komentarze
  • 1. LeadwonLJ
    • 2021-03-22 10:10:44
    • *.techmedia.com.pl

    Na ogół nie lubię Maxa, ale w pełni zgadzam się z tym co powiedział. Mimo tego uważam, że jeżeli bolidy nie powrócą do kształtu sprzed 2017 to wyścigi kwalifikacyjne powinny się odbywać

  • 2. Raptor202
    • 2021-03-22 10:54:46
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Od dawna mówi się o tym, że te bolidy są zbyt szerokie. Ciekawe, dlaczego nic z tym nie robią.

  • 3. Mariusz_Ce
    • 2021-03-22 12:15:46
    • *.play-internet.pl

    @2 Niektórzy uważają, że robienie kroku wstecz to coś złego, że przyznanie się do błędu jest niewłaściwe i źle widziane. Bzdura. Właśnie trzeba powiedzieć "ok sprawdziliśmy to, nie zadziałało, widowolisko i sport ogólnie na tym straciło , zrób tak żeby było dobrze". Co do samego wyścigu sprinterskiego to będę miał zdanie jak zobaczę.

  • 4. Malmedy19
    • 2021-03-22 12:37:57
    • *.mobile.wrodzinie.pl

    Co nam da zmniejszenie szerokości aut, skoro mało który zakręt pozwala na dwa tory jazdy o porównywalnej "optymalności"? Zwykle mamy tylko opcję z przejechaniem przez wierzchołek zakrętu i tyle.

  • 5. Del_Piero
    • 2021-03-23 09:04:38
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Pełna zgoda z Maxem. Sprinty to próba obejścia na około rzeczywistych problemów i pójście na łatwiznę.
    @4. Malmedy19
    Na pewno nie zaszkodzi, choć takiego GP Monako to nic nie uratuje.
    @2. Raptor202
    Dodałbym do tego jak kierowcy mówili, że bolidy są za ciężkie po czym dostajemy nowe regulacje, które sprawiają, że będą jeszcze cięższe. No i oczywiście opony.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2021 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo