WYNIKI Jerez [ 11 lutego 2010 ]
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Okr. |
---|---|---|---|---|
1 | K.Kobayashi | BMW Sauber | 1:19.950 | 103 |
2 | S.Buemi | Toro Rosso | 1:20.026 | 121 |
3 | J.Button | McLaren | 1:20.618 | 83 |
4 | N.Hulkenberg | Williams | 1:20.629 | 67 |
5 | V.Liuzzi | Force India | 1:20.754 | 80 |
6 | M.Schumacher | Mercedes | 1:21.083 | 124 |
7 | F.Alonso | Ferrari | 1:21.424 | 129 |
8 | R.Kubica | Renault | 1:22.003 | 103 |
9 | M.Webber | Red Bull | 1:22.043 | 99 |
10 | T.Glock | Virgin Racing | 1:29.964 | 11 |
Kobayashi dyktuje tempo w Jerez
Podczas drugiego dnia testów w Jerez, zespołom dopisywała pogoda, a tor praktycznie przez cały czas umożliwiał jazdę na gładkim ogumieniu. Najszybszy czas dnia, 1:19,950, zanotował pod sam koniec sesji Kamui Kobayashi z ekipy BMW Sauber.Kolejne pół sekundy wolniej pojechał dzisiaj mistrz świata, Jenson Button, zasiadający za kierownicą McLarena MP4-25, a czwarty był Nico Hulkenberg (Williams).
Prognozy pogody dla Jerez zapowiadają na jutro i po jutrze powrót deszczowej aury, tak więc większość ekip starała się do maksimum wykorzystać dzisiejsze, dobre warunki pogodowe, co można było zaobserwować po liczbie okrążeń pokonywanych przez zawodników.
Najaktywniejszym na torze okazał się Fernando Alonso, który łącznie pokonał dzisiaj 129 okrążeń, na jednym z przejazdów wykonując aż 48 kółek. Hiszpan ostatecznie zajął 7 miejsce za Vitantonio Liuzzim i Michaelem Schumacherem. Pomiędzy tym ostatnim a najszybszym na torze Kobayashim na godzinę przed zakończeniem testów doszło do niegroźnej kolizji.
Robert Kubica, który dzisiaj na torze zastępował Witalija Pietrowa pokonał 103 okrążenia, kończąc dzień na 8 miejscu, przed Markiem Webberem oraz Timo Glockiem, który rano zniszczył przednie skrzydło. Ze względu na brak części zapasowych jego ekipa (Virgin Racing) musiała zakończyć testy przed czasem.
Rano pech dopadł także Nico Hulkenberga, który zatrzymał się na torze z powodu awarii układu hydraulicznego. Z kolei na kilka minut przed zamknięciem toru posłuszeństwa odmówił także McLaren MP4-25 Jensona Buttona.
Jutro kolejny dzień testów. Wśród testujących kierowców nastąpią większe roszady. Wkrótce więcej informacji.
komentarze
1. Gosu
1st :)
2. feels3
Sauber na czele!
Red Bull tuż za Renią!
Oj będzie siwy dym w komentarzach!
"Renia robi zasłonę dymną!" , "Nie nie robi, jest słaba"
Pozdrawiam oczekując na Bahrajn :D
3. matty77
ludzie to tylko testy... na razie nie wiadomo jeszcze jaki jest układ stawki...
4. Ra-v
Ta rzekoma awaria Buttona to pewnie pic na wode czyli sprawdzenie jakichs systemow, dziwne ze zatrzymal sie akurat na koncu sesji.
Renault ani nikt inny nie robi zadnych zaslon dymnych, to jakis totalny kretynizm, po prostu testuja co innego/maja wiecej pliwa czy cos w tym stylu, ale nie zadne zaslony dymne...
5. david9
coś mi sie ten truteń Renault nie widzi no ale niema sie co w sumie spodziewać czekamy na dalsze testy i quale w Bahrajnie. Narazie jestem z deka pesymistyczny
6. REDY
zamienili kubice dziś z pietkiem bo wiedzieli że jutro znowu desz i pojutrze więc kubica by nie pojeździł a tak sobie potestował, szkoda vr ale części trzeba mieć :)
7. figo7
Wykładnią kto jest na jakim miejscu w szeregu dowiemy się po 1GP a nie po testach wyluzujcie ziomy
8. REDY
jest tyle kretyńskich telewizji na satelicie szkoda że nikt nie pokazuje testów, tych co to nie interesuje to mają pilota, a i tak większość w robocie cały dzień, a fani mieli by coś od życia teraz jak nie ma sezonu wyścigowego :) co nie?
9. chlebekf1
no to skoro reno slabe to rownie RBR i te inne beda tez z tylu
10. kaaarol
@8. REDY. Też tak uważam, ale myślę, że żadnej telewizji by się to nie opłacało. Bo testów na pewno wiele osób by nie oglądało, reklam tam żadnych na torze pewnie nie ma. A zamontowanie tych wszystkich kamer, liczenie czasów i inne to za duży wydatek...
11. fezuj
5. david9 - zimno jest to i truteń nieco nieruchawy- słoneczko
w Bahrajnie przygrzeje to i truteń werwy nabierze .
Tak po prawdzie to bardziej Renia przypomina szerszenia :)
12. kaaarol
@9.chlebek - hehe znalazł się pierwszy, który uważa testy za wiarygodną informację. Przypominam, że w zeszłym roku w pierwszych testach wygrywało Toro Rosso i (!) Bmw Sauber. Więc nie mówcie że w zeszłym roku na testach rządził Brawn bo "rządził" tylko w ostatnich - marcowych - testach.
13. Potejt
Virgin szaleje ;)
14. Ra-v
12. A jak mieli rzadzic wczesniej skoro nie bylo ich wtedy na testach...
15. skidmarks
4. Ra-v - Nie testy są tutaj wytłumaczeniem . Słaby bedzie bolid jak już ogłosili oficjalnie że w połowie sezonu bedzie nowszy model.
16. RowerKibica
@kaaarol z Torro Rosso to nieco przesadziłeś;) Póki co Renault, nie ma awarii, a to dobry znak.
17. chlebekf1
12 ale dowalil ja to napisalem bo tam juz pojawily sie komentarze ze reno slabe a skoro rbr za reno to slabszy nie tak wynika z wypowiedzi tych co twierdza ze reno jest slabe zle mnie po prostu zrozumiales
18. kamilus
Duza sensacja by bylo jagby Sauber i Toro Rosso by dolonczylo do walki o podium w tym sesonie
19. chlebekf1
15 kazdy zepol w polowie sezonu praktycznie wprowadza wersje b tylko ze to jest ten sam bolid tylko ze praktycznie wszystko powynmieniane cos w stylu RBR 2009
20. Ra-v
18 zakladajac ze tak bedzie choc ja w to nie wierze, to po paru wyscigach zostanie im tylko walka o punkty, bo BMW jak sie bierze za rozwijanie bolidu to efekt jest odwrotny do pozadanego a STR najzwyczzajniej nie ma kasy, zeby utrzymac tempo rozwoju najlepszych ;]
21. skylinedrag
teraz już na skórze czuję komenty w stylu "Toro Rosso na mistrza", "czyżby Sauber wyprodukował superbolid" ,"renia będzie obstawiała koniec stawki" albo "F30 zalane na maksa", "Red Bull w tym roku niewypałem"
22. maciejoo
Witam. Ładnie Kobayashi pocisnął :) testy są testami. Wszystko się wyjaśni w Bahrajnie. :)
23. Vlad Tepes
Po pierwszych startach Kobiego pisałem że jest dobrze zapowiadającym się zawodnikiem i tak jak widać jest.Ma chłopak temperament, nie to co kamikadze Nakajima.Wg mnie w tym sezonie będzie czarnym koniem zawodów,może nie odrazu mistrzem,ale będzie niezłym rozgrywający w stawce
24. chlebekf1
21 wyjoles mi to z ust
25. krzyHc
Z tego co widac reno napewno nie pokazuje swojego calego potencjalu wyobrazacie sobie ze kobayashi z saubera bylby na qwalfikacjach o ponad 2sek szybszy od Kubicy bo ja nie. Gdy by reno chcialo byc pierwsze dzisiaj na tastach to napewno by bylo, najwyrazniej nie chca bo po co. Sezon F1 rozpoczyna sie w marcu trzeba jescze troche poczekac!!!
26. feels3
@25 dobrze gada - polać mu, ale tak dużo polać żeby rano wstał i nie pamiętał tego co mówił, bo po co :)
27. chlebekf1
a jak ogladalem filmik z testow i bylo poruwnanie ferrari i reno to bylo slychac jak reno nie dociaga na maxa obrotow z tego co bylo slychac rozniaca miedzy ferrari a reno wynosila jakies 500 obrotow
28. cummulus
nikt nie wie tak naprawde jak zatankowane sa bolidy i jakie podzespoly czy ustawienia sa w danym momencie testowane. Roznica w czasach miedzy pierwszym i ostatnim kierowca jest bardzo duza (nie liczac oczywiscie GLO, ktory dal odrobinke ciala.) Niewyobrazam sobie takich roznic w wyscigu. Nie przejmowalbym sie zbytnio testami choc fajnie by bylo zobaczyc KUB na pierwszym miejscu.
29. Skalpel_amg
Oczywiscie to ze na poprzenich stintach przy dlugich wyjazdach Kobayashi robil po 1:23, a to ze na ostatnim 1:19, to pewnie wczesniej sie rozgrzewal. Dla Porownania na dlugi stintach Kubica i Ferdek robili kolka slabsze od swoich najlepszych o ok 0.2-0.5s gorsze, wiec to chyba jednak cos pokazuje. Zastanowcie sie, te testy nic nie pokazuja, jak Toro Rosso, ktore bazuje na RBR, moze byc od niego szybsze o tyle czasu... Pewnie ten silnik Ferrari to taki dopalacz.
30. frg1pl
Testy testami ale dla mnie powoli układ sil się rysuje. Ciekawe jak twarda pupę ma BMW - cały czas ja kopia :).
31. frostt
szukasz sponsora, pokaż że jesteś szybki...na testach.
32. ris
No i wychodzi na to ,że Sauber dobrze odrobił lekcje;-)))
Poderzewam że będą bardzo konkurencyjni.
33. antos05
Kobayashi dyktuje tempo w Jerez.................
szkoda że kempa007 nie napisał że razem z nim dyktują tempo Buemi i Hulkenberg:) Trochę zdrowego rozsądku w tytułowaniu newsów.
34. Skalpel_amg
Piszecie, ze będzie ciekawie, bo Sauber i Toro Rosso, beda mocne, a geniusze sa coraz slabsi, po kwalifikacjach w Bahrajnie wroce sobie do tego tematu, i zobacze kto nadal podtrzymuje swoje tezy.
35. Vlad Tepes
27. chlebekf1/ Gdzie ogladales filmik?napisz linka
36. Skalpel_amg
27. chlebekf1
Wlasnie, bo jestem ciekawy, czy da sie przy 17000-18000 zauwazyc roznice w obrotach, na bank sie da, tylko jestem ciekawy czy mam taki "dar" :D
37. lechu55
Toro Rosso, BMW i Williams radząsobie bardzo dobrze ale mysle ze teamy takie jak Ferrari Renault czy RedBull testowaly dzis rozne ustawienia nie koniecznie pozwalające na krecenie tak dobrych czasow. Tak to juz jest na testach.
38. chlebekf1
wpisz na youtube testy f1 2010 i poogladaj i znajdz fil gdzie jest reno a potem wtym samym zakrecie jest ferrari i usłyszysz roznice
39. Skalpel_amg
To moze po prpstu Renault jest w tym zakręcie wolniejsze
40. jar188
Uważa,że cenzura mediów to najlepszy wynalazek wszechczasów który powinien znaleźć szerokie zastosowanie na współczesnych forach internetowych!!!
41. jakub_13
Kobayashi mógł mieć też mniej paliwa w baku,a przecież czas wykręcił pod koniec testów
42. Xellos
BMW wymiata :) Brawo dla nich, szczególnie za zatrudnienie KOB'a. To naprawdę dobry kierowca. Nie twierdzę wcale, że pokonają Ferrari czy Merca. Wręcz odwrotnie. Ale myślę, że spokojnie będą walczyć w środku z Renault czy Torro Rosso co będzie niezłym sukcesem dla ekipy, która miała zostać na lodzie.
43. Big master
@42 Xellos
Zgadzam sie, Sauber może nie powalczy na czele stawki, ale w środku stawki z powodzeniem będzie mógł rywalizować z takimi zespołami jak reno czy williams.
Wcale nie będę zdziwiony jeśli okażę się, że Sauber jest lepszy od reno.
To dobry zespół, ze świetnym zapleczem technologicznym. W zeszłym sezonie nie popisali sie, ale tylko dlatego, że skupili sie na KERS.
44. fabian
Kempa007, daj jakąś większą fotkę samuraja!
45. bullit34
Zgadzam się iż BMW zrobiło dobrze zatrudniając japończyka, ale daleki jestem ocenianiu zespołów i kto będzie na topie w Bahrajnie, testy są po to by sprawdzić co jest ok a co jest do poprawienia bądź wogóle nie zdaje egzaminu. A to że dziś triumf odniosło bmw to nie wiele znaczy na pierwszych testach w tym roku przypominam że to ferrari żądzilo a dziś jakoś w tyle stawki. Więc reasumując zobaczymy co wydarzy się w weekend 13 i 14 marca to właśnie wtedy zobaczycie kto jest na topie a kto ciągnie się z tyłu stawki.
46. cyk
Dla RB to tak naprawde pierwszy dzień testowy więc czego się spodziewaliście ??? Układ stawki napewno w jakis sposób się rysuje ale to tylko na początek bo w trakcie sezonu wszystko pewnie się zmieni. Ja stawiam na początek na Mclarena, RB i Ferrari. Nie mam pojęcia w jakiej formie beddzie mercedes ale patrząc na skład kierowców na początek nie wróżę najlepiej (rosberg to raczej "sredniak" a szumi bedzie potrzebował troszke czasu) Czasy TR to raczej ilosc paliwa na pokładzie. Sauber jest dośc szybki ale te czasy to też dzieło paliwa (jeżeli sie nie myle to KOB dziś przez cały dzień był z tyłu dopiero na sam koniec zrobił taki czas więc wniosek jest prosty) Co do Renault sie nie wypowiadam bo sam nie wiem w jakiej są formie(mam nadzieje że w dobrej)
Więcej będziemy wiedzieć na przełomie luty/marzec a wszystko jeżeli się nie myle 14 marca ok. godziny 15.45
47. fabian
Cosik mi się wydaje, że wielu bossów będzie sobie pluło w brodę że go nie zaangażowali :)
48. Punksnotdead
eh, ta cholerna niepewność ;)
49. lygens
podobno najwieksza uzyskana predkosc podczas tych testow to 270,7 no prosze was ,na jakim torze podczas wyscigu bolidy osiagaja tak mala predkosc-TO SA TYLKO TESTY
50. Budyn_F1
Robert pokonal duzo okrazen Renault musialo ciezko pracowac nad bolidem.
51. Dagmara_W
te ustrki niekotorych bolidow sa niepokojace.. ale maja jeszcze czas na poprawki wiec pewnie sie jescze trochu zmieni,, zebrali duzo informacjii sadzac po ilosci okrazen.. dobrze sobie radzi bmw sauber.. niby do testy ale widac ze bmw ma czego zalowac.. renault moze sie pochwalic niezaodoscia odpukac,, niech 11 bedzie szczesliwe
52. Cwirs
Proste, ze Kubica miecie. Gosc ma wysoki poziom inteligencji, czego nie mozna powiedziec o innych :] Polska !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
53. golzib2
coraz bardziej mnie wkurza czytanie komentarzy na tym portalu. Mam nadzieję, że prawdziwi fani przestaną pisać ( dopuki to się nie zmieni) i przejdą do konkurencji. TO NIE JEST AKCJA PRZECIW FORMULA1, tylko przeciw buractwu
54. a31
test , testem, ale... no właśnie zawsze jest to ale, czy Renault faktycznie jest słabe, czy Kubica i team starają się wszystko dograć do końca. Nie wydaje mi się aby nie chcieli pokazać, że w tym sezonie będą się liczyć. Dlatego wyniki testów są niepokojące. Większość zespołów pokazało co potrafią ich bolidy, Renault na razie zamyka stawkę. Coś mi się wydaje, a już pisałem, że BMW włożyło kupę roboty w bolid i odeszło, ale jak wszyscy wiemy nie do końca nazwa została. Sercem jestem tam gdzie Robert i wierzę w Renault!
55. matibak
A ja już mam dosyć tego gdybania...:-) Dzisiaj jeździli z różną ilościa paliwa i nic rewelacyjnego nie pokazali. Przyzwyczajmy się, że są w środku stawki i będą walczyć o miejsca 6 do 10. Może później uda się coś więcej...
56. golzib2
54. a31. Chłopie zwolnij. Jaka większość zespołów? jeszcze wczoraj Pisaliście że Red będzie faworytem, a tu niespodzianka - jest za Renault :) Proszę nie panikujcie bo jest OK
57. matibak
Przy okazji nie wiecie czy jest strona, na której można zobaczyć ile okrążeń miały poszczególne stinty i jakie czasy były na poszczególnych okrążeniach????
58. a31
golzib.2. o.k - jeśli do końca testów "coś" pokażą, to jestem skłonny zarazić się twoim optymizmem.
59. golzib2
może to nie jest wielki optymizm, ale ujadanie nie jest wskazane. Czytam trochę i śledzę wynikik testów na stronie poświęconej Renault ( franuskiej) i tam żabojady tak nie kwękają a o Robercie piszę w superlatywach :)
60. golzib2
i jeszcze jedno, czy Znasz plan rozwoju R30?
61. golzib2
i jeszcze jedno 58. a31, co niby mają pokazać do końca testów ? że potrafią zrobić kólko szybko? to jest wyznacznik tempa wyścigowego? Goście robią swoje i niech tak zostanie. Ich dzieło ocenimy po pierwszym wyścigu OKI ?
62. a31
golzib2-masz rację, wszystko przed nami. Pierwsze GP już niedługo, to wszystko wyjaśni.
63. golzib2
dzięki a31, o to właśnie chodzi
64. golzib2
ale też pamietam GP Australii, tam sie działo dużo ( jak pamietamy) a potem układ się zmienił troszeczkę
65. ciniak11
OK.Testy testami ale jednak cos to znaczy, Rok temy ja Brawn wygrywał testy tez wszyscy mowili ze to tylko testy a co sie pozniej działo to wiadomo
66. azazel
Filmiki z wczoraj i dziś:
http:// www.youtube.com/user/ yossidlr#p/u/5/Mhjr8A3o7p8
http:// www.youtube.com/ watch?v=j2nUAeF-nuk
http:// www.youtube.com/ watch?v=xTQflzH2amU
http:// www.youtube.com/ watch?v=VRP2HxzPm14
http:// www.youtube.com/ watch?v=h3n4ga35fSg
http:// www.youtube.com/ watch?v=qfLoH401Ne0
67. golzib2
a czy ktoś piszący o dominacji Brawna w zeszłym sezonie zastanawia się nad tym że dominowali, bo zagrali vabank i zapodali dyfuzory?. Jakoś potem w trakcie sezonu nie dominowali
68. golzib2
widzę, że towarzystwo krzykaczy poszło spać, w sumie jest późna godzina a dziecio o tej godzinie śpią :)
69. golzib2
...jednak zespół już od dawna jest skoncentrowany na sezonie 2010 i jestem pewien, że idziemy w dobrym kierunku. Nawet jeśli rozpoczniemy sezon w środku stawki, to jestem pewien, że z biegiem czasu dojdziemy czołówkę....
RK
70. fan massy
Jutro Massa testuje nowe Ferrari. Ciekawe jak mocno będzie padać w Jerez
71. golzib2
dla wszystkich tak samo
72. saint77
prawda jest taka, że pierwszy wiarygodny pogląd na możliwości bolidów będziemy mieli po pierwszych kwalifikacjach w sobotę przed GP Bahrajnu.
I tyle. Teraz sobie testują, sprawdzają, poprawiają i zmieniają.
Ale żaden zespół i kierowca nie odpuści Q i każdy pojedzie na maksa, bo poza zespołem BMW-Sauber po dyrekcją Dr Mario w zeszłym sezonie wszyscy wiedzieli, że pozycja startowa jest niezwykle ważna:) Tylko BMW nie zrozumiało do końca tej prostej prawdy, do samego końca konsekwentnie trzymając się błędnej taktyki "na ostatnią chwilę i może się uda".
Tak więc zobaczymy w sobotę po Q.
Wierzę w Roberta i jego talent.
73. freeqstyler
Oj, pan Branson pewnie nie był zachwycony.
74. grabin
Powtarzam post z innego artukułu - tu chyba lepiej pasuje. Na przedostatnim filmie z komenta 66.azazel widać błędy konstrukcyjne przedniego skrzydła. Timo zaczyna dohamowywać (0:14) i skrzydło się najpierw łamie w pół a chwile potem już wleczone po asfalcie wpada pod koła. I co za team wybiera się na testy bez zapasowego skrzydła - części bolidu najbardziej narażonej na uszkodzenia??? Oj coś mi sie wydaje że to Branson ubierz kieckę z napisem Air Asia.
75. cyk
Prawda może być taka że pierwszy wyścig wszytskiego jeszcze nie pokaże :) Pewnie jak zwykle prawdziwy układ sił mocno zarysuje się od wyścigów w Europie :)
Mnie mocno ciekawi rywalizacja kierowców w jednym zespole
Najciekawiej zapowiada się rywalizacja Button, Hamilton. Ja stawiam na Lewisa choć mam nadzieje że Jenson będzie lepszy (może mu rzeczywiście przepisy będą sprzyjać) ale rozsąd niestety mówi Hamilton :/
W Ferrari też może być ciekawie. Massa napewno jest słabszym kierowcą od F.A ale chłopak z sezonu na sezon jest lepszy a motywacja jaką teraz posiada jest ogromna więc możę da rade. Stawiam na Alonso i raczej to on jednak będzie lepszy
Pojednek polvs rus będzie bez historii :) mam nadzieje że " dziadek" M.Sch pokaże Rosbergowi jak sie jeździ podobnie jak Rubens Nico
PS: Co do Virgin to ja od samego początku mówiłem że konstrukcja nie wygląda na zbyt udaną i widać akurat tutaj się nie myliłem a kolorystyka wcale nie taka wspaniała bo wg wręcz okropna nawet chyba narazie najgorsza (nie licze Lotusa bo tam są tradycyjne barwy)
76. anezobt1
tez tak mysle ja poprzednik 75 poniewaz rok temu kubica w bmw w australi mogl wygrac gdyby njie wypadek z vettelem 2 okrazenia przed meta a pozniej co sie okazalo bmw byle co zbudowalo wiec pierwsze wsycig takie sobie bedaprzynajmniej pierwsze 2 ale czekaj prawie 4 miesiace na 1 wyscig nei wwazne czy interesujacy czy nie musze ogladac ;)
77. Skalpel_amg
Tak też do końca nie możecie pisać, bo do momentu wypadku, Kubica miał bardzo dużo szczęścia, taktyka startu ma miękkich oponach byłaby totalną klapą gdyby nie to, że pojawił się SC. Reszta konczyla na miekkich gdy juz nie bylo SC, i Robert byl najszybzy. Prawda jest też taka, że BMW (robert) w Australii było tylko za zespolami z wielopoziomowym dyfuzorem.
78. nowyziomal
chciałbym zauwazyc ze nie zawsze kierowca z fastest lap wygrywa wyscig pozatym kazdy tor inaczej odpowiada danemu bolidowi bo jerez nie jest zbyt wymagajace i 100 kółek tutaj odpowiada 60-70 na torach f1
79. radosny
74. grabin- mnie się wydaje mało prawdopodobne żeby nie mieli zapasowego skrzydła. Już bardziej prawdopodobne, że nie do końca wiedzieli w czym problem i nie chcieli ryzykować totalnej kompromitacji gdyby sytuacja powtórzyła się jeszcze raz. Ten bolid Virgin to musi być prawdziwy majstersztyk konstrukcyjny...:))) Może potem będą odpadać inne części....
80. Look_a
Mnie się wydaje, że wiele osób juz zapominało testy sprzed roku, bdzie Brown i RedBull chyba królowały. Też słyszało się ciągle gadki, że to dla sponsorów i tylko na testy a BMW Sauber daje "zasłonę dymną" . Prawda okazała się bolesna...... I potwierdziła wyniki z testów niestety....
81. Look_a
Przypomnijcie sobie i wyjmijcie z archiwum news z 16-03-2009 i komentarze do niego.
82. patrolek23
Pisałem, że Sauber namiesza. Jak narazie się sprawdza. Sauber to mój faworyt do tytułu mistrzostw konstruktorów. Kierowcy są wyczesani.
83. Droit
80. Brawny nie dotarly bodajze na pierwsze testy w ogole.
84. Czopek
jakie BMW Sauber? o czym oni pisza? nie ma BMW i juz nie bedzie...!!!!
85. Renault F1 Team
84. Czopek- chłopie, ogarnij się, interesujesz się F1 czy tylko spamujesz tutaj? ile razy można mówić, że Sauber zgłosił się d sezonu 2010 z nazwą BMW Sauber i jej nie zmienią...
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz