bussyboss
Ostatnia aktywność
avatar
bussyboss

28.06.2011 11:41

0

zgadzam się, przydałby się jeszcze taki Montoya na przykład

avatar
bussyboss

09.06.2009 15:57

0

niech nawet zwiększa jeszcze minimalna wage, zwieksza takze moc silnikow i wycofaja sie z ograniczenia energii do wykorzystania na kolku... i jeszcze zeby limit obrotow zniesli... wtedy F1 wrocilaby na prawidlowy tor :)

Przejdź do wpisu FOTA głosuje przeciwko KERS

avatar
bussyboss

08.06.2009 11:24

0

stawka wg tej tabeli wyglada dosc ciekawie, brown lekko przed red bullem, potem toyota troche traci jednak maja mocna trzecia pozycje, a potem BMW, Ferrari i Williams na bardzo zblizonym poziomie. Dalej Renault takze dosc pewnie przed STR i McLarenem ktorzy w tej chwili sa w podobnej formie. Szkoda ze Force India dalej z tylu choc i tak widac progres :)

avatar
bussyboss

21.05.2009 22:30

0

w obliczu tego co widzą sami nie wiedzą co powiedzieć, wygląda na to jakby słaba dyspozycja stworzonego przez nich bolidu, dziwiła ich co najmniej tak samo jak nas na tym forum :)

avatar
bussyboss

27.04.2009 23:24

0

...lub bardziej ten marazm który go dopadł...

avatar
bussyboss

27.04.2009 11:50

0

nad umiejetnosciami Kubicy juz nie powinniscie sie rozwodzic, pokazywal ze w dobrym ale nie najszybszym bolidzie (sezon 2008) radzi sobie bardzo dobrze. Teraz w bolidzie slabym troche sie gubi jednak to nie umniejsza jego umiejetnosci ktore mial juz okazje prezentowac, jezdzac prawie bezblednie caly zeszly sezon. Pozostaje zobaczyc nam jeszcze jak KUB jezdzi w najszybszym i najlepszym bolidzie. Osobiscie uwazam ze popelnia w tym sezonie dosc duzo bledow i wydaje mi sie ze wynikaja one z rozczarowania osiagami bolidu mimo iz Kubica pewnie po cichu myslal o walce o majstra

avatar
bussyboss

26.04.2009 17:25

0

6. Leo, wtedy BMW osiagnie ten pulap jaki maja inne zespoly teraz... jednak one tez szykuja jakies ulepszenia wiec BMW pewnie zostanie dalej o 1sek z tylu

avatar
bussyboss

23.04.2009 13:01

0

jeszcze rok temu nikt o tym nie myślał, a teraz... kto wie :)

avatar
bussyboss

23.04.2009 00:04

0

monopol to zlo...no chyba ze to Ty jestes monopolistą :) a tak na powaznie to wypowiedz pana Hamashimy jest delikatnie mowiac niepowazna, od kiedy to sie produkt uzaleznia od posiadanych maszyn a nie na odwrot, chyba F1 jeszcze o tym nie slyszalo...

avatar
bussyboss

20.04.2009 14:47

0

@walerus niestety nie zapowiada się żeby z tego lasu wyszli, a jeśli już zrozumieją swoje błędy to na ratowanie tego sezonu może być już za późno... zgubiła ich przedsezonowa pewność siebie

Przejdź do wpisu BMW Sauber przed GP Bahrajnu

avatar
bussyboss

08.04.2009 03:09

0

gdyby jeszcze tego sie potem tak nie trzymali... tak to w moich oczach stracili juz wszystko... a ostatnimi czasy i tak nie bylo tego wiele, a szkoda bo ten zespol wiele dobrego kiedys napisal na kartach historii F1

avatar
bussyboss

04.04.2009 14:49

0

Wydaje mi sie jednak że BMW nie jest az tak mocne zeby moglo krecic takie czasy jadac jako cysterna, paliwa maja pewnie troche wiecej niz zwykle (KUB zawsze ma go prawie najmniej jednak). A tak z innej beczki to nie wiem ilu wśród was jest fanów innych sportów, ale nie macie wrażenia że Zientarski zaczyna przypominać Gmocha w swoich wywodach i monologach...? czasem ciezko tego sluchac :/

Przejdź do wpisu BMW po sesji kwalifikacyjnej

avatar
bussyboss

25.03.2009 17:53

0

@saint77 gdybania wtedy już być nie powinno jednak wszyscy słyszymy jeszcze miesiące później: "Ale gdyby nie Nakajima w Austarlii..." :P a artykuł nawet niezły :)

avatar
bussyboss

20.03.2009 14:33

0

gdyby Hamilton był prawdziwym mistrzem to nie potrzebował by tej protekcji i promocji ze strony mcl, prawdziwi mistrzowie zawsze pokazywali swoje mistrzostwo czynami i nikt nie musiał nikogo o tym słownie przekonywać...

avatar
bussyboss

07.03.2009 12:36

0

projekt wcale nie wygląda na zaniedbany... bardziej na dobrze dopracowany. Mam nadzieje że sprawią miła niespodziankę, wtedy wszyscy którzy zastanawiali się nad kupnem hondy będą pluć sobie w brodę że tego nie zrobili :)

avatar
bussyboss

03.03.2009 12:47

0

dla widowiska również...

avatar
bussyboss

28.02.2009 20:10

0

przynajmniej nie tylko przednie skrzydło BMW wygląda jak ciosane siekierą...to prezentuje się podobnie

avatar
bussyboss

11.02.2009 19:43

0

@malin1987 zauważ również że bolid którym jeździ teraz S.Buemi był dopracowywany przez cały sezon (ustawienia są praktycznie optymalne) podczas gdy bolid którym Kubica zdobywał PP był wtedy jeszcze w trakcie ustawiania i optymalizacji... ciekawe że wszyscy inżynierowie twierdzili że przejście na slicki wymaga prawie całkowitej zmiany rozkładu masy w celu uzyskania dobrego balansu... myślicie że popracowali nad tym by optymalnie rozłożyć masę w starym bolidzie?

avatar
bussyboss

09.02.2009 14:25

0

niestety już za dużo...

avatar
bussyboss

03.02.2009 14:14

0

swiete slowa...

Przejdź do wpisu Rossi mówi nie dla F1

avatar
bussyboss

22.01.2009 12:03

0

@Dagmara_W Czy ubiegłoroczne bolidy były szybsze? ...ciężko stwierdzić ale warto pamiętać że były już w pełni skonfigurowane na co zespoły miały cały sezon i tysiące kilometrów testowych... dlatego te dostosowane do wymogów regulaminu 09 nie są wolniejsze... po prostu nie są jeszcze tak szybkie jak mogą być a z zeszłorocznych bolidów wycisnęli już praktycznie 100%

avatar
bussyboss

22.01.2009 11:50

0

generalnie zwykły samochód prowadzi się przeciętnie gdy jest się zmęczonym, a co dopiero prowadzenie bolidu formuły 1 w ciasnych szykanach gdzie jeden błąd może kosztować bardzo dużo... lepiej dla widowiska żeby czasem jednak mogli wypocząć, bo kiedyś weekendy GP nie absorbowały kierowców tak jak teraz i więcej czasu mieli na tego typu historie...

avatar
bussyboss

20.01.2009 11:42

0

to przednie skrzydło w porównaniu z resztą stawki wygląda jak kreślone na kolanie, wytwarzane z płyty pilśniowej i wykrajane piłą i sekatorem do ścinania krzaków... ma coś z kombajnu typu bizon :) może chcą tym kosić trawę?

avatar
bussyboss

19.01.2009 13:20

0

troche jak batmobil :>

avatar
bussyboss

19.01.2009 13:18

0

kolory kolorami ale kształt wlotów powietrza do chłodzenia silnika jest bardzo niespotykany :) sekcja boczna aż tak zaokrąglona? tego jeszcze chyba nikt nie próbował...

Przejdź do wpisu Renault prezentuje R29

avatar
bussyboss

18.11.2008 19:30

0

naprawde musi byc dobrym kierowcą... szacunek :)

avatar
bussyboss

14.11.2008 16:38

0

@atomic Z tym ze tor nie sklada sie tylko z prostych wiec potencjalnie szans bylo duzo wiecej przy takim ustawieniu bolidu o jakim mowisz... bo jak wielu kierowcow udowodnilo prosta startowa to nie jedyne miejsce w ktorym mozna tam wyprzedzac (komentatorzy mowili tak duzo o tym tylko dlatego ze nieopodal byly usytuowane ich stanowiska i byl to jedyny fragment toru ktory wiedzieli) a wiec wydaje mi sie ze nie jest to takie oczywiste jak mowisz :)

avatar
bussyboss

13.11.2008 20:17

0

@atomic otoz ciekawi mnie nie to dlaczego zasowal tak na ostatnich 4 kolkach...ciekawi mnie np to czemu zblizajac sie do Sutil'a majac przed soba pusty tor mial czasy na poziomie pierwszej 4ki a potem kiedy go doszedl poprostu nie mogl go wyprzedzic... przypominam ze bylo sucho... a po drugie drugi Stint tez byl suchy a mimo to Robert byl szybszy od Hamiltona (skoro bez problemu mogl utrzymac jego tempo) i to znowu byly bardzo dobre czasy

avatar
bussyboss

13.11.2008 16:56

0

szkoda pz0 ze nie moze wygladac i dzialac :P

avatar
bussyboss

13.11.2008 15:09

0

Przejedz sie kiedys gokartem po mokrym torze... zobaczymy czy uda Ci sie wyjsc z pierwszego zakretu... Pewnie duzo Ci to nie powiem bo to raczej material dla bedacych w temacie ale duzo mozna wywnioskowac z przebiegu calego wyscigu... http: //www .f1fanatic .co.uk/ wp-content/ uploads/2008/11/2008_brazilian grandprix_alllaps 2.pdf (pamietajcie o spacjach) Wyraznie widac ze na ostatnim okrazeniu obaj kierowcy Toyoty (ktorzy jechali na oponach przeznaczonych na sucha nawierzchnie) krecili najgorsze czasy w calej stawce i nikt sie temu nie dziwi. Mnie zastanawiaja natomiast czasy Roberta... to jest dopiero zagadka. Kiedy mial przed soba pusty tor krecil czasy w okolicach pierwszej trojki lub czworki, a momentami porownywalne nawet do lidera Massy. Ciekawe...

avatar
bussyboss

13.11.2008 14:55

0

Dlatego wlasnie byloby tak interesujaco :)

Przejdź do wpisu Podsumowanie sezonu 2008 cz. I

avatar
bussyboss

13.11.2008 13:55

0

Tylne skrzydło to już chyba nie skrzydło tylko spoiler... i to na dodatek rodem z Calibry... Nie no tak na poważnie to nie jest tragicznie chociaż ta, powstała na skutek zmian wielkości skrzydeł, dysproporcja psuje wygląd bolidu F1... wygląda to jak wehikuł z niższej klasy... F3 albo World Series by Renault

avatar
bussyboss

13.11.2008 13:46

0

ciekawe czy przy 100 000 rpm jest jakis problem z drganiami... dosc ciezkie kolo zamachowe i tak szybkie obroty :) potrzebna im bedzie nie lada precyzja w instalowaniu tego cuda :)

Przejdź do wpisu Na zimę - Ferrari F2008K

avatar
bussyboss

13.11.2008 13:13

0

Popieram :) nie trzeba daleko szukac wstecz by znalezc takie przypadki... to tak jak skoki narciarskie staly sie najpopularniejszym polskim sportem na 5 lat... nie popelnijcie tego samego bledu "fani" i "znawcy" :) ciekawe kto pamieta sezony 2002 i 2004 kiedy swietem bylo gdy wygral ktos inny niz Schumacher... albo te pojedynki Schumacher vs Montoya :) tak swoja droga szkoda ze Montoya nie jezdzi juz w formule... byloby ciekawiej :)

Przejdź do wpisu Podsumowanie sezonu 2008 cz. I

avatar
bussyboss

06.11.2008 14:23

0

BMW mialo slaba koncowke ale pragne przypomniec jak wszyscy zachwycali sie na poczatku sezonu ze to juz druga sila w F1 zaraz po Ferrari. Prawda jest taka ze w porownaniu z ostatnim sezonem BMW poczynilo najwiekszy postep (bezawaryjnosc samochodu, tempo wyscigowe itp) Wiadomo ze nie wszystko jest pieknie ale to mlody zespol i brakuje im jeszcze doswiadczenia (co widac w boksach bo to co tam wyprawiaja to poprostu sie nie miesci w glowie) ale na innych plaszczyznach postep byl ogromny. Licze na to ze utrzymaja tempo i ogarna sie troche taktycznie, nabiora doswiadczenia... moze kiedys beda rywalizowac z Ferrari ale na to napewno potrzeba czasu...

avatar
bussyboss

02.11.2008 23:22

0

A tez macie takie wrazenie ze Robert mial ustawiony bolid na jazde po mokrej nawierzchni? Ostatnie 8 mokrych okrazen jechal w niesamowitym tempie... i bycmoze to byla przyczna tego dlaczego nie mogl wyprzedzic Sutila... Chociaz drugi stint tez zastanawia, moze Hamilton az tak asekuracyjnie jechal... W kazdym razie bardzo mierne zakonczenie dosc dobrego sezonu...

Przejdź do wpisu BMW po bardzo słabym wyścigu

avatar
bussyboss

01.11.2008 13:20

0

A ja chcialbym zeby w Kwalifikacjach HAM byl np 15. a Massa np. 6 :) Wtedy by sie dzialo :) Nareszcie moglibysmy sie naogladac prawidziwego scigania, szkoda jednak ze to tylko marzenia... I tak nie mozna narzekac bo ten sezon pod wzgledem atrakcyjnosci byl o niebo lepszy od poprzedniego. Mam nadzieje ze tak samo bedzie w ostatnim GP.

avatar
bussyboss

21.10.2008 22:05

0

Czy wiecie ze...? Robert w tym sezonie osiagnal wiecej niz Nick przez ostatnie 8 lat... Dlaczego? Nick Heidfeld (statystyki dotyczące 8 sezonow startow Nicka w Formule1) - Zwycięstw - 0, Pole Position - 1, Miejsc na podium - 7, Najwyzsza zdobycz punktowa w trakcie jednego sezonu - 61pkt Robert Kubica (statystyki dotyczące TYLKO trwajacego sezonu Formuly1) - Zwycięstw - 1, Pole Position - 1, Miejsc na podium - 7, Najwyzsza zdobycz punktowa w trakcie jednego sezonu - 75pkt To mowi samo za siebie... a i jesli Heidfeld ma przydomek QuickNick to Robert powinien miec przydomek SuperMegaSzybkiKapitanRobertRakieta :P oczywiscie zarty :P ale obiektywne spojrzenie na statystyki daje do myslenia :)

avatar
bussyboss

17.10.2008 15:19

0

renault piekielnie szybkie :/ jak nelsinho poszaleje to moze namieszac jak w Singapurze...

avatar
bussyboss

16.10.2008 13:32

0

jednak obstawiam 2gie miejsce

avatar
bussyboss

16.10.2008 13:31

0

bedzie bardzo ciezko... w normalnych warunkach Robert nie ma szans wygrac, jednak normalne warunki to te w ktorych Hamilton nie utrzymuje nerwow na wodzy, normalne warunki to te, kiedy waz od maszyny tankujacej zostaje w bolidzie Massy, to sa wyscigi i wszystko moze sie tam zdazyc... Za duzo bledow popelnia HAM i Massa zeby przejechali oboje bezblednie dwa pozostale wyscigi, wiec kto wie... Ale potrzeba duzooooo szczescia...

avatar
bussyboss

12.10.2008 22:05

0

Kubica pokazal charakter, opanowanie, charyzme i szacunek dla przeciwnika jak napisal kolega Koletz. Nigdy nie sadzilem ze nastana takie czasy kiedy bede mogl sie z nim zgodzic w pelnie. Szkoda Heidfelda bo znow niedoswiadczone BMW skreslilo szanse na dobra pozycje juz w sobotnim Q1. Martwi rowniez tempo wyscigowe BMW, naprawde podziwiam Roberta ze bronil sie skutecznie az 19 okrazen przed Kimim. Szczegolnie na prostej startowej Kimi bez problemu odrabial po dobre 0,5-0,7sek. Smutne to ze bledne decyzje BMW ze srodka sezonu daly w rezultacie brak wsparcia w walce o tytul ktory w tym sezonie byl realny... brakuje teraz tych punktow odebranych przez Nakajime w Australii czy tez pechowe tankowanie w okresie neutralizacji w Singapurze. Dwie sytuacje kiedy nie ze swojej winy Kubica stracil punkty ktore dalyby mu tytul mistrza swiata nawet bez wsparcia zespolu. Pozdrawiam

avatar
bussyboss

12.10.2008 21:42

0

z tego co wiem to oni dostarczaja silnik na poczatku sezonu, ale sa pewne elementy, ktorych konfiguracje mozna zmieniac itp itd. Wiec na pewno istnieje mozliwosc rozwoju silnika przez caly sezon

avatar
bussyboss

27.09.2008 21:24

0

KOLETZ i MaMuT, waszej wiedzy o F1 nikt nie zmierzy, ale wiedza to jedna, a OBIEKTYWIZM to drugie... a tego czesto brakuje prawie wszystkim. Szkoda dla Nicka ze zostal ukarany, moim zdaniem nieslusznie. To wina organizatorow ze tak zostal skonstruowany wjazd na pit line... smieszne bylo by gdyby Heidfeld mial zostac na torze = zrezygnowac ze swojego szybkiego okrazenia, tylko po to by Barrichello mogl dokonczyc swoje. Z drugiej strony mogl puscic go wczesniej kiedy bylo na to miejsce. Wracajac do miejsc startowych ktore zmienily sie po nalozeniu kary, startowanie z 9, 10 pola to najgorsze pozycje startowe. Lepiej byc 11 czy 12 i dostosowac swoja taktyke tankowan do warunkow panujacych na torze. Gdyby Nick startowal z 11 pozycji i zatankowal do pelna mialby spore szanse na pierwsza piatke a tak, tyle ile ma w baku z Q3, tyle ma... Patrzac na to co wyczynia ostatnio na wyscigach Raikonen, Kubica ma szanse byc 3 jesli samochod nie zawiedzie. Pozdrawiam

Przejdź do wpisu Heidfeld i Barrichello ukarani

avatar
bussyboss

27.09.2008 21:17

0

Szkoda dla Nicka ze zostal ukarany, startowanie z 9, 10 pola to najgorsze pozycje startowe. Lepiej byc 11 czy 12 i dostosowac swoja taktyke tankowan do warunkow panujacych na torze. Gdyby Nick startowal z 11 pozycji i zatankowal do pelna mialby spore szanse na pierwsza piatke a tak, tyle ile ma w baku z Q3, tyle ma... Patrzac na to co wyczynia ostatnio na wyscigach Raikonen, Kubica ma szanse byc 3 jesli samochod nie zawiedzie. Pozdrawiam

avatar
bussyboss

27.09.2008 18:45

0

koletz - moj idolu, obiektywizmu troche :) Kubica i Heidfeld pojechali podobnie, Kubica byl szybszy bo jest troche lzejszy, wkoncu to on ma nawiazac kontakt z czolowka. Pozdrawiam

avatar
bussyboss

20.09.2008 12:39

0

Musze przyznac ze zalozylem konto na tym portalu specjalnie dla uzytkownika o nicku "koletz". Czytam jego komentarze i nie moge sie nadziwic co tu sie w ogole dzieje. Zawsze zaczyna sie tak samo i konczy sie tak samo, slepa dyskusja fanow Roberta i Koletz'a :) obie strony nie przyjmuja zadnych argumentow. A tak naprawde obie strony maja racje. Nick wyprzedza lepiej, byc moze dlatego ze ma wieksze doswiadczenie. Robert natomiast jezdzi najrowniej z calej stawki. Koletz oskarza raz po raz Roberta o to ze nie walczy o pozycje i dojezdza na tej pozycji na ktorej wystartowal. Po pierwsze majac przed soba tylko Ferrari i McLareny ciezko w tym BMW poszalec, a Nick startujac z dalszych pozycji zawsze ma szanse wyprzedzic jakiegos Glock'a albo innego zawodnika ze srodka stawki i chwala mu za to :) Ponadto warto oddac i Robertowi i Nickowi ze nie popelniaja bledow co tez jest sztuka. Jechac tak wysokim tempem przez caly wyscig i tylko "utrzymywac" pozycje 2-4 w wypadku Roberta to wielki wyczyn, o czym kolega Koletz zapomnial. Osobiscie dziwie sie tez ze kolega Koletz mowil ze to Heidfeld ustawia bolid skoro Mario Theissen nie raz mowil ze ceni Roberta za te cenne informacje w piatkowych treningach bo czuje bolid jak nikt inny. Osobiscie uwazam ze Kubica w krotszym czasie pokazal wiecej w formule niz Heidfeld, o czym mowia statystyki przytaczane na forum juz wiele razy. Troche obiektywizmu Koletz i tego samego zycze slepym fanom Kubicy. Oboje sa dobrymi kierowcami ale jednak widac kto jest aktualnie lepszy. Pozdro

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu