WYNIKI Jerez [ 11 lutego 2010 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 K.Kobayashi BMW Sauber 1:19.950 103
2 S.Buemi Toro Rosso 1:20.026 121
3 J.Button McLaren 1:20.618 83
4 N.Hulkenberg Williams 1:20.629 67
5 V.Liuzzi Force India 1:20.754 80
6 M.Schumacher Mercedes 1:21.083 124
7 F.Alonso Ferrari 1:21.424 129
8 R.Kubica Renault 1:22.003 103
9 M.Webber Red Bull 1:22.043 99
10 T.Glock Virgin Racing 1:29.964 11

komentarze
  • 55. matibak
    • 2010-02-11 20:33:51
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    A ja już mam dosyć tego gdybania...:-) Dzisiaj jeździli z różną ilościa paliwa i nic rewelacyjnego nie pokazali. Przyzwyczajmy się, że są w środku stawki i będą walczyć o miejsca 6 do 10. Może później uda się coś więcej...

  • 56. golzib2
    • 2010-02-11 20:44:15
    • *.244.210.66

    54. a31. Chłopie zwolnij. Jaka większość zespołów? jeszcze wczoraj Pisaliście że Red będzie faworytem, a tu niespodzianka - jest za Renault :) Proszę nie panikujcie bo jest OK

  • 57. matibak
    • 2010-02-11 20:44:22
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Przy okazji nie wiecie czy jest strona, na której można zobaczyć ile okrążeń miały poszczególne stinty i jakie czasy były na poszczególnych okrążeniach????

  • 58. a31
    • 2010-02-11 21:00:49
    • *.gecon.com.pl

    golzib.2. o.k - jeśli do końca testów "coś" pokażą, to jestem skłonny zarazić się twoim optymizmem.

  • 59. golzib2
    • 2010-02-11 21:09:20
    • *.244.210.66

    może to nie jest wielki optymizm, ale ujadanie nie jest wskazane. Czytam trochę i śledzę wynikik testów na stronie poświęconej Renault ( franuskiej) i tam żabojady tak nie kwękają a o Robercie piszę w superlatywach :)

  • 60. golzib2
    • 2010-02-11 21:11:28
    • *.244.210.66

    i jeszcze jedno, czy Znasz plan rozwoju R30?

  • 61. golzib2
    • 2010-02-11 21:17:13
    • *.244.210.66

    i jeszcze jedno 58. a31, co niby mają pokazać do końca testów ? że potrafią zrobić kólko szybko? to jest wyznacznik tempa wyścigowego? Goście robią swoje i niech tak zostanie. Ich dzieło ocenimy po pierwszym wyścigu OKI ?

  • 62. a31
    • 2010-02-11 21:19:21
    • *.gecon.com.pl

    golzib2-masz rację, wszystko przed nami. Pierwsze GP już niedługo, to wszystko wyjaśni.

  • 63. golzib2
    • 2010-02-11 21:20:41
    • *.244.210.66

    dzięki a31, o to właśnie chodzi

  • 64. golzib2
    • 2010-02-11 21:21:55
    • *.244.210.66

    ale też pamietam GP Australii, tam sie działo dużo ( jak pamietamy) a potem układ się zmienił troszeczkę

  • 65. ciniak11
    • 2010-02-11 21:23:36
    • *.warszawa.vectranet.pl

    OK.Testy testami ale jednak cos to znaczy, Rok temy ja Brawn wygrywał testy tez wszyscy mowili ze to tylko testy a co sie pozniej działo to wiadomo

  • 66. azazel
    • 2010-02-11 21:25:51
    • *.chelm.mm.pl

    Filmiki z wczoraj i dziś:
    http:// www.youtube.com/user/ yossidlr#p/u/5/Mhjr8A3o7p8
    http:// www.youtube.com/ watch?v=j2nUAeF-nuk
    http:// www.youtube.com/ watch?v=xTQflzH2amU
    http:// www.youtube.com/ watch?v=VRP2HxzPm14
    http:// www.youtube.com/ watch?v=h3n4ga35fSg
    http:// www.youtube.com/ watch?v=qfLoH401Ne0

  • 67. golzib2
    • 2010-02-11 21:26:30
    • *.244.210.66

    a czy ktoś piszący o dominacji Brawna w zeszłym sezonie zastanawia się nad tym że dominowali, bo zagrali vabank i zapodali dyfuzory?. Jakoś potem w trakcie sezonu nie dominowali

  • 68. golzib2
    • 2010-02-11 21:35:51
    • *.244.210.66

    widzę, że towarzystwo krzykaczy poszło spać, w sumie jest późna godzina a dziecio o tej godzinie śpią :)

  • 69. golzib2
    • 2010-02-11 21:40:55
    • *.244.210.66

    ...jednak zespół już od dawna jest skoncentrowany na sezonie 2010 i jestem pewien, że idziemy w dobrym kierunku. Nawet jeśli rozpoczniemy sezon w środku stawki, to jestem pewien, że z biegiem czasu dojdziemy czołówkę....
    RK

  • 70. fan massy
    • 2010-02-11 21:41:46
    • *.147.170.42.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Jutro Massa testuje nowe Ferrari. Ciekawe jak mocno będzie padać w Jerez

  • 71. golzib2
    • 2010-02-11 21:44:10
    • *.244.210.66

    dla wszystkich tak samo

  • 72. saint77
    • 2010-02-11 21:47:52
    • *.ssp.dialog.net.pl

    prawda jest taka, że pierwszy wiarygodny pogląd na możliwości bolidów będziemy mieli po pierwszych kwalifikacjach w sobotę przed GP Bahrajnu.
    I tyle. Teraz sobie testują, sprawdzają, poprawiają i zmieniają.
    Ale żaden zespół i kierowca nie odpuści Q i każdy pojedzie na maksa, bo poza zespołem BMW-Sauber po dyrekcją Dr Mario w zeszłym sezonie wszyscy wiedzieli, że pozycja startowa jest niezwykle ważna:) Tylko BMW nie zrozumiało do końca tej prostej prawdy, do samego końca konsekwentnie trzymając się błędnej taktyki "na ostatnią chwilę i może się uda".
    Tak więc zobaczymy w sobotę po Q.
    Wierzę w Roberta i jego talent.

  • 73. freeqstyler
    • 2010-02-11 21:49:54
    • *.opera-mini.net

    Oj, pan Branson pewnie nie był zachwycony.

  • 74. grabin
    • 2010-02-11 22:08:20
    • *.range86-144.btcentralplus.com

    Powtarzam post z innego artukułu - tu chyba lepiej pasuje. Na przedostatnim filmie z komenta 66.azazel widać błędy konstrukcyjne przedniego skrzydła. Timo zaczyna dohamowywać (0:14) i skrzydło się najpierw łamie w pół a chwile potem już wleczone po asfalcie wpada pod koła. I co za team wybiera się na testy bez zapasowego skrzydła - części bolidu najbardziej narażonej na uszkodzenia??? Oj coś mi sie wydaje że to Branson ubierz kieckę z napisem Air Asia.

  • 75. cyk
    • 2010-02-11 22:18:32
    • *.tktelekom.pl

    Prawda może być taka że pierwszy wyścig wszytskiego jeszcze nie pokaże :) Pewnie jak zwykle prawdziwy układ sił mocno zarysuje się od wyścigów w Europie :)

    Mnie mocno ciekawi rywalizacja kierowców w jednym zespole
    Najciekawiej zapowiada się rywalizacja Button, Hamilton. Ja stawiam na Lewisa choć mam nadzieje że Jenson będzie lepszy (może mu rzeczywiście przepisy będą sprzyjać) ale rozsąd niestety mówi Hamilton :/
    W Ferrari też może być ciekawie. Massa napewno jest słabszym kierowcą od F.A ale chłopak z sezonu na sezon jest lepszy a motywacja jaką teraz posiada jest ogromna więc możę da rade. Stawiam na Alonso i raczej to on jednak będzie lepszy
    Pojednek polvs rus będzie bez historii :) mam nadzieje że " dziadek" M.Sch pokaże Rosbergowi jak sie jeździ podobnie jak Rubens Nico

    PS: Co do Virgin to ja od samego początku mówiłem że konstrukcja nie wygląda na zbyt udaną i widać akurat tutaj się nie myliłem a kolorystyka wcale nie taka wspaniała bo wg wręcz okropna nawet chyba narazie najgorsza (nie licze Lotusa bo tam są tradycyjne barwy)

  • 76. anezobt1
    • 2010-02-11 22:24:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tez tak mysle ja poprzednik 75 poniewaz rok temu kubica w bmw w australi mogl wygrac gdyby njie wypadek z vettelem 2 okrazenia przed meta a pozniej co sie okazalo bmw byle co zbudowalo wiec pierwsze wsycig takie sobie bedaprzynajmniej pierwsze 2 ale czekaj prawie 4 miesiace na 1 wyscig nei wwazne czy interesujacy czy nie musze ogladac ;)

  • 77. Skalpel_amg
    • 2010-02-11 22:32:05
    • *.szczecin.mm.pl

    Tak też do końca nie możecie pisać, bo do momentu wypadku, Kubica miał bardzo dużo szczęścia, taktyka startu ma miękkich oponach byłaby totalną klapą gdyby nie to, że pojawił się SC. Reszta konczyla na miekkich gdy juz nie bylo SC, i Robert byl najszybzy. Prawda jest też taka, że BMW (robert) w Australii było tylko za zespolami z wielopoziomowym dyfuzorem.

  • 78. nowyziomal
    • 2010-02-12 02:48:26
    • *.sgyl.cable.virginmedia.com

    chciałbym zauwazyc ze nie zawsze kierowca z fastest lap wygrywa wyscig pozatym kazdy tor inaczej odpowiada danemu bolidowi bo jerez nie jest zbyt wymagajace i 100 kółek tutaj odpowiada 60-70 na torach f1

  • 79. radosny
    • 2010-02-12 03:05:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    74. grabin- mnie się wydaje mało prawdopodobne żeby nie mieli zapasowego skrzydła. Już bardziej prawdopodobne, że nie do końca wiedzieli w czym problem i nie chcieli ryzykować totalnej kompromitacji gdyby sytuacja powtórzyła się jeszcze raz. Ten bolid Virgin to musi być prawdziwy majstersztyk konstrukcyjny...:))) Może potem będą odpadać inne części....

  • 80. Look_a
    • 2010-02-12 10:47:40
    • *.csfb.com

    Mnie się wydaje, że wiele osób juz zapominało testy sprzed roku, bdzie Brown i RedBull chyba królowały. Też słyszało się ciągle gadki, że to dla sponsorów i tylko na testy a BMW Sauber daje "zasłonę dymną" . Prawda okazała się bolesna...... I potwierdziła wyniki z testów niestety....

  • 81. Look_a
    • 2010-02-12 11:01:26
    • *.csfb.com

    Przypomnijcie sobie i wyjmijcie z archiwum news z 16-03-2009 i komentarze do niego.

  • 82. patrolek23
    • 2010-02-12 12:44:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pisałem, że Sauber namiesza. Jak narazie się sprawdza. Sauber to mój faworyt do tytułu mistrzostw konstruktorów. Kierowcy są wyczesani.

  • 83. Droit
    • 2010-02-12 13:41:56
    • *.uznam.net.pl

    80. Brawny nie dotarly bodajze na pierwsze testy w ogole.

  • 84. Czopek
    • 2010-02-12 16:14:37
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    jakie BMW Sauber? o czym oni pisza? nie ma BMW i juz nie bedzie...!!!!

  • 85. Renault F1 Team
    • 2010-02-12 16:28:34
    • *.adsl.inetia.pl

    84. Czopek- chłopie, ogarnij się, interesujesz się F1 czy tylko spamujesz tutaj? ile razy można mówić, że Sauber zgłosił się d sezonu 2010 z nazwą BMW Sauber i jej nie zmienią...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo