zero.nero
Ostatnia aktywność
avatar
zero.nero

18.03.2024 19:11

0

Disneyland Resort Paris...

avatar
zero.nero

16.08.2023 14:21

0

@1 Czytać to się nie da takich prymitywnych, pełnych uprzedzeń i niedojrzałych komentarzy. Ile Ty masz lat, 15? Takiemu dr Marko, to mógłbyś co najwyżej buty czyścić, gdyby Ci pozwolił. Widzę, że należysz do koalicji durnych hejterów, co znaleźli sobie kogoś do opluwania. Co do dr Marko; niewielu jest na padoku tak kompetentnych i dobrze poinformowanych ludzi w kwestii tego, co dzieje się w F1. Jeszcze mniej, jeśli chodzi o dostrzeganie i promowanie młodych, prawdziwych talentów. Wiek nie ma znaczenia, świadomość tak.

avatar
zero.nero

15.06.2023 16:11

0

@1 To już stało się normą, poziom jakościowy poprawności pisowni na tym portalu systematycznie spada. Jaki pan, taki kram...

avatar
zero.nero

12.04.2023 12:39

0

@8 He he, chybiłeś zupełnie..:D Żeby dowiedzieć się czegoś o mnie musiałbyś spędzić ze mną trochę czasu, najlepiej wspólnie działając w jakimś temacie, co z całą pewnością się nie wydarzy:) Za to ja, z Twojego tekstu, wiem już co nieco o Tobie;) He he...

avatar
zero.nero

11.04.2023 10:02

0

Zawsze mnie śmieszy, gdy czytam komentarze takich żałosnych dupków, którzy niczego nie osiągnęli, do niczego nie doszli a zawsze mają mnóstwo do powiedzenia na temat innych. Do takiego Steinera daleko Wam biedacy. Jedyne na co Was stać to opluwanie innych. Siedzicie w swoich ciasnych zaplutych mieszkankach, na jakimś zapiździałym blokowisku i walicie konia przed tymi małymi ekranikami w smartfonach. Żaden z Was nie miał by jaj powiedzieć tego, co napisaliście, prosto w twarz Steinera, gdybyście mieli okazję stanąć na przeciw niego. Biedacy...

avatar
zero.nero

25.11.2022 17:53

0

@13 Napisałem to just for fun, a Ty się spinasz...

avatar
zero.nero

25.11.2022 10:05

0

Ok, lecz gdyby wziąć pod uwagę tylko czystą, wynegocjowaną stawkę, klasyfikacja wyglądałaby tak: 1. Hamilton - 55 mln 2. Verstappen - 40 mln 3. Alonso - 30 mln 4. Vettel - 15 mln 4. Ricciardo - 15 mln 6. Leclerc - 12 mln 7. Perez - 10 mln 8. Sainz - 8 mln 9. Norris - 5 mln 10. Russell - 3 mln Natomiast premie zawodników przedstawiają się następująco: 1. Verstappen - 20 mln 2. Perez - 16 mln 3. Leclerc - 11 mln 4. Sainz - 7 mln 4. Russell - 7 mln 6. Norris - 6 mln 7. Vettel - 2 mln 7. Ricciardo - 2 mln 9. Hamilton - 0 mln 9. Alonso - 0 mln Bawiąc się dalej liczbami procentowy udział premii w zarobku wygląda tak: 1. Russell - 70% 2. Perez - 61,5% 3. Norris - 54,5% 4. Leclerc - 47,8% 5. Sainz - 46,7% 6. Verstappen - 33,3% 7. Vettel - 11,8% 8. Ricciardo - 11,8% 9. Hamilton - 0% 10. Alonso - 0% Wynika z tego, że pracownikiem roku jest Russell;)

avatar
zero.nero

24.11.2022 09:40

0

@4 Temu "bencwałowi" to mógłbyś co najwyższej buty czyścić, gdyby Ci na to pozwolił. Ciekawe, czy miałbyś jaja twardzielu, żeby powiedzieć mu to stojąc z nim twarzą w twarz? To się oczywiście nigdy nie wydarzy i nie dlatego, że jesteś żałosnym biedakiem, ale dlatego, że nawet się nie zbliżysz do tego człowieka...

avatar
zero.nero

09.10.2022 12:15

0

@14 Regulamin jest niestety jasny, stąd niestety jasne decyzje dziś. Jak się chwilę zastanowić, to ten zapis w regulaminie ma spory sens, ale nie o tym chciałem. Ktoś o tak niezwykłym intelekcie i światłym umyśle jak Ty powinien aplikować w szeregi FIA, może wtedy wreszcie będzie porządek.

avatar
zero.nero

13.09.2022 10:05

0

@1 Zgadza się bracie. Może kiedyś dotrze do tych wszystkich ignorantów, którzy nazywają ten zespół "puszkami" i ubliżają dr Marko lub innym ludziom z tego projektu, z czym i z kim naprawdę mają do czynienia, kiedy tak siedzą biedni i przestrzeni w swoich brzydkich, ciasnych mieszkankach i wylewają swoje frustracje za pomocą smartfona, gdy pojawi się okazja. Czy jakoś tak;)

avatar
zero.nero

30.08.2022 19:35

0

Zobaczymy, myślę że nazwisko Schumacher to wciąż dobra marka w świecie współczesnego biznesu. Kto wie, może nawet w Micku leży jeszcze nie aktywowany potencjał. Chyba spokojnie dojeździ do czasów Audi, a potem i dalej.

avatar
zero.nero

10.08.2022 08:29

0

@2 He he, dobre to:D

avatar
zero.nero

07.08.2022 18:27

0

Załóżmy, że Alpine postawi na swoim i "zmuszą" Piastriego do jazdy w swoim bolidzie. Czy to nie lekka patologia i jaka atmosfera panowała by wówczas między zawodnikiem a zespołem? Natomiast trochę racji jest w tym o poniesionych kosztach oraz lojalności (choć to słowo średnio pasuje do biznesu, jakim jest F1).

avatar
zero.nero

05.08.2022 14:23

0

He he, jeden Australijczyk załatwił fotel drugiemu Australijczykowi wykopując trzeciego Australijczyka. Sporo ostatnio tej Australii w McLarenie, he he...

avatar
zero.nero

02.08.2022 21:07

0

@2 Jeśli twierdzi, że nie będzie jeździł dla Alpine to znaczy, że już dogadał się z inną ekipą. Na pewno będzie jeździł w przyszłym roku w F1. Zapewne będzie to McLaren.

avatar
zero.nero

02.08.2022 16:12

0

Czyli Tsunoda zostaje w AlphaTauri.

avatar
zero.nero

30.07.2022 15:19

0

@4 ... i czy miałbyś jaja powiedzieć mu to stojąc z nim twarzą w twarz?

avatar
zero.nero

30.07.2022 15:17

0

@4 Znasz historię dr Marko? Znasz jego osiągnięcia? Powiedz nam co Ty sobą reprezentujesz, poza tym, że potrafisz pluć na innych zawistny człowieczku...

avatar
zero.nero

29.07.2022 09:58

0

@12 ... aby ignoranci mogli zadawać durne pytania...

avatar
zero.nero

27.07.2022 09:03

0

Szanowna redakcjo. Czytając Wasze artykuły bardzo często napotykam na błędy w pisowni, od których wręcz bolą oczy. To żenujące, że szanowany portal pozwala sobie na takie wpadki i to tak często. To przykłady tylko z powyższego artykułu: "Jedną z tworzy nowych mistrzostw ma być Sergio Perez..." "Jestem bardzo podekscytowany perspektywą zastania właścicielem zespołu E1..." Niby nic a jednak.

avatar
zero.nero

10.06.2022 11:26

0

@2 rozumiem, że jesteś istotą wielowymiarową...

avatar
zero.nero

08.06.2022 06:59

0

Najbardziej podoba mi się ten fragment wypowiedzi: "...gdyż jedną z podstawowych wartości jakie posiada FIA jest jej neutralność." ...

avatar
zero.nero

01.04.2022 10:04

0

Parodię szefów zespołów...

avatar
zero.nero

03.11.2021 22:28

0

No no, ale z Wolff'a astronom, he he...

avatar
zero.nero

20.09.2021 19:49

0

@1 Mogę się z tym zgodzić, ale... Myślę, że to Leclerc będzie głównym rywalem Verstappen'a w przyszłości. Poza tym mało się ogólnie mówi o Sainz'u, może to i lepiej dla niego. To najlepszy rzemieślnik w stawce, do tego zbiera doświadczenie już w czwartym teamie. To w pewnym momencie może zaowocować, zwłaszcza w mocnym Ferrari.

avatar
zero.nero

14.09.2021 18:26

0

@2,3 ... śpią na ropie, która się kończy. I nie jest to jakiś bardzo odległy czas, może dekada, a może mniej...

avatar
zero.nero

06.09.2021 18:12

0

@1 ...albo z Alonso :D

avatar
zero.nero

29.08.2021 21:04

0

Ten Pan robi co do niego należy. Jeśli nie zauważyłeś, od tamtego czasu kwestie bezpieczeństwa w F1 mocno poszły do przodu. Dziś nikt nie zdecyduje się na takie ryzyko, ani FIA, ani szefowie ekip, ani sami kierowcy. Świadomość świata F1 poszła do przodu w przeciwieństwie do Twojej. Może złóż im swoją ofertę, napewno zarobisz to lepiej od tego Pana...

avatar
zero.nero

20.08.2021 16:11

0

@1 Jest mnóstwo ludzi i korporacji, dla których 200 mln to pestka. Weźmy choćby takiego Lawrence Stroll'a czy Dmitrija Mazepina.

avatar
zero.nero

12.08.2021 15:06

0

A co do Pereza to kibicuję mu od dawna. Mierzy się ze sporym wyzwaniem i świetnie mu idzie. Napewno zostanie w RedBull. Napewno też Daniel zostanie w McL. Zmiana przepisów to najgorszy moment na zmianę kierowców, zwłaszcza dla topowych zespołów.

avatar
zero.nero

12.08.2021 15:01

0

@2 Napewno masz rację, bo u mnie się nie wyświetlił. Musiałem go już dawno zbanować;D

avatar
zero.nero

28.07.2021 18:30

0

Bardzo dobrze. Trzymam kciuki za RBR, cieszę się, że nie odpuścili tego temu aroganckiemu rasiście. Nie ma miejsca na takie celowe działania w cywilizowanej społeczności. Wcześniej dwukrotnie wystrzelił poza tor Albona w ten sam sposób, pozbawiając go "jedynie" podium. Tu naraził na szwank zdrowie innego zawodnika. To niedopuszczalne i liczę, że dostanie bana.

avatar
zero.nero

09.07.2021 21:37

0

Ha ha, no jasne że wiemy:) Dziwne te dyskusje wokół tych tematów w stylu "Schumacher może przejdzie do Alfy od 2022, bo jest lepsza od Haasa". Fakt ale ma to miejsce obecnie. Przecież kolejny sezon to nowe rozdanie i sporo się przetasuje...

avatar
zero.nero

07.07.2021 16:34

0

F1 nie dobiega końca. Podlega poprostu przemianom, jak wszystko na świecie. Najważniejsza jest przemiana świadomości, ale u niektórych przedstawicieli homo sapiens to droga przez mękę. Ja świetnie pamiętam czasy ryczących silników ale zdaję sobie sprawę, że to już przeszłość, która nigdy nie powróci. Czas silników spalinowych dobiega końca i nawet jeśli przejdą na paliwa zero emisyjne, to będzie to tylko okres przejściowy. Elektryfikacja jest nieunikniona. No chyba, że jakiś przedstawiciel homo sapiens wyewoluuje do poziomu homo galacticus i "wymyśli" jakiś nowy rodzaj napędu:)

avatar
zero.nero

15.06.2021 13:24

0

Wystarczy wprowadzić zapis w regulaminie sportowym o zakazie wyprzedzania na okrążeniu wyjazdowym i panowie dżentelmeni nie będą musieli się na nic umawiać. Trzeba by tylko dodać jeszcze zapis o minimalnej prędkości, żeby wykluczyć ewentualnie gierki.

avatar
zero.nero

27.05.2021 19:16

0

Nie żebym się czepiał, ale nie dość, że nakrętka znalazła się pod innym kątem (jak to w ogóle możliwe), to jeszcze nasadka klucza została przyłożona pod innym kątem. No i taki drobiazg: nakrętka przykręca koło (ewentualnie felgę) a nie oponę. Dla wiadomości autora - koło to opona + felga;)

avatar
zero.nero

02.04.2021 14:37

0

@9 Po stylu bycia, stylu jazdy, po formacie, jaki sobą reprezentują, po wypowiedziach, zachowaniach i osiągnięciach. Po okolicznościach, w jakich trafili do F1 i po tym, co pokazali w tym sporcie.

avatar
zero.nero

02.04.2021 10:49

0

@4 Akurat poza Schumacherem wymienieni przez Ciebie kierowcy (+Latifi) nie powinni nigdy trafić do F1. No chyba, że nie rozpoznałem sarkazmu w Twojej wypowiedzi;)

avatar
zero.nero

21.03.2021 16:39

0

@3 Zgadzam się z kolegą @1, którego nazwałeś trollem, że Alonso ma zdecydowanie inne cele, oraz że takie słowa nigdy nie padły z jego ust. Też nie wiem, skąd autor to wziął. A na trolla to Ty wyszedłeś z tymi prymitywnymi i mocno oklepanymi tekstami o Onecie i to Ty się przypieprzasz, jeśli tego nie zauważyłeś...

avatar
zero.nero

04.03.2019 16:12

0

Właściwie to chyba zawsze był jakoś obecny...

avatar
zero.nero

04.03.2019 16:08

0

Australia i Unia pierdu pierdu a logo Marlboro od zeszłego roku znowu jest na bolidzie. To nie pierwszy raz, kiedy ferrari genialnie przemyca ten znak towarowy, można prześledzić wcześniejsze malowania.

avatar
zero.nero

09.02.2019 10:28

0

He he... Podoba mi się to słowo "harvest". Oznacza czas zbiorów :)

avatar
zero.nero

25.01.2019 19:16

0

@4 Inteligencją to Ty nie grzeszysz, poziomem świadomości także. Długo siedziałeś nad tą wypociną? Niestety, mam dla Ciebie smutne wieści - nie wygrasz w lotka i nie stworzysz żadnej serii, he he...

avatar
zero.nero

24.01.2019 16:59

0

@16 @17 Nie zrozumieliście mnie chłopcy, bo nie mogliście... Nie twierdzę, że Boga nie ma. Twierdzę jedynie na podstawie moich głębokich relacji z Tym jak Go tam zwiecie Bogiem, że Bóg, jakiego wykreowało chrześcijaństwo to karykatura. Bóg nie jest taki i przypominam, że Chrystus nie powołał do istnienia żadnej religii. To dzieło tych samych "duchownych", co ukatrupili Jezusa. Gdy się okazało, że nie mogą Go zabić, zabili prawdę o nim i ubrali Wielkie Uniwersalne Prawdy, które głosił, w miano religii chrześcijańskiej i ogłosili siebie jedynymi legalnymi pośrednikami. @10 I rację ma Vendeur w tym, co pisze na temat tego, jakim sprytnym narzędziem jest instytucja kościoła katolickiego. I rację ma, że jak się dotąd nie kapnąłeś o co w tym biega, to Twoje szanse na zrozumienie są bardzo bliskie zeru... Kocham Boga, kocham wszystkich ludzi i kocham Formułę 1 :))) I to w sobie kocham, he he...

avatar
zero.nero

20.01.2019 13:04

0

@1 Upadłeś na głowę, czy co? Prezentujesz naiwność równą tej, z której słyną moherowe berety...

avatar
zero.nero

22.10.2018 19:42

0

@3 Oczywiście, że nie. Wyobraź sobie, że bolid spala 100 gramów paliwa przez godzinę jazdy, he he...

avatar
zero.nero

04.10.2018 18:41

0

Brawo! To genialne zagranie marketingowe. Wiadomo, że Philip Morris jest producentem Marlboro. Wiadomo, że papierochów reklamować nie można. Jak się uważnie przypatrzeć, to widać wyraźnie logotyp Marlboro na bolidzie, he he...

avatar
zero.nero

30.09.2018 22:08

0

@12 Orlo He, he... Najlepszy komentarz z powyższych. Wielkie buuu dla Toto i dla Levisa. Swoją postawą Wolf wyraził obawę o siłę "swojego" bolidu/zespołu (mimo tak dużej przewagi w klasyfikacji), natomiast Hamilton (z całym szacunkiem) pokazał, że ma jajeczka a nie jaja. To nie przystoi mistrzowi, nawet wbrew poleceniom zespołu powinien oddać Valtteriemu to, co było jego w tym wyścigu. Ach, czy już ludzkość zapomina, co oznacza słowo "dżentelmen"?

avatar
zero.nero

15.09.2018 21:13

0

@12. devious Dobry komentarz, niewiele można dodać. Istnieje zasada "bij mistrza". Leclerc jest świeży i głodny sukcesu (pomijając talent i osobowość), a Vettel już się nażarł, no i jest chimeryczny. Bardzo mi to przypomina sytuację z Ricciardo z tą różnicą, że w tamtym sezonie po zmianie przepisów RedBull przestał dominować a w przyszłym wiele wskazuje na to, że Ferrari będzie nadal na topie. Zapowiada się interesująco.

avatar
zero.nero

17.07.2018 23:10

0

Patrząc tymi kategoriami najagresywniej dobrał Sainz.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu