komentarze
  • 1. Biziscoot
    • 2024-06-06 18:50:29
    • *.proneteus.pl

    Będzie się działo.
    Zobaczymy która stajnia dobrze odrobi lekcje.

  • 2. Malmedy19
    • 2024-06-06 19:08:45
    • *.

    Ta, która ma najwięcej pieniędzy.

  • 3. Biziscoot
    • 2024-06-06 19:37:57
    • *.proneteus.pl

    @2
    no ponoć budżety mają być mniejszy co wyrówna szanse ;-)

  • 4. Vendeur
    • 2024-06-06 20:34:11
    • *.icpnet.pl

    @3. Biziscoot

    Limitu budżetu nie dotyczą jednak obecnie AUDI, które do stawki dopiero dołączy...

  • 5. giovanni paolo
    • 2024-06-06 21:51:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No to teraz bolidy od sezonu 2026 będą tycie tycie w porównaniu do tych statków towarowych z obecnej odrażającej dominacji producenta napoju w puszkach i piękna rywalizacja znowu zagości na torach, szczególnie w Monako. Nikt przecież nie chce oglądać tych dużych bolidów (odrażające bo to red bull dominuje przy tych odrażających tankowcach) jeżdżących wokół pętli w Monako..

  • 6. TomPo
    • 2024-06-07 07:33:45
    • *.214.217.53

    Formula Hybrid 1

  • 7. wpiszlogin
    • 2024-06-07 12:10:39
    • *.108.73.47

    Wygląd OK, ale te 10 - 20cm niczego nie zmienią. W porównaniu do bolidów z lat 2000 to nadal będą krowy. Odchudzanie o 30kg to szkoda w ogóle szkoda komentować. Takie zagranie pod publiczkę, bo tego niby chcą fani i kierowcy. Realnie bolidy znowu będą cięższe z powodu większych akumulatorów i robimy kolejny kroczek w stronę Formuły E. Hipokryzja i tyle.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo