michalv8
Ostatnia aktywność
avatar
michalv8

22.03.2013 18:43

0

Sami się zgodzili to teraz ich strata :P

avatar
michalv8

15.11.2012 21:52

0

@up: o 22.15 będzie retransmisja.

avatar
michalv8

30.11.2011 17:46

0

@up: No dokładnie to hehe Aż dziwne ale to pewnie naleciałość z dawnych czasów i nikt tego nie zmieniał. Za wikipedią: "Numer 13 nie zostaje przydzielony od roku 1974. Wcześniej przydzielany był czasami według uznania organizatorów wyścigów." (usuń spacje)-> http:// pl.wikipedia.org / wiki / Regulacje_Formuły_1#Numery_startowe

avatar
michalv8

21.09.2011 23:27

0

Zwróciłem tylko uwagę na drobny szczegół a tu już afera się robi powoli xD To że chciałbym zobaczyć kawałek toru o którym mowa nie świadczy o tym czy jestem największym fanem F1 czy tylko od czasu do czasu oglądam wyścigi Skoro jest mowa o torze na którym rozgrywany jest wyścig to fajnie by było zobaczyć ten tor i zaznaczyć fragment o którym mowa. Skoro technologia daje nam taką możliwość to czemu nie?

avatar
michalv8

21.09.2011 12:48

0

Dziabnęlibyście małą grafikę toru gdzie ta strefa się znajduję, już nie pierwszy raz ktoś o tym piszę a tak muszę odwiedzać inne portale żeby to zobaczyć.

avatar
michalv8

01.09.2011 15:10

0

@up: Właściwie im by to było na rękę gdyby ta sesja była transmitowana w TV bo kasa za reklamy by leciała. A tak poza tym to dobry pomysł ale muszą najpierw zmienić regulamin co do 3 bolidu bo jak na razie jest to zakazane.

avatar
michalv8

01.09.2011 12:02

0

Wg mnie to i tak nic nie zmieni a pogorszy bo zespoły docelowo będą miały mniej czasu na sprawdzenie ustawień bolidów i się sprzeciwią. Powinni chociaż jedną 3-4 dniową serie testów przywrócić i już. Wtedy zespoły mają dużo czasu, bez stresu mogą sobie pojeździć itp. A podczas weekendu to cały czas wszyscy w stresie czy młody bolidu nie rozbije, sam kierowca też się pewnie stresuje itp.

avatar
michalv8

22.08.2011 23:04

0

No pewnie dać wszystkim pozwolenie a później będziecie kląć na takiego Pietrova albo Algersuariego że wjechał a bolid Alonso albo Buttona a ten doznał jakichś obrażeń przez to. Spa nie jest za bardzo bezpiecznym torem a zabawa aerodynamiką może się źle skończyć. Nie zrozumcie mnie źle - nie jestem za tym żeby chuchać i dmuchać na kierowców ale na takim torze jak Spa taka decyzja jest wg mnie odpowiednia. Wystarczy żeby jadąć pod górę na tej prostej z włączonym DRS-em podbiło kierowce na nierówności a przy zmniejszonym docisku dużo trudniej będzie mu zapanować nad bolidem i nieszczęście gotowe. Owszem doświadczeni kierowcy wiedzieli by gdzie używać albo nie tego systemu ale właśnie np. taki Pietrov miałby z tym problem...

avatar
michalv8

13.07.2011 21:09

0

@20: Też życzę mu szybkiego powrotu ale wydaje mi się że jak w Abu Zabi w treningu wystąpi to już będzie sukces ale w całym GP to bardzo wątpię. Lepiej już przygotować się porządnie na kolejny sezon i być w pełni sprawnym niż nadwyrężyć nie przygotowane do końca mięśnie/ścięgna.

avatar
michalv8

30.06.2011 11:37

0

@REDY: Lauda nie ma czego zazdrościć Hamiltonowi. Ma dużo więcej osiągnięć i doświadczenia od niego więc jak o czymś mówi to na pewno nie przez zazdrość. Na podstawie swojego doświadczenia ma prawo tak mówić-w końcu zna ten sport dużo lepiej. Poza tym przecież jak się jest czyimś fanem nie znaczy to że nie można krytykować swojego idola. Założę się że McLaren bardziej zrobił te ze względu na Hamiltona który mógłby(znowu) powiedzieć kilka nie wybrednych słów tym razem w stronę Laudy. A tak się uspokoi przez 3 wyścigi i będzie dobrze. A Laudzie nic się z tego powodu nie stanie.

avatar
michalv8

24.05.2011 13:12

0

Wszystkiego nie da się przewidzieć, nie można tego traktować jako błędną decyzje bo może akurat to RedBull ustawił dłuższe przełożenie żeby na prostej szybciej jechać. Ale jak McLaren w takim tempie będzie doganiał RB to myślę że w środku sezonu a może nawet wcześniej będą mieć przewagę a przynajmniej być na równi z RB.

avatar
michalv8

16.04.2011 23:37

0

Wg mnie to ściema - niby jak steward miał sprawdzić balans auta w alei serwisowej? Takie rzeczy robi się w garazu. Widać było że Vettel czekał na swoich mechaników. Może niechciał pokazać jakiegoś uszkodzenia w bolidzie albo musiał wciskać jakiś przycisk żeby jakiś podzespół się nie uszkodził. Jeśli to była jakaś awaria to okaże się jutro na starcie czy rzeczywiście tak było. @D-O-G: W zeszłym sezonie wszyscy narzekali ze RB nie postawił na jednego kierowcę, w tym już zaczyna się gadka że Webbera odstawiają... Akurat dzisiaj to tak wyglądało(i wg mnie tak było) ale nie wyolbrzymiaj tego tak bardzo. Jakoś Button i Ham razem sobie radzą. Button się nie daje mimo tego że Ham jest ulubieńcem zespołu. Webber może już się wypalił i nie ma siły żeby walczyć o swoje. W zeszłym sezonie jakoś mu się to udawało, teraz już nie bardzo.

avatar
michalv8

27.03.2011 23:25

0

Szkoda kierowców ale jak są dobrzy(Kobayashi na pewno) to sobie poradzą w kolejnych wyścigach. A jeśli chodzi o Pereza - Kubek też w pierwszym wyścigu został zdyskwalifikowany a teraz jak daleko zaszedł. Zastanawia mnie jedno - czemu pozostałe skrzydła były zgodne z regulaminem? Możliwe że to były trochę inne wersje zastosowanego rozwiązania ale nie wiadomo... Co do DRS - dupa blada, nawet z Kersem nic nie daje. Może daliby jakiś mocniejszy kers(o mocy ok. 200KM) i wtedy by to coś dało.

avatar
michalv8

21.03.2011 11:09

0

Taa... Przed sezonem też straszyli że 3 pitstopy to będzie minimum a okazało się że tylko przy zmiennych warunkach albo nowych torach(część toru w kanadzie, GP Korei) kierowcy mieli problem ze zużywającymi się oponami(nie mówię tu o odosobnionych przypadkach) a tak to 1-2, rzadko 3 starczyły.

avatar
michalv8

17.03.2011 22:01

0

Powinno być: ich ojca i wuja :P

avatar
michalv8

17.03.2011 22:00

0

Może dopiero ich dzieci dorównają/wyprzedzą ich ojców :P

avatar
michalv8

09.03.2011 18:03

0

No co - stała posada, stały dochód, nie napracuje się dużo :P Sam bym tak chciał :P Zawsze może się w innych seriach ścigać czy cuś jak jeszcze ma "benzynę" we krwi a jak nie to ma spokojną pracę.

avatar
michalv8

22.11.2010 16:19

0

"Płatne w czterech ratach" WTF? To Bernie już przehulał cała kasę że w ratach musi płacić? xD

Przejdź do wpisu Trzy miliony dla Vettela

avatar
michalv8

26.09.2010 23:13

0

Ja się pochwalę że w Niemczech oglądałem F1 w 2008 i też było super. Pierwszy najważniejszy atut to to że i komentatorzy i całe "studio F1" było tam gdzie rozgrywał się wyścig więc wszystkie relacje były na gorąco. Mam nadzieje że Polsat kiedyś chociaż w połowie osiągnie ten poziom. A jak nie to niech F1 przejmie jakaś inna, bardziej profesjonalna stacja. P.S. Jeden plus dla Polsatu że wymienili Zientarskiego(nie wiem czy na stałe) w studiu F1. Sobierajski widać że jest trochę stremowany i nie czuje sie jeszcze swobodnie ale wole jego od Zientarskiego. Zientarski mógłby spróbować swych sił w komentowaniu :P

avatar
michalv8

26.09.2010 21:51

0

@ 9. Tukan nie pamiętasz jak w sezonie 2008 co jakiś czas ekran się zwężał i była reklama Orlenu? To było przegięcie. Z Polsatem(teraz) i tak nie jest tak źle. Np. we Francji podczas wjazdu safety cara puszczają reklamy. A dzisiaj było to spowodowane tym że wyścig długo trwał(ponad 2 godziny - zwykle trwa ok 1 godziny i 40-45 minut) a Polsat ma po prostu limit czasu na F1 i nie mogą go przekroczyć.

avatar
michalv8

26.09.2010 21:23

0

c.d. w sieci piszą że podobno cały sezon 2010 jest już kręcony w HD ale FOM nie dopuszcza jeszcze jego transmisji(kanałom telewizyjnym przekazują sygnał w gorszej jakości).

avatar
michalv8

26.09.2010 21:17

0

@ 3. radiowiec_wawa ma rację. Źrodło sygnału musi być w HD. O ile pamiętam to w 2009 jedynie GP Turcji i Abu Zabi(nie jestem tego pewny) były testowo transmitowane w HD.

avatar
michalv8

24.09.2010 23:12

0

Temat jest o oponach dla Formuły 1 więc uznałem że Twój komentarz do tego się odnosi. A w GP2 bo Pirelli zaproponowało ostatnio żeby F1 i GP2 miało te same opony i dużo jest pozytywnych opinii o tym więc pewnie wejdzie to w życie.

avatar
michalv8

24.09.2010 22:49

0

@ racingfan jak już to nie w F1 a GP2 bo będą mieć takie same opony jak Formuła 1.

avatar
michalv8

24.09.2010 22:04

0

@ Gawcio skoro mogą zrobić dobre opony to co to dla nich za sztuka żeby zrobić gorsze :P A wszyscy są za tym aby opony starczały na mniej więc pewnie i tak by musieli to zmienić.

avatar
michalv8

24.09.2010 21:49

0

Plus niedoświadczony Gosjean za kierownicą bolidu to wychodzi że różnicy nie będzie(no chyba że Heidfeld jeszcze ostatni raz testował ale i tak do następnego sezonu mają sporo czasu więc może ich gumy będą nawet lepsze).

avatar
michalv8

21.09.2010 11:46

0

Niektóre wyścigi co dwa lata to dobry pomysł. Wg mnie mogliby jeszcze zrobić tak że na początku i na końcu są te same wyścigi - wtedy widać by było postęp zespołów.

avatar
michalv8

14.09.2010 11:34

0

@13. kacperboss: Sorry ale już rzygam tymi tekstami: "marze o duecie Kubica - Raikonnen"... W zeszłym sezonie "Kubica - Alonso"... uff... A Kubica z kim by nie był to i tak nie da sobie w kasze dmuchać. To nie BMW gdzie niemiecki team wspierał swojego kierowcę i wszystko musiało być jak w zegarku. W Renault podchodzą do tego inaczej, dlatego Kubek tam źle nie będzie miał. Obojętnie z kim będzie jeżdził. On już sobie zapracował na swoją pozycję w teamie i jej nie straci. Właściwie tylko on zbiera jakieś znaczące punkty dla zespołu a mimo to Renault ma szanse pokonać Mercedesa.

avatar
michalv8

09.09.2010 19:47

0

Każdemu zdarza się zagapić...

avatar
michalv8

05.09.2010 01:37

0

@42 maniak300 - przecież vukar wcale nie mówiłe że tory mają się składać tylko z prostych. Chodzi o to żeby tory były inaczej budowane. Taki Singapur albo Walencja - super widowisko, ale w ogóle niema miejsc do wyprzedzania. Owszem - rozwój bolidów poszedł w stronę aerodynamiki i to też jest tego wina ale bolidy także stały się dłuższe i szersze. Kiedyś na Monaco bez problemu np. na części toru starcie mieściły się 3 bolidy a teraz max. 2. A silniki z turbo wcale nie muszą być gorsze. Będą mieć mniejszą moc ale o ile większy moment obrotowy.

avatar
michalv8

21.07.2010 11:32

0

Bolid Toyoty TF110 i tak nie jest do końca zgodny z ostatecznym regulaminem na 2010 rok więc i tak w tym sezonie nie mógłby jeździć ale jak wiadomo zmiany na rok 2011 nie są takie rewolucyjne i TF110 na pewno uda się zmodyfikować do początku następnego sezonu. Jak im się uda to pkt w następnym sezonie na pewno będą.

Przejdź do wpisu HRT dogadało się z Toyotą?

avatar
michalv8

10.04.2009 15:03

0

Może planuja zrobić tak że wyścig zacznie się godzine przed zachodem słońca i po godzinie zapalą światła i będzie nocny wyścig??

avatar
michalv8

03.04.2009 11:12

0

Nie sugerujcie się wynikami trenigów. One nigdy prawdy do końca nie pokażą. Jedyne z czym mogę się zgodzić to to że BMW testlwało ustawienia przed deszczem. To jest akurat możliwe.

avatar
michalv8

01.04.2009 16:11

0

Nabrałem sie xD

Przejdź do wpisu

avatar
michalv8

10.03.2009 16:45

0

Nie ma się co dziwić-Honda jeszcez przed końcem sezonu 2008 zapowiadała że jest mocno przygotowana na 2009 i jak widać to dało im wielki plus pomimo że ich testy były opóźnione. Dlatego temu się nei dziwie ale dziwie się wszystkim tym dla których to było zaskoczenie-to że Honda nie dostarcza silników to nie znaczy że cały zespół jest gorszy. Oby tak dalej.

avatar
michalv8

20.12.2008 22:40

0

kolejna afera xD

avatar
michalv8

17.12.2008 11:13

0

Ej to czemu tylko Ferrari i McLaren mają mieć dodatkowe bolidy do testów??? To niech każdy zespół tak ma... Najlepiej by było jakby znależli kupców na Honde i Super Aguri....

avatar
michalv8

12.12.2008 13:36

0

A jak BMW ogłosiło że w styczniu pokaże nowy bolid to wszyscy mówili że za wcześnie, nie dorobiony itp. A się okazuje że większość zespołó w styczniu bolidy pokaże.

Przejdź do wpisu Renault R29 19 stycznia

avatar
michalv8

10.12.2008 16:17

0

Z deszczu pod rynne bo bolidy F1 też mają osłabić i ujdenolicić tak jak samochody w rajdach xD...

Przejdź do wpisu Loeb chce do F1 w 2010

avatar
michalv8

23.11.2008 15:04

0

Ja bym widział Senne bardziej w Hondzie. STR ma jak narazie niepełną przyszłość a Honda na dodatek się wzięła w garść więc to jest lepszy wybór dla Senny. W STR mogłby jezdzić wg mnie Bourdais i Sato. Obaj dużo bardziej doswiadczeni od innych...

avatar
michalv8

18.11.2008 16:12

0

W 2004 Willisam tez nei grzeszył urodą(głownie przez inny nos bolidu) ale to na nim Montoya pobił kilka rekordów torów których do dzisiaj nie pokonano.

avatar
michalv8

18.11.2008 13:04

0

Dokładnie! Dobrze mówisz xD Pewnie odrazu by rozwalił się na pierwszym zakręcie gdyby w pojedynku z Schumim byłby na 2 pozycji... Szkoda gadać... A z kolarzem to na bank wygra. Wogóle co to za porównanie-bolid F1 i rower? xD

avatar
michalv8

10.11.2008 17:11

0

Nie no nie przesadzajmy z tym. Przecież projektanci bolidó na pewno od początku o tym wiedzieli i wszystko zaprojektowali tak żeby ze sobą współgrało. Wkońcu w zespołach F1 pracują najlepsi specjalisci więc napewno rozwiązali/rozwiązują już ten problem. A Kubek już chyba nie ma z czego chudnąć :P

avatar
michalv8

27.10.2008 21:20

0

Zgadzam się z Ferrari! Do czego to ma dojść? Są inne serie wyścigowe w których są te same silniki i tam można zobaczyć taką rywalizacje. Ale F1 to najwyzsza seria i powinna być najszybsza i tylko najlepsi(równiez bolidy) powinni wygrywać! Już teraz Przecież Ferrari dostarcza silniki 2 zespołom, renault pożycza Redbullowi a Toyota Williamsowi.Rozumiem gorszą aerodynamike ale standadrowe silniki???

Przejdź do wpisu Ferrari grozi odejściem

avatar
michalv8

20.10.2008 21:03

0

Ja myśle że Hamilton zdobędzie wkońcu tytuł. Chodziaż go nie lubie to jednak w Chinach jechał perfekcyjnie i nei sądze żeby w Brazylii było inaczej. Chyba że Ferrari znajdzie jakieś kosmiczne ustawienia swoich bolidów bo na razie w tej kwestii lepszy jest McLaren.

avatar
michalv8

19.10.2008 12:31

0

No to może byc roznie z renault.W 06 mistrz swiata i konstruktorow a w 07 juz cieenko. Nie wiadomo czy to przez kierowcow czy przez bolid. Ale 3 ostatnie wyscigi renault byly niezle. Mi sie wydaje ze BMW odpuszczajac sobie ten sezon po Kanadzie zrobila naprawde duuuzy postep na nastepny sezon i bedzie mogla walczyc z ferrari i mercedes jak rowny z rownym.

avatar
michalv8

18.10.2008 21:56

0

Niezłe by było gdyby Raikonnen i Hamilton walczyli by razem koło w koło spychając się i wkońcu obydwaj by się rozwalili :D

avatar
michalv8

30.09.2008 16:01

0

Zgadzam się z ulo! Nie dość że nie trzeba by było tankować to widać by wtedy było jakie możliwości maja bolidy. A nie taki Hamilton będzei miał prawie pusty bak(a inni bedą mieć więcje paliwa) i już mówią że najlszybciej jeżdzi... Brak tankowań podczas wyścigów!!!

avatar
michalv8

14.09.2008 13:27

0

Na gazecie piszą że o 14 ma padać ale mało(0.9mm) ale na weather-forecast.com podają 3mm. Na BBC podają że będzie mocno padać.

Przejdź do wpisu Ferrari wymienia silnik Massy

avatar
michalv8

12.09.2008 08:51

0

Gdyby "odmrożili" silniki już by dalej nie musieli nic robić...

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu