komentarze
  • 1. yaiba83
    • 2022-07-22 19:48:52
    • *.153.149.46.ip.sptelek.com.pl

    Nie wiem o jakie względy bezpieczeństwa chodzi skoro w tym sezonie nie było ani jednego zagrożenia z tego powodu. Wszystkie ekipy sobie co raz lepiej z tym radzą. Z jednej strony limity na wydatki a z drugiej wywrócenie całego konceptu aero. Niech ktoś powie że FIA nie siedzi w kieszeni Mercedesa...

  • 2. Pajol
    • 2022-07-22 20:10:01
    • *.

    No i jak zwykle, działamy i robimy wszystko pod Mercedesa...

  • 3. hubertusss
    • 2022-07-22 20:31:59
    • *.17.172.2

    @1 chodzi o takie względy bezpieczeństwa, że zawodnicy Mercedesa jakiś czas temu chyba w Baku odegrali szopkę jacy to są obolali jak to niebezpieczne i Hamilton nawet nie wiadomo czy pojedzie w Kanadzie. FIA nie chciała brać na siebie ryzyka, ze coś się może stać i załatwili sprawę prostym przepisem, który problem załatwiał. Za bardzo podskakujesz to podnieś zawieszenie. Przestaniesz podskakiwać ale będziesz wolniejszy.

  • 4. TomPo
    • 2022-07-22 20:39:04
    • *.233.96.99

    A tak na prawde chodzi o to, by im uginajacych sie podlog z szarej strefy nie zakazali, bo by nagle przewaga zniknela.

  • 5. Davien 78
    • 2022-07-22 20:59:15
    • Blokada
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    Czytam ten tekst i patrzę w kalendarz. Ale to nie 1 kwietnia. Dziś jest 22.07 a tu takie kawały lecą że śmieję się w głos. Trzeba ogromnych zmian aby przyciąć krawędzie od spodu. Przecież podłogi wymieniają co kilka wyścigów. No to jaki problem? Dalej, Mercedes znalazł 40% docisku, ale trzeba przyciąć od spodu podłogę o 25 mm. Kurde to czemu czekają do 2023? Niech przytną już, przejadą po wszystkich torach z gazem w podłodze. Co to za patent co wymaga podniesienia prześwitu? No przecież cały czas narzekają że ich prędkość zależy od uszczelniania podłogi. Im wyżej tym gorzej. A tu odwrotność. Czyżby obalili teorię Venturiego? Skoro FIA tak wspiera Merca to czemu opie.....li ich z tytułu w Abu Dhabi? Bolid przy 180 km/h generuje docisk równy swej masie. Czyli Merc dostanie extra przy tej prędkości 320 kg. To w takim razie Pirelli musi zaprojktować na nowy sezon nowe opony. Inaczej Merc ukończy wyścig tylko w Monaco.
    I na kobiec taka rada. Nim te bzdury ktoś zacznie komentować to niech włączy szare komórki i chwilę pomyśli.

  • 6. Jakusa
    • 2022-07-22 23:20:23
    • *.204.44.167.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @5 Zmień nick na Dzban, bardziej pasuje do tych wypocin.

  • 7. marcinek99
    • 2022-07-23 08:20:32
    • *.

    5 przecież nikt na poważnie nie będzie komentować, jak sam okreslasz, bzdur które wypisujesz
    Ale za samokrytykę szacunek się należy. Hehe

  • 8. giovanni paolo
    • 2022-07-23 10:41:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Uginająca deska powoduje podskakiwanie i mercedes jako jedyny o niej nie pomyślał a zarazem był tym zespołem, który najbardziej cierpiał przez podskakiwanie a raczej to ich kierowcy najbardziej cierpieli zdrowotnie i mówiło się nawet o tzw. efekcie "long porpoising", w wyniku którego za kilka lat będą musieli wymienić im kręgosłup. Paradne.

  • 9. Davien 78
    • 2022-07-23 12:29:38
    • Blokada
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    6@ Też sugeruję zmianę nicka. Rozumiem że chcesz być cool stąd nick nawiązujący do pewnej nielegalnej japońskiej organizacji. Ale z drugiej strony nie używaj nazwy organizacji gdzie na widok jednego z jej członków zlał byś się w gacie a może i gnojem popuścił ze strachu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo