WYNIKI Jerez [ 11 grudnia 2008 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 S.Buemi Toro Rosso 1:17.258 138
2 T.Sato Toro Rosso 1:17.520 119
3 H.Kovalainen McLaren 1:18.049 96
4 K.Raikkonen Ferrari 1:18.782 82
5 F.Massa Ferrari 1:19.050 72
6 F.Alonso Renault 1:19.319 124
7 N.Rosberg Williams 1:19.388 130
8 P.de la Rosa Force India 1:19.499 47
9 R.Kubica BMW Sauber 1:19.559 134
10 C.Klien BMW Sauber 1:19.738 101
komentarze
  • 1. niza
    • 2008-12-11 17:51:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chyba 4 dzień a nie 3 :P

  • 2. onetent1
    • 2008-12-11 17:54:08
    • *.89.174.89.cable.satra.pl

    Szkoda, że Vettel nie testował dzisiaj

  • 3. niza
    • 2008-12-11 17:55:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no ale Robert się dziś napracował, aż 134 okrążenia

  • 4. onetent1
    • 2008-12-11 17:58:02
    • *.89.174.89.cable.satra.pl

    a dzisiaj Kubica jeżdził z KERS czy nie?

  • 5. tomaszek f1
    • 2008-12-11 18:01:13
    • *.sta.tvknaszapraca.pl

    z kers przeciez to ewidentnie widac

  • 6. onetent1
    • 2008-12-11 18:02:21
    • *.89.174.89.cable.satra.pl

    a czy ktoś oprócz BMW tu dzisiaj testował z KERS?

  • 7. niza
    • 2008-12-11 18:04:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kubica nie jeździł z KERSem, dziś z tym jeździł Klien

  • 8. niza
    • 2008-12-11 18:16:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no i znów się powtórzę, sorki ale z KERSem dziś jeszcze jeździł Pedro de La Rosa i Rosberg ale żeby nie było, Kubek jeździł z całym, nowym pakietem aero i ze slickami oczywiście

  • 9. pz0
    • 2008-12-11 18:43:11
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Williams tradycyjnie miał KERS.Williams może sobie na to pozwolić bo KERS mechaniczny jest dużo tańszy w eksploatacji od elektrycznego.

  • 10. Skoczek130
    • 2008-12-11 18:56:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Buemi wykręcił na prawdę imponujący czas. Nie wiem jaki jest rekord, ale pewnie nie brakuje mu dużo do niego. Robert na szczęście po dość pechowej wczorajszej sesji mógł dzisiaj zrobić zrobić najwięcej okrążeń ze stawki. Klien również zrobił ich dużo i pewnie zrobiłby ich więcej, gdyby nie awaria. Jeśli chodzi o skład STR, to coś mi się wydaje, że to jednak Sato będzie etatowym kierowcą, a nie Bourdais. Buemi to już pewniak. :)

  • 11. pz0
    • 2008-12-11 19:08:01
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    BMW kręci te kółka, ale zostało im już na ten rok najmniej kilometrów testowych, bo 3700. Na trzy dni testów powinno wystarczyć.

  • 12. jacekhome
    • 2008-12-11 19:33:20
    • *.oswiecim.vectranet.pl

    Oby takie pozycje dla BMW nie były normą w nadchodzącym sezonie, atego jednak sie obawiam :(

  • 13. totalfun
    • 2008-12-11 19:59:26
    • *.nat0.sta.nsm.pl

    Ja czekam na testy od stycznia. Dopiero po nich będzie można coś powiedzieć. Ciekaw jestem jak będzie wyglądała rywalizacja między Nickiem a Robertem. Z tego co sobie przypominam to na testach 01-03.2008 Robert przegrał czasowo tylko raz i jego dominacja potwierdziła się w sezonie. Teraz po wprowadzeniu KERS jestem troszkę zaniepokojony. Może być tak, że to Nick będzie błyszczał. No i znów wróci temat faworyzowania Niemca....

  • 14. 19tomek922
    • 2008-12-11 20:49:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jacekhome- zwroc uwage ze kazdy testuje co innego... nie kazdy zespol uzywa pakietu aero na 2009 i kersu i innych pierdol... ;p a tak swoj droga to czy Pedro de la Rosa nie jeste czasem testerem McLarena? w tabeli jest ze P. de la Rosa jezdzil dla Force India ;D Pozdrawiam Wszystkich Fanow Tego Pieknego Sportu ;D

  • 15. Skoczek130
    • 2008-12-11 21:01:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Owszem, jest testerem Macka, jednak na ich polecenie testował w Force India w związku z zakontraktowaniem się zespołu Force India z McL na dostarczanie silników, KERS itp.

  • 16. Master666
    • 2008-12-11 21:06:51
    • *.dolsat.pl

    Z jednej strony 19tomek922 ma rację gdyż w Jerez P.d.l. Rosa testował McLarena, a nie FI. kempa007 powinien poprawić ten błąd.

  • 17. Skoczek130
    • 2008-12-11 21:18:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Aaaa, nie zwróciłem na to uwagi, P. de la Rosa testuje dla McL. Force India nie testuje.

  • 18. Shallan
    • 2008-12-12 08:33:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Te jazdy po torze to tylko formalność. Mamy XXI wiek i miliony $ ładowane w etap projektowania tych samochodów. Moim zdaniem ten etap ma na celu tylko potwierdzenie tego, co wyliczyli wcześniej inżynierowie na komputerach oraz zebranie danych do drobnych korekt. Samochód ma (lub nie) potencjał i to jest jego cecha główna, czynnik bazowy, do którego w zależności od warunków (pogoda itp.) można dodać lub odjąć kilka %. Jeżdżą w tej chwili i tak jakimiś "przejściówkami", więc chyba chodzi tylko o sprawdzenie "w warunkach bojowych" jakiś nowych materiałów, z których budowane są części samochodu.

  • 19. ricardo2
    • 2008-12-12 16:27:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bmw coś słabe jest ostatnio...

  • 20. Dagmara_W
    • 2008-12-12 18:11:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dobrze że sobie testuja moze jakas nauke z tego wyjma na sezon i lepiej sie uporaja z balansem itp.. ciekawe jak z szybkoscia bo tego raczej nie testuja.. słowa Kubicy jak zwykle szczere

  • 21. sivshy
    • 2008-12-13 00:36:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    to że BMW słabo wypada na testach, świadczy tylko o tym, że nowe przepisy pogarszają znacznie czasy okrążeń, co bylo z reszta do przewidzenia. Po prostu sa juz jednym z najbardziej zaawansowanych zespolow w przygotowaniach do kolejnego sezonu. Z kolei STR jest najbardziej w lesie, bo zamiast skupic sie na zmianach w regulaminie, testuja kierowcow, wiec teraz bryluja, ale poczekajcie do marca...

  • 22. sivshy
    • 2008-12-13 00:38:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Shallan, o to chodzi, ze zaden superkomputer nie odwzoruje wiernie realiów panujących na torze. Wszystko i tak trzeba przetestować w praktyce...

  • 23. Skoczek130
    • 2008-12-13 10:59:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sivhy- zgadzam się z tobą. Przykładem może być BMW, które jak twierdziło te części, które sprawdzały się teoretycznie, w praktyce miały odmienny skutek.

  • 24. Skoczek130
    • 2008-12-13 11:00:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czasy okrążeń będą słabsze minimum o 2 sekundy. Tak mi się przynajmniej zdaje.

  • 25. Budyn_F1
    • 2008-12-13 13:27:53
    • *.199.253.213

    NIe wyglada to za dobrze.

  • 26. pioootrek91
    • 2008-12-13 15:36:00
    • *.189.216.12.skyware.pl

    Buemi szaleje :)

  • 27. niza
    • 2008-12-13 17:53:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dokładnie, na STR odbije się to bardzo nieprzyjemną czkawką, lepiej niech zaczną testować nowe rozwiązania a nie kierowców bo może się to dla nich źle skończyć

  • 28. Voight
    • 2008-12-14 10:54:54
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Tylko oni nie muszą testować nowych elementów bo zrobi to za niech RBR. Oni muszą się tylko skupić na dostrojeniu bolidów do kierowców

  • 29. sivshy
    • 2008-12-14 20:49:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A nie jest przypadkiem tak, że RedBull uznał za obciach to, że RBR przegrywa z STR i po prostu celowo sprawia, że STR olewa nowy sezon?

  • 30. rooffi
    • 2008-12-16 18:24:41
    • *.gprs.plus.pl

    ale BMW Sauber sie spiepszył

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo