komentarze
  • 1. HaKsOn200
    • 2021-05-20 17:06:03
    • *.

    Skoro Mercedes naciska to FIA się zgodzi.

  • 2. ekwador15
    • 2021-05-20 17:11:33
    • *.legionowodom.pl

    No i dobrze, niech naciskają. Ferrari nielegalny silnik w 2019, Red Bull skrzydło nielegalne ale największą byka afera w DAS rok temu, bo to Mercedesa pomysł. Merc coś wymyśli to oburzenie że strony kibiców F1 a jak red bull i Ferrari kombinują, to już nie. To zarzut że fia szybko posłucha fia. Żałosne

  • 3. ekwador15
    • 2021-05-20 17:15:50
    • *.legionowodom.pl

    No i dobrze, niech naciskają. Ferrari nielegalny silnik w 2019, Red Bull skrzydło nielegalne ale największa była afera o DAS rok temu, bo to Mercedesa pomysł. Legalny zakazany dopiero od 2021. Merc coś wymyśli to oburzenie że strony kibiców F1 a jak red bull i Ferrari kombinują, to już nie a na te skrzydło jest przepis już dziś. A w przypadku das dopiero dodali do regulaminu. Kończy się tym że zarzut że fia szybko posłucha merca bo to merc. Żałosne. Merc i Lewis będą wygrywać bo są najlepsi a nielegalne silniki i skrzydła nie pomogą ułomnemu ferrari i red bullowi

  • 4. hubertusss
    • 2021-05-20 17:21:34
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @2 @3 nie powtarzaj w kółko bo to rzeczywistości nie zmieni. Wszyscy naginają regulamin jak mogą. Pewnie nie chcący ci się zapomniało o spalaniu oleju czy kombinowaniu z ciśnieniami. Nie muszę dodawać kto to robił.

  • 5. ekwador15
    • 2021-05-20 17:27:19
    • *.legionowodom.pl

    Nie wiesz o czym mówisz. Mylisz wymyślanie nowych rzeczy które nie są uregulowane przepisami jak das czy spalanie oleju z tym co jest teraz, gdzie jest przepis. Później Były limity spalania oleju i merc się w nich mieścił. A spalało olej to ferrari bo nawet Niki Lauda mówił że chmura dymu gdy ruszają. Tutaj przepis jest, fia nie musi wprowadzać. Jest przepis że skrzydło ma się nie uginać, ma być na sztywno zainstalowane. Jedyny ruchomy element aero to DRS. Taka różnica

  • 6. mcjs
    • 2021-05-20 19:05:08
    • *.

    DAS to była świetna nowinka. Prawdziwy popis inżynierów Mercedesa. Niby takie proste, a nikt na to nie wpadł wcześniej.

  • 7. hubos21
    • 2021-05-20 19:26:05
    • *.8.182.156

    NIe rozumiem o co ten hałas, skrzydło się ugina ale przeszło test czyli jest w myśl przepisów jest zgodne z regulaminem, rozumiem, jakby jeździli z innym skrzydłem niż to, które było homologowane ale to przecież można też zweryfikować po wyścigu

  • 8. XandrasPL
    • 2021-05-20 19:46:48
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zapytajmy naszego kolegę z Mercedesa

    @Kruk, sracie już w portki, że tak wam zależy?

  • 9. hubos21
    • 2021-05-20 20:06:06
    • *.8.182.156

    @8
    NIe sądzili chyba, że na kilka wyścigów inni zespoły będą przygotowywać bardziej wyginające się skrzydła

  • 10. Skoczek130
    • 2021-05-21 10:39:28
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    @ekwador15 - a to ciekawe, bo od kiedy mamy restrykcje dotyczące spalania oleju, osiągi Merca w kwalifikacjach także wyraźnie spadły (ich zdecydowanie mocniejszą stroną jest tempo wyścigowe). Jeżeli skrzydła RBR przechodzą ustalone przed sezonem testy, to nie powinno się im nic zakazywać. Zaczyna się, jak w latach dominacji "czerwonych byków" - nieustannie się w nich uderzało (zakaz zmian w mappingu silnika, zakaz "dmuchanego dyfuzora, wszelkie ograniczenia aero w roku 2014). Z DAS było inaczej - Merc mógł go używać przez cały sezon i posiadali dużo czasu na zaprojektowanie pojazdu bez tej nowinki. A RBR chce się natychmiast coś zakazać. Na pewno nie jest to fair.

  • 11. Skoczek130
    • 2021-05-21 10:41:15
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    Jeżeli już coś FIA chce w tej sprawie zrobić, to zaostrzyć dla wszystkich testy dotyczące uginania. A jeżeli RBR dalej będzie je przechodzić, to tym większe brawa dla nich za pomysłowość. W F1 każdy balansuje na granicy, Merc nie jest wyjątkiem (kto wie, czy nie mają więcej za uszami, jak Ferrari, ale po prostu nie wpadli).

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo