komentarze
  • 1. yaiba83
    • 2022-06-05 15:21:32
    • *.153.149.46.ip.sptelek.com.pl

    To jest piękne że na opracowanie koncepcji, budowę bolidu, jego naprawy, koszty transportu, dalszy rozwój, wynagrodzenia całej fabryki można wydać maksymalnie 140 milionów i co niektórym przeszkadza przekroczenie tego progu o kilka baniek, ale to że Max czy Lewis zarabiają po 50 milionów i nie wlicza się tego do budżetu jest ok? W moim mierniku żenady wskazówka się złamała poza skalą...

  • 2. Sasilton
    • 2022-06-05 15:29:59
    • *.99.105.248

    I po co? Schumi zarabiał 50mln w Ferrari, tyle, ze wtedy to było warte prawie 80mln dzisiaj.

  • 3. Andrzej369
    • 2022-06-05 18:39:55
    • *.mt.pl

    @2 Wtedy Marlboro rocznie wydawało 70-90mln na sponsoring Ferrari, jak nie ma sponsorów z braży tytoniowej, to zespoły nieraz mają mniejsze budżety, a bolidy są znacznie bardziej skomplikowane i co za tym idzie droższe.

    Binotto porusza ten temat, bo jego kierowcy zarabiają stpsunkowo mało jak na czołówkę stawki.

    Z kolei w tym roku Hamilton, Alonso, Ricciardo i oczywiście Stroll są chyba najbardziej przepłacanymi kierowcami.

  • 4. yaiba83
    • 2022-06-05 19:35:27
    • *.153.149.46.ip.sptelek.com.pl

    W sumie można byłoby to obrócić na plus - zwiększyć budżet np do 200 milionów ale żadnych wyłączeń. Jak będą chcieli mieć więcej hajsu na bolid to trzeba będzie mniej zapłacić kierowcy. Jak masz droższych kierowców tracisz na bolidzie. To mogłoby być nawet ciekawe, dodatkowy element strategii.

  • 5. rowers
    • 2022-06-05 20:45:12
    • *.dynamic-1-kat-k-5-1-0.vectranet.pl

    Ale przecież niech sobie każdy płaci kierowcom ile chce. Nie rozumiem kogo to obchodzi i komu to przeszkadza. Ciekawe jakby tak narzucać każdemu ile ma zarabiać. Informatyk max tyle, prawnik max tyle, budowlaniec tyle, a sprzątaczka tyle. To jest czysty idiotyzm. Najlepiej to w ogóle niech zrobią 10mln każdy. Po prostu wchodzisz do F1 i masz 10mln z miejsca przez całą swoją karierę. Co raz dalej idące głupoty w tym F1. Każdy mówi o limitach, a dalej stawka nie jest jakkolwiek bliżej siebie, pozwalniano pracowników, czy to jest fair wobec tych ludzi? Na prawdę co raz mniej się chce oglądać te szopkę bo aktualnie jak nie zbudujesz dobrego bolidu na początek sezonu to w zasadzie nie musisz go rozwijać, bo i tak nie przebijesz czołówki z powodu ograniczeń budżetowych. Nie rozumiem dlaczego jeśli coś jest dla kogoś nadal opłacalne za 400mln to dlaczego nie może tyle wydać. Przecież to jest biznes, to się musi spinać, nie możesz co roku generować strat przez wiele lat.

  • 6. Zaps
    • 2022-06-05 22:54:37
    • *.dynamic.mm.pl

    co za problem, chcą bulić na pensje to niech bulą i tyle w temacie. rozumiem limity na rozwój ale tutaj to ich sprawa xD

  • 7. olejny
    • 2022-06-06 09:55:21
    • *.25.127.56.ipv4.supernova.orange.pl

    W miarę zarabiania dużej kasy apetyt na zarabianie jeszcze większej kasy rośnie.To biznes w którym obracają olbrzymią kasą,ale też trzeba mieć co nieco umiaru w zachłanności.Ale jak zdecydują to ich broszka.

  • 8. yaiba83
    • 2022-06-06 13:51:45
    • *.157.149.46.ip.sptelek.com.pl

    @6 - wolę odwrotnie, rozwój bez limitu - od zawsze w F1 kręciła mnie wojna technologiczna.

  • 9. Zaps
    • 2022-06-07 00:48:15
    • *.dynamic.mm.pl

    @8 też widzę w tym plusy ale rozsądny limit trochę wyrównuje jednak stawkę. mimo to przeciwko braku limitu nie protestowałbym ale co do pensji to trochę Januszowe by zaglądać kierowcom do kieszeni, zwłaszcza że to królowa motorsportu. nie wyobrażam sobie żeby gwiazda jak Hamilton miałaby zarabiać mniej niż 10melonów (o ile stać zespoły na płacenie tyle) gdy np w piłce nożnej taki mbappe zarabia 50

  • 10. fistaszeq
    • 2022-06-07 08:20:00
    • *.toya.net.pl

    @9 mbappe dostaje 93 mln euro

  • 11. mirror_to_ja
    • 2022-06-07 17:35:24
    • *.182.141.164

    A w ogóle to które zespoły same rozwijają bolid w zasadzie fabryczne no i niektórzy mówią że puszka a reszta jak nie podpatrzy to nie pojedzie, to dlaczego ma być jednakowy limit dla wszystkich...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo