WIADOMOŚCI

Verstappen: zamiast krawężników powinni postawić ściany
Verstappen: zamiast krawężników powinni postawić ściany
Max Verstappen po dzisiejszych treningach miał powody do niezadowolenia po tym jak rano dwukrotnie uszkodził swój bolid na nowych krawężnikach, które mają zniechęcać kierowców do wyjeżdżania poza granice toru.
baner_rbr_v3.jpg
Holender już w komunikacji radiowej ze swoim zespołem określał je jako niebezpieczne, a po treningu zasugerował, że lepiej byłoby w ich miejsce postawić betonowe bandy.

Verstappen najpierw w 8 zakręcie toru uszkodził przednie skrzydło, aby pod koniec pierwszego treningu ponownie je zniszczyć i dodatkowo uszkodzić swoje zawieszenie i zakończyć zmagania na żwirowym poboczu.

„Jak rozumiem problemem tutaj jest to, że musimy respektować granice toru, ale w takim wypadku lepiej jest postawić w tych miejscach ściany” mówił Verstappen.

„Dzisiaj zniszczyłem na nich dwa przednie skrzydła oraz zawieszenie. Uważam że są zbyt wysokie, ale z drugiej strony musimy trzymać się z daleka od nich.”

„Staramy się to robić ale w zakręcie numer 1 uważam, że lepiej byłoby zainstalować jeden prosty krawężnik, aniżeli kilka mniejszych.”

Zapytany o wnioski po dzisiejszych incydentach, młody Holender odpierał: „Krawężniki są bardzo wysokie i mocno dają w kość bolidom! Zabrakło mi miejsca, dotknąłem krawężnik, a on uszkodził drążek i nie mogłem już skręcić.”

„Nie spodziewałem się, że będą aż tak mocno uszkadzały bolidy.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

4 KOMENTARZE
avatar
ipkuser

01.07.2016 17:29

0

niech w takim razie VES omija krawężniki. nikt mu nie po nich jeździć ;-)


avatar
CzarnyKret22

01.07.2016 17:51

0

On zamiast krawężników chce tam betonową ścianę?? Tyle, że jakby uderzył w taką ścianę to nie skończyłoby się tylko na przednim skrzydle i drążku. ;)


avatar
MarTum

01.07.2016 20:27

0

3@ Gdyby tam była ściana to by go nie kusiło wpadać na krawężniki i uszkadzać auto.


avatar
zero.nero

01.07.2016 21:05

0

Właśnie. Też uważam, że to miał na myśli. Inaczej wchodzisz w zakręt, gdy masz ścianę i zero tolerancji na błąd, a inaczej, gdy masz przestrzeń, nawet ze świadomością uszkodzenia bolidu. Się jeździ, się wie;)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu