WIADOMOŚCI

  • 12.10.2008
  • 10658
Grand Prix Japonii - najszybsze okrążenia
Grand Prix Japonii - najszybsze okrążenia
Poniżej prezentujemy zapis najszybszych okrążeń uzyskanych podczas dzisiejszego GP Japonii:
baner_rbr_v3.jpg
Poz. Kierowca Zespół Okr. Czas
1 Felipe Massa Ferrari 55 1:18.426
2 Kimi Räikkönen Ferrari 66 1:18.995
3 Fernando Alonso Renault 41 1:19.101
4 Nelson Piquet Renault 54 1:19.199
5 Heikki Kovalainen McLaren 12 1:19.258
6 Sebastien Bourdais Toro Rosso 49 1:19.262
7 Robert Kubica BMW Sauber 16 1:19.292
8 Nick Heidfeld BMW Sauber 67 1:19.461
9 Jarno Trulli Toyota 18 1:19.524
10 Nico Rosberg Williams 65 1:19.531
11 Lewis Hamilton McLaren 67 1:19.560
12 Sebastian Vettel Toro Rosso 21 1:19.617
13 Mark Webber Red Bull 30 1:19.820
14 Timo Glock Toyota 4 1:20.254
15 Kazuki Nakajima Williams 32 1:20.364
16 Rubens Barrichello Honda 66 1:20,575
17 Jenson Button Honda 66 1:20.849
18 Adrian Sutil Force India 6 1:21.189
19 Giancarlo Fisichella Force India 20 1:21.577
20 David Coulthard Red Bull - -:--.---

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

17 KOMENTARZY
avatar
daniel316

12.10.2008 12:42

0

BMW daleko... widać że Kubica miał ciężką prace.


avatar
arekssj4

12.10.2008 12:52

0

ehhh STR przed BMW .....renault przed BMW ehh..szkoda gadać, gdzie ta "BMKA" z początku sezonu


avatar
norbertinho

12.10.2008 13:18

0

Massa był piekelnie szybki w koncówce wysicgu odrabiał po 2 sekundy na okrązeniu


avatar
BigM

12.10.2008 13:22

0

Czyli reno niesamowicie szybkie było.


avatar
Tininho

12.10.2008 13:37

0

Renault wraca do mistrzowskiej formy, niestety dla nich dopiero na koniec sezonu.


avatar
Orlo

12.10.2008 13:43

0

Piquet!


avatar
niza

12.10.2008 13:51

0

Renault tak wysoko..... czyżby jednak coś zrobili z silnikiem?


avatar
unliked_boy

12.10.2008 14:05

0

Raczej nie bo jak pamiętam to silnik musi być ten sam co dostarczony do FIA na początku sezonu. Słaba pozycja BMW? Liczy się pozycja na torze:)


avatar
niza

12.10.2008 14:11

0

unliked_boy no niby musi ale po cichu się mówi, że trochę tak i tak udoskonalają silniki


avatar
bulionik

12.10.2008 15:28

0

no Renault złapało oddech... McLaren - zadyszka i oby tak do końca, Ferrarki do boju a BMW niech pokaże na co ich stać... :-)


avatar
worm

12.10.2008 15:47

0

HAM to przygazował dopiero na ostatnim kółku, zeby go Alonso nie zdublował... nio chyba że chciał z nim jeszcze o miejsce powalczyć=)


avatar
morek150

12.10.2008 16:53

0

nie przycisnął tylko ostatnie 2 okrązenia alonso przejechał o 3sekundy wolniej, nie mogli majstrować przy silniku bo od razu redbull by tez podskoczył tak jak to miało miejsce w przypadku toro rosso kiedy ferrari zaczęlo grzebać przy slinkiu zeby dogonić mclarena


avatar
Marti

12.10.2008 19:21

0

niza 2008-10-12 13:51:35 - podobno stale nad nim majstrują :-)


avatar
morek150

12.10.2008 20:09

0

ciekawe jak renault moze majstrować przy silniku jak zwolnili wszystkich ludzi od silników


avatar
bussyboss

12.10.2008 21:42

0

z tego co wiem to oni dostarczaja silnik na poczatku sezonu, ale sa pewne elementy, ktorych konfiguracje mozna zmieniac itp itd. Wiec na pewno istnieje mozliwosc rozwoju silnika przez caly sezon


avatar
Kerenzikov

12.10.2008 22:08

0

Skoro KUB jest tak daleko w najszybszych okrążeniach a tak wysoko na podium to widać że ma niesamowitą powtarzalność i robi mało błędów. Z takiej niesamowitej płynności jazdy słyną MSC, ale myślę że Robert stworzy jeszcze swoją historię. Pozdrawiam


avatar
sivshy

14.10.2008 15:54

0

Red Bull przez jakiś czas rywalizował w klasyfikacji z Renault, więc wątpię, aby dawali im taki sam silnik jak sobie. W przypadku Ferrari, podobno są jakieś plomby, które uniemożliwiają wykorzystanie silnika w 100%. Szczerze mówiąc zdziwiłbym się mocno, gdyby Renault nie miało podobnego patentu.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu