komentarze
  • 1. mailtog
    • 2017-09-26 12:02:42
    • *.dynamic.chello.pl

    sugerujesz, że ktoś go chce zatrudnić tylko po to żeby wyciągnąć tajne informacje?:)

  • 2. bbrbutch
    • 2017-09-26 12:38:11
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Już widzę te spekulacje łączące go z Williamsem i Robertem.;).

  • 3. dwaeuro
    • 2017-09-26 12:57:39
    • *.dynamic.chello.pl

    @2 To samo miałem napisać... :D

  • 4. bbrbutch
    • 2017-09-26 13:33:37
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    :D

  • 5. sliwa007
    • 2017-09-26 13:35:40
    • *.centertel.pl

    Ten gość zna odpowiedzi na większość pytań jakie każdego dnia zadaje sobie tysiące inżynierów szukających mocnych punktów u konkurencji. Istna skarbnica wiedzy, taki gość powinien mieć w kontrakcie minimum 2 letni zakaz podejmowania współpracy z jakimkolwiek zespołem po odejściu z obecnego stanowiska.
    Widocznie ktoś gdzieś znalazł furtkę i teraz będzie z tego korzystał. Założę się, że to Red Bull, to w końcu specjaliści od szukania furtek i obchodzenia przepisów...

  • 6. Mariusz_Ce
    • 2017-09-26 14:17:13
    • *.centertel.pl

    Ktoś z czołowej trójki sypnal ziarnem hehe. Każdy ma powody, RBR bo chce wygrywać, Ferrari bo chce więcej wygrywać i ostatecznie sięgnąć po mistrza , Mercedes nie chce przestać wygrywać.

  • 7. Bzik
    • 2017-09-26 16:08:34
    • *.dynamic.chello.pl

    Gratuluję!
    Wypracowany awans :)

  • 8. Believer
    • 2017-09-26 19:45:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zgadzam się z @5, osoba odchodząca z takiego stanowiska nie powinna pracować w jakimkolwiek teamie przez określony czas.

  • 9. Artur fan
    • 2017-09-27 07:13:14
    • *.sokola.pl

    @2 Budkowski, Kubica, Rosberg i WILLIAMS może to wszystko ma coś wspólnego nie ma co sie podniecać czas pokarze

  • 10. Grellenort
    • 2017-09-27 10:12:41
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @2 Tak jest! Będzie w końcu polski team na jaki ten kraj zasłużył! A głównym sponsorem nie będzie jakieś tam pedalskie martini tylko porządna POLSKA żubrówka! :D

  • 11. bbrbutch
    • 2017-09-27 11:58:01
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @@up,a paliwo będzie dostarczać CPN V-Power:D

  • 12. PrezesArQ
    • 2017-09-27 12:25:16
    • *.135.175.46.static.kolnet.eu

    @10,11
    ... w Padock Club'ie będą sprzedawać oscypki, pod trybunami będę sprzedawać kapelusze góralskie i ciupagi.
    Fantazja ponosi co poniektórych.

  • 13. bbrbutch
    • 2017-09-27 14:17:13
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @12,to Ty masz fantazję,która właśnie Cię poniosła,przeczytaj mój pierwszy post jeszcze raz.

  • 14. Grellenort
    • 2017-09-27 14:29:41
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Do tych co nie rozumieją ironii dodam, że właśnie się dowiedziałem że Williams złożył stosowne pismo do FIA o zmianę przepisów i Robert na drodze wyjątku nie będzie miał obowiązku posiadania numeru tylko Polskiego Orzełka! A na płetwie rekina powiewać będzie polska flaga! :D

  • 15. silvestre1
    • 2017-09-27 17:59:03
    • *.dynamic.chello.pl

    @10. Podobno ta marka od dawna jest sowiecka... a co do gościa, to jakoś nikt nie pisał wcześniej o jego zasługach - może wtedy byłem chory? Jeśli to prawda to stracił niezłą fuchę a przytulanie toksycznych w F1 jest raczej zabronione.











    z

  • 16. Grellenort
    • 2017-09-27 19:54:43
    • *.dynamic.chello.pl

    @15 teraz już tak bardziej serio, facet jeśli chodzi o F1 ma dosyć bogate CV.
    Ale też jest w dużej mierze odpowiedzialny m.in. za McLarena MP4-26 który był przez dziennikarzy opisywany tak "- Widziałem McLarena na torze tydzień temu, jest schrzaniony. Nie zwalniał, nie skręcał. Lewis Hamilton był kompletnie bezradny."
    Mimo to facet ma ogromną wiedzę i ciekaw jestem gdzie zawędruje, bo jestem pewien że nie żegna się z F1.

  • 17. dexter
    • 2017-09-29 10:14:52
    • *.dyn.telefonica.de

    sliwa007

    Zgadza sie. Marcin Budkowski to nie jest byle kto, tylko to jest jedna najwazniejszych osobowosci w calym cyrku, ktora miala w FIA bardzo wysokie stanowisko. Marcin pracujac na pozycji dyrektora technicznego byl prawa reka Charlie Whitinga. W tym roku przejal cala techniczna czesc zadan Whitinga. Takze nie jest osoba ktora nie zna zadnej tajemnicy. Wrecz odwrotnie, w jego biurze (jako osoby reprezentujacej oficjalny organ) laduja wszystkie pisma, prosby, zapytania zespolow jesli chodzi o rozwoj nowych rozwiazan technicznych. On byl w tym roku odpowiedzialny za zrestrukturyzowanie nowych przepisow technicznych. Tym samym wie wszystko co kazdy zespol planuje na przyszly rok. On takze byl najblizszym powiernikiem Jean'a Todt'a uwzgledniajac pytania zwiazane z regulaminem technicznym. Marcin zna aktualne bolidy wyscigowe w najmniejszym detalu i teraz idzie pracowac do prywatnego sektora a wraz z nim dalej wedruje cala jego wszechstronna wiedza na temat technologii pojazdow wyscigowych. Ale tak jak kazdy inny czlowiek ma takie prawo.

    Co moze dziwic, ze jego okres zawieszenia w pracy w zargonie tzw. "Living Garden" trwa tylko 3 miesiace, poniewaz szwajcarskie prawo pracy nie zezwala na dluzszy okres - jego umowa o prace (jako pracownika FIA) bedzie zarejestrowana w Genewie.

    Takze dla wszystkich zespolow w F1 jest to bardzo ineresujace (a zarazem panuje taki niepokoj) w ktorym to zespole wyladuje byly inzynier McLarena. Topowa trojka dementuje, takze ptaszki cwierkaja, ze moze byc to francuska stajnia Renault.

    "taki gość powinien mieć w kontrakcie minimum 2 letni zakaz podejmowania współpracy z jakimkolwiek zespołem po odejściu z obecnego stanowiska."

    Normalnie okres dwunastu miesiecy jest wystarczajacym okresem.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo