ipkuser
Ostatnia aktywność
avatar
ipkuser

26.05.2021 19:43

0

powinni wymienić wszystkie części (może tylko mechaniczne) na które pozwala regulamin +ewentualnie te które są ewidentnie uszkodzone (i być może oznaczają przesunięcie na starcie) bo jak coś rozmontowali w celu sprawdzenia to zmontowanie tego z powrotem zajmie tyle samo czasu bez względu na to czy to nowe czy stare części

avatar
ipkuser

25.03.2021 05:11

0

w zasadzie to Russel już w zeszłym sezonie zdawał się przygotowywać do przejęcia tej funkcji od Grosjeana ćwicząc odpowiednie manewry ????

avatar
ipkuser

08.09.2019 20:47

0

zastanawiam się czy nie mógł cofnąć (tak samo jak Vettel mógł trochę bardziej wyjechać tyłem) - mieli by więcej miejsca i lepszą widoczność

avatar
ipkuser

07.09.2019 22:42

0

pamiętajcie, że nie ma idealnego rozwiązania jak kierowcy jeździli jeden za drugim były problemy z "równością warunków" - od nagumowania do pogody mi się te kwalifikacje podobały, były emocje, były szachy i nikt nikomu nie bronił wyjechać wcześniej - każdy chciał być sprytniejszy od innych

avatar
ipkuser

23.06.2019 22:57

0

słuchanie Grosjeana i jego lamentów w wyścigu to katorga..

avatar
ipkuser

20.05.2019 02:33

0

niech wróci tankowanie..

avatar
ipkuser

03.04.2019 09:58

0

może warto by dopisać, że Verstappen (i praktycznie wszyscy inni kierowcy) uzyskali swoje czasy na C3, czyli znacznie wolniejszej mieszance? a tak czytający mają wrażenie że młody Schumacher był wolniejszy od Maxa tylko o 0,6 sek..

avatar
ipkuser

27.02.2019 21:53

0

Zapytana o formę Roberta Kubicy i jego pomoc, szefowa ekipy Roberta Kubicy, powiedziała: "Nikt nie może teraz ocenić formy Roberta, musimy poczekać i popatrzeć, ale jeżeli będzie taka, jak była kiedyś, będę bardziej niż szczęśliwa. Najważniejszy jest dla nas obecnie feedback, który daje będąc na torze w samochodzie podczas testów. To zawsze był jeden z najmocniejszych punktów Roberta - umiejętności inżynierskie i wiedza którą ma. Są fenomenalne i mógłby być dyrektorem technicznym" Co ważne, wypowiedzi Williams nie zostały udzielone Eleven Sports, a zagranicznej stacji. źródło: powrotroberta

avatar
ipkuser

17.02.2019 11:02

0

@up raczej 12,5% bo dni testowych jest 8

avatar
ipkuser

23.01.2019 10:59

0

@4 bo to w zasadzie tor testowy - nie bez powodu nazywa Paul Ricard HTTT (Paul Ricard High Tech Test Track)

avatar
ipkuser

12.12.2018 16:10

0

bo w niemal zawsze takie kontakty (jak Kubicy z bandą) kończą się otarciem, często bez odpadnięcia z rajdu - to co przydarzyło się Kubicy było czymś nieprawdopodobnym, co nie miało prawa się wydarzyć

avatar
ipkuser

09.11.2018 10:02

0

sami wcześniej "kazali" Pirelli zrobić słabe opony, tak żeby nie wytrzymywały całego wyścigu

avatar
ipkuser

12.09.2018 17:20

0

i będzie nowy rekordzista toru

avatar
ipkuser

02.08.2018 11:10

0

ale jak RB ma TR to jakoś nikt nie podnosił takiego rwetesu, a przecież w gruncie rzeczy to ten sam problem..

avatar
ipkuser

03.07.2018 00:59

0

@10: "-27 stopni" to dość zimno ;-)

avatar
ipkuser

29.05.2018 12:01

0

@2 jaka tu analogia?

avatar
ipkuser

19.05.2018 22:55

0

nie chcę bronić McLarena, ani tym bardziej Bouliera, ale trzeba brać pod uwagę fakt, że mając problemy z silnikiem i nie jeżdżąc na "pełnych obrotach" niektóre problemy z nadwoziem mogły się nie ujawnić - słaba i awaryjna jednostka napędowa z pewnością wpłynęła na rozwój i ocenę możliwości / problemów bolidu.. ale nawet biorąc powyższe pod uwagę, IMHO Boulier powinien jednak polecieć..

avatar
ipkuser

08.05.2018 10:40

0

tonący brzydkiej się chwyta ;-)

avatar
ipkuser

06.05.2018 20:20

0

ale w tym roku w Australii zorganizowane były zawody w "pływaniu na byle czym" - fajna zabawa, która była zapoczątkowana wiele lat temu a przez ostatnie czasy była trochę zapomniana.. a kasa na takie imprezy może płynąć od sponsorów, czy też od samej F1. poza tym teraz zespoły i tak we własnym zakresie organizują tego typu imprezy promocyjne..

avatar
ipkuser

30.04.2018 01:54

0

muszę to napisać.. komentarza wyścigu w Eleven nie da się słuchać.. mylą fakty, ekscytują się nie wiadomo czym, gadają głupoty i na dodatek piszczą jak panienki.. masakra, aż uszy bolą

avatar
ipkuser

28.04.2018 17:32

0

@up cd.. a team też to powinien przekazać im obu co się dzieje

avatar
ipkuser

28.04.2018 17:30

0

@4. ukarani to powinni być sędziowie /stewardzi / machający flagami za to, że nie wywiesili białych flag - zwłaszcza że Hartley już chwilę się tak toczył i był czas na reakcję

avatar
ipkuser

26.04.2018 12:39

0

szkoda, że nie ma (jeszcze?) możliwości zamocowania kamery na halo

avatar
ipkuser

26.04.2018 12:35

0

@16 patrz na odpowiedź @19, bo nic więcej nie mam do dodania w tym temacie

avatar
ipkuser

25.04.2018 13:09

0

@6 "parę" lat temu budżety były tak samo wysokie, a RBR jednak "parę" razy zdobył tytuł budżet jest bardzo ważny, ale WMR nie tylko nie ściga się z Ferrari, Mercem czy RBR, ale nawet nie daje rady praktycznie żadnym innym zespołom "środka stawki" (mając właściwie jedynie Saubera w zasięgu)

avatar
ipkuser

24.04.2018 11:52

0

chodziło mi raczej o sens zdania ;-) zdanie jest raczej napisane po polskiemu niż po Polsku ;-)

avatar
ipkuser

24.04.2018 10:46

0

ktoś zrozumiał o co chodzi w tym zdaniu: "Oprócz zespołu Ferrari zawodnik Red Bulla łączony jest z Mercedesem, ale to nieco ponad tydzień temu jego obecna ekipa pozwoliła mu świętować zwycięstwo w Chinach"

avatar
ipkuser

22.04.2018 13:11

0

tak, ale czym innym jest możliwość kupowania (tzn. wykorzystywania) komponentów od różnych/innych producentów (zespołów), a czym innym wprowadzenie jednej specyfikacji na dany element dla wszystkich zespołów. pierwsza opcja daje to możliwość korzystania ze wspólnych części (i trzeba określić co można kupować od innych żeby właśnie nie kupić całego bolidu), ale jednocześnie daje możliwość (jak ktoś chce) zaprojektowania ich w "dowolny sposób" przez zespoły druga opcja powoduje, że niezależnie kto buduje bolid (samodzielnie czy kupując części od innych) dany element pędzie właściwie taki sam i to jest kolosalna różnica

avatar
ipkuser

18.04.2018 17:51

0

wystarczy że w takich przypadkach, kiedy od "zdarzenia" do wezwania SC mija sporo czasu - np. ponad 1 okrążenie i chodzi tylko o posprzątanie toru, a bolid(y) biorące udział w "zdarzeniu" pojechały dalej (lub odjechały w bezpieczne miejsce) - ustawić żółtą/podwójną żółtą + przy "bałaganie" dodatkowo żółto-czerwoną flagę (obecnie oznaczającą w F1 tylko śliską nawierzchnię) i w celu posprzątania wypuścić SC w momencie kiedy lider zbliża się do "PIT LANE" (tak aby mógł zdążyć zjechać) - wszyscy będą uważać na "syf" na torze i nie będzie problemów - nie ma wtedy mowy o "ustawianiu" wyścigu. można też to rozwiązać wprowadzając najpierw VSC i ewentualnie potem SC, (ale uważam że pierwsza opcja jest lepsza) oczywiście, w przypadku poważnych wypadków należy (tak jak teraz) od razu wpuścić SC bez patrzenia kto gdzie jest

avatar
ipkuser

13.11.2017 01:18

0

@ 1. ?

avatar
ipkuser

11.11.2017 12:10

0

@7 nie mówił tego, mówił że muszą/chcą jeszcze przetestować Kubicę. teraz oficjalnie mówi że jest niemal pewne że go przetestują podobne, ale różne wypowiedzi

avatar
ipkuser

10.11.2017 22:44

0

@ 5 Paddy Lowe powiedział na konferencji: " umm Yeah, almost certainly we will give him one of our tyre tests days after abu dabi"

avatar
ipkuser

08.11.2017 11:35

0

cały weekend składa się z wielu wydarzeń - oprócz F1 pojawia się wiele innych serii wyścigowych oraz różne imprezy towarzyszące. nie wyobrażam sobie upchnięcia tego wszystkiego w dwa dni. oglądając w tv F1 wydaje Ci/wam się, że cały weekend to tylko trzy treningi, kwalifikacje i wyścig

avatar
ipkuser

02.11.2017 11:01

0

@2 nikt nikomu nie broni produkować własnego silnika są też inne serie, w których kierowcy ścigają się takimi samymi autami czy z takimi samymi silnikami

avatar
ipkuser

01.11.2017 15:32

0

obecnie jednostki i tak nie osiągały limitów obrotów - samo podniesienie limitu o 3000 rpm nie wystarczy ze względu na ograniczony przepływ paliwa, przydało by się go jeszcze zwiększyć sam dźwięk jest sprawą drugorzędną, choć faktycznie - dźwięk poprzednich silników był znacznie lepszy

avatar
ipkuser

30.10.2017 10:38

0

@ 2. trochę ostrzej, ale po prostu chyba musiał w ogóle myślę, że ten tor (układ) sprawiał, że wszyscy kierowcy musieli jechać ostrzej - zwłaszcza przy wyprzedzaniu

avatar
ipkuser

26.10.2017 10:03

0

problem natychmiastowo i sprawiedliwie rozwiąże trawa lub żwir..

avatar
ipkuser

24.10.2017 21:38

0

@ 27 ten argument o rozłące poruszali sami zainteresowani chyba (nie pamiętam) Toto Wolf mówił, że obecnie mają 2 zespoły, które - powiedzmy - jeżdżą na zamianę (na co drugi wyścig) właśnie. może przekręcam wypowiedź, ale taki był jej sens. Pamiętaj też, że punkt widzenia zmienia się z upływem lat (rodzina).

avatar
ipkuser

24.10.2017 20:50

0

@ 23. bloki geograficzne w głównej mierze miały ułatwić kibicom ogarnięcie godziny rozpoczęcia wyścigu - tak zapamiętałem wypowiedzi "Liberty" (mogły by się rozpoczynać o tej samej porze) w moim odczuciu czas potrzebny na przelot między wyścigami w "blokach" zbytnio się nie skróci - i tak mówimy o tysiącach kilometrów - parę godzin różnicy nie załatwia sprawy. Faktycznie, "przeniesienie" piątku na sobotę (a kwalifikacji może na niedzielę) pozwoli wygospodarować trochę więcej czasu pomiędzy wyścigami, ale pojawia się problem (jak już zostało zauważone) z innymi seriami wyścigowymi. W moim odczuciu całkowite usunięcie treningów (godzin z piątku) nie przejdzie - zespoły nie zgodzą się na niemal całkowitą rezygnację z testów Kolejnym problemem jest kwestia zmęczenia pracowników długim okresem wytężonego wysiłku (i czasu spędzonego poza domem).

avatar
ipkuser

22.10.2017 13:53

0

@ wszyscy powyżej fala hejtu (na Massę, Palmera, Ranult, Toto itd) za to, że coś zrobili / nie zrobili jest głupa, dziecinna itp. i jest odwrotnym zjawiskiem do nagłych fali popularności i uwielbień dla naszych sportowców (i pojawienia się wszelkiej maści ekspertów i znawców).. Trudno - tak u Nas jest - od miłości do hejtu w kilka chwil.. Na szczęście nie jest to głos wszystkich kibiców. zachowanie Massy mi się osobiście nie podoba - jego lamenty, sugestie że zmiana ekipy to głupia decyzja, że brak szacunku, że takie testy (RK i PD) są nie fair, że nie wiadomo jak RK poradzi sobie w bolidzie 2017 itp. Uważam że Massa nie ma klasy (w sumie to od dawna tak myślę), ale to nie znaczy, że go nie rozumiem po co to robi - wie / czuje że jest na wylocie i w przeciwieństwie do tego co mówi, w ogóle nie jest zrelaksowany. "Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść Niepokonanym"

avatar
ipkuser

09.10.2017 14:47

0

hehe.. jego "let's get ready to rumble" wyjątkowo pasowało by do ostatnieg GP Singapuru :-)

avatar
ipkuser

08.10.2017 21:15

0

nie wszystko to PR.. Lewis za każdym razem wychwala wspaniałych kibiców i niesamowity tor i to jest PR ale czy nie wiecie, że oni (kierowcy) w zdecydowanej większości znają się od wielu lat i często się lubią/są "znajomymi" lub chociaż darzą szacunkiem? dla większości ludzi większą przyjemność daje fakt pokonania kogoś po "dobrej" walce a nie w wyniku np. kontuzji/walkowera przeciwnika? jak w tenisie ktoś niechcący zagra na net, a piłka spadnie zaraz za siatką to też się rzuca przeciwnikowi "sorry".. i tyle - gra się dalej..

avatar
ipkuser

08.10.2017 20:56

0

panowie, sam Max w rozmowie/wywiadzie w Sky powiedział, że nie ma/było żadnego problemu i ze to nie wpłynęło na wynik wyścigu. zwrócił uwagę na fakt, że Lewis miał problemy z jazdą za innym bolidem i dla tego trwało to (zbliżanie się do dublowania) trochę dłużej i że gdyby nie byli przyblokowani to nie miał szans zbliżyć się do Lewisa. poza tym Alonso przepuścił Maxa pod koniec następnego łuku od miejsca (nawrotu) w którym przepuszczał Lewisa..

avatar
ipkuser

08.10.2017 20:45

0

niezależnie od wszystkiego, kara mająca wpływ na wynik mistrzostw nie może być nakładana za sprawy nie związane bezpośrednio z tym co się dzieje na torze. za takie występki powinny być przewidziane kary "administracyjne" (np. finansowe, nakazujące złożenie przeprosin lub udziału w jakiś akcjach FIA/organizatora związanych np. z bezpieczeństwem itp) powinny być też podane szczególnie przypadki w których można w ogóle odstąpić od karania.. osobiście uważam, że ta kara jest idiotyczna w takiej formie

avatar
ipkuser

07.10.2017 14:02

0

na twitterze jest - Jo sam napisał

Przejdź do wpisu Renault nie awansowało do Q3

avatar
ipkuser

07.10.2017 13:22

0

Joylon jednak odchodzi z Renault! A GP Japonii będzie jego ostatnim (w Renault)..

Przejdź do wpisu Renault nie awansowało do Q3

avatar
ipkuser

03.10.2017 15:26

0

@2. mała uwaga: Pat Symonds do końca 2016 r. był dyrektorem technicznym w Williamsie (od sierpnia 2013)

avatar
ipkuser

22.09.2017 11:54

0

Trochę dziwne dla mnie jest, że pałąk/mocowanie nie przechodzi przez dwa rodzaje testów - statyczny (jak ten) i dynamiczny - symulujący uderzenie np. koła.. Trudno mi sobie wyobrazić sytuację na torze, w której oddziaływanie na pałąk i mocowanie trawo by trzy minuty (nasilało by się przez 3 minuty) - zwykle to są ułamki sekund..

avatar
ipkuser

14.09.2017 14:56

0

taki kręgosłupik ;-)

avatar
ipkuser

27.08.2017 22:46

0

Palmer pechowo, ale wciąż 13 na 16 którzy dojechali..

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu