komentarze
  • 1. giovanni paolo
    • 2024-09-20 14:57:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niemniej, mają najszybszy bolid a ta charakterystyka pracy tylnego skrzydła nie dodawała im 0.6s na okrążeniu. W kwestii dyspozycji bolidu w następnych wyścigach mogą być spokojni, nie spadną nagle do q2 jak aston martin rok temu.

  • 2. mm27m
    • 2024-09-20 16:09:36
    • *.eaw.com.pl

    @1
    0.6 nie, ale mając możliwość mniejszego oporu na prostych przez większą szparę, można pozwolić sobie na nieco większy docisk ogólnie.
    ogólnie - zgadzam się że skrzydło jest sprytnie "nielegalne", ale zgadzam się też z ZB że spełnia wszystkie wymogi i przechodzi testy więc... jest w pełni legalne.
    sport w którym są miliardy $$ a nie potrafią zrobić przejrzystych regulaminów oraz skutecznych testów xD

  • 3. TomPo
    • 2024-09-20 22:21:41
    • *.keznews.com

    Zmienianie przepisow w trakcie trwania sezonu to patologia.
    Skrzydlo jest legalne? Jest. No to juz problem FIA i musi doprecyzowac przepisy na kolejny rok.

  • 4. sisay
    • 2024-09-20 22:26:06
    • *.hypernet.biz.pl

    Red bull, musial zmienic bo zmienili przepisy w trakcie, teraz jest jasno ze nielegalne co to za proszenie, powinni dostac sroga kare

  • 5. EnderWiggin
    • 2024-09-20 23:27:37
    • *.30.28.72.mobile.internet.t-mobile.pl

    @4 Siady
    Kiedy zmienili przepisy w trakcie? Co RB musiał zmienić? Co jest nielegalne? Za co karę?

    Przestań zmyślać bzdury.

    FIA nie zmieniła żadnych przepisów. Zmieniła test, którym sprawdzała czy tylne skrzydła są zgodne z regulaminem.
    Red Bull musiał zmienić tylne skrzydło bo okazało się, że ich skrzydło mierzone różnymi metodami dawało rozbieżne wyniki co było niezgodne z przepisami, które obowiązywały od początku sezonu.
    Teraz jest jasno, że skrzydła McL przechodzą WSZYSTKIE testy jakimi jest mierzone, nie tak jak skrzydło RBla, które nie przeszło pozytywnie testów.
    Pierwszy raz słyszę, że należy karać za coś co nie zostało w żaden sposób udowodnione. FIA nie ukarała Red Bulla udowadniając im nielegalność tylnego skrzydła, co więcej, pozwoliła im dalej się ścigać z tym skrzydłem przez 3 kolejne wyścigi, a Ty domagasz się kar za coś czego FIA nie udowodniła? Absurd.

  • 6. Frytek
    • 2024-09-21 11:23:59
    • *.31.152.110.mobile.internet.t-mobile.pl

    To jest ciekawostka.
    Gdyby to Redbull nadal dominował i miałby takie skrzydło, to byłoby już z 60 komentarzy a nie 5.
    Oczywiście wszyscy byliby bardzo nie zadowoleni że Redbull łamie przepisy(mimo że ich nie łamie). Oberwało by się Hornerowi, Marko i niczemu nie winnemu Maxowi.

    A tak jakby cisza w eterze, wystarczy że robi to inny zespół niż Redbull lub Mercedes to już nikomu nie przeszkadza. Zmienni jesteście ludzie.

    Prawda jest taka, że każdy, nie ważne jaki zespół niech kombinuje jak może jeśli potrafią ominąć przepisy lub być na ich pograniczu. Skoro nie są zdyskwalifikowani to znaczy że bolid jest legalny. Tylko przepisy są nie sprecyzowane a to już jest problem FIA. Dlatego FIA poprosiła a nie nakazała

  • 7. Lulu
    • 2024-09-21 12:37:45
    • *.centertel.pl

    Gra w zielone w RBR trwa w najlepsze . Jak nie pokonamy Was na torze , to w pokoju sędziowskim;-)

    Niestety będzie tylko gorzej

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo