komentarze
  • 1. Amnes
    • 2019-01-22 09:04:25
    • *.play-internet.pl

    Ja ja, understood Helmut! Naturliś ofkors!

  • 2. Kruk
    • 2019-01-22 10:18:54
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    Pan Marko jest chodzącym przykładem na to, że z wiekiem wady pogarszają się.

  • 3. andy_chow
    • 2019-01-22 12:12:30
    • *.117.93.2

    Ale pier....ął

  • 4. Orlo
    • 2019-01-22 13:18:45
    • *.13-3.cable.virginm.net

    Ten człowiek jest tak zakłamany, że próbowałby wcisnąć ludziom w środku lata, że pada śnieg... Swoją drogą, STR ma chociażby kierowcę rezerwowego? Bo się zastanawiam, co się stanie jak któryś z etatowych kierowców nie będzie mógł z jakichś przyczyn wystartować w GP, mają w ogóle ich kim zastąpić?

  • 5. ds1976
    • 2019-01-22 13:27:22
    • *.ksi-system.net

    @4 Buemi, Ticktum (o ile zdobędzie brakującą ilość punktów do superlicencji w trakcie tej zimy), zresztą Kvyat jest zatrudniony tylko na ten sezon, docelowo w kokpicie ma zasiąść właśnie Brytyjczyk. Tylko znakomite wyniki są w stanie uratować Ruskiego - obsadza kokpit na podobnej zasadzie co Hartley rok temu - bo nie ma kto! Chyba, że Albon będzie totalną łamagą, ale Helmut nie wyrzuca nikogo po 1 sezonie.

  • 6. Orlo
    • 2019-01-22 14:39:00
    • *.13-3.cable.virginm.net

    @ds1976
    Czyli tak de facto to nie mają nikogo. Nie wiem co robi obecnie Buemi, ale w F1 nie ścigał się chyba dłużej niż Robert, a Ticktum punktów jeszcze nie ma. Nikomu źle nie życzę, ale chciałbym zobaczyć minę doktorka, jak się okaże, że jeden z kierowców jest niedysponowany i nie ma kto jeździć w tej "kuźni talentów"...

  • 7. Jacko
    • 2019-01-22 16:22:14
    • *.dynamic.chello.pl

    @6. Orlo
    Wielokrotnie już się okazywało, że w dzisiejszych czasach trzeci kierowca (czy tam rezerwowy lub testowy) to lekka fikcja i w razie potrzeby szuka się ze wszystkich dostępnych w danym momencie kierowców. Kiedyś, gdy były możliwe nieograniczone testy, taki kierowca miał gdzie złapać trochę obycia i doświadczenia, ale teraz jest to praktycznie niemożliwe, a ci doświadczeni rzadko się godzą na bycie rezerwowym. Właściwie wszystkie zespoły są w podobnej sytuacji. W razie czego kogoś sobie znajdą, bo chętnych na wskoczenie od razu do kokpitu na pewno kilku będzie.

  • 8. Orlo
    • 2019-01-22 17:51:19
    • *.13-3.cable.virginm.net

    Chętnych jak chętnych, tu dochodzi kwestia powiązań, np takiego Ocona z Mercem i superlicencji.

  • 9. Retrato1989
    • 2019-01-22 18:01:45
    • *.191.125.133.ipv4.supernova.orange.pl

    4. Jest jeszcze Sirotkin :p

  • 10. ds1976
    • 2019-01-23 13:03:33
    • *.gigainternet.pl

    @6 Orlo, to na chybkiego podpiszą papiery z Wehreinem albo Vandoorne co w sumie mogłoby być lepszą kombinacją niż Albon / Kvyat....

  • 11. Marek_92
    • 2019-01-23 19:21:45
    • *.dynamic.mm.pl

    Wehrlein jest kierowcą rozwojowym Ferrari, też mógłby być problem z wypuszczeniem go do innego zespołu ;) @10. ds1976

  • 12. TomPo
    • 2019-01-23 22:18:38
    • *.dynamic.chello.pl

    Gasly nie jest kierowcą numer 2 w Red Bullu... bo jest Crashstappen, pozniej dlugo dlugo nic dla Niego i Gasly, ktory jest kierowca numer 5 w Red Bullu dla Niego.

  • 13. devious
    • 2019-01-24 02:22:05
    • *.centertel.pl

    @10. ds1976
    "to na chybkiego podpiszą papiery z Wehreinem albo Vandoorne co w sumie mogłoby być lepszą kombinacją niż Albon / Kvyat...."

    Wehrlein jest kier. rozwojowym (symulator) Ferrari
    Vandoorne jest kier. rozwojoym (symulator) Mercedesa

    Żaden z nich nie ma szans być wypożyczonym do głównego rywala tj. RBR.

    Jak Ticktum nie nazbiera punktów (póki co idzie mu słabo, zresztą uważam, że jest przereklamowany) to zawsze mają telefon do Hartley'a. Ten ma podpisać kontrakt z Porsche w Formule E, ale na razie nic nie podpisał... Może sobie zastrzec w kontrakcie, że będzie przy okazji rezerwowym w STR :)


    A co do roli Gasly'ego... Helmut przeciez powiedział wprost, że Max ma walczyć o tytuł :) Skoro oficjalnie RBR nie ma nr 2 to Gasly będzie nr 1,5 ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo