komentarze
  • 1. premier321
    • 2008-11-10 09:14:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Heitfeld jest niski to może i lżejszy więc może poszaleje w przyszłym sezonie.Ale szczerze w to wątpie.

  • 2. BigM
    • 2008-11-10 09:15:39
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Pozostaje więc zrobić jak najlżejszy system.
    Taki, który zbliży się bardziej do granicy 25 kg, jak do 60 kg.
    Albo cięższy ale znacznie lepiej doładowujący, którego moc zrównoważy dodatkowy ciężar.
    To kolejny element wyścigu technologicznego.
    Podobnie, jak rozmieszczenie samego urządzenia w samochodzie, pod kątem balansu masy.
    Dużo zależy też od przepisów, jeżeli zaliczą wagę kers do minimalnej masy auta, da to możliwość "odciążenia" go gdzie indziej.

  • 3. jangt55
    • 2008-11-10 09:49:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    FIA wprowadzi obowiązkową wagę kierowcy 70kg .

  • 4. niza
    • 2008-11-10 10:27:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a mi się wydaje, że Webber trochę przesadza, zespół po prostu będzie miał więcej zabawy, ale nie takie rozwiązują problemy, więc poradzą sobie także z rozłożeniem masy

  • 5. Maciek55
    • 2008-11-10 10:56:11
    • *.toya.net.pl

    Hmmm... ciekawe jak by bolid sie spisywał gdyby ten KERS nawalił w wyścigu...

  • 6. conrad30
    • 2008-11-10 11:17:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    nie wiem o co temu panu chodzi...Bez KERS lżejsi kierowcy są również faworyzowani,bo również dysponuje sie dodatkowym balastem.Co ma do tego KERS???

  • 7. pz0
    • 2008-11-10 11:19:30
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    BigM, na to też są ograniczenia. Zespoły oczywiście dążą do zbudowania jak najlżejszego systemu. To jeden z elementów całego wyścigu. Ja myślę, że największą przewagę będzie miał nie ton kto zbuduje lepszy KERS, a ten kto lepiej wykorzysta slicki.

  • 8. przesio
    • 2008-11-10 11:33:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie zapomnijcie ze odejda lotki i inne elementy areodynamiki ktore cos waza wiec moze za nie chociarz czesciowo uda sie zespolom zastapic wage areodynamiki waga kers. BMW mialo sporo tych elementow i elemencikow wiec moze im sporo odejsc na wadze by zwolnic miejsce na kers :)

  • 9. castaniety
    • 2008-11-10 11:44:51
    • *.wlb.vectranet.pl

    wsadźcie Adama Małysza albo jeszcze lepiej, mnie ja ważę 63 :)

  • 10. pz0
    • 2008-11-10 11:55:22
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    To mogą napompować opony helem.

  • 11. sivshy
    • 2008-11-10 13:33:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ktoś na tym forum kiedyś podał dobry pomysł, aby zamiast jednego akumulatora trzymającego energię z kers, zrobić kilka(naście) mniejszych, połączonych szeregowo, które będzie rozkładać po bolidzie jako balast w celu jego wyważenia. To byłoby idealne rozwiązanie moim zdaniem.

  • 12. morek150
    • 2008-11-10 13:48:33
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    powinni takto zwięszyć minimalną wage

  • 13. Dagmara_W
    • 2008-11-10 14:06:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czyżby znowu zacznie sie ochudzanie Roberta Kubicy...

  • 14. michalv8
    • 2008-11-10 17:11:55
    • *.cable.smsnet.pl

    Nie no nie przesadzajmy z tym. Przecież projektanci bolidó na pewno od początku o tym wiedzieli i wszystko zaprojektowali tak żeby ze sobą współgrało. Wkońcu w zespołach F1 pracują najlepsi specjalisci więc napewno rozwiązali/rozwiązują już ten problem. A Kubek już chyba nie ma z czego chudnąć :P

  • 15. darecky3
    • 2008-11-10 20:29:50
    • *.range81-129.btcentralplus.com

    Webber nie pekaj, jestes najdluzszy ze wszyskich. Wyciagnij sie dobrze w samochodzie i balans sie rozlozy idealnie..buhahaha...co za placzek

  • 16. darecky3
    • 2008-11-10 20:33:50
    • *.range81-129.btcentralplus.com

    Panie Webber, teraz na powaznie. Takie Minardi juz ci przerabialo samochod w 2002, nieprawdaz? Nie bardzo mieli kasy na rozwoj samochodu ale przeklepali to i owo wiec nie placz mazgaju..

  • 17. Budyn_F1
    • 2008-11-10 21:55:46
    • *.199.253.213

    Oby Kubica schudl w zime!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 18. tomek83f
    • 2008-11-10 23:31:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie do konca chodzi o mase ale o upakowanie tego w bolidzie bo nawet jesli bedzie czesc uzadzenia wazyla 25 kilo to najwiekszy problem bedzie w tym ze nie bedzie mozna rozlozyc tego na cala plyte podlogowa tylko bedzie musialo byc w jakims konkretnym jednym miejscu co zdecydowanie wplynie na srodek ciezkosci,balans bolidu itp a co za tym idzie wplynie to na zachowanie sie bolidu w zakretach

  • 19. tomek83f
    • 2008-11-10 23:34:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co do calego urzadzenia kryjacego sie pod nazwa KERS to ja raczej najbardziej obawialbym sie awaryjnosci

  • 20. dziarmol@biss
    • 2008-11-11 09:44:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Weber ma rację co do równych szans jeśli chodzi o wagę i w przypadku cięższych kierowców bilans może wyjść na zero . Porównując Webera z Vettelem to w o wiele lepszej sytuacji jest ten drugi podobnie w BMWrak na KERS zyska na pewno Heidfeld (kurdupel). Przyszły sezon chyba nie będzie przełomowym dla Kubicy co mnie martwi /:-(

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo