komentarze
  • 1. Pride
    • 2018-03-21 19:12:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    #44 world champion x5

  • 2. tysu
    • 2018-03-21 20:02:58
    • *.is.net.pl

    Nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz panie Hamilton ;p

  • 3. Pride
    • 2018-03-21 20:16:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @tysu: Przyjdzie do startu sezonu to zobaczymy kto sie zesra ;)

  • 4. tysu
    • 2018-03-21 20:21:47
    • *.is.net.pl

    Hamilton razem z jego silnikiem merca.

  • 5. Pride
    • 2018-03-21 20:46:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @4 Pożyjemy zobaczymy :)

  • 6. GO7
    • 2018-03-21 21:23:45
    • *.play-internet.pl

    A ja mu wierzę i źle to wygląda... Oby się nie skończyło największą dominacją ostatnich lat :(

  • 7. Janiszw1
    • 2018-03-21 21:50:52
    • *.play-internet.pl

    Zwykly PR

  • 8. Sasilton
    • 2018-03-21 22:20:37
    • *.dynamic-ww-10.vectranet.pl

    Zapowiada się na fajny sezon :)
    Oby dobił do 70 zwycięstw w tym sezonie.

  • 9. Jen
    • 2018-03-21 22:39:03
    • *.play-internet.pl

    Hamilton od lat stosuje swoje gry wobec rywali. Gdyby mieli taki cudowny tryb kwalifikcyjny to raczej zostawiłby to dla siebie niż chwalił się na każdym kroku.





  • 10. murzynu
    • 2018-03-21 22:50:07
    • *.89-11-172.nextgentel.com

    Oj tam oj tam. Ja liczę na Honde i że wraz z tororosso objadą Mcl I to że swymi wspaniałymi młodymi talentami buhehehe

  • 11. TomPo
    • 2018-03-21 23:55:33
    • *.dynamic.chello.pl

    Merc jak Merc, ja tam mam nadzieje, ze RBR w koncu dokopie Ferrari, a po pietach deptac im bedzie Renault i McL.

  • 12. devious
    • 2018-03-22 00:51:34
    • *.centertel.pl

    "Lewis Hamilton straszy już swoich rywali "trybem imprezowym", który ma być najmocniejszym trybem kwalifikacyjnym w historii, ale jeszcze nie przetestowanym. "


    Co za brednie zmyślone chyba przez Kempę... Raz, że Hamilton nigdzie nie mówił o najmocniejszym silniku w historii, dwa - że na pewno Merc nie będzie najmocniejszy w historii. Szacuje się, że Merc ma mieć ok. 1000 koni, może już przekroczą tę granicę w trybie kwalifikacyjnym ale o ile? Zapewne nieznacznie.

    BMW M12 z 1986 roku wg. szacunków osiągał w trybie kwalifikacji ok. 1400 koni, choć nikt nigdy tego dokładnie nie zmierzył. Więc Mercowi "trochę" jeszcze będzie brakowało w najbliższych latach :)

  • 13. hubos21
    • 2018-03-22 02:22:05
    • *.serv-net.pl

    HAM niech uważa, żeby w trybie imprezowym nie zdemolował komuś pokoju :)

  • 14. PBY4
    • 2018-03-22 08:03:47
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Myślę, że faktycznie przeprowadzili test z trybem kwalifikacyjnym, ale użycie go w sezonie to inna sprawa. Wysilanie silnika na kwalifikacje na pewno nie pozostaje bez wpływu na jego żywotność. To taka broń obosieczna. Masz "rakietę" w kwalach, ale spowoduje to na przykład zużycie jednostki napędowej jak na połowie wyścigu. 4 wyścigi, a zużycie silnika jak po 6. Mogli przeprowadzić takie testy, żeby sprawdzić gdzie są granice, ale tylko dla własnej informacji. Jeśli mercedes chce faktycznie uzyskać wynik 1 silnik na 7 wyścigów, to raczej będą ostrożnie korzystać z większych możliwości. I bez trybu 'imprezowego" mają mocny. Jak zauważył @Jen - Hamilton lubi sobie pożartować.

  • 15. Skoczek130
    • 2018-03-22 09:11:39
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    Byłoby miło, gdyby rzeczywistość zweryfikowała jego zapędy. Gdyby nie przejście do Merca dalej byłby z jednym majstrem. :P Oby ten sezon wreszcie był wyrównany, bo dotąd po prostu mieli za łatwo z rywalami. W zeszłym roku stawka była niesłychanie rozjechana, a Ferrari po wakacyjnej przerwie "oddało" tytuł praktycznie bez walki.

  • 16. twamarynara
    • 2018-03-22 10:30:36
    • *.adsl.inetia.pl

    W sobotę wszystko się okaże, co tu gdybać...

  • 17. devious
    • 2018-03-22 18:56:20
    • *.centertel.pl

    @15 Skoczek130
    "Gdyby nie przejście do Merca dalej byłby z jednym majstrem. :P"

    Głupie gadanie. Gdyby Alonso poszedł do Red Bulla w 2009 to by Vettel nie miał żadnego tytułu pewnie.
    Gdyby Schumacher poszedł do Arrowsa zamiast do Ferrari to nie miałby 7 tytułów itd. itp.
    Owszem - trafiło się "ślepej kurze ziarno" ale tak samo trafiło się Vettelowi, Buttonowi, Rosbergowi czy wcześniej Alonso i Raikkonenowi. Taka już specyfika tego sportu. Trudno jednak powiedzieć, że w ostatnich sezonach to nie wyżej wymienieni byli faktycznie najlepszymi kierowcami w stawce - bo przecież najlepsze ekpy biorą najlepszych kierowców. I Hamilton jest jednym z tych najlepszych z najlepszych - bezdyskusyjnie. Czy zasłużył na te 4 tytuły bardziej niż np. Alonso? Nie. Ale obaj są mistrzami, a reszta to tylko cyferki. Jim Clark, Ayrton Senna, Stirling Moss i Nigel Mansell mają w sumie mniej tytułów niż Michael Schumacher - ale nikt nie twierdzi, ze Schumi był dużo lepszy od w.w. Bo wszyscy byli genialni, zapewne na tym samym lub podobnym poziomie - a tytuły wynikały z wielu czynników, choćby konkurencyjności stawki czy wlaśnie dominującego bolidu. Dla prawdziwych kibiców nie ma to jednak większego znaczenia - dla mnie i tak najlepszym kierowcą w 2008 był Kubica, w 2012 Alonso itd. itp.

  • 18. Vendeur
    • 2018-03-22 19:38:30
    • *.dynamic.chello.pl

    " media spekulują, że jej nowy silnik może dysponować mocną większą o nawet 10 KM"

    Wow, szkoda, że nie 9 albo 11...

    Tam chyba miało być 100KM albo 10%?

  • 19. Heniek007
    • 2018-03-22 20:55:22
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @17
    Wszystkie komentarze są głupim gadaniem, nie mającym nic wspólnego z tym co dzieje się w padoku i poza nim.
    Najbardziej sfrustrowani uważają sie za konstruktorów a nieco mniej aspirujący zachwalają sytuację "tu i teraz" bez zadawania sobie najmniejszego trudu by prześledzić co działo się kiedyś.

    Ot cała filozofia istoty komentowania w tym serwisie. Przykładem może posłużyć sytuacja Hondy, za czasów współpracy z Mclarenem grad komentarzy: "Wielka Honda-nie potrafi zrobić silnika a niby tacy specjaliści w projektowaniu silnikw. NIech popełnią seppuku!"

    Wystarczyły testy pod Barceloną z Toro Rosso i już achy i ochy. Spokojnie Hipokryci, Wasz Mercedes z boskim Hamiltonem i Ferrari z niemniej namaszczonym przez samego Boga Vettelem zawsze będą z przodu-w końcu to ich plac zabaw.

  • 20. Janiszw1
    • 2018-03-22 21:19:25
    • *.play-internet.pl

    Nie wydaje mi sie

  • 21. Janek1966
    • 2018-03-23 08:14:03
    • *.092.217.pools.vodafone-ip.de

    Witam Panie i Panowie,

    wszystko dywagacje....dzis STR byl przed SIR...,jutro moze byc inaczej.
    VER tylko ze strata 0,123 jesli sie nie myle do HAM.
    Wiem,tylko trening,co mnie dzis zaskoczylo- RAI przed VET.
    Hmmmm,moze na "starosc " Kimi odpali jescze raz....:-)
    Awaria chlodzenia jednostki napedowej u STR dzis....
    No,gdyby.....gdyby SIR troche szybciej wjechal do PIT ...to musieliby naprawiac oba bolidy....
    Robert tam calkowicie osiwieje :-))))
    Pozdr
    Janek

  • 22. Janek1966
    • 2018-03-23 08:25:22
    • *.092.217.pools.vodafone-ip.de

    Jeszcze jedno odnosnie VER...
    nie ulega watpliwosci,ze ma talent i jest materialem na przyszlego mistrza....
    Co mi sie dzis nie spodobalo, VER po chamsku ,na zakrecie wyprzedzil bodajze jeden z bolidow STR....
    Lubie chlopaka za determinacje i "jaja" ktore pokazuje w wyscigach....ale nie na treningach.....
    Ot,takie moje spostrzezenie....

  • 23. docent
    • 2018-03-23 20:01:33
    • *.centertel.pl

    No to znowu co wyścig to niemiecki hymn.

  • 24. Skoczek130
    • 2018-03-24 08:47:43
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    @devious - niby głupie, ale jednak fakt jest faktem. Jak jedna decyzja może zaważyć na całej karierze. Będąc w McLarenie, Hamilton mówił o tym, że już pogodził się z faktem, że może już nigdy majstra nie zdobyć. A tu bęc... wielu (w tym ja) uważało za błąd przejście do Merca. Rewolucja w 2014 roku wywindowała jednak Merca na poziom dotąd nieosiągalny dla reszty. Niech bije rekordy... dla mnie i tak Alonso jest lepszy. Pzdr ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo