komentarze
  • 1. TomPo
    • 2018-10-26 11:55:17
    • *.dynamic.chello.pl

    Czy jesli projekt RBR wypali, a Ferrari nie, to czy zostanie to rozwiazanie zakazane w 2019 pod byle pretekstem?
    A tak bardziej serio... no dobrze, niech kombinuja. Wile miejsca na wymyslanie czegos nowego i fajnego nie zostalo, bo zaraz sypia sie donosy i wtraca sie FIA.
    Dziwi mnie tylko pozniej zdziwienie innych, ze nic sie nie zmienia w F1 jesli chodzi o uklad sil w czolowce.

  • 2. Raptor202
    • 2018-10-26 12:32:01
    • Blokada
    • *.agh.edu.pl

    @1 Tak, dokładnie tak się stanie. A jeśli wypali a mimo to Vettel i tak coś zawali, to xandi powie, że to wina podłogi, bolidu, braku mocy, Verstappena, Hamiltona i Liberty Media.

  • 3. Nezrah
    • 2018-10-26 13:53:19
    • *.adsl.inetia.pl

    Gp meksyku, bardziej niż rozwiązania aero ciekawi mnie ile to silników renówki dojedzie do mety i jak na tym tle wypadnie honda. W Sumie nieco dziwne, że BRB, które ma największy docisk nominalnie i tak postanowiło go jeszcze trochę zwiększyć. Wydawać się mogło, że wysokość będzie działać nieco na ich korzyść i mogą zdecydować się na pozostawienie tego jak było i zyskanie nieco na prostych. Chyba treningi pokażą czy to dobra decyzja.

  • 4. TomPo
    • 2018-10-26 14:19:59
    • *.dynamic.chello.pl

    @3
    Za 3h sie przekonamy ;)

  • 5. Medicus
    • 2018-10-26 21:29:25
    • *.196.215.202

    Zdaje sobie sprawę z sytuacji, ale nietypowo brzmi tytuł "RedBull przed Renault" ??

  • 6. Medicus
    • 2018-10-26 21:31:00
    • *.196.215.202

    Zamiast ?? miał być uśmiech

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo