komentarze
  • 1. CzerwonyByk
    • 2021-07-04 11:46:31
    • *.ftth.glasoperator.nl

    Wszystkim tym, co podważają talent Lewisa, radzę cofnąć się pamięcią właśnie do roku 2007. Jako debiutant radził sobie z absolutną "bestią", jaką w tamtym czasie był Alonso. Niekiedy naprawdę ciężko jest czytać komentarze, sugerujące, że Brytyjczyk potrafi wygrywać tylko w dominującym bolidzie. To jest po prostu "gówno prawda".

  • 2. giovanni paolo
    • 2021-07-04 11:51:11
    • *.6.144.229.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. Przez dekadę nic się nie zmieniło, Ricciardo z 2021 jest dokładnie tym samym Ricciardo co w 2014 roku.

  • 3. Davien 78
    • 2021-07-04 11:59:22
    • Blokada
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    Czasy kiedy Alo rywalizował z Ham w Mc opisał Mark Presley w książce ,,Mechanik". Nim ją przeczytałem sam wierzyłem w opowieści Alo w których wygłaszał że zespół bardziej wspierał Hama. Nic bardziej mylnego. Nikt mu tam auta nie spowalniał.

  • 4. CzerwonyByk
    • 2021-07-04 11:59:45
    • *.ftth.glasoperator.nl

    @2

    Oczywiście, Ricciardo z 2021 roku, jest tak samo utalentowany, jak ten z 2014 roku. Różnicą jest trudność do zaadaptowania się do innych warunków. Australijczyk z 2014 roku, zapewne miałby takie same problemy z dzisiejszym McLarenem.

  • 5. iceneon
    • 2021-07-04 12:20:23
    • Blokada
    • *.public.t-mobile.at

    @2 Jak zwykle komentarz z dupy...

  • 6. CzerwonyByk
    • 2021-07-04 12:44:12
    • *.ftth.glasoperator.nl

    Zadziwiająca logika. Niecały rok temu, gdy Ricciardo zdobywał podium dla Renault, był tym samym Ricciardo, co w 2014 roku, ale już kilka miesięcy później, gdy ma problem z dopasowaniem stylu jazdy pod inny bolid, już tym samym Australijczykiem nie jest. Grubo. Tak po mojemu, to patrząc na zysk doświadczenia i na fakt, że nie jest jeszcze w jakimś bardzo zaawansowanym wieku, jak na kierowcę, to dzisiejszy Daniel jest lepszy od tego z 2014 roku.

  • 7. belzebub
    • 2021-07-04 13:11:38
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    No dobra, można zrozumieć że Ricciardo nie jest w stanie zrozumieć bolidu Mclarena, pomimo tego dając sobie wcześniej bardzo dobrze radę zarówno w Renault, jak i w RBR.
    Tylko mamy takiego Alonso, który po dwóch latach przerwy, zaczął w końcu dogadywać się z nowym bolidem, a Ricciardo nie jest w stanie swojego zrozumieć, chociaż ciężko mu zarzucić brak umiejętności.
    Mamy też Sainza, który po przejściu do Ferrari jest już w stanie podgryzać coraz mocniej Leclerca.
    I mamy takiego Russella, który przeskakując nagle z jednego bolidu do zupełnie innego w zbyt ciasnych butach miał bardzo dużą szansę wygrać wyścig.

    Jak można to podsumować? Może Ricciardo z pozostałej trójki nie jest aż tak wszechstronnym kierowcą i nie jest w stanie zaadaptować się do każdego bolidu?

  • 8. CzerwonyByk
    • 2021-07-04 13:20:08
    • *.ftth.glasoperator.nl

    @belzebub

    Oczywiście, że jakimś wytłumaczeniem może być kwestia wszechstronności. Tylko, że ciężko to stwierdzić ze 100% pewnością, bo jednak każdy bolid jest inny. Nie możemy być pewni, że taki Perez, czy Alonso nie mieliby tych samych problemów w bolidzie McLarena. Dlatego ja narazie jestem ostrożny z oceną Daniela. Z mojej perspektywy wolę dać mu cały sezon. Jeżeli w Abu Dhabi dalej będzie tak odstawał od Lando, to wtedy rzeczywiście może się okazać, że Ricciardo nie jest wszechstronny.

  • 9. Del_Piero
    • 2021-07-04 13:28:54
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Może Ricciardo to podobny typ kierowcy co Vettel czy Raikkonen, którzy radzili sobie tylko z autami które idealnie im pasowały, a jak były problemy to stawali się karykaturami?

  • 10. FanHamilton
    • 2021-07-04 13:37:21
    • *.play-internet.pl

    Sezon 2007 był dobry sezon

  • 11. Michael Schumi
    • 2021-07-04 13:46:21
    • *.

    Propo artykułu - moim zdaniem Alonso nadal gdzieś siedzi w głowie ten Lewis i fakt, że potrafił z nim konkurować na wysokim poziomie. Nie bardzo rozumiem co jego wypowiedź miała wnieść, bo nie powiedział w sumie nic takiego wielkiego.

    Propo Riciardo - ja nadal uważam go za świetnego kierowcę. Nie przekreślam go, ponieważ nie radzi sobie z nowym bolidem. W Red Bullu przecież było dokładnie to samo z poprzednimi dwoma kierowcami. Jeśli Daniel w 2014 r. ograł konkretnie Vettela, 4-krotnego mistrza świata to wątpię, że Daniel zapomniał jak się jeździ. Taki zarzut można postawić Bottasowi, który jeździ bardzo przeciętnie, a ma bolid z wysokiej półki i jest w tym teamie już wiele lat, więc zdążył się już dawno zaaklimatyzować.

  • 12. jogi2
    • 2021-07-04 14:24:47
    • *.

    @7
    NIE dawaj przykładu Russella, Po jednym wyścigu na torze tylko ciut innym niż owal w Najszybszym wtedy bolidzie plus Młody napalony żeby się pokazać nie daje żadnego obrazu

  • 13. Skoczek130
    • 2021-07-04 16:47:46
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    @Davien 78 - tak, po całej aferze, którą Alonso z de la Rosą rozdmuchali, mieliby mu dawać również dobrze przygotowany bolid, co pupil szefa zespołu? Wierz w te bajki. ;)

  • 14. f1dex73
    • 2021-07-04 16:56:19
    • *.mynet.com.pl

    Davien 78, jeżeli już przeczytałeś w swoim życiu jedną książkę ( chyba że to był audiobook), to sprawdź jak się nazywa autor ignorancie.

  • 15. Danielson92
    • 2021-07-04 16:56:24
    • *.

    @13Gdyby Hamilton od początku sezonu był wolniejszy od Alonso to nie byłoby tematu. Czemu każdy o tym zapomina. Wszedł debiutant i w wielu wyścigach był szybszy od dwukrotnego mistrza świata. Teraz jest najlepszy przykład patrząc na to co się dzieje w McLarenie. Gdyby Hamilton odstawał od Alonso tak jak Ricciardo od Norrisa, to byłaby mowa o jakimś faworyzowaniu? Fernando mocno się zdziwił tym jak szybki był Hamilton. A wiadomo, że to prima ballerina i musi zawsze mieć wszystko naj, naj, a tu okazało się, że młokos nie będzie mu zjeżdżał z drogi i jest porównywalnie szybki.

  • 16. CzerwonyByk
    • 2021-07-04 17:11:21
    • *.ftth.glasoperator.nl

    Faworyzowanie Hamiltona w sezonie 2007 polegało na tym, że początkowo jego bolid miał więcej paliwa na kwalifikacje, niż bolid Alonso. Po kilku wyścigach poziom tego paliwa był już taki sam w obu samochodach. LOL XD.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo