komentarze
  • 1. Sasilton
    • 2021-11-02 17:21:50
    • *.dynamic-4-waw-k-3-0-0.vectranet.pl

    Będzie lżejszy niż bolid z 2025, czyli i tak cięższy niż obecnie.
    Za rok waga będzie o 40kg większa, więc do 2025 dobiją do 60-70kg.

  • 2. iceneon
    • 2021-11-02 19:09:56
    • Blokada
    • *.cgn-gate.xinon.at

    @1. Sasilton
    Myśl pozytywnie ;)

  • 3. luk4s_f1
    • 2021-11-02 21:08:19
    • *.

    jakby bylo chociaz 650 670 to bylby miod

  • 4. Krukkk
    • 2021-11-02 21:29:41
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Wspolczesne banki na calym swiecie zarzadzane sa wbrew zasadom ekonomii, wiec dlaczego F1 ma byc zarzadzana zgodnie z podstawami techniki.

  • 5. TomPo
    • 2021-11-03 09:57:02
    • *.253.206.158

    Bolidy na sezon 2026 będą mniejsze i lżejsze?
    Ale od czego? Autobusow?

  • 6. Frytek
    • 2021-11-03 14:35:00
    • *.8.230.138.ipv4.supernova.orange.pl

    Z hybryd na pewno nie zrezygnują. Więc albo jeszcze mniejszy silnik spalinowy albo w końcu ktoś wymyśli mniejsze i lżejsze baterie. To jest główny problem elektryków i to jest tylko kwestia czasu gdy to się stanie. Kiedyś nauczyciel fizyki powiedział że nie jest możliwe aby telewizor nie miał tzw. dupy. Dlugo nie minęło telewizory są płaskie ale działają na innej zasadzie. Pewnie tak samo będzie z bateriami i bolidy będą lżejsze

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo