komentarze
  • 1. Gosu
    • 2010-01-14 10:47:43
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zamiast włazić w dupę Japończykom dopuścili by kilku producentów, tak jak to było kiedyś.

  • 2. REDY
    • 2010-01-14 10:49:41
    • *.pz3-nat.espol.com.pl

    no i mamy już koreańczyków, zaraz się chiny odezwą. powinni zrobić tak że jedną mieszanke robi jedna firma a drugą inna, ograniczyło by to koszta a szanse zespołów byłyby takie same ponieważ i tak każdy zespół musi użyć dwóch mieszanek.

  • 3. Reczek
    • 2010-01-14 10:52:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Gosu- ok tylko po ogłoszeniu wycofania się Bridgestone jak dotąd żadna firma nie jest zainteresowana zabawy w F1. Michelin, Pirelli i reszta wolą inwestować w sporty które mają więcej wspólnego z oponami do zwykłych samochodów. Pozdrawiam

  • 4. devious
    • 2010-01-14 11:18:36
    • *.nplay.net.pl

    @3
    bo nikt nie jest zainteresowany dostarczaniem opon przez kilka sezonów dla 13 ekip - może gdyby można było dostarczać tylko dla 2-3 ekip to by się zgłosiły jakieś firmy...

    a Michelin to chyba "strzelił focha" i dlatego nie chce mieć z F1 nic wspólnego póki co ;)

  • 5. Musashi
    • 2010-01-14 11:18:46
    • Blokada
    • *.korbank.pl

    Są jeszcze Stomil i Dębica!

  • 6. walerus
    • 2010-01-14 11:49:34
    • *.klingspor.pl

    jestem za konkurencją...

  • 7. Kimi Rajdkoniem
    • 2010-01-14 11:52:50
    • *.warszawa.supermedia.pl

    Z oponami to jest największa jazda akurat. Wg mnie powinno być tak, że są do wyboru 4 mieszanki na sucho. Każdy kierowca przed wyścigiem deklaruje użycie dwóch z nich, np po piątkowych testach. Liczba producentów jakby wzrosła też nie byłoby źle

  • 8. siecho
    • 2010-01-14 11:56:04
    • *.146.219.141.ip.abpl.pl

    Powinni pozostawić wolny wybór poszczególnym ekipom F 1. Bo o gustach czy potrzebach się nie dyskutuje : W myśl zasady " jeden woli córkę a drugi teściową "
    [ chyba że jest czterojajeczny ] (((-:

  • 9. MOSTEK
    • 2010-01-14 12:09:18
    • *.centertel.pl

    5 musashi; Tylko ze Stomil to MICHELIN a Dębica to GOOD YEAR

  • 10. Norse
    • 2010-01-14 12:19:54
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Zawsze zostaje DUREX.....satysfakcja gwarantowana. :)

  • 11. RapidWave
    • 2010-01-14 12:22:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    hancooki z lanosów czy kumho z tico?

  • 12. lechart
    • 2010-01-14 12:34:47
    • *.olsztyn.mm.pl

    1.Gosu 8. siecho. Mam podobne zdanie. Aktualnie brakuje konkurencji i firmy nie mają motywacji, a koszty są potężne.Po wprowadzeniu dowolności wyboru firm przez zespoły, dostawa opon do F1 mogła by się stać dużym wyróżnieniem.............., zatem jednoczesną reklamą i gwarancją jakości.

  • 13. Dr Prozac
    • 2010-01-14 13:01:26
    • *.ipartners.pl

    Liczba opon i tak została ograniczona co stało się problematyczne momentami. Nie widze sensu dalszego jej ograniczania, szczególnie ze bolid beda cięższe na początku wyścigu.

    Zgadzam sie z przedmówcami, dopuściliby większą liczbę producentów.
    Pomysł żeby znowu dowolniie teamy mogly wybierac mieszanki też jest dobry imho.

  • 14. gob
    • 2010-01-14 13:03:52
    • Blokada
    • *.zana.trustnet.pl

    niech Michelin wróci i Renault znowu zleje wszystkim dup....o

  • 15. lechu55
    • 2010-01-14 13:07:17
    • *.181.129.250

    Konkurencje wprowadzic - to będzie najlepsze moim zdaniem rozwiąązanie.

  • 16. Dr Prozac
    • 2010-01-14 13:13:37
    • *.ipartners.pl

    3. Reczek: A ja wiem? Trudno ocenić tak naprawdę na podstawie wiedzy jaka posiadamy.
    Ogólnie normalne auta nie jeżdżą na slickach. Le Mans, WTCC, Moto GP - wszędzie slicki. W Moto GP nawet często asymetryczne (jedna storna miększa, druga twardsza) zależnie od toru. Ogólnie parametry odbiegają daleko od normalnych opon. Prędzej deszczówki itp, ale czy wiele bliżej im do normalnych opon niż tym z F1?
    Najbliżej chyba rajdom i RC ale z drugiej strony jaki odsetek normalnych aut jeździ na oponach z kolcami (u nas nawet byłoby to niezgodne z prawem o ile dobrze pamiętam), albo szutrowych? No ale tutaj rozmiary opon, mieszanki i bieżniki zapewne bardziej odpowiadają oponom drogowym.
    Myślę że przede wszystkim to sprawa polityki i opłacalności tego biznesu.

  • 17. grzes12
    • 2010-01-14 15:31:39
    • *.146.216.253.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    A gdzie jest @ walerus ?

  • 18. Zbynio87
    • 2010-01-14 16:06:49
    • *.51.56.159

    polityka

  • 19. fezuj
    • 2010-01-14 16:26:22
    • *.pub.krusz-lan.pl

    "jedną ze zmian mogłoby być ograniczenie liczby dostarczanych opon zespołom"

    No to już widzę jak zespoły po wyścigu oddają gumy do nalewki ;) a w razie deszczu szybko będzie można naciąć odpowiednie rowki :))))))

    A tak poważnie to zgadzam się z przedmówcami - powinno być więcej dostawców nawet Zdzisiek z Pikutkowa mógł by je robić byle były dobre do bolidu F1,
    nikogo nie powinno obchodzić jakie gumy ma założone na bolid kierowca.
    To on i szef powinni wiedzieć na jakiej oponie w danym wyścigu czuje się lepiej.
    Jedyne ewent. ograniczenia to rozmiar i max. waga opony.

  • 20. fezuj
    • 2010-01-14 16:27:55
    • *.pub.krusz-lan.pl

    17. grzes12 - walerus?? pod szóstką :)

  • 21. Budyn_F1
    • 2010-01-14 17:16:18
    • *.chello.pl

    Brisgestone moze byc.

  • 22. grzes12
    • 2010-01-14 17:59:35
    • *.146.216.253.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    20 fezuj
    No niby tak ,ale nic nie pisze czy ta guma Koreańska jest dobra czy zła ...;)

  • 23. walerus
    • 2010-01-15 09:37:22
    • *.klingspor.pl

    że co niby; że dobra guma nie jest zła?....;-)

  • 24. Kimi Rajdkoniem
    • 2010-01-15 12:57:01
    • *.warszawa.supermedia.pl

    23.walerus; miło znowu widzieć słynny komentarz:D

  • 25. dziarmol@biss
    • 2010-01-15 14:23:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale @walerus ten slogan ukuł tylko dla Bridgestone ;-))

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo