komentarze
  • 1. R4F1
    • 2018-12-12 11:01:22
    • *.69.196.66

    Takie niby "przepraszam", a zaraz potem "ja jestem OK, a oni powinni być otwarci na krytykę" :)

  • 2. ahaed
    • 2018-12-12 11:07:11
    • *.188.149.39

    Mercedes im nie da silników. Ferrari tak samo. Z Renault sie pokłócili, więc drzwi zamknięte. Została Honda, której skrytykować nie mogą. Bo zostaną bez silnika. Więc teraz takie tłumaczenie jest "Z dupy". Że niby ok. Że wszystko cacy.

  • 3. TomPo
    • 2018-12-12 11:28:41
    • *.emea.ibm.com

    @2
    niestety nie, Renault ma podpisany papier, ze w razie W to musza im dostarczyc silniki.
    Kibicuje Hondzie, ale mam nadzieje ze zalicza totalny fuckup, by temu kogucikowi troche piorka przyciac.

  • 4. Heniek007
    • 2018-12-12 11:47:39
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @3 Kogucikowanie Verstappena na tle kogucikowania Hamiltona, to jest pikuś. Dziwne masz podejście do zespołu Red Bull Honda.

  • 5. ds1976
    • 2018-12-12 11:54:31
    • Blokada
    • *.gigainternet.pl

    Gdyby z silnikiem Hondy było coś nie tak, to nadal pozostaliby przy Renault. Nie musieli na siłę zmieniać dostawcy, bo kontrakt zobowiązuje Francuzów.

    A jako, że RBR miał cały rok i to w trybie wyścigowym na testowanie jednostki Hondy i metod współpracy z nimi to i wyciągnęli wnioski czego efektem jest Red Bull Honda.

  • 6. Grellenort
    • 2018-12-12 12:10:23
    • *.play-internet.pl

    Powiedział jeden z najbardziej "otwartych" na krytyke kierowców w stawce ;) że tak zacytuję jegomościa po krytyce z zewsząd za ciągłe dzwony na początku sezonu "nie widzę powodu żeby cokolwiek zmieniać w swoim stylu jazdy, to inni maja problem"

  • 7. S3baQ
    • 2018-12-12 12:18:53
    • Blokada
    • *.IP.cloudmosa.com

    Jeszcze tylko 3 m-ce i maksio będzie krytykowal silniki Hondy. Tez pewnie zeby Japończyków zmotywowac. Ale takie "motywacje" na Honde działają ciut odwrotnie (patrz Fernando Alonso i jego "motywowanie Hondy, -silnik z GP2 i takie tam:) ).

  • 8. Jacko
    • 2018-12-12 14:59:37
    • *.dynamic.chello.pl

    Zdecydowanie za dużo gada. Widać, że lubi być w centrum uwagi i dlatego ciągle dzieli się swoimi "przemyśleniami". To chyba też jest jeszcze objaw tej niedojrzałości, bo 99% kierowców po sezonie, kiedy tylko może, ucieka od tego wszystkiego, chce się wyciszyć, odpocząć i w spokoju przygotować do kolejnego, a miniony stanowi zamknięty rozdział.

  • 9. TomPo
    • 2018-12-12 15:43:04
    • *.dynamic.chello.pl

    @4
    mysle ze komentarz @6 wystarczy jako odpowiedz. Nie ma w tej chwili w F1 wiekszego buraka i kogucika, z ego wiekszym niz jego wlasny bolid, niz wlasnie Crashstappen.

  • 10. Heniek007
    • 2018-12-12 20:54:55
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @9 Czyli na chwilę obecną "Crashstappen" według Ciebie jest buraiem? A Vettel i Hamilton już nie?

  • 11. TomPo
    • 2018-12-13 08:19:34
    • *.emea.ibm.com

    @10
    - Crashstappen to burak - wystarczy zobaczyc jak zachowuje sie na torze i co mowi poza nim
    - Hamilton to gwiazdor - lubi byc w centrum uwagi, blysk fleszy i robic za clebryte
    - Vettel... hmm... burakiem nie jest, gwiazdorzyc nie lubi, jest w sumie nijaki. No chyba ze placze przez radio (jak wiekszosc kierowcow), albo rozsypuje sie psychicznie (patrz druga polowa 2018).

  • 12. Heniek007
    • 2018-12-13 11:17:00
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @11 No można i tak. Pozdrawiam i życze miłego dnia.

  • 13. giovanni paolo
    • 2018-12-13 20:02:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co by nie mówić sezon 2016 w wykonaniu duetu McLaren-Honda, pomimo znacznych ograniczeń jakie brytole narzucili, był przyzwoity
    niestety na sezon 2017 zasięgnęli "pomocy" mercedesa dla Hondy no i wyszło jak wyszło, ruch jeszcze gorszy i bardziej pozbawiony zdrowego rozsądku niż w przypadku zero-size, ponad 2 lata pracy w plecy, względem mercedesa można mówić o różnicy przynajmniej 6 lat, nie mówiąc o rozgoryczeniu kiedy ktoś z brudnymi buciorami wchodzi i miesza przy pracy, a dla Japończyków szczególnie dotkliwe

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo