komentarze
  • 7. mpkaras
    • 2009-04-17 11:18:01
    • *.zep.com.pl

    Roberta wypowiedź jak zwykle lajkoniczna - wiadomo facet z Krakowa ;)

  • 8. riklaunim
    • 2009-04-17 11:20:01
    • *.goldenline.pl

    Przecież nie ujawnią szczegółów konkurencji

  • 9. masaj
    • 2009-04-17 11:36:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jak zwykle w tym sezonie wolni w piątkowych treningach, ale powodów do zadowolenia nie ma, będą spore problemy z wejściem do Q3.

  • 10. wafel
    • 2009-04-17 11:40:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ja tam myślę, że BMW odpuściło sobie ten wyścig i już pracują na 100% swojej wydajności nad dyfuzorem. Niestety BMW nie należy do najbogatszych zespołów tak jak MCL i muszą coś odpuścić. Wydaje mi się też, że MCL dużo wcześniej zaczął prace nad dyfuzorem. Widać było po wypowiedziach kierowców. Pewnie dostali cynka od FIA z którymi mają dość dobre układy..

  • 11. masaj
    • 2009-04-17 12:08:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wywiad z Robertem >>> f1.sport.pl /Artykul.82+M557e79091f2.0.html <<< tytuł i zdjęcie :-))

  • 12. marcinnn
    • 2009-04-17 12:17:04
    • *.eastwest.com.pl

    Jutro Robert walczy o jak najwyższe pole startowe bardzo lekkim bolidem, potem startuje na miękkich i po 6 - 7 kółkach zjeżdża na zmianę opon. Ci kierowcy, którzy wystartują na twardych oponach, początkowo pewnie zyskają przewagę, ale taka taktyka BMW może przynieść sukces, gdyż ewentualny wyjazd SC praktycznie w dowolnym momencie, poza samym początkiem wyścigu będzie korzystny dla Roberta. Przewaga liderów zostanie wówczas zniwelowana, a Robert będzie mógł walczyć z tymi, którzy miękkie opony zostawili sobie na koniec. Chociaż z drugiej strony, można się spodziewać, że podobną taktykę wybierze jeszcze co najmniej kilku kierowców.

  • 13. djtytus
    • 2009-04-17 12:41:41
    • *.petrus.pl

    fezuj napisał: Mówiąc kolokwialnie "cofamy się do tyłu" nie bym się czepiał ale zapyam kolokwialnie czy można się cofać do przodu?

  • 14. pz0
    • 2009-04-17 12:49:14
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Na tym lotnisku jest małe prawdopodobieństwo pojawienia się SC. Mają problemy ze znalezieniem balansu i w efekcie opony nie pracują właściwie. Myślę że bez KERS mieliby łatwiej, ale to nie mi o tym decydować. Szkoda że na jednej sesji nie wymontowali tego systemu.

  • 15. kamil7671
    • 2009-04-17 13:31:47
    • Blokada
    • *.tvgawex.pl

    @marcinnn- to by sie moze sprawdzilo, ale w Monako. Na tym torze praktycznie nie da sie rozbic, zeby byl potrzebny SC. W koncu ten tor zaprojektowal Tilke...

  • 16. saint77
    • 2009-04-17 13:36:19
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    W Australii też byli na szarym końcu na treningach, ale Q wypadło nieźle jeśli chodzi o Roberta, więc ja niczym się nie przejmuję. Nadal uważam, że na obecnym etapie KERS dla Roberta to nieporozumienie. Przy okazji, czy ja dobrze widziałem, że McLaren ma nowy dyfuzor....????

  • 17. kamil7671
    • 2009-04-17 13:42:28
    • Blokada
    • *.tvgawex.pl

    Dodam jeszcze tely, ze Robert jezdzil z silnikiem z Australii, ktory jest troche uszkodzony, prawdopoobnie jutro mu wymienia na nowy,z pewnoscia pare dziesiatych zyska.

  • 18. SFR
    • 2009-04-17 13:47:01
    • *.ssp.dialog.net.pl

    saint77 - tak ma nowy ,,przejściowy dyfuzor '' i nowe 6-cio płatowe skrzydło , ja w przeciwieństwie do Ciebie troszkę się przejmuję obecna nazwijmy to postawą BMW :)

  • 19. tomek83f
    • 2009-04-17 13:47:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zmiencie ten tytul,,BMW Sauber bez problemów, ale ze słabymi wynikami" bo tylko ta druga kwestia sie zgadza

  • 20. saint77
    • 2009-04-17 14:22:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @SFR - jak Robertowi wyjmą KERS z bolidu na sobotnie Q to od razu będzie inaczej. Sądzę, że tak zrobią i w jutrzejszej 3 sesji treningowej będzie jeździł bez tego pudła. Co do treningów - to na prawdę nie jest rzeczywiste odzwierciedlenie możliwości, po prostu testują różne ustawienia i tyle. Robert pierwszy raz miał auto z KERS, więc i ustawiać było co. Nick jak zwykle pół treningu dogrzewał opony, więc jego możliwości też dopiero wyjdą jutro. Jak sobie przypomnę Australię i murowane pudło dla Roberta (gdyby nie Vettel) to spokojnie czekam na wyścig, nawet jeśli Robert będzie startowałz P6 czy P7. OBY TYLKO SILNIK MU WYTRZYMAŁ !:)

  • 21. Skoczek130
    • 2009-04-17 14:52:24
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja uważam, że BMW Sauber jest w lepszej formie, aniżeli w tej, którą prezentują. Dopiero w trzecim treningu będziemy mogli coś powiedziec, gdyż tam starają się kręcic mocne czasy. Teraz przygotowywali wóz do wyścigu, jeżdżąc z pełnym bakiem, a na dodatek Robert jeździł z KERS. Trzymam kciuki i liczę na dobry wynik!!!

  • 22. hot dog
    • 2009-04-17 15:17:01
    • *.160.99.162

    Ciekawy zwrot znalazłem na oficjalnej stronie BMW odnosi sie ona do formy Niemieckiego zespolu otoz czytamy tam ze po 3 treningu " BMW stoczy walkę o OBIECUJACE pozycje startowe podczas sesji kwalifikacyjnej" :-) nie wiem czy sie smiac czy płakać a moze jedno i drugie...

  • 23. grzes12
    • 2009-04-17 15:20:49
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    jak na KERS,to robert mial slaby czas maxymalnej prędkości,nie zdziwiłbym sie ze jezdził z nieco obniżonymi obrotami silnika

  • 24. zajac1211
    • 2009-04-17 15:40:26
    • *.tktelekom.pl

    jak kubica pojedzie z kers to niestety nie widze szansy na q3 :(

  • 25. Peti
    • 2009-04-17 15:47:36
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Grześ12, nie gniewaj się , ale muszę to napisać - nie ma czegoś takiego jak czas maxymalnej prędkości (V=km/h). A tak na marginesie to spokojnie, jeżeli wypuszczą Kubicę z KERSEM to dlatego, że kręci z nim lepsze czasy okrążeń niż bez.

  • 26. david9
    • 2009-04-17 15:48:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    tragedia i tyle. Nawet jesli BMW ukrywa prawdziwy potencjał do kwalifikacji i poprawi sie jutro znacznie to inni zrobią niestety to samo. Tak było 2 tygodnie temu w Malezji kiedy podczas drugiej sesji kwalifikacyjnej padały rewelacyjne czasy. KERS chyba niedaje Robertowi tyle korzysci ile by oczekiwał. Na prostej napewno jest szybszy ale wszystko traci w zakrętach więc jutro razcej Kubica bez KERSU w kwalifikacjach. w niedziele ma na dzieje na punkty bo o podium chyba niewarto marzyc chyba ze bedzie deszcz.

  • 27. masaj
    • 2009-04-17 16:36:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @grzes12 W wywiadzie do którego podałem link wcześniej Robert używa sformułowania: "Niestety, musimy się przy tym trzymać pewnych ograniczeń &#8211; silnikowych, zwłaszcza w moim przypadku, a także czasowych.". Można niby z tego wyciągnąć wniosek, że oszczędzają silnik. Ale to raczej zbyt słaba przesłanka by wpadać w optymizm.

  • 28. grzes12
    • 2009-04-17 16:37:03
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    peti to ja napisze inaczej chodziło mi o prędkość maksymalną,a ja chciałbym zeby robert w końcu pojechał z tym KERSem,oczywiście jak po analizie wyjdzie ze robi takie same czasy jak bez KERS

  • 29. RoninRonin
    • 2009-04-17 17:08:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    BMW odpuszcza ten wyscig .... najprawdopodobniej wpadli w popłoch, że są tak daleko technicznie, z kers, z dyfuzorem a osiągi też nie najwyższe patrząc na to co wyrabia Brown. Jeśli od Barcelony ten samochód nie będzie miał wszystkiego co najlepsze , to zapomnijmy o jakimkolwiek tytule i dla BMW i dla Kubicy.

  • 30. radzix
    • 2009-04-17 17:31:27
    • *.122.223.77

    jutro bedzie niesamowita walka ale mam na mysli tutaj kierowcow BMW, Ferrari i MCL o wejscie do Q3! miejsca tam coraz mniej a nie daj Boze jak Kazukiemu by jeszcze kółko wyszło...

  • 31. pz0
    • 2009-04-17 18:09:14
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Właściwie to nie wiem czy Kubica nie ma nieco ''przykręconego'' silnika. On musi już oszczędzać jednostki napędowe. Nie znalazłem żadnego komunikatu czy silnik z Sepang przeżył. Możliwe że jednak ta jednostka jest już zniszczona. Prawdopodobnie BMW będzie chciało do końca sezonu używać silnik z Australii na piątkowych treningach więc muszą go oszczędzać. Pozostałe 6 silników będzie musiało wystarczyć na sobotę i niedzielę w ciągu 15 weekendów.

  • 32. hot dog
    • 2009-04-17 18:26:13
    • *.222.244.179

    pz0 2009-04-17 18:09:14 wydaje mi sie to malo realne gdyz to juz teraz oznaczalo by jazde zachowawczą i praktycznie zadna walke o cokolwiek. Dlatego wydaje mi sie ze jezeli beda sie martiwc to bedzie to na koniec sezonu

  • 33. walerus
    • 2009-04-17 21:05:46
    • *.adsl.inetia.pl

    Nick powinien mieć swoje opony....

  • 34. Szybki123
    • 2009-04-17 22:26:23
    • *.opera-mini.net

    Ja muwie ze jutro sie okaze czy BMW zrobilo postemp czy nie mi sie wydaje ze cos ukrywaja na jutro zebym mial racje to Q3 jest pewne

  • 35. hot dog
    • 2009-04-17 23:18:23
    • *.222.244.179

    szybki123 polecam szybki kurs jezyka polskiego ewentualnie mozille ze slownikiem...

  • 36. kondistw
    • 2009-04-18 00:49:29
    • *.telnet.krakow.pl

    Wyniki slabe, ale nie ma soe przejmowac. Treningi typowo pod wyscig, do czego BMW przyzwyczailo nas w pt. Dodatkowo silnik z Australii. Jutro Rob bedzie mial nowy silnik, wiec bedzie mogl z niego wiecej wycisnac. Swoja droga ciekawe czy Rob dostanie KERS na 3 trening i qual, sadze ze jednak nie, gdyz chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie poczekanie na nowy ulepszony i odchudzony bolid (o ile te zapewnienia sa rzeczywiscie wdrazane w zycie) oraz ulepszony KERS. Jutro tempo BMW powinno byc przyzwoite ale realnie patrzac aby dostac sie do Q3 trzeba bedzie sie postarac. W Q3 w zaleznosci od taktyki obstawiam dla Roebrta: P6-P7 dla strategii 2 tankowan (wszyscy beda raczej i tak mieli malo paliwa ze wzgledu na uzycie na starcie super-miekkiej mieszanki), P4-P5 dla strategii 3 tankowan. Moze bedzie lepiej, lecz wole byc milo zaskoczony anizeli zawiedziony. No to do pracy BMW!!!

  • 37. judy
    • 2009-04-18 09:49:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co za tytuł - słabe wyniki to dopiero jest problem


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo