komentarze
  • 1. niza
    • 2008-11-01 20:28:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    z tym KERS to w ogóle dużo znaków zapytania, bo nie wiadomo tak naprawdę na ile jest to bezpieczne no i ta waga może przechylić szlę na tą stronę, że wiele zespołów w ogóle nie zdecyduje się na to w całym sezonie, bo najprościej może się nie opłacać wykorzystanie KESR właśnie ze względu na trudniejsze rozłożenie balansu

  • 2. Piotre_k
    • 2008-11-01 21:33:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak to niestety jest jak się wprowadza odgórnie coś co nie pasuje do tego sportu. Moim zdaniem F1 nie powinna specjalnie angażować się w ochronę środowiska, to jest taki sam paradoks jak walka firm tytoniowych z rakiem płuc. Plusem opóźnień niektórych teamów będzie chociaż to że wszyscy się dowiemy czy ten KERS w ogóle działa.

  • 3. Borg
    • 2008-11-01 21:33:28
    • *.50.236.118

    Przeciez MC juz oglosil wczesniej, ze zbuduja tylko 1 bolid z kers, bo jak stwierdzili, beda takie tory, na ktorych kers nie bedzie sie sprawdzal.

  • 4. Orus
    • 2008-11-01 22:05:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    60 kg??? no przy takiej wadze to niezbyt sie opłaca....

  • 5. masosz
    • 2008-11-01 22:33:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    moznaby zrobic kilka baterii, i laczac je szeregowo, rozmieszczac w bolidzie jak balans...

  • 6. leo_
    • 2008-11-01 22:42:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    masosz-- b dobry pomysł . Jeśliby baterie rozmieszczać jako balans, to nie traci się na wzroście masy systemu KERS. Coś dla Kubicy. Ale co , jak BMW wybierze jakiś inny system- bez baterii?

  • 7. HarryPioter
    • 2008-11-01 23:05:43
    • *.adsl.inetia.pl

    BMW coś zawali w bolidzie Kubicy i sezon do kitu. Będziemy słyszeć znów wymówki ze strny BMW. Chyba że.... . Pracują nad KERS od Kanady to powinni być do przodu. Zobaczymy w Australii

  • 8. anarhiusz
    • 2008-11-02 12:03:24
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    połączanie szeregowe jest dobre aczkolwiek zwiększa prawdopodobieństwo na usterkę...

    ja był bym za jedną baterią...

  • 9. prolim
    • 2008-11-02 12:53:18
    • *.net.wektormedia.pl

    Co do tych 60kg, to zawsze mogą zmniejszyć wagę bolidu, napewno mają takie możliwości, ale czy aż o 60kg:P to jest pytanie, nie jest tajemnicą, że bolidy dziś są specjalnie dociążane. Co do KERS to ciekawe czy to się przełoży na czasy okrążeń i zużycie paliwa.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo