komentarze
  • 1. hubos21
    • 2024-04-09 13:54:12
    • *.8.182.156

    No i znowu klops, w RB już to dawno zauważyli, że będzie problem przy takim rozdziale mocy ale FIA mądrzejsza myślała, że ruchomymi skrzydełkami problem rozwiąże.

  • 2. bartexar
    • 2024-04-09 14:17:55
    • *.source.akaquill.net

    Szlag jasny trafia. W momencie jak zespoły zbliżają się do siebie jak w 2021 czy teraz, tu znowu zmiana i pudrowanie stworzonych problemów innymi durnymi.

  • 3. kiwiknick
    • 2024-04-09 18:45:33
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Rezygnacja z DRS i powrót do tankowania, tak jak kiedyś tam.
    ;]

  • 4. goralski
    • 2024-04-09 19:09:20
    • *.centertel.pl

    @3 tak tak, i jeszcze różni dostawcy opon, pułapki żwirowe i Nürburgring...ochłoń :)

  • 5. kiwiknick
    • 2024-04-09 20:33:41
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    4@ a co złego jest w żwirze i różnych dostawcach opon?

  • 6. goralski
    • 2024-04-10 07:01:46
    • *.centertel.pl

    @5 to był sarkazm...

  • 7. ElKivikos1981
    • 2024-04-10 12:20:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i jak widać nowe przepisy już powstająą pod RB, Horner się zachowuje jakby sam je tworzył.

  • 8. Gumek73
    • 2024-04-10 12:47:00
    • *.30.24.114.mobile.internet.t-mobile.pl

    @ 7. ElKivikos1981
    To nie przepisy powstają pod Redbulla, tylko Redbull chyba jako jedyny narazie, rozumie co się dzieje, inni znów się obudzą z ręką w nocniku na pierwszych testach, tak jak to było z podbijaniem w 2022r.

  • 9. Lulu
    • 2024-04-10 15:30:44
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @8 Akurat przepisy które mamy obecnie powstały pod RBR i Pana Neweya . On jako jedyny inżynier w stawce ma doktorat z efektu przyziemnego .

    Nie pamiętam już w który z sezonow dominacji Mercedesa ale chyba był to rok 2020 również zmieniono przepisy w zakresie podłogi bolidów tylko na 1 sezon . Po co taki zabieg , po co zmieniać coś na jeden rok ? Na dodatek nowa podłoga dużo lepiej współgrała z bolidami które miały nosy niżej tylej osi . Dziwnym trafem dwa wówczas teamy miały tak skonstruowane samochody a był to RBR i Ferrari .

  • 10. F1driver12
    • 2024-04-10 16:30:12
    • *.

    9 Co bierzesz ? też tak chcę xD

  • 11. Lulu
    • 2024-04-10 16:35:19
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @10 . Myślę. Możesz spróbować to nie boli i na pewno nie zaszkodzi . Jak się skupisz to może nawet Tobie się uda .

  • 12. Lulu
    • 2024-04-10 16:37:07
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @10 a na poważnie to powiedz gdzie mijam się z prawdą, poza rokiem który podałem bo na prawdę nie pamiętam dokładnie.

  • 13. F1driver12
    • 2024-04-10 16:38:11
    • *.

    Nie zawsze musi boleć. Ale białe myszki przed oczami masz xD

  • 14. Gumek73
    • 2024-04-10 17:41:46
    • *.30.24.114.mobile.internet.t-mobile.pl

    @ 9. Lulu
    A ja myślałem że przepisy które mamy obecnie powstały po to aby umożliwić ściganie się koło w koło, a fakt iż Adrian Newey jest w tej materii specjalistą i chyba jako jedyny z obecnych inżynierów miał już w przeszłości doświadczenia z tego typu konstrukcjami, no to wyszło jak wyszło.

  • 15. F1driver12
    • 2024-04-10 18:36:27
    • *.

    14 Szkoda Twojego czasu. Gość jest tak zafiksowany, że nie widzi nic więcej jak spisek i jest przekonany że wszyscy, z FIA na czele, robią wszystko, żeby tylko RB wygrywał. Ot, typowy hamiltoniarz, nie wiem czy jest bardziej śmieszny, czy nienormalny xD

  • 16. hubos21
    • 2024-04-10 20:11:43
    • *.8.182.156

    @14
    Do tego inżynierowie FIA, którzy tworzyli te przepisy nie mieli pojęcia nawet, że takie zjawisko występuje.

  • 17. Lulu
    • 2024-04-11 04:54:33
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @16 . A Adrian tylko zacierał rączki.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo