komentarze
  • 1. Purrek
    • 2021-05-31 09:06:26
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Czekam, aż zmienią nazwę na Mietka, wywalą Hornera i Marko, a zatrudnią Toto :D

  • 2. berko
    • 2021-05-31 10:40:05
    • *.

    "Być może pewnego dnia to on będzie potrzebował od nas silnika."

    Ale się uśmiałem :)

  • 3. hubertusss
    • 2021-05-31 16:04:41
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Tu nie ma się z czego śmiać. Skończy się pompowanie gigantycznej kasy od Daimlera skończy się brylowanie na torach. Przewagę kupuje się za olbrzymie pieniądze. Skoro jest do wzięcia aż 50 pracowników to znaczy, że Mercedes raczej zwalnia.

  • 4. berko
    • 2021-05-31 16:22:45
    • *.centertel.pl

    Skończy się duża kasa od Daimlera, to zniknie fabryczny zespół Mercedesa. Williams, Aston Martin, McLaren płacą niemałe pieniądze za jednostki napędowe. Zawsze można wrócić do ścisłej współpracy choćby z McLarenem, albo zacieśnić stosunki z Astonem, w którym Toto ma udziały. Myślę, że ostatnią rzeczą jaką Wolf by zrobił, byłoby udanie się do RedBulla po silnik. To byłby szczyt upokorzenia dla niego, tak jak RedBull nie chciał silnika od Renault teraz po tym jak się na nich wypięli i przeszli na Hondę. Gdyby teraz RedBull nie był w stanie produkować sam silników i musieliby dalej jeździć na silnikach Renault, to byłby to wielki policzek w twarz Hornera i Marko.

  • 5. Jacko
    • 2021-05-31 19:02:49
    • *.

    @3. hubertusss
    Nie przesadzaj z tym zwalnianiem. Po prostu RBR jest zmuszony bardzo dużo płacić i dużo obiecywać żeby zwabić pracowników, bo to oni stoją pod ścianą. Przecież nie zatrudnią 400 nowicjuszy, Honda też im nie odda wszystkich swoich pracowników, bo nie kończy z produkcją samochodów i silników, a "rynek" bezrobotnych, doświadczonych ludzi z F1 nie jest raczej jakiś gigantyczny.
    Ostatnio na topie jest konflikt między Red Bullem, a Mercedesem, więc się ciągle mówi o podbieraniu pracowników im, ale stawiam dolary przeciwko orzechom, że sieci zapuścili do wszystkich producentów i łowią od każdego stosunkowo podobne ich ilości.

  • 6. XandrasPL
    • 2021-05-31 20:22:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A może Daimler oddaje pracowników z HPP bo po 2024 wycofują też silniki. Mercedes przygotuje ostatnią wersję na 2022. A potem odejdzie jako ekipa fabryczna a zespół odda Wolfowi i INEOSOWI.

    Tak jak mówiłem. Ten zespół dalej należy do Daimlera bo to ten zespół stoi na ich silniku. Podobno już w tym roku nie dorzucili 70 mln do budżetu ekipy. Dopóki to się nazywa Mercedes i wygrywa to im na rękę. Płacą frajerzy czyli sponsorzy, którzy chcą to przejąć. I pewnie przejmą jak Hamilton zakończy karierę a Dailmer wycofa silniki. Tylko wtedy ten zespół będzie dobry tylko z pracowników fabryki, którzy pewnie i tak dostaną dobre oferty od Astona, McLarena czy innych. Tak to widzę.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo