WYNIKI Jerez [ 09 grudnia 2008 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 S.Buemi Toro Rosso 1:18.742 91
2 S.Bourdais Toro Rosso 1:19.288 77
3 G.Paffett McLaren 1:20.134 26
4 P.de la Rosa McLaren 1:20.164 21
5 K.Raikkonen Ferrari 1:20.261 47
6 N.Heidfeld BMW Sauber 1:20.678 49
7 K. Nakajima Williams 1:21.336 56
8 N.Piquet Renault 1:21.547 123
9 C.Klien BMW Sauber 1:22.098 15
komentarze
  • 1. przesio
    • 2008-12-09 17:41:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    juz sie bmw najezdzilo dzis

  • 2. Hubi
    • 2008-12-09 17:42:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Za kierowcą Ferrari znalazł się Nick Heidfeld, który dzisiaj koncentrował się na pracy nad ustawieniami zawieszenia oraz aerodynamiki na sezon 2009 w przejściowej wersji F1.08B" od kiedy Nick w Ferrari jeździ ;]

  • 3. Hubi
    • 2008-12-09 17:43:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    oj przepraszam mój błąd źle odczytałem sorry :/

  • 4. batic
    • 2008-12-09 17:47:18
    • *.promax.media.pl

    Ciesza oko normalne artykuly sportowe

  • 5. matwit
    • 2008-12-09 18:06:04
    • *.ztpnet.pl

    w rzęsisty deszcz gładkie opony? ciekawe rozwiązanie :)

  • 6. johnnyjune
    • 2008-12-09 18:28:03
    • *.chello.pl

    powiedzcie co można testować przed nowym sezonem bolidami na starej specyfikacji (nie dotyczy BMW i tylnego skrzydła Williams'a)?, przecież nawet powierzchnie reklamowe się zmienią ;)

  • 7. niza
    • 2008-12-09 18:32:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no właśnie a jak to będzie jak będzie deszcz, Bridgestone zrobiło jakąś specjalną wersję slicków na mokrą nawierzchnię czy jak zawodnicy będą jeździć??? przecież nie na np intermediatach bo już ich nie będzie????

  • 8. pz0
    • 2008-12-09 18:39:37
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    niza, będą, będą i pełne deszczówki. Zmieniają się tylko opony na suchą nawierzchnię. Slicki na deszczu są jeszcze gorsze niż rowkowane.

  • 9. przesio
    • 2008-12-09 18:45:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no bo rowkowane sama nazwa mowi ze maja rowki :P i zawsze to robi troszeczke wiecej niz gladka :)

  • 10. Voight
    • 2008-12-09 18:57:38
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Nie robi zbyt wiele bo nie ma odprowadzenia wody na boki i na jedno wychodzi.

  • 11. pz0
    • 2008-12-09 19:14:08
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Voight, ale masz większy nacisk jednostkowy i łatwiej przebić warstwę wody. Wiadomo, że na deszcz lepsze są deszczówki, a na zimę zimówki. Podobno jednak rowkowane na mokrym lepiej się zachowują jak gładkie. Nigdy niestety nie miałem okazji sprawdzić, przypominam sobie tylko wypowiedzi kierowców sprzed lat, że tylko na mokrym rowkowane były lepsze od slicków.

  • 12. niza
    • 2008-12-09 19:42:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dzięki wielkie za wyjaśnienie, pozdro :)

  • 13. Budyn_F1
    • 2008-12-09 21:15:01
    • *.199.253.213

    Wyniki nie za dobre ale moze byc ciekawe na ktorej pozycji bedzie jutro Kubica. To przeciez tylko testy miejsca sie nie liczo tylko dobre przygotowaie bolidu na sezon 2009.

  • 14. obi216
    • 2008-12-09 22:10:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawe? .. Czy Robert będzie testował z systemem KERS ?

  • 15. Skoczek130
    • 2008-12-09 22:59:45
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zobaczymy co jutro pokaże Robert. Jeśli chodzi o STR, mam nadzieje, że będzie duet Sebów.

  • 16. conrad30
    • 2008-12-10 15:04:26
    • *.108.200.7

    OPONA TYPU SLICK POWODUJE ŻE PODCZAS HAMOWANIA NA MOKRYM ZACHODZI ZJAWISKO PODUSZKI WODNEJ POMIEDZY OPONĄ A NAWIERZCHNIĄ(ZGARNIA TYLE WODY ŻE NIE NADĄŻA ONA UCIEKAĆ NA BOKI).ZJAWISKO TO NAZYWANE JEST AQVAPLANINGIEM!

  • 17. conrad30
    • 2008-12-10 15:05:03
    • *.108.200.7

    opona rowkowana wyklucza to zjawisko

  • 18. walerus
    • 2008-12-10 15:37:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Bourdois - pa pa....

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo