komentarze
  • 1. dami14321
    • 2022-05-24 11:08:11
    • *.45.119.114

    przeciez Hamilton juz byl szybszy od Sainza, w Ferrari... Jak tak dalej pójdzie to jeszcze Ferrari spadnie w klasyfikacji za Merca... Widac ze Sainz bardzo mocno odstaje od Leclerca, Verstappena, Pereza ale takze Russela i Hamiltona

  • 2. AndrzejOpolski
    • 2022-05-24 11:38:26
    • *.

    To prawda, że Sergio Perez z łatwością wyprzedził George'a Russella z włączonym DRS-em. Max Verstappen z wadliwie działającym DRS-em nie był w stanie tego zrobić.

  • 3. Tomek_VR4
    • 2022-05-24 11:39:57
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Zanim się obejrzą to Mercedes będzie już na ogonie ich kierowców ;)

  • 4. Grzesiek 12.
    • 2022-05-24 12:40:45
    • *.

    A niektórzy jak młode pelikany łyknęli brednie Toto, jakie wygadywał....

  • 5. Tomek_VR4
    • 2022-05-24 12:54:29
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Fakt Toto znów rzucił głupotą, ale Mercedes jest na dobrej drodze ku temu

  • 6. hubos21
    • 2022-05-24 15:10:34
    • *.8.182.156

    Księgowy ma trochę racji ale niech sobie przypomni co odpowiedział Massi Totkowi w Abu Zabi

  • 7. carrera 2013
    • 2022-05-24 16:20:49
    • *.180.202.210

    Na pewno wszystko to, co mówi Helmut Marko jest godne uwagi;););). Najlepiej to przeczytać 10 razy. Wbić sobie do głowy. Wtedy być może będzie to prawdą;)

  • 8. hubos21
    • 2022-05-24 17:51:24
    • *.8.182.156

    @3
    Przy dublowaniu

  • 9. I_am_speed
    • 2022-05-24 19:23:42
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @7
    Dokładnie to samo można powiedzieć o tym co wygaduje ostatnimi czasy Toto :)

  • 10. ekwador15
    • 2022-05-24 21:59:30
    • *.legionowodom.pl

    ale ekspercka analiza speca timo glocka ;] tempo kwalifikacyjne wspomina, tutaj kazdy moze ocenic, bo po prostu wystarczy spojrzec na czas. niech powie cos o niedzieli. w 2021 pod koniec sezonu bylo tak, ze max tez robił o 0,4 lepsze czasy w sobote a w niedziele walczyl z Lewisem jak rowny z rownym.

    logiczne, że gdyby nie blad Maxa i awaria Leclerca, to Russell nawet by nie zobczył tyłu ich auta. wciąż muszą znaleźć z 0,5 tempa aby walczyc o wygrane, ale mają chociaz juz teraz bolid, który w przypadku problemów rywali, moze wygrac wyscig. czy znajdą wiecej tempa? wwszystko pewnie oprze się o wykorzystanie budzetu bo na poczatku roku nie wprowadzili za dużo ulepszen w mercu twierdząc, że muszą najpierw zrozumiec ten porpoising.

  • 11. Max3
    • 2022-05-24 22:23:05
    • *.strzyzowski.net

    Przez 8 lat dominacji Merca, nie kojarzę,żeby lekceważyli przeciwników.

    Minęło raptem 6 wyścigów i są tacy pewni siebie?! Jak to mówią, ten się śmieje, kto się śmieje ostatni :)

  • 12. Manik999
    • 2022-05-24 22:26:17
    • *.toya.net.pl

    Kiedyś stawiali się w roli outsiderów, sugerując że muszą gonić Ferrari i RBR. Ale to było w czasach, kiedy byli zdecydowanie z przodu. Teraz jest zgoła inaczej i narracja też inna. To wszystko część gry. Czas pokaże, na ile Merc będzie w stanie rywalizować z RBR i Ferrari. Hiszpania nie była miarodajna w tym względzie.

  • 13. Manik999
    • 2022-05-24 22:27:05
    • *.toya.net.pl

    @dam1431 - pragnę zauważyć, że Carlos jechał z uszkodzoną podłogą po wyjeździe poza tor. Sam wspominał, że jego bolid się ślizgał i nie miał przyczepności. Tak więc nietrafione porównanie.

  • 14. CzerwonyByk
    • 2022-05-24 23:00:31
    • *.ftth.glasoperator.nl

    Oczywiście, prawdą jest, że Mercedes ma jeszcze długą drogę przed sobą, aby dogonić przodujące dwa teamy, ale prawdą też jest, że te dwa przodujące teamy, same gubią mase punktów i utrzymują Mercedesa przy życiu w walce o tytuł. Pisałem to na początku sezonu, że takiego zespołu, jak Mercedes, nigdy nie można skreślać, bo jest tam zbyt dużo utalentowanych ludzi z olbrzymim doświadczeniem. W dodatku, Ci utalentowani ludzie mają urażoną dumę i chcą szybko odbić się od "dna". Jeżeli rzeczywiście rozgryźli problem z bolidem i będą szli w dobrą stronę z poprawkami, a Ferrari i Red Bullowi, dalej cyklicznie będą się zdarzały, jakieś problemy techniczne i błędy kierowców, to na koniec sezonu może się okazać, że taki po cichu ciułający punkty i maksymalizujący swoje wyniki Russell, może realnie włączyć się w walkę o mistrzostwo świata.

    Wiem, że do tego scenariusza jest daleka droga, ale niekiedy powiedzenie: "gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta", potrafi nabierać sensu w życiu realnym, a Ferrari i Red Bull, jednak nie są, jak narazie, w najwyższej formie.

  • 15. GP2Engine
    • 2022-05-25 08:33:28
    • *.87.255.194-ip.czestochowa.pl

    @CzerwonyByk

    Z jednej strony tacy ludzie Jim Allison byli współodpowiedzialni za sukcesy różnych zespołów w tym przypadku Ferrari (2000-2004 wspólnie z Rossem Brawnem) i Renault (2005-2006). Nie bez powodu został zatrudniony w "Mercedesie". Mam świadomość, że nad projektem samochodów pracuje też wiele ludzi, jednak tacy jak Allison, Newey czy wcześniej Brawn, Head i Gordon Murray mieli największą odpowiedzialność.
    Z drugiej strony nawet oni nie raz popełnili błędy, a bolidy okazały się nie tak dobre jak oczekiwali.
    W przypadku "Mercedesa" możliwe, że poradzą z pozostałymi problemami i zaczną na serio walczyć o zwycięstwa. Jednak jak bywa w motosporcie wcale nie jest to gwarantowane.

  • 16. GP2Engine
    • 2022-05-25 08:34:17
    • *.87.255.194-ip.czestochowa.pl

    *powinno być "tacy ludzie jak"

  • 17. CzerwonyByk
    • 2022-05-25 09:26:58
    • *.ftth.glasoperator.nl

    @GP2Engine

    Oczywiście, że poprawa osiągów przez Mercedesa, pozwalającą na włączenie się w walkę o mistrzostwo, nie jest gwarantowana, ale gołym okiem widać, że z wyścigu na wyścig oni progresują. Strata w klasyfikacji generalnej Russella do Verstappena nie jest jakaś ogromna. Chcę zauważyć, że w przypadku, kiedy trzy zespoły walczyłyby o mistrzostwo świata, to różnica między pierwszym miejscem, a 6, to aż 19 punktów. Na dzień dzisiejszy, taki scenariusz jest mało realny, ale tak, jak wcześniej pisałem, Ferrari i Red Bull gubią punkty, dzięki czemu Mercedes jest relatywnie blisko, jak na kłopoty, które mają z bolidem.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo