Marti przyznaje racje.......... i o tą ciekawość chyba najbardziej chodzi
05.03.2010 21:41
0
Ta nazwe BMW musza chyba miec na razie zeby nie bylo problemow z podzialem kasy za 2009r
06.03.2010 08:06
0
Panowie, nazwa BMW nie może zniknąć ponieważ zespół został dopuszczony do seri wyscigowej w tym roku na podtswie umowy zeszłorocznego teamu a było nim BMW. Sauber musi zatem dysponowac pełna nazwą z poprzedniego roku.
06.03.2010 08:32
0
skoro Bahrajn jest taki wymagający jeśli chodzi o aero to McL z "dziurawym" spojlerem ma szanse na dublet
06.03.2010 11:20
0
7. aszrobag - GP BELGII - Feeder - brand new car
06.03.2010 11:38
0
11. verq - dokładnie :)
06.03.2010 12:23
0
Willy R powinien juz dawno odejść za zstary juz jest na f1 ale to wsumie niech zostanei w tym niewiadomo jak nazwać timie na ich zgubę :D
06.03.2010 15:26
0
"Układ toru w Bahrajnie znacząco się zmienił, jest teraz zdominowany przez wąskie sekcje z ośmioma dodatkowymi zakrętami." - powtórka z gp Europy? Znowu nuda? Mam nadzieje, że nie...
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się