komentarze
  • 1. hubertusss
    • 2021-09-12 12:57:06
    • *.17.172.2

    Mogą ustąpić z mgu h ale to i tak nie daje gwarancji, że grupa vw zechce wejść do f1.

  • 2. kiwiknick
    • 2021-09-12 13:22:15
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @1 w jakim celu ulokowali Capito w F1?

  • 3. Krukkk
    • 2021-09-12 13:38:30
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    No jaki ten Mercedes milosciwy.

  • 4. TomPo
    • 2021-09-12 14:17:09
    • *.dynamic.chello.pl

    @1
    Ale jest to krok w dobrym kierunku.
    Zaden producent silnikow do aut drogowych, nie bedzie wchodzil do F1, gdzie uzywane sa technologie, ktore nigdy nie znajda sie w autach drogowych, typu MGU-H.
    Nalezalo to juz dawo wywalic, co od lat powtarzam. Silniki maja byc coraz bardziej wydajne, ale nie moga to byc jednostki gdzie co 100km musisz oddawac auto do serwisowania, albo miec stado mechanikow w garazu.

  • 5. hubertusss
    • 2021-09-12 14:38:24
    • *.17.172.2

    @4 elektrycznie napędzane sprężarki znajdują się już w mercedesach i aud. Być może za jakiś czas oprócz napędzania wirnika sprężarki silnik elektryczny będzie pełnił też funkcję alternatora. Więc nie zaklinaj rzeczywistości. Właśnie dzięki mgu h silniki są coraz bardziej wydajne. Bowiem przez spaliny ucieka bardzo duża część energii powstałej ze spalania paliwa. A Audi czy Porsche już tyle lat wchodzą do f1,że mogą sobie jeszcze drugie tyle powchodzić. Mówi się o tych markach a to tez reklama i to za darmo w przeciwieństwie do tej w f1 za grube miliony.

  • 6. hubertusss
    • 2021-09-12 14:41:21
    • *.17.172.2

    @1 bo w tym wszystkim być może chodzi nie o to by złapać króliczka ale by go gonić. Wszyscy mówią o Audi czy Porsche i to jest fajna darmowa reklama. Wchodzą do f1 już kilka lat to jeszcze kilka lat będą sobie wchodzić. A za te kilka lat może okazać się, że spalinowa f1 nikomu za bardzo do niczego nie potrzebna jest bo ludzie zakochają się w elektrykach. Wiec po co wydawać na bycie w f1 grube miliony jak wszyscy będą wymieniać co rusz te nazwy/marki w skojarzeniu z f1 za darmo.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2021 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo