komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2020-10-13 12:11:21
    • *.201.169.211

    jaki DAS, to Max przespal restart. tak źle mu poszło, że przecież Daniel Ricciardo na koncu prostej był przed nim przez chwilę ale był po zewnętrznej i Max wybronił drugie miejsce. Ricciardo nie miał DAS a widać jak się zblizył do Maxa i na prostej bez DRSu go wyprzedził o kawałek bolidu nim była strefa hamowania

  • 2. hubertusss
    • 2020-10-13 12:24:32
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Ale widać tez było, że w wyścigu i kwalifikacjach kierowcy mercedesa używali das. W chłodnych warunkach na pewno to pomagało.

  • 3. Kruk
    • 2020-10-13 21:18:01
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @1 ekwador15. W punkt!

    Nie zaden DAS pomogl, tylko RBR-Honda zakrecili sie w intrydze z trybami silnika. Nakaz modyfikacji trybow pracy agregatu mialy im pomoc, a wyszlo odwrotnie. Christian Horner plecie cos o zblizeniu sie do Mercedesa-a skad moze wykluczyc prawdopodobienstwo, ze to Mercedes postanowil zluzowac majty i kontroluje tempo kwalifikacyjne i wyscigowe?

    Skopali konstrukcje bolidu RB 16 i szukali przewagi tam, gdzie jej nie bylo.

  • 4. Xandi19
    • 2020-10-13 21:49:01
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @Kruk

    No dokładnie. Najgorsza buda w stawce ale ratuje ich silnik Hondy.

  • 5. Kruk
    • 2020-10-13 23:08:00
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @4 Xandi. Ty mi tu falszywie nie przytakuj :).

    Mit o genialnej budzie RBR juz dawno runal.

  • 6. Skoczek130
    • 2020-10-14 21:44:45
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    Gdyby jednostka napędowa Hondy była taka dobra, to ci nie odchodziliby z Formuły 1. Po prostu nie widzą już możliwości zwiększenia jej osiągów i mają świadomość, że musieliby jeszcze masę kasy zainwestować i to bez gwarancji na dogonienie silnika Merca. ;)

  • 7. devious
    • 2020-10-16 10:23:46
    • *.centertel.pl

    James Vowles, główny strateg Mercedesa:

    "Jeśli chodzi o wyścig, użyliśmy go podczas okrążenia formującego, ale również za samochodem bezpieczeństwa. Mieliśmy kilka okrążeń i opony stawały się coraz zimniejsze.

    Sądzę, że można uczciwie powiedzieć, iż DAS był czynnikiem, który przyczynił się do naszego dobrego restartu. W ten weekend naprawdę przyniósł pożądane efekty."



    No ale siedzący w piwnicach koniobijcy z "F1 dziel-nienawiść pl" wiedzą i tak lepiej, że to Max zaspał i że Horner bredzi a Lewis wcale nie używa DASa tylko to genialny och, ach kierowca :D

  • 8. Kruk
    • 2020-10-16 15:45:45
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @7 devious. A poczytales na temat katow zbieznosci i pochylenia kol osi kierowanej, czy dalej masz wyjebane na aspekty techniczne i bazujesz na pitoleniu trzy po trzy pod publike w prasie?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo