komentarze
  • 30. narya
    • 2009-05-26 22:18:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    11.@Slavregas - ale w Bahrajnie Kimi był 6 a Felipe 14 - w Monako 3 i 4, zaraz za BGP, dlatego według mnie był to dopiero pierwszy udany wyścig Ferrari w tym sezonie ( najlepsze lokaty na mecie )
    27.@polek1 - sprawdzaj zanim coś napiszesz. W Monako na starcie KERS niewiele pomaga kierowcy. Na tym torze p2 jest gorsze niż p3, gdyż ustawione jest daleko po zewnętrznej, bardziej zabrudzonej części toru. Dodaj do tego, że Kimi startował na miękkich oponach podczas gdy BGP na super miękkich,co przy starcie było lepszym rozwiązaniem.

  • 31. narya
    • 2009-05-26 22:26:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    28.@Polak477 - sorry, jakoś przegapiłam Twój post, dlatego również napisała o KERS

  • 32. Lizak
    • 2009-05-26 23:12:18
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    polek1 no niezle piszesz ale byloby fajnie gdybys to napisal bez bledow. I tym samym pokazales swoj poziom. Pewnie zaczales kibicowac Brawn GP dopiero teraz a raczej ich kierowcom. Ogladasz F1 chyba od sezonu 2008 dlatego tak piszesz

  • 33. elin
    • 2009-05-27 00:00:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    25.Ra-v - Kimi raczej na pewno, po tym sezonie nie odejdzie. Potwierdził to ostatnio w Monako, jeszcze przed wyścigiem, kiedy dziennikarze znów zaczęli spekulować na temat Alonso - Ferrari :-)

  • 34. pz0
    • 2009-05-27 00:09:54
    • *.1.92.40

    Monaco jest bardzo specyficznym torem. Dobitnie pokazała to Toyota. Widocznie tegoroczne Ferrari pasuje do tego toru, ale to nie świadczy jeszcze że są już drugim zespołem. Okazało się również że RBR również nie najlepiej sobie tutaj radził. Szkoda że Hamilton odpadł w Q1, moglibyśmy jeszcze ich porównać Obecną formę Ferrari i innych zespołów poznamy dopiero w najbliższych wyścigach. KERS na starcie w Monaco nie ma większego znaczenia. , można go użyć chyba dopiero za Sainte Devote, ale tam też są szykany, a w pełni to chyba Tunnel i prosta startowa, ale nie na starcie tylko przy pełnym okrążeniu

  • 35. polek1
    • 2009-05-27 07:11:19
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    32 lizak bledow-co to znaczy?
    byloby-masz 5 lat? zaczales? Nic nia zrozumiałem!
    a ty mi wytykasz błędy, albo jesteś nie całkiem mądry alo megaleniem! No tak a wyścig w Monaco był moim pierwszym który oglądałem

  • 36. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-05-27 09:39:09
    • *.warszawa.supermedia.pl

    35. polek1-ma koś dekoder bo ni wuja nie rozumiem??

    Kimi zawalił start do wyścigu, na dystansie była szansa na drugie miejsce gdyby nie długi postój. Generalnie na tym torze Ferrari było zawsze słabsze od maków i często od renówek wiec dobre tempo w niedzielę zwiastuje ich niezłą formę.
    Teraz Turcja. BMW z nowym dyfuzorem, może jeszcze z małymi poprawkami. Będę śledził czasy sektorów i porównywał prędkości w części toru z zakrętami 9-11. Jeśli czasy tam będę na poziomie RBR, BGP to poprawka poszła w dobrą stronę. Jak będzie dno to poprawka poszła się je***, tzn kopulować

  • 37. arba
    • 2009-05-27 13:41:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ferari to nie bmw jak mówią że będą wygrywać to wkrótce to zobaczymy

  • 38. robtusiek
    • 2009-05-27 13:50:50
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wierzę że Ferrari będzie się cieszyć zwycięstwem w tym sezonie, choć nie koniecznie w Turcji. Ferrari było mocne w Monako, przy wolnych zakrętach w których nie trzeba tak wielkiego docisku aero. Tor w Turcji jest natomiast wiązanką szybkich zakrętów, więc zobaczymy jeżeli Ferrari tutaj spisze się dobrze to możemy powiedzieć że wyszli z dołka i mogą zacząć dominować w dalszej części sezonu.

  • 39. marcinek99
    • 2009-05-27 16:43:18
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    28 Polak477 twoja wiedza dotycząca wagi KERSu jest zaskakująca taka na poziomie onetowca czli Trolla

  • 40. Polak477
    • 2009-05-27 17:39:42
    • *.174.27.226

    39. A wg Ciebie jest inna KERS waży od 30 kg do 45 kg więc dlatego napisałem ok. bo nie wiem ile waży akurat w Ferrari takich informacji mi nie udostępnili. I co najwyżej Ty jesteś zwykłym, czyli niewyrozumiałym trollem.

  • 41. marcinek99
    • 2009-05-27 18:01:55
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    40 A o czym z tobą gadać jak ty nie rozumiesz podstawowych zasad formuły1.
    Akurat waga KERS nie wpływa na całkowity ciężar bolidu ktory z KERS czy bez niego waży tyle samo a różnica polega na tym ze kto dysponuje KERS ma mniej balestu do użycia I te 30 kg. całkowicie nie wplywa jeśli chodzi o start bo jest wliczone do wagi bolidu

  • 42. Polak477
    • 2009-05-27 18:33:19
    • *.174.27.226

    Tylko, że np. Brawn bez KERSu ma większe możliwości balastu i nie jest maksymalnie "naładowany" w porównaniu do Ferrari i tylko o to mi chodzi.

  • 43. marcinek99
    • 2009-05-27 19:52:22
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    42 A czy mógłbyś to jakoś wytłumaczyć po Polsku o co Ci chodzi z wyrazem "naładowany"

  • 44. Polak477
    • 2009-05-27 21:41:06
    • *.174.25.218

    43. Może napiszę to tak Brawn nie musi dodawać kilogramów do bolidu, żeby ważył 605 kg może dodać tylko tyle wagi ile będzie potrzebne do dobrego z balansowania bolidu, a Ferrari dodając KERS musi jeszcze z balansować bolid i zmieścić się w 605 kg, czyli muszą ważyć ok. 600 kg i ledwo mieścić się w normie. I chodziło mi o to, że Kimi, czy tego chce czy nie musi startować cięższym bolidem przez, co musi mieć wlewane np. mniej paliwa, bo wątpię, żeby Brawn obciążał bolid do granicy przepisów.

  • 45. Vaire
    • 2009-05-27 22:03:18
    • *.adsl.inetia.pl

    Hmmm? Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam, ale czy uważasz, że Brawn waży mniej niż 605 kg? I że Ferrari jest od niego cięższe?

  • 46. marcinek99
    • 2009-05-28 08:42:01
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    44 Polak477 znów mnie porażiłeś swoją wiedzą...

  • 47. robtusiek
    • 2009-05-28 08:47:58
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    44.Polak477 Chyba nie rozumiesz:) Zgodnie z regulaminem FIA, waga bolidu wraz z kierowcą, płynami,KERS-em, (lub bez KERS-u)gaśnicami i kamerami pokładowymi nie może być mniejsza niż 605 kg, stajnie często muszą dodawać balast, aby osiągnąć minimalną dozwoloną wagę. Paliwo się nie wlicza do wagi minimalnej. Polecam poczytać Wikipedie choć przyznam że tam jest wszystko opisane pobieżnie, aczkolwiek można się podstawowych rzeczy dowiedzieć.

  • 48. Polak477
    • 2009-05-28 14:01:43
    • *.174.26.88

    47. To to pisałem, a marcinek99 powiedział, że jest inaczej to się sam pomieszałem w przepisach. Do tego jeszcze dochodzi, że mnie cały czas wyzywa od trollów nie wiem dlaczego i wg niego nic nie wiem od F1 a jednak po 6 latach z F1 chyba coś wiem. Tylko nie wiem dlaczego w takim razie kiedyś napisali na onecie (czasami czytam sport), że 605 kg to waga maksymalna bolidu i Robert nie może się w niej zmieścić i przez to wszystko mi się pomieszało z wagami przy poście 44.

  • 49. Polak477
    • 2009-05-28 15:28:20
    • *.174.27.34

    A jeszcze to, że paliwo się nie wlicza to wiem, ale nie chodziło mi o to. Chciałem powiedzieć, że taki Brawn jak jest lżejszy np. od Ferrari to może nalać więcej benzyny, żeby ważyć tyle samo co Ferrari tylko z lepszym balastem od Ferrari. Trochę zamotanie napisałem, ale może inni niż marcinek99 zrozumieją.

  • 50. marcinek99
    • 2009-05-28 16:04:51
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    48,49 Polak477widzę chłopie ze jesteś niereformowalny,@robtusiek Ci wszystko wytłumaczył jak dla dzieciaka a ty dalej się miotasz.To jest podstawa F1 jak tabliczka mnożenia z matematyki i alfabet z języka polskiego,obudzony z głębokiego snu powinieneś to wiedzieć 605kg.=waga minimalna,ani grama mniej!
    Popatrz na swój komentarz pod nr.22i 40 i odpowiedz mi na pytanie kto tu zacząl innych wyzywać od trolii i zastanów się nad sobą .Pamiętaj jest Akcja jest i Reakcja

  • 51. Polak477
    • 2009-05-28 16:14:38
    • *.174.27.34

    Powiedziałem to do zawiedzonego, bo na spokojnie próbowałem mu powiedzieć, że honda pracowała dłużej nad bolidem niż Ferrari to mnie zaczął wyzywać, że jestem z faktu itp. zobacz swoją wypowiedź 39 i powiedz kto zaczął wyzywanie od trolli. Ale jak nie wiesz o czym pisze to trudno powiedziałem, że Raikkonen nie mógł użyć KERSu przez 2,25 sec, bo KERSu można użyć przy 100 km/h to napisała narya "sprawdzaj zanim coś napiszesz. W Monako na starcie KERS niewiele pomaga kierowcy. Na tym torze p2 jest gorsze niż p3, gdyż ustawione jest daleko po zewnętrznej, bardziej zabrudzonej części toru. Dodaj do tego, że Kimi startował na miękkich oponach podczas gdy BGP na super miękkich,co przy starcie było lepszym rozwiązaniem." I to napisałem też ja wcześniej tylko krócej dużo krócej. A Ty zacząłeś gadać, że nie wiem nic o KERSie i jestem na poziomie onetowca i trolla.

  • 52. Polak477
    • 2009-05-28 16:22:33
    • *.174.27.34

    A jeszcze z wagą to czytaj ze zrozumieniem napisałem, że zmylił mnie onet, gdy czytałem informacje, że Kubica jest za podniesieniem wagi MAKSYMALNEJ do 605 kg zamiast napisać MINIMALNEJ.

  • 53. Polak477
    • 2009-05-28 16:23:15
    • *.174.27.34

    Oczywiście z 605 kg do 625kg. I przepraszam za 3 posty pod rząd.

  • 54. marcinek99
    • 2009-05-28 16:23:26
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    51 naryna w przeciwienstwie do Ciebie to co napisała to miało ręce i nogi ,bo tak się składa ze to co ona pisała to już wczesniej czytałem i widać ze dziewczyna zna się na rzeczy,i chłopie nie przekręcaj kota ogonem i bierz się do studiowania formuły 1 od podstaw ,a z tymi trollami to dajmy juz sobie spokój

  • 55. Polak477
    • 2009-05-28 16:35:36
    • *.174.27.34

    Ja znam w miarę przepisy fakt może lepiej znałem je kiedyś, bo miałem więcej czasu śledziłem je lubiłem o nich czytać, a teraz nie mam czasu, bo już pracuje, więc onet łatwo mnie zmylił. Ale lepiej znam kierowców i ich historię niż przepisy przyznaje przepraszam marcinek jak Cię czymś uraziłem, ale wracając z pracy często jestem zdenerwowany, więc łato mnie wyprowadzić z równowagi, a już nazwanie mnie trollem to wściekam się od razu działa to na mnie jak płachta na byka. A zdenerwowanie ze wczoraj (miałem okropny dzień) przeszło jeszcze na dzisiaj (mam dzień wolny).

  • 56. adamoslaw8
    • 2009-05-28 19:18:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale się usadziliście na biednego Polaka:). Spokojnie, każdy ma się prawo pomylić. Cały czas jeździcie po onecie, a takie Wasze przepychanki wcale nie podnoszą poziomu dyskusji wyżej od onetu. Wyluzujcie chłopaki wystarczy powiedzieć, gdzie ktoś się myli i koniec, widać przecież, że Polak to rozgarnięty koleś, także nie rozumiem tych sprzeczek. czil ałt men:P
    Co do samego Ferrari to jestem przekonany, że jeszcze parę razy wygrają w tym sezonie, zagrozić w mistrzostwie Brawn GP będzie trudno, bo nie sądzę, żeby osiągnęli taką przewagę w osiągach, ale jeszcze pocieszymy się ze zwycięstw Icemana i tak powinno być.:)

  • 57. marcinek99
    • 2009-05-28 20:24:45
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    55 przepraszać się to raczej nie musimy bo tylko wyrazaliśmy swoje zdanie ,a pomylić się i mieć słaby dzień kazdy może .Pozd.
    Ferrari wygra w Turcji

  • 58. Skoczek130
    • 2009-05-29 13:45:13
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ferrari prędzej czy później na pewno wróci do ścisłej czołówki, bez względu na charakterystykę toru. O tytule jednak mogą już zapomniec (i chyba już to zrobili).

    I ten komentarz miałbyc tu...

  • 59. jawiemwszystko
    • 2009-05-31 16:36:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    następni...

  • 60. Dr Prozac
    • 2009-05-31 22:07:21
    • *.ipartners.pl

    Podobno dzwona miał Kimi na tym rajdzie, tak w temacie. Urwał koło i musiał się wycofać z rajdu.

    Kurde, Ferrari mu pozwala jeździć w rajdach a Kubicy BMW o ile sie nie myle zabroniło takiej zabawy.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo