Biziscoot
Ostatnia aktywność
avatar
Biziscoot

10.12.2024 16:33

0

Viaplay szybko zareagowala i usunęła transmisje Brawo Brawo Brawo chu i ki. Czegoś tu można się spodziewać, wszyscy komentatorzy już z VP przed ES to jest straszne ciekawi mnie czy Aldona M. o tym wspomni jak nie to jej przypomnę.

avatar
Biziscoot

08.12.2024 20:23

0

Brawo Maclaren. Ferrari tuż tuż, było ciekawie mały błąd Norrisa lub awaria i by się pozmieniało. Ver. przeprosił Piast. no cóż dziwnie że nie chciał go "wbić w bandę" hahaha. A ten drugi kierowca Merca niestety na sam koniec wylądował za Hamiltonem startującym z tak odległej pozycji to samo mówi za siebie. I tu mogę śmiało zaryzykować (bo różnie w przekazach było raz że Max raz że Krystian. Ale skoro Max jest małym szczekającym terierem no to powiem Ci Toto że wolę małego szczekającego teriera niż wijącego się w rozpaczy jamnika jakim jest Jędrek jeżyk nie dość że się wije to jeszcze mała gnida może ukłuć.

avatar
Biziscoot

01.12.2024 21:44

0

@20 opony przebite ze zmęczenia i tarek a nie od lusterka, gdyby od lusterka to powinny prawe przód i tył. Kary duże ale bez winy nie było by kary. Max i RB odrobili lekcję ze sprintu. Hamilton bez komentarza. Sauber w punktach po odpadnięcie kilku kierowców. Ferrari bez tempa.

avatar
Biziscoot

30.11.2024 23:24

0

Toto musiał nieźle płakać w stronę sędziów. Wstrzymam się od dalszego komentarza.

avatar
Biziscoot

30.11.2024 23:20

0

Gratulacje zasłużone dla Maxa, teraz tak myślę że z powodu fatalnych kwalifikacji w sprincie stwierdzili że i tak Perez nic nie wskóra to może popracować podczas sprintu jako królik doświadczalny przed kwalifikacjami do wyścigu i tak jego słaba jazda przyczyniła się do PP dla Maxa. Mclaren i Ferrari przyzwoicie, natomiast cały czas mnie nurtuje Mercedes, Russell dobra jazda i tempo sle Hamilton już nie i mam takie przeczucie że mu trochę spowolnili auto żeby Russell błyszczał a oni mieli wymówkę że dobrze że Hamilton odchodzi do Ferrari bo już słabo jeździ i i tak by się go pozbyli. Ale to tylko moje przypuszczenia i mogę się mylić.

avatar
Biziscoot

30.11.2024 23:06

0

@1,@3,@9 Panowie wymieńcie mailami i telefonami na tak długie dyskusje. Tor szybki, strefa drs za krótka, Maclaren dobra gra zespołowa, zamiana miejsc no mają prawo nie jest to nie zgodne z przepisami czy to mi się podobało no mam swoje wyrobione zdanie na ten temat. Verstappen złe ustawienia bolidu, Perez jak zwykle już mnie nie dziwi, Hamilton tu na dwoje babcia wróżyła albo stracił błysk albo Mercedes celowo mu daje auto źle dostrojone do wyścigu na rzecz Russella.

avatar
Biziscoot

26.10.2024 00:11

0

To tak żeby przypomnieć co piszecie na platformie. Ale trzeba to przyznać że to F1 szybkie wyścigi i Wy też się ścigacie i przy dobrym tempie mijacie się z prawdą na torze. ;-)

avatar
Biziscoot

26.10.2024 00:07

0

Inne serieKrólowej motorsportu w najbliższy weekend będą towarzyszyć aż trzy lokalne serie - GTM Super Copa, Arzyz Masters Historic oraz mistrzostwa Ameryki Północnej i Środkowej F4.TransmisjeWszystkie wydarzenia z tego wyjątkowego weekendu udostępni Viaplay. Inną opcją jest oczywiście F1TV. Należy jednak pamiętać o wieczornych porach rozgrywania głównych sesji oraz wydłużonym 2. treningu ze względu na testy opon Pirelli.

avatar
Biziscoot

26.10.2024 00:04

0

Panie Trzosek i gdzie te inne serie transmitowane przez Viaplay, coś kiepskie są Pana źródła informacyjne. Pisać to jedno a rzeczywistość to drugie.

avatar
Biziscoot

24.10.2024 16:52

0

Czy aby na pewno Viaplay transmitować będzie wszystkie wydarzenia w tym trzy lokalne serie mam co do tego pewne wątpliwości ale zobaczymy. Autor tego artykułu na pewno wie co napisał i tę wiadomość ma z pewnego źródła. A było by super obejrzeć też inne zmagania. Sympatykom F1 życzę miłego oglądania bo będzie się działo. A "Polskim Sędziom" w tym temacie życzę wiele dyskusyjnych manewrów oraz trafnych werdyktów jak to było po GP USA. Bawmy się wraz z bolidami. I prośba przestrzegajmy kultury wypowiedzi, każdy ma swój punkt widzenia i ma do tego absolutne prawo ale róbmy to jak cywilizowani ludzie. Sztuką jest kłócić pięknie, kulturalnie z szacunkiem i tego Wszystkim po GP Meksyku życzę bo wierzę w ludzi a wiara przenosi góry.

avatar
Biziscoot

23.09.2024 19:43

0

Dodam tylko że mam 55 lat, wcześnie zacząłem oglądać F1, jeździli jeszcze Lauda, Prost, Senna, Brundle, Watson, Mansell, Piquet, Keke Rosberg itd. i oglądam tą królową do dziś choć tęsknię za tamtymi wyścigami które też nie były zawsze czyste, FIA często była stronnicza jednych za wyjazd i powrót przez pas awaryjny nie karali innych karali w zależności od własnego widzimisię i tysiące takich przykładów można by dać a kierowcy? no cóż zawsze byli oklęci i nieraz publicznie dawali temu upust i do dziś się to nie zmieniło więc mnie nic nie dziwi, jednym uchem mi wchodzi drugim wychodzi a cyrk dalej się kręci.

avatar
Biziscoot

23.09.2024 19:27

0

Nie rozumiem tego szumu, każdy z tutaj wypowiadających się z ręką na sercu przysięgnie że nigdy we wszystkich swoich latach nie przeklinał publicznie w towarzystwie choćby jeden raz. Ja w moim życiu i otoczeniu nie znam takiej osoby. A jeżeli przeklinałem publicznie to nie mam prawa osądzać innych. To tak jakby złodziej ganił złodzieja. Dla mnie to burza w już nie w szklance ale łyżeczce wody.

avatar
Biziscoot

23.09.2024 18:57

0

Tu nie ma co dyskutować i doszukiwać się teorii spiskowych. Przepis jest przepis, każdy kierowca ma prawo do wykręcenia najszybszego kółka i tyle. Miał ochotę to zrobić Daniel i zrobił, był na szarym końcu i nie miał nic do stracenia. Lando miał sporą przewagę więc też mógł zaryzykować i na kilka kółek wcześniej zjechać po czerwone paski, nikt mu nie bronił.

avatar
Biziscoot

29.07.2024 21:24

0

Mam tylko nadzieję że Luis w tym nie mieszał i tego nie zgłosił bo jest z tego znany.

avatar
Biziscoot

29.07.2024 21:20

0

Bez przesady, waga no tu się zgodzę ale nie na tyle żeby z jednym pitstopem wygrać. Dobrze że sędziowie to kontrolują, choć większe przewiny w wyścigu się zdarzają, współczuję Russellowi.

avatar
Biziscoot

13.06.2024 19:28

0

Nie wiem czy ten dziennikarz zauważ że chwilę później i tak była neutralizacja wyścigu po uślizgu Carlosa i nic to nie zmieniło w przypadku Maxa. Napisał co napisał i trzeba to uszanować bo każdy ma prawo do wygłaszania swoich poglądów a inni mogą się z nimi zgadzać lub nie. Ja uważam że nawet jakby była netralizacja to nic by to nie zmieniło w stosunku do Maxa a wręcz mogło by to przesunąć Merce przed Maclareny ale nie sądzę żeby RBR myślał tymi kategoriami.

avatar
Biziscoot

06.06.2024 19:37

0

@2 no ponoć budżety mają być mniejszy co wyrówna szanse ;-)

avatar
Biziscoot

06.06.2024 19:35

0

Tu George: Max bierze w 2026 urlop zdrowotny a ja sobie pojeżdzę Red Bullem ;-)

avatar
Biziscoot

06.06.2024 19:28

0

No cóż coś siedzi w tych francuskich kierowcach coś w rodzaju takiej buty, narcyzmu. Kiedyś to Alain Prost w stosunku do Senny dzisiaj Esteban Ocon w stosunku do swoich partnerów z teamu.

avatar
Biziscoot

06.06.2024 19:13

0

Szumi za wjechanie w bolid został wykluczony z sezonu nie tylko z kolejnego wyścigu. Jednym dają duże kary za mniejsze błahostki. Moim zdaniem Magnussen za to co ostatnio wyczyniał na torach (bo to nie jeden wyścig) powinien być odsunięty od reszty wyścigów w tym sezonie. Ale FIA ma swoją koncepcję karania kierowców według prostej zasady "równi i równiejsi".

avatar
Biziscoot

06.06.2024 19:07

0

Po co się tyle rozpisywać, zbadali i jest ok to tematu nie było. A gdzie to sprawdzali to już nie ma znaczenia choćby robili to na biegunie północnym to ich sprawa.

avatar
Biziscoot

06.06.2024 18:59

0

Może Lance Stroll ma brata bliźniaka a my nic o tym nie wiemy ;-) A tak na serio jak jest napisane w artykule "gdy wszystko złoży w jedną całość" i tu widzę problem bo nie wydaje mi się żeby wszystko poskładał w jedną całość, on nie potrafi wyciągnąć wniosków z popełnionych błędów, choćby ostatnie wyścigi i wjazd w tył poprzedzających pojazdów to właśnie pokazuje że się nie poukłada.

avatar
Biziscoot

06.06.2024 18:50

0

Będzie się działo. Zobaczymy która stajnia dobrze odrobi lekcje.

avatar
Biziscoot

06.06.2024 18:37

0

347,5

avatar
Biziscoot

21.04.2024 12:41

0

@13 bałbym się o szachy nie taki ruch ręką i pionki by się poprzewracały ha ha ha. Strollowi bałbym się nawet dać dwie kulki metalowe bo na pewno jedną by zepsuł a drugą zgubił.

avatar
Biziscoot

20.04.2024 17:34

0

Bo miał 0,1 bara w oponach więcej ha ha ha.

avatar
Biziscoot

20.04.2024 17:33

0

Ustawili pod wyścig bo to dobre tłumaczenie słabych kwalifikacji.

avatar
Biziscoot

20.04.2024 17:31

0

Russellowi skończyła się kasa żeby dokuczyć Fernando a Carlos był z tyłu to i wyszło 3 pol position brawo.

avatar
Biziscoot

20.04.2024 17:27

0

Bez jaj za co za to że się bronił, to już jest żenada chyba że Russell opłacił Carlosa i sędziów to by wszystko wyjaśniało.

avatar
Biziscoot

19.04.2024 17:34

0

To Alonso wyrzucił peta cygaro przed Russellem, ja bym mu dał 30 sekund kary. ;-) :-)

avatar
Biziscoot

06.04.2024 13:08

0

Wpisałem komentarz bo zauważyłem błąd w zapisie pozycji w kwalifikacjach, Sainz był na 4 i 19 pozycji, żartowałem że chyba 2 bolidami jechał ale komentarz nie został umieszczony pod artykułem a zapis szybko poprawiono. No bardzo nieładnie panie Kempiński, bardzo nieładnie.

avatar
Biziscoot

09.03.2024 23:44

0

Brawo Oliver, kolejny młody talent.

avatar
Biziscoot

04.03.2024 18:11

0

Ojciec bagno robi nie patrząc na to że syn się w nim utopi. Nic dodać nic ująć.

avatar
Biziscoot

03.03.2024 19:47

0

Moim zdaniem ojciec Maxa chce zostać szefem zespołu zastępując Hornera na stanowisku przy przychylności Helmuta Marko. Czas pokaże bo wojna nie będzie trwać wiecznie.

avatar
Biziscoot

12.01.2024 17:01

0

Panowie zaraz ktoś doda: "Przez osiem ostatnich lat" Steiner ... albo Gene Haas zwolnił Steinera ale to wina Tuska ... Dajcie już spokój tej polityce, osobiście (to moje zdanie) rzygam już tą polityką która jest w ten czy inny sposób dorzucana na różnych stronach nie mających z nią nic wspólnego. A wracając do tematu to puki co Gene Haas jest właścicielem tego teamu i może robić roszady jakie mu się tylko podobają i nic nam do tego. Oczywiście można podyskutować czy one mu coś dają lub czy coś zmienią w tym teamie ale to w dalszym ciągu są jego decyzje i ma do tego wszelkie prawo. Co do samego Steinera to miał wiele dobrych ale też wiele złych dni. Czy dobrze kierował zespołem? Moim zdaniem nie ale na takie kierowanie ma też wpływ wiele czynników zewnętrznych o których podejrzewam mało wiemy żeby ze 100-procentową pewnością się wypowiadać (ja tej wiedzy nie mam, dlatego mam mieszane uczucia). Żeby się przekonać o słuszności ruchów Gene Haasa poczekam i wypowiem się po sezonie 2024 bo jak mówią "po czynach ich poznacie". A przy okazji chciałbym Wszystkim życzyć Szczęśliwego Nowego Roku 2024 i wielu interesujących wyścigów w tym niedługo rozpoczynającym się sezonie.

avatar
Biziscoot

09.10.2023 22:18

0

Nie wiem po co te różne komentarze, Hamilton już sam zauważył przed startem wyścigu że jest do odstrzału no i Russell go wysłuchał i odstrzelił, tyle w temacie ;-)

avatar
Biziscoot

04.10.2023 20:07

0

Nie prościej byłoby w aucie zamontować elektroniczne chipy i nitkę toru również ochipować. I nie byłoby przeglądania kamer przez sędziów, sam zawodnik by miał szybki komunikat że czas okrążenia został skasowany a kilka wyjazdów wiązałoby się z karą kilku sekund. I nie trzeba by kombinować z płytami czy żwirem.

avatar
Biziscoot

17.09.2023 11:13

0

A jak przytoczę cytat Piłsudskiego o Polsce i Polakach z przed 100lat "Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy". I myślę że coś w tym jest.

avatar
Biziscoot

03.07.2023 12:15

0

Może jeszcze rozsypać gwoździe i zamontować karabiny maszynowe. Moim zdaniem wystarczy dobry monitoring na zakrętach i komputer monitorujący, wyjechałeś 4 razy - obowiązkowy przejazd przez pit lane i po temacie.

avatar
Biziscoot

26.10.2022 21:10

0

Kiedyś kierowcy ryzykowali bardziej bo bolidy nie były bezpieczne i nie było flag gdy odpadło lusterko. Z całym szacunkiem dla tego sportu ale zmierza w złym kieunku i tu nie chodzi o obronę Fernando. Ten sport z normalnego wspaniałego sportu zrobił się maszynką do pieniędzy a gdzie jest maszynka jest wypatrzenie. Tyle lat oglądałem tę KRÓLOWĄ motosportu, 35 lat oglądania ... aż 35 lat a może tylko 35 lat, ten mój ukochany sport zmienił się w fabrykę produkcji kasy. Zawsze towarzyszyła forsa w tej dziedzienie ale nie w takim stopniu, wyobraźcie sobie że dziś przychodzi do F1 Frank Williams i tak sobie jako inżynier zakłada zespół ... nie miesci mi się to w głowie, dziś w F1 liczą się tylko wielkie koncerny i wielka kasa, przez co po części nie dziwię się że są ograniczenia żeby bronić tych biedniejszych. I mimo że nie życzę źle RBR to przekroczenie budżetu jest bardzo poważnym wykroczeniem niż odpadnięte lusterko czy fragmęt przedniego skrzydła, to drugie to właśnie mydlenie oczu i tu popieram Alonso w wypowiedzi że decyzja sędziów pokaże drogę w F1. Brakuje mi jeszcze tu paru graczy: Jeff Bezos racing. Bill speed Gates. Musk New F1 Elon. Bernard Arnault Super Sport. Jak do tego dojdzie to już koniec pewnej epoki. Smutne ale prawdziwe.

avatar
Biziscoot

18.10.2022 19:44

0

Dajcie już spokój Robertowi, życzę WAM wszystkim takiej wytrfałości w dążeniu do celu i tyle wyrzeczeń ile każdy kierowca F1 zrobił od najmłodszych lat.

avatar
Biziscoot

18.10.2022 19:31

0

Z całym szacunkiem dla Daniela za jego największy uśmiech w F1 i duży dystans dla siebie nie jest to kierowca pokroju Senny, Szumiego seniora, Fernando czy nawet Maxa, poprostu nie jest fighterem i tyle, ma swoje dni jak idzie ale nie wyciśnie z żadnej maszyny maksa taka jest prawda, lubię go ale myślę że już się wypalił, są kierowcy którzy do ostatka mnie zdziwiają choćby jeździli taczką ale Daniel do nich nie należy z przykrością stwierdzam. Mam 53 lata i troszkę ten sport oglądałem od 17 roku życia, widziałem wielu kierowców ich upadki i wzloty i do dziś uważam że gdyby nie awaria bolidu to Senna miał by tyle tytułów że nikt by się z nim nie mógł równać, jednak Williams nie do końca był sprawny i nigdy nie dowiemy się co by było gdyby było, więc każdy ma swój punt widzenia i to szanuję bo tak powinno być, każdy ma faworyta i murem za nim stoi ale też trzeba być tolerancyjnym dla innych poglądów i zrozumieć innego kibica, dlatego czasem serce mnie boli jak czytam komentarze ludzi obrzucających się błotem, jak czytam o Hamiltoniarzach i Verstapeniarzach to nie chce mi się już komentować artykułu żeby podzielić się swoim spotrzeżeniem nie koniecznie trafnym ale lubię zdrową konwersację i potrafię przyznać się do błędu czego WAM Fanom F1 wszystkim życzę.

avatar
Biziscoot

10.10.2022 01:26

0

Gratulacje dla Maxa i mam nadzieje że odwdzięczy się w ostatnich wyścigach Perezowi za poprzedni i ten sezon i będzie jeździł pod niego żeby Perez miał wicemistrzostwo.

avatar
Biziscoot

10.10.2022 01:17

0

@9 nic dadać nic ująć :-)

avatar
Biziscoot

10.10.2022 01:10

0

@2 Hmm właśnie w końcu pojęli szybką i słuszną decyzję. I tak powinno być za kaźdym razem i nie tak jak w przypadku Carlosa i Lewisa. Ale ja nie o tym bo artykuł tyczy innego tematu i fajnie by było pisać na temat. Zawsze za SC jeżdzą a w tym czasie jakiś ciężki sprzęt zwija złomka z pobocza i nie ma w tym nic dziwnego, porządkowi sprzątają części pogubione itd. itp. a tu w tym wyścigu oprócz SC była jeszcze czerwona flaga więc kompletnie nie rozumiem Gaslego. Jazda bez wyobraźni i zasłuźona kara.

avatar
Biziscoot

10.10.2022 00:57

0

@1 tak tak tak. Rozumiem że brałeś udział w tych ustaleniach hahahaha. Jak będziesz miał info o innych ustaleniach to pisz nam. Dzięki wielkie ;-)

avatar
Biziscoot

10.10.2022 00:50

0

To jest bezdyskusyjne, to tak jakby na czerwonym świetle przejechać przez krzyżówkę i jeszcze mieć pretensje że traktor przejeżdzał. Kara jak najbardziej zasłużona. A Gasly mając w pamięci wypadek z przed lat zachował się jakby nic nigdy się nie stało. Dopiero widok ciężkiego sprzętu otworzył mu oczy. Tak moim zdaniem to z niego chłopek roztropek i nic dziwnego że byki wyałtowali go z głównego teamu.

avatar
Biziscoot

06.09.2022 17:03

0

Hamilton jechał prawą stroną w pewnym momencie Perez lewą, Vetel mógł tylko zjechać na pobocze i tu by się zaraz teorie spiskowe zrobiły. Widzisz w lusterkach dwa bolidy po prawej i po lewej ... pytam któremu ustąpić? Moim zdaniem Vetel miał ciężki orzech do zgryzenia, jaką by decyzję nie podjął przyhamowująć to by któremuś z nich bardziej zaszkodził. A że wyjechał na świeżych oponach to pewno pomyślał że da radę. To są ułamki sekund (nie ścigają się na hulajnogach) i trzeba szybko podjąć decyzję która nie zawsze jest trafna. Ale ja się temu nie dziwię, sam miałem różne sytuacje na drodze i nie przy tej prędkości a i tak człowiek potem myślał "a dlaczego nie zrobiłem tak czy tak" ale to już po fakcie.

avatar
Biziscoot

30.07.2022 11:18

0

@4 pokaż swoją a my już odpowiednio dopasujemy inwektywy. Definicja menel: "Pijak, alkoholik, człowiek który zrobi wszystko, by napić się jakiejkolwiek substancji zawierającej alkohol." Ja nie widziałem Seby przewracającego się przed wyścigiem i pijącego denaturat. Może ktoś widział? Skoro użyłeś tego określenia to znaczy że nie jest Ci obce i pewno butelkę denaturatu wchłaniasz podczas wyścigu.

avatar
Biziscoot

12.07.2022 07:42

0

Przepraszam miało być ci pseudo polscy fani.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu